Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання (прибирання будівель та прибудинкової території), код ДК 021:2015 - 90910000-9
Очікувана вартість
3 060 000,00 UAH
UA-2020-12-01-001759-b 7e6f379b2c704dde8aec368b97633dba
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Лащук

+380362649466 velesyktm@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Рівненське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09333401
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, Вул. Симона Петлюри, 16
Контактна особа: Тетяна Лащук
+380362649466
velesyktm@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 11:49
Очікувана вартість: 3 060 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (прибирання будівель та прибудинкової території)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 січня 2021  —  11 січня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг порядок здійснення оплати передбачено договором Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-01-001759-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СУБОТ ТЕТЯНА АНДРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2663907321
Дата подання: 05 січня 2021 11:16
Найменування: Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» в особі Філіі – Рівненське обласне управління АТ «Ощадбанк» Інформація про предмет закупівлі:Послуги з прибирання (прибирання будівель та прибудинкової території), код ДК 021;2015 - 90910000-9
Не погоджуємось, що підчас подачі пропозиції порушено вимоги:
- пункт 13.2. розділу 13 Документаціїї – надана учасником довідка містить інформацію підтверджену сканованими 15 договорами, укладеними з фізичними особами на виконання робіт за визначеним договором місцем їх виконання різних міст Рівненської області, оскільки в технічному завданні вказано також різні міста Рівненської області. Усі договори на момент подання інформації діючі, оскільки автоматично продовжуються на один календарний рік Пункт 1.3. (автоматична пролонгація).
- пункт 13.3. розділу 13 Документаціїї – у довідці відсутня інформація про контактних осіб від контрагентів, адже частина договір припинила свою дію і ми не маємо права надавати інформацію такого плану згідно зобов»язання про не розголошення комерційної таємниці, підписаної з контрагентами. Інформація про контакти осіб діючих контрагентів міститься у листах-відгуках. Договір №2017/10-17 від 01.12.2019 року створено через систему Paperles існує в електронному вигляді та містить електронний підпис.
- ФОП Субот Т.А. не є юридичною особою і не може подати довідки зазначені у пунктах 13.12., 13.13., 13.14. Пункт 13.16 документації виконано, лист згода було завантажено в тендерній документації. Стосовно довідки про наявність або відсутність судимості Учасника або уповноваженої посадової особи учасника закупівлі, відповідальної за підписання документів в складі пропозиції, та уповноваженої укладати договір про закупівлю з замовником – ми замовили оригінал (копія додається)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 січня 2021 11:09
Шановний Учаснику, комітет з конкурсних торгів Філії – Рівненське обласне управління АТ «Ощадбанк» висловлює Вам вдячність за увагу та участь у оголошеному нами аукціоні. Філія використовує електронні торги з метою залучення якомога більшої кількості учасників для створення конкурентного середовища з дотриманням, з-поміж інших, також принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі відповідно до оголошених умов її проведення. Умови проведення закупівлі визначені Документацією, затвердженою протоколом комітету № 72 від 25.11.2020 року, що оприлюднена у документах закупівлі. Порядок оскарження процедури закупівлі визначений розділом 26 вказаної Документації.
Номер вимоги: UA-2020-12-01-001759-b.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ПРОФКОМУНСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38212330
Дата подання: 06 січня 2021 18:33
ТОВ "ПРОФКОМУНСЕРВІС" відповідає умовам закупівлі і не має підстав для відхилення
Відповідно до р.10 процедури закупівлі документи, що складаються та подаються Учасниками у складі пропозицій, повинні бути складені українською мовою.
Документи, що подаються Учасником в складі пропозиції, складені іншою мовою, ніж українська, повинні супроводжуватись офіційним перекладом на українську мову.
Всі документи подані ТОВ «ПРОФКОМУНСЕРВІС» складені українською мовою з додержанням всіх вимог прописаних у тендерній документації.
На виконання вимог п.13.2 розділу 13 документації подано копії всіх заповнених сторінок трудових книжок працівників, які безпосередньо будуть задіяні на об єктах Замовника, і серед них є сторінки, записи в яких складені іншою мовою ніж українська (російською мовою).
Хочемо зауважити, що, трудова книжка відповідно до ст. 48 КЗпП України являється основним документом про трудову діяльність працівника, який підтверджує стаж роботи, а також дає змогу власнику при прийнятті на роботу мати уяву про досвід роботи працівника.
Чинним законодавством на працівників покладається обов’язок при прийнятті на роботу подати власнику чи уповноваженому ним органу належно оформлену трудову книжку, а на власника — забезпечити ведення трудових книжок.
До 1993 року був чинним бланк трудової книжки, затверджений Постановою РМ СРСР, ВЦСПС «Про трудові книжки робітників і службовців» від 06.09.1973 № 656 (далі — Постанова № 656). Титульний аркуш бланку трудової книжки, затвердженого Постановою № 656, був російською мовою — офіційною мовою СРСР. Тому трудові книжки : Почтової А.І. (01.06.1973р.), Яблоцької І.Б.(17.07.1986р), Баніт Г.Я.(01.09.1975р), Савчук О.М.(27.06.1991р), Горощук Т.Ю.(30.06.1992р.), Школярчук Н.Л.(27.05.1981р), Семенюк Л.А.(11.11.1976р), Ваврик І.А.(23.09.1988р), Касянчик Т.А.(02.07.1990р), Сукач О.Г. (03.01.1983р) оформлені російською мовою до квітня 1993 року, відповідають нормам законодавства. Замінювати їх на трудові книжки зразка 1993 року не потрібно. Бланк трудової книжки, який наразі є чинним, КМУ затвердив постановою від 27.04.1993 № 301 (далі — Постанова № 301). Вона недосконала, і не всі її положення відповідають чинному законодавству, але нині це єдиний документ, що регулює заповнення трудових книжок.
Відповідно до пункту 1 Постанови № 301 Трудові книжки раніше встановленого зразка обмінові не підлягають, перекладу на українську також. Як підтвердження сказаному, оцифрування трудової книжки для ПФУ , її аудит перед скануванням не потребує перекладу.
ТОВ «ПРОФКОМУНСЕРВІС», відповідає умовам закупівлі і не має підстав для відхилення пропозиції.

Директор С.М.Сулейманова
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

06 січня 2021 18:33
вимога 06.01.2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про" 2 814 533,28
UAH з ПДВ
2 814 533,28
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СУБОТ ТЕТЯНА АНДРІЇВНА" 3 032 869,94
UAH з ПДВ
3 002 269,93
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФКОМУНСЕРВІС" 3 009 560,64
UAH з ПДВ
3 009 560,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 19:38
Електронний підпис
10 грудня 2020 18:58
Колос Надія Мар'янівна.pdf
10 грудня 2020 18:58
21.Повноваження Наказ.pdf
10 грудня 2020 18:58
19. Гарантійний лист.pdf
10 грудня 2020 18:58
18 цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2020 18:58
12. Довідка банкрутство.pdf
10 грудня 2020 18:58
10. Довідка ст.50.pdf
10 грудня 2020 18:58
9.1 Копія Статуту.pdf
10 грудня 2020 18:58
9. копія Опис.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 22:31
Квитанція.pdf
10 грудня 2020 22:31
Квитанція до звіту ЄСВ.pdf
10 грудня 2020 22:31
ІПН.jpg
10 грудня 2020 22:31
ЄСВ ФОП.pdf
10 грудня 2020 22:31
ЄСВ ФОП таб 1.pdf
10 грудня 2020 22:31
Договір Черешук.pdf
10 грудня 2020 22:31
Договір Хомік.pdf
10 грудня 2020 22:31
Договір Ховрай.pdf
10 грудня 2020 22:31
Договір Самойлик.pdf
10 грудня 2020 22:31
Договір Нікітчук.pdf
10 грудня 2020 22:31
Договір Митрович.pdf
10 грудня 2020 22:31
Договір Мельник.pdf
10 грудня 2020 22:31
Договір Мартинюк.pdf
10 грудня 2020 22:31
Договір Дячук.pdf
10 грудня 2020 22:31
Договір Довжаниця.pdf
10 грудня 2020 22:31
Договір Гапончук.pdf
10 грудня 2020 22:31
Договір Власюк.pdf
10 грудня 2020 22:31
Договір Васерук.pdf
10 грудня 2020 22:31
Договір Андреюк.pdf
10 грудня 2020 22:31
Довідка по ФОП.pdf
10 грудня 2020 22:31
Декларація ЄВ.pdf
10 грудня 2020 22:31
Відгук ПриватБанк.pdf
10 грудня 2020 22:31
Відгук Правова.pdf
10 грудня 2020 22:31
ID картка.jpg
10 грудня 2020 22:31
ID картка друга сторона.jpg

Публічні документи

10 грудня 2020 23:45
Електронний підпис
10 грудня 2020 23:42
п.13.2 прийом сумісники.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.2 Договори ЦПД.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.2 васильчик.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.2 трохимчук.pdf
10 грудня 2020 23:42
п13.2 касянчик.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.2 гапончук.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.2 ваврик-3.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.2 ваврик -2.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.2 ваврик-1.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.2 семенюк-3.pdf
10 грудня 2020 23:42
п13.2 семенюк-2.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.2 семенюк-1.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.2 сукач.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.2 мельник.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.2 деркач.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.2 школярчук.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.2. гордійчук.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.2 горощук.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.2 баніт.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.2 савчук.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.2 яблоцька.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.2 тр.кн. почтова.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.3-13.17 ц.пропозиція.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.14.1 гарант лист.pdf
10 грудня 2020 23:42
лист пояснення.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.12-13 контроль.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.9-10-11 довідки.pdf
10 грудня 2020 23:42
п.13.8 статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Клінінг-Про"

ФОП "СУБОТ ТЕТЯНА АНДРІЇВНА"

ТОВ "ПРОФКОМУНСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Відхилено 2 814 533,28
UAH з ПДВ
04 січня 2021 14:18
ФОП "СУБОТ ТЕТЯНА АНДРІЇВНА"
#2663907321
Відхилено 3 002 269,93
UAH з ПДВ
04 січня 2021 14:26
ТОВ "ПРОФКОМУНСЕРВІС"
#38212330
Відхилено 3 009 560,64
UAH з ПДВ
04 січня 2021 14:28

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій