Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування |
Код ЄДРПОУ: | 04011555 |
Місцезнаходження: | 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59 |
Контактна особа: |
Кудрявцев Володимир Володимирович +380502844878 ukb_loga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2020 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2020 13:15 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2020 13:15 |
Очікувана вартість: | 33 054 626,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 165 274,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | попередня оплата | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | оплата за виконані роботи | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2020 13:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2020 13:11 |
ДОдаток 6.docx | |
01 грудня 2020 13:11 |
Відомість обємів робіт (1).rtf | |
01 грудня 2020 13:11 |
Документація конкурсних торгів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Для підготовки тендерної пропозиції по об’єкту, замовником опубліковано в системі «PROZORRO» відомість обсягів робіт з відомістю ресурсів до неї без кошторисних цін Додаток 5 до Тендерної документації.
Враховуючи наведене, в учасників мається необхідна інформація, передбачена нормативними актами, для підготовки тендерної пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
За результатами аукціону переможцем стало ПП «Строй-Клуб Плюс». Протоколом від 28.12.2020 №193 засідання тендерного комітету Департаменту будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування Луганської облдержадміністрації було прийнято рішення одноголосно про можливість визнання переможцем закупівлі ПП «Строй-Клуб Плюс» (Код ЄДРПОУ 34672524) та відповідності його пропозиції кваліфікаційним вимогам замовника , та тендерної документації. ПП «ЮФ «Каррал» наголошує, що вказане підприємство не може бути визнано переможцем з огляду на наступне:
1. Відповідно до п. 7 Інструкція з підготовки учасник зазначає в тендерній Пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або повідомляє про незалучення субпідрядних організацій.
ПП «Строй-Клуб Плюс» проігнорувало цю вимогу.
2. В графіку виконання робіт відсутній поетапний термін виконання робіт. Замість цього лише вказано, що початок робіт є датою укладення договору, датою закінчення робіт є дата закінчення договору. Як вказано в Наказі Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009 року в першу чергу має бути зазначено, які роботи виконуються і в який період часу для належного контролю підрядника. Доданий Графік ПП «Строй-Клуб Плюс» взагалі не відповідає функції та завданню графіку , та є звичайним зазначенням максимального терміну виконання робіт які були вже зазначені замовником в тендерній документації.
3. Довідка про відповідність ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» наведеному учасником формулюванні не відповідає вимогам ч. 5,6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
4. Наданий у файлі «Договір 98 КБ2 2» акт приймання виконаних робіт №2 за листопад 2018 року «обривається» на 17 пункті і не містить підпису жодної із Сторін.
5. У розрахунку кошторисної заробітної плати допущена помилка. Учасник узяв за основу показник розміру мінімального прожиткового мінімуму для працездатної людини на початок року, але з 1 грудня 2020 він уже становить 2270грн. З цього випливає що весь розрахунок виконаний неправильно, а отже і в кошторисну документацію була закладена зарплата з порушенням.
6. Слід також звернути увагу, що згідно даних довідки №2 від 15.12.2020 року Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ПП «Строй-Клуб Плюс» не виконало вимогу Тендерної документації стосовно додержання форми додатка №1 . Також багато обладнання було додано у розділ №1 Транспортні засоби , що також є невиконанням умов даної форми.
Враховуючи викладене та керуючись ст. 5, 16, 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вимагаємо від Управління житлово-комунального господарства прийняти рішення про визнання пропозиції ПП «Строй-Клуб Плюс» такою ще не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі», та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника згідно п11 ст 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ID: a4cf645242b343c6bdcb628a25851b87
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-01-001425-a
07.01.2021, 14:59. ID: UA-2020-12-01-001425-a.b1
1. Відповідно до п. 7 Інструкція з підготовки учасник зазначає в тендерній Пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або повідомляє про незалучення субпідрядних організацій. ПП «Строй-Клуб Плюс» проігнорувало цю вимогу.
Відповідь.
Довідка про субпідрядників надана учасником у складі Тендерної пропозиції (файл «Тендерна документація» сторінка 10.)
2. В графіку виконання робіт відсутній поетапний термін виконання робіт. Замість цього лише вказано, що початок робіт є датою укладення договору, датою закінчення робіт є дата закінчення договору. Як вказано в Наказі Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009 року в першу чергу має бути зазначено, які роботи виконуються і в який період часу для належного контролю підрядника. Доданий Графік ПП «Строй-Клуб Плюс» взагалі не відповідає функції та завданню графіку , та є звичайним зазначенням максимального терміну виконання робіт які були вже зазначені замовником в тендерній документації.
Відповідь.
Календарний графік виконання робіт, в якому визначено початок та закінчення робіт, наданий учасником у складі Тендерної пропозиції (файл «Тендерна документація» сторінка 18.).
Крім того, тендерною документацією не встановлено вимоги подання у складі тендерної пропозиції Календарного графіку виконання робіт певної встановленої форми, його надання має наметі лише визначення кінцевих строків виконання робіт, який не повинен перевищувати встановлений у тендерній документації.
3. Довідка про відповідність ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» наведеному учасником формулюванні не відповідає вимогам ч. 5,6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідь.
Довідка про відповідність учасника пункту 5, 6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», надана учасником у складі Тендерної пропозиції (файл «Тендерна документація» сторінка 36), яка чітко вказує на те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
4. Наданий у файлі «Договір 98 КБ2 2» акт приймання виконаних робіт №2 за листопад 2018 року «обривається» на 17 пункті і не містить підпису жодної із Сторін.
Відповідь.
Продовження файлу «Договір 98 КБ2 2» акт приймання виконаних робіт №2 за листопад 2018 року наданий учасником у складі тендерної пропозиції у наступному файлі (файл «Договір 98 КБ2 3» сторінки 4-6).
5. У розрахунку кошторисної заробітної плати допущена помилка. Учасник узяв за основу показник розміру мінімального прожиткового мінімуму для працездатної людини на початок року, але з 1 грудня 2020 він уже становить 2270грн. З цього випливає що весь розрахунок виконаний неправильно, а отже і в кошторисну документацію була закладена зарплата з порушенням.
Відповідь.
Учасником у складі пропозиції надано розрахунок розміру заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції, який не суперечить вимогам Наказу Мінрегіону № 281 від 20.10.2016 р. із змінами. У зв’язку з цим, у Замовника не має підстав відхилити подану пропозицію учасника.
6. Слід також звернути увагу, що згідно даних довідки №2 від 15.12.2020 року Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ПП «Строй-Клуб Плюс» не виконало вимогу Тендерної документації стосовно додержання форми додатка №1 . Також багато обладнання було додано у розділ №1 Транспортні засоби , що також є невиконанням умов даної форми.
Відповідь.
Довідка про Наявність обладнання та матеріально-технічної бази надана учасником у складі Тендерної пропозиції (файл «Тендерна документація» сторінки 2-6), яка має всі передбачені тендерною документацією стовбці, зокрема: «№ п/п», «Власне чи орендоване», «Тип моделей», «Найменування», «Кількість шт», та відображає все обладнання, машини та механізми, необхідні для виконання робіт по предмету закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-31-000018 ● 2df7a6b7755341b49674f82925798bd5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2020 12:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2020 № 377
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-12-01-001425-a 01.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-05 16:48:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту комунального закладу «Лисичанський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 «Росинка», розташованого за адресою: вул. Юнацька, 98, м. Лисичанськ, Луганської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-01-001425-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-12 17:15:41
Пояснення
Відповідно до «Примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України 18.02.2020 № 275, очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Разом з тим, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Отже, очікувана вартість закупівлі по об’єкту: «Капітальний ремонт комунального закладу «Лисичанський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 «Росинка», розташованого за адресою: вул. Юнацька, 98, м. Лисичанськ, Луганської області» (UA-2020-12-01-001425-a), розрахована відповідно до вищеназваного законодавства України та розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Відповідно до пункту 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надав підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником та відомість ресурсів до неї, які є частиною розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту. Саме ці документи і відображають технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини 1 «Порядок подання тендерних пропозицій» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що Учасник подає для участі в закупівлі: «… копію ліцензії на право виконання робіт передбачених тендерною документацією, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України». На виконання цієї умови, учасником ПП «Строй-Клуб Плюс» у складі своєї тендерної пропозиції надано Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів (файл «38.Ліцензія з додатком.PDF»). Що стосується виконання робіт, передбачених локальним кошторисом 2-1-7 «На пожежну сигналізацію», то ці роботи виконуються спеціалізованою організацією з відповідною ліцензією, шляхом укладання учасником договору субпідряду. Вартість названих робіт, відповідно до кошторису учасника, складає 315852,08 грн. з ПДВ, що становить 1,2 % від пропозиції учасника. Враховуючи об’єм спеціалізованих робіт, учасник у складі своєї тендерної пропозиції не повинен був зазначати субпідрядну організацію, яка буде виконувати роботи з монтажу пожежної сигналізації, адже вимога про зазначення субпідрядних організацій у тендерній пропозиції діє лише для тих субпідрядних організацій, які будуть виконувати роботи в обсязі не менше 20%. Виходячи з наведеного, Департамент не мав жодних правових підстав на відхилення тендерної пропозиції ПП «Строй-Клуб Плюс» у процедурі (UA-2020-12-01-001425-a). Крім того, відповідно до пункту 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо, переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини 2 статті 31 цього Закону, а саме під час укладання договору про закупівлю. Так, ПП «Строй-Клуб Плюс», на виконання цієї вимоги, під час укладання Договору будівельного генпідряду, надало копію будівельної ліцензії свого підприємства, та копію ліцензії Підприємства, яке буде здійснювати роботи протипожежного призначення по об’єкту.
2021-01-26 16:24:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс" |
27 006 189,49
UAH з ПДВ
|
24 387 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Ромалекс" |
28 425 822,67
UAH з ПДВ
|
24 388 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЮФ "Каррал"" |
31 488 382,57
UAH з ПДВ
|
31 323 107,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс" #34672524 |
Переможець |
24 387 500,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2020 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2022 15:37
|
6 к 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 20:32
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 14:08
|
5 к 1_0001.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 16:50
|
4 к 1_0001.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2021 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 16:43
|
3 к 1_0001.pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 08:02
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2021 13:10
|
2 к 1_0001.pdf | зміни до договору |
10 червня 2021 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 08:09
|
1 к 1_0001.pdf | зміни до договору |
12 травня 2021 08:06
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 08:17
|
Договір | укладений |
14 січня 2021 08:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затвердження фінансування на 2021 рік. Зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Генпідрядника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |