Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання (прибирання будівель та прибудинкової території), код ДК 021:2015 - 90910000-9
Очікувана вартість
3 060 000,00 UAH
UA-2020-12-01-001759-b ● 7e6f379b2c704dde8aec368b97633dba
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Ощадбанк” філія – Рівненське обласне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 09333401 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, Вул. Симона Петлюри, 16 |
Контактна особа: |
Тетяна Лащук +380362649466 velesyktm@oschadbank.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2020 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2020 11:49 |
Очікувана вартість: | 3 060 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (прибирання будівель та прибудинкової території)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 січня 2021
—
11 січня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | порядок здійснення оплати передбачено договором | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2020 12:01 |
Оголошення про проведення процедури закупівлі.pdf |
01 грудня 2020 10:21 |
Документація конкурсних торгів.docx |
01 грудня 2020 12:01 |
Оголошення про проведення процедури закупівлі.pdf
|
||
01 грудня 2020 10:21 |
Документація конкурсних торгів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-01-001759-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СУБОТ ТЕТЯНА АНДРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2663907321
Дата подання: 05 січня 2021 11:16
Найменування: Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» в особі Філіі – Рівненське обласне управління АТ «Ощадбанк»
Інформація про предмет закупівлі:Послуги з прибирання (прибирання будівель та прибудинкової території), код ДК 021;2015 - 90910000-9
Не погоджуємось, що підчас подачі пропозиції порушено вимоги:
- пункт 13.2. розділу 13 Документаціїї – надана учасником довідка містить інформацію підтверджену сканованими 15 договорами, укладеними з фізичними особами на виконання робіт за визначеним договором місцем їх виконання різних міст Рівненської області, оскільки в технічному завданні вказано також різні міста Рівненської області. Усі договори на момент подання інформації діючі, оскільки автоматично продовжуються на один календарний рік Пункт 1.3. (автоматична пролонгація).
- пункт 13.3. розділу 13 Документаціїї – у довідці відсутня інформація про контактних осіб від контрагентів, адже частина договір припинила свою дію і ми не маємо права надавати інформацію такого плану згідно зобов»язання про не розголошення комерційної таємниці, підписаної з контрагентами. Інформація про контакти осіб діючих контрагентів міститься у листах-відгуках. Договір №2017/10-17 від 01.12.2019 року створено через систему Paperles існує в електронному вигляді та містить електронний підпис.
- ФОП Субот Т.А. не є юридичною особою і не може подати довідки зазначені у пунктах 13.12., 13.13., 13.14. Пункт 13.16 документації виконано, лист згода було завантажено в тендерній документації. Стосовно довідки про наявність або відсутність судимості Учасника або уповноваженої посадової особи учасника закупівлі, відповідальної за підписання документів в складі пропозиції, та уповноваженої укладати договір про закупівлю з замовником – ми замовили оригінал (копія додається)
Розгорнути
Згорнути
- пункт 13.2. розділу 13 Документаціїї – надана учасником довідка містить інформацію підтверджену сканованими 15 договорами, укладеними з фізичними особами на виконання робіт за визначеним договором місцем їх виконання різних міст Рівненської області, оскільки в технічному завданні вказано також різні міста Рівненської області. Усі договори на момент подання інформації діючі, оскільки автоматично продовжуються на один календарний рік Пункт 1.3. (автоматична пролонгація).
- пункт 13.3. розділу 13 Документаціїї – у довідці відсутня інформація про контактних осіб від контрагентів, адже частина договір припинила свою дію і ми не маємо права надавати інформацію такого плану згідно зобов»язання про не розголошення комерційної таємниці, підписаної з контрагентами. Інформація про контакти осіб діючих контрагентів міститься у листах-відгуках. Договір №2017/10-17 від 01.12.2019 року створено через систему Paperles існує в електронному вигляді та містить електронний підпис.
- ФОП Субот Т.А. не є юридичною особою і не може подати довідки зазначені у пунктах 13.12., 13.13., 13.14. Пункт 13.16 документації виконано, лист згода було завантажено в тендерній документації. Стосовно довідки про наявність або відсутність судимості Учасника або уповноваженої посадової особи учасника закупівлі, відповідальної за підписання документів в складі пропозиції, та уповноваженої укладати договір про закупівлю з замовником – ми замовили оригінал (копія додається)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 січня 2021 11:09
Шановний Учаснику, комітет з конкурсних торгів Філії – Рівненське обласне управління АТ «Ощадбанк» висловлює Вам вдячність за увагу та участь у оголошеному нами аукціоні. Філія використовує електронні торги з метою залучення якомога більшої кількості учасників для створення конкурентного середовища з дотриманням, з-поміж інших, також принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі відповідно до оголошених умов її проведення. Умови проведення закупівлі визначені Документацією, затвердженою протоколом комітету № 72 від 25.11.2020 року, що оприлюднена у документах закупівлі. Порядок оскарження процедури закупівлі визначений розділом 26 вказаної Документації.
Номер вимоги: UA-2020-12-01-001759-b.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ПРОФКОМУНСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38212330
Дата подання: 06 січня 2021 18:33
ТОВ "ПРОФКОМУНСЕРВІС" відповідає умовам закупівлі і не має підстав для відхилення
Відповідно до р.10 процедури закупівлі документи, що складаються та подаються Учасниками у складі пропозицій, повинні бути складені українською мовою.
Документи, що подаються Учасником в складі пропозиції, складені іншою мовою, ніж українська, повинні супроводжуватись офіційним перекладом на українську мову.
Всі документи подані ТОВ «ПРОФКОМУНСЕРВІС» складені українською мовою з додержанням всіх вимог прописаних у тендерній документації.
На виконання вимог п.13.2 розділу 13 документації подано копії всіх заповнених сторінок трудових книжок працівників, які безпосередньо будуть задіяні на об єктах Замовника, і серед них є сторінки, записи в яких складені іншою мовою ніж українська (російською мовою).
Хочемо зауважити, що, трудова книжка відповідно до ст. 48 КЗпП України являється основним документом про трудову діяльність працівника, який підтверджує стаж роботи, а також дає змогу власнику при прийнятті на роботу мати уяву про досвід роботи працівника.
Чинним законодавством на працівників покладається обов’язок при прийнятті на роботу подати власнику чи уповноваженому ним органу належно оформлену трудову книжку, а на власника — забезпечити ведення трудових книжок.
До 1993 року був чинним бланк трудової книжки, затверджений Постановою РМ СРСР, ВЦСПС «Про трудові книжки робітників і службовців» від 06.09.1973 № 656 (далі — Постанова № 656). Титульний аркуш бланку трудової книжки, затвердженого Постановою № 656, був російською мовою — офіційною мовою СРСР. Тому трудові книжки : Почтової А.І. (01.06.1973р.), Яблоцької І.Б.(17.07.1986р), Баніт Г.Я.(01.09.1975р), Савчук О.М.(27.06.1991р), Горощук Т.Ю.(30.06.1992р.), Школярчук Н.Л.(27.05.1981р), Семенюк Л.А.(11.11.1976р), Ваврик І.А.(23.09.1988р), Касянчик Т.А.(02.07.1990р), Сукач О.Г. (03.01.1983р) оформлені російською мовою до квітня 1993 року, відповідають нормам законодавства. Замінювати їх на трудові книжки зразка 1993 року не потрібно. Бланк трудової книжки, який наразі є чинним, КМУ затвердив постановою від 27.04.1993 № 301 (далі — Постанова № 301). Вона недосконала, і не всі її положення відповідають чинному законодавству, але нині це єдиний документ, що регулює заповнення трудових книжок.
Відповідно до пункту 1 Постанови № 301 Трудові книжки раніше встановленого зразка обмінові не підлягають, перекладу на українську також. Як підтвердження сказаному, оцифрування трудової книжки для ПФУ , її аудит перед скануванням не потребує перекладу.
ТОВ «ПРОФКОМУНСЕРВІС», відповідає умовам закупівлі і не має підстав для відхилення пропозиції.
Директор С.М.Сулейманова
Розгорнути
Згорнути
Документи, що подаються Учасником в складі пропозиції, складені іншою мовою, ніж українська, повинні супроводжуватись офіційним перекладом на українську мову.
Всі документи подані ТОВ «ПРОФКОМУНСЕРВІС» складені українською мовою з додержанням всіх вимог прописаних у тендерній документації.
На виконання вимог п.13.2 розділу 13 документації подано копії всіх заповнених сторінок трудових книжок працівників, які безпосередньо будуть задіяні на об єктах Замовника, і серед них є сторінки, записи в яких складені іншою мовою ніж українська (російською мовою).
Хочемо зауважити, що, трудова книжка відповідно до ст. 48 КЗпП України являється основним документом про трудову діяльність працівника, який підтверджує стаж роботи, а також дає змогу власнику при прийнятті на роботу мати уяву про досвід роботи працівника.
Чинним законодавством на працівників покладається обов’язок при прийнятті на роботу подати власнику чи уповноваженому ним органу належно оформлену трудову книжку, а на власника — забезпечити ведення трудових книжок.
До 1993 року був чинним бланк трудової книжки, затверджений Постановою РМ СРСР, ВЦСПС «Про трудові книжки робітників і службовців» від 06.09.1973 № 656 (далі — Постанова № 656). Титульний аркуш бланку трудової книжки, затвердженого Постановою № 656, був російською мовою — офіційною мовою СРСР. Тому трудові книжки : Почтової А.І. (01.06.1973р.), Яблоцької І.Б.(17.07.1986р), Баніт Г.Я.(01.09.1975р), Савчук О.М.(27.06.1991р), Горощук Т.Ю.(30.06.1992р.), Школярчук Н.Л.(27.05.1981р), Семенюк Л.А.(11.11.1976р), Ваврик І.А.(23.09.1988р), Касянчик Т.А.(02.07.1990р), Сукач О.Г. (03.01.1983р) оформлені російською мовою до квітня 1993 року, відповідають нормам законодавства. Замінювати їх на трудові книжки зразка 1993 року не потрібно. Бланк трудової книжки, який наразі є чинним, КМУ затвердив постановою від 27.04.1993 № 301 (далі — Постанова № 301). Вона недосконала, і не всі її положення відповідають чинному законодавству, але нині це єдиний документ, що регулює заповнення трудових книжок.
Відповідно до пункту 1 Постанови № 301 Трудові книжки раніше встановленого зразка обмінові не підлягають, перекладу на українську також. Як підтвердження сказаному, оцифрування трудової книжки для ПФУ , її аудит перед скануванням не потребує перекладу.
ТОВ «ПРОФКОМУНСЕРВІС», відповідає умовам закупівлі і не має підстав для відхилення пропозиції.
Директор С.М.Сулейманова
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" |
2 814 533,28
UAH з ПДВ
|
2 814 533,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СУБОТ ТЕТЯНА АНДРІЇВНА" |
3 032 869,94
UAH з ПДВ
|
3 002 269,93
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОФКОМУНСЕРВІС" |
3 009 560,64
UAH з ПДВ
|
3 009 560,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Відхилено |
2 814 533,28
UAH з ПДВ
|
04 січня 2021 14:18
|
ФОП "СУБОТ ТЕТЯНА АНДРІЇВНА" #2663907321 |
Відхилено |
3 002 269,93
UAH з ПДВ
|
04 січня 2021 14:26
|
ТОВ "ПРОФКОМУНСЕРВІС" #38212330 |
Відхилено |
3 009 560,64
UAH з ПДВ
|
04 січня 2021 14:28
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій