Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт комунального закладу «Лисичанський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 «Росинка», розташованого за адресою: вул. Юнацька, 98, м. Лисичанськ, Луганської області
Очікувана вартість
33 054 626,00 UAH
UA-2020-12-01-001425-a a4cf645242b343c6bdcb628a25851b87
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудрявцев Володимир Володимирович

+380502844878 ukb_loga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування
Код ЄДРПОУ: 04011555
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Контактна особа: Кудрявцев Володимир Володимирович
+380502844878
ukb_loga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 13:15
Початок аукціону: 18 грудня 2020 13:15
Очікувана вартість: 33 054 626,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165 274,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт комунального закладу «Лисичанський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 «Росинка», розташованого за адресою: вул. Юнацька, 98, м. Лисичанськ, Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Юнацька, 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт оплата за виконані роботи Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 13:11
ДОдаток 6.docx
01 грудня 2020 13:11
Відомість обємів робіт (1).rtf
01 грудня 2020 13:11
Документація конкурсних торгів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 02 грудня 2020 14:32
Дата відповіді: 07 грудня 2020 14:54
У зв'язку з не стабильним економічним станом в країні та постійним коливанням національної валюти, яка впливає на вартість будівельних матеріалів, просимо Вас надати інформацію про те, коли був видан експертний звіт по предмету закупівлі, для того, щоб коректно сформувати Договірну ціну враховуючи всі ризики. Дякуємо.
Відповідь: Відповідно до 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію.
Для підготовки тендерної пропозиції по об’єкту, замовником опубліковано в системі «PROZORRO» відомість обсягів робіт з відомістю ресурсів до неї без кошторисних цін Додаток 5 до Тендерної документації.
Враховуючи наведене, в учасників мається необхідна інформація, передбачена нормативними актами, для підготовки тендерної пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-01-001425-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЮФ "Каррал"", Код ЄДРПОУ:37904405
Дата подання: 07 січня 2021 14:59
Вимога
28 гудня 2020 року Департаментом будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування на електронному майданчику zakupki.prom.ua проведено тендер на предмет закупівлі: «Капітальний ремонт комунального закладу «Лисичанський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 «Росинка», розташованого за адресою: вул. Юнацька, 98, м. Лисичанськ, Луганської області.
За результатами аукціону переможцем стало ПП «Строй-Клуб Плюс». Протоколом від 28.12.2020 №193 засідання тендерного комітету Департаменту будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування Луганської облдержадміністрації було прийнято рішення одноголосно про можливість визнання переможцем закупівлі ПП «Строй-Клуб Плюс» (Код ЄДРПОУ 34672524) та відповідності його пропозиції кваліфікаційним вимогам замовника , та тендерної документації. ПП «ЮФ «Каррал» наголошує, що вказане підприємство не може бути визнано переможцем з огляду на наступне:

1. Відповідно до п. 7 Інструкція з підготовки учасник зазначає в тендерній Пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або повідомляє про незалучення субпідрядних організацій.
ПП «Строй-Клуб Плюс» проігнорувало цю вимогу.
2. В графіку виконання робіт відсутній поетапний термін виконання робіт. Замість цього лише вказано, що початок робіт є датою укладення договору, датою закінчення робіт є дата закінчення договору. Як вказано в Наказі Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009 року в першу чергу має бути зазначено, які роботи виконуються і в який період часу для належного контролю підрядника. Доданий Графік ПП «Строй-Клуб Плюс» взагалі не відповідає функції та завданню графіку , та є звичайним зазначенням максимального терміну виконання робіт які були вже зазначені замовником в тендерній документації.
3. Довідка про відповідність ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» наведеному учасником формулюванні не відповідає вимогам ч. 5,6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
4. Наданий у файлі «Договір 98 КБ2 2» акт приймання виконаних робіт №2 за листопад 2018 року «обривається» на 17 пункті і не містить підпису жодної із Сторін.
5. У розрахунку кошторисної заробітної плати допущена помилка. Учасник узяв за основу показник розміру мінімального прожиткового мінімуму для працездатної людини на початок року, але з 1 грудня 2020 він уже становить 2270грн. З цього випливає що весь розрахунок виконаний неправильно, а отже і в кошторисну документацію була закладена зарплата з порушенням.
6. Слід також звернути увагу, що згідно даних довідки №2 від 15.12.2020 року Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ПП «Строй-Клуб Плюс» не виконало вимогу Тендерної документації стосовно додержання форми додатка №1 . Також багато обладнання було додано у розділ №1 Транспортні засоби , що також є невиконанням умов даної форми.

Враховуючи викладене та керуючись ст. 5, 16, 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вимагаємо від Управління житлово-комунального господарства прийняти рішення про визнання пропозиції ПП «Строй-Клуб Плюс» такою ще не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі», та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника згідно п11 ст 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 січня 2021 17:19
Відповідь на вимогу ПП "ЮФ "Каррал"в рамках оголошення Капітальний ремонт комунального закладу «Лисичанський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 «Росинка», розташованого за адресою: вул. Юнацька, 98, м. Лисичанськ, Луганської області
ID: a4cf645242b343c6bdcb628a25851b87
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-01-001425-a
07.01.2021, 14:59. ID: UA-2020-12-01-001425-a.b1

1. Відповідно до п. 7 Інструкція з підготовки учасник зазначає в тендерній Пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або повідомляє про незалучення субпідрядних організацій. ПП «Строй-Клуб Плюс» проігнорувало цю вимогу.

Відповідь.
Довідка про субпідрядників надана учасником у складі Тендерної пропозиції (файл «Тендерна документація» сторінка 10.)


2. В графіку виконання робіт відсутній поетапний термін виконання робіт. Замість цього лише вказано, що початок робіт є датою укладення договору, датою закінчення робіт є дата закінчення договору. Як вказано в Наказі Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009 року в першу чергу має бути зазначено, які роботи виконуються і в який період часу для належного контролю підрядника. Доданий Графік ПП «Строй-Клуб Плюс» взагалі не відповідає функції та завданню графіку , та є звичайним зазначенням максимального терміну виконання робіт які були вже зазначені замовником в тендерній документації.

Відповідь.
Календарний графік виконання робіт, в якому визначено початок та закінчення робіт, наданий учасником у складі Тендерної пропозиції (файл «Тендерна документація» сторінка 18.).
Крім того, тендерною документацією не встановлено вимоги подання у складі тендерної пропозиції Календарного графіку виконання робіт певної встановленої форми, його надання має наметі лише визначення кінцевих строків виконання робіт, який не повинен перевищувати встановлений у тендерній документації.


3. Довідка про відповідність ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» наведеному учасником формулюванні не відповідає вимогам ч. 5,6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Відповідь.
Довідка про відповідність учасника пункту 5, 6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», надана учасником у складі Тендерної пропозиції (файл «Тендерна документація» сторінка 36), яка чітко вказує на те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

4. Наданий у файлі «Договір 98 КБ2 2» акт приймання виконаних робіт №2 за листопад 2018 року «обривається» на 17 пункті і не містить підпису жодної із Сторін.

Відповідь.
Продовження файлу «Договір 98 КБ2 2» акт приймання виконаних робіт №2 за листопад 2018 року наданий учасником у складі тендерної пропозиції у наступному файлі (файл «Договір 98 КБ2 3» сторінки 4-6).


5. У розрахунку кошторисної заробітної плати допущена помилка. Учасник узяв за основу показник розміру мінімального прожиткового мінімуму для працездатної людини на початок року, але з 1 грудня 2020 він уже становить 2270грн. З цього випливає що весь розрахунок виконаний неправильно, а отже і в кошторисну документацію була закладена зарплата з порушенням.

Відповідь.
Учасником у складі пропозиції надано розрахунок розміру заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції, який не суперечить вимогам Наказу Мінрегіону № 281 від 20.10.2016 р. із змінами. У зв’язку з цим, у Замовника не має підстав відхилити подану пропозицію учасника.


6. Слід також звернути увагу, що згідно даних довідки №2 від 15.12.2020 року Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ПП «Строй-Клуб Плюс» не виконало вимогу Тендерної документації стосовно додержання форми додатка №1 . Також багато обладнання було додано у розділ №1 Транспортні засоби , що також є невиконанням умов даної форми.

Відповідь.
Довідка про Наявність обладнання та матеріально-технічної бази надана учасником у складі Тендерної пропозиції (файл «Тендерна документація» сторінки 2-6), яка має всі передбачені тендерною документацією стовбці, зокрема: «№ п/п», «Власне чи орендоване», «Тип моделей», «Найменування», «Кількість шт», та відображає все обладнання, машини та механізми, необхідні для виконання робіт по предмету закупівлі.

Документи подані скаржником

07 січня 2021 14:59
Вимога Росинка.pdf

Документи

12 січня 2021 17:19
відповідь

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000018 ● 2df7a6b7755341b49674f82925798bd5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 12:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-12-01-001425-a 01.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-05 16:48:53

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту комунального закладу «Лисичанський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 «Росинка», розташованого за адресою: вул. Юнацька, 98, м. Лисичанськ, Луганської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-01-001425-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-12 17:15:41

Пояснення

Відповідно до «Примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України 18.02.2020 № 275, очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Разом з тим, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Отже, очікувана вартість закупівлі по об’єкту: «Капітальний ремонт комунального закладу «Лисичанський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 «Росинка», розташованого за адресою: вул. Юнацька, 98, м. Лисичанськ, Луганської області» (UA-2020-12-01-001425-a), розрахована відповідно до вищеназваного законодавства України та розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.

Відповідно до пункту 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надав підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником та відомість ресурсів до неї, які є частиною розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту. Саме ці документи і відображають технічні та якісні характеристики предмета закупівлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини 1 «Порядок подання тендерних пропозицій» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що Учасник подає для участі в закупівлі: «… копію ліцензії на право виконання робіт передбачених тендерною документацією, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України». На виконання цієї умови, учасником ПП «Строй-Клуб Плюс» у складі своєї тендерної пропозиції надано Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів (файл «38.Ліцензія з додатком.PDF»). Що стосується виконання робіт, передбачених локальним кошторисом 2-1-7 «На пожежну сигналізацію», то ці роботи виконуються спеціалізованою організацією з відповідною ліцензією, шляхом укладання учасником договору субпідряду. Вартість названих робіт, відповідно до кошторису учасника, складає 315852,08 грн. з ПДВ, що становить 1,2 % від пропозиції учасника. Враховуючи об’єм спеціалізованих робіт, учасник у складі своєї тендерної пропозиції не повинен був зазначати субпідрядну організацію, яка буде виконувати роботи з монтажу пожежної сигналізації, адже вимога про зазначення субпідрядних організацій у тендерній пропозиції діє лише для тих субпідрядних організацій, які будуть виконувати роботи в обсязі не менше 20%. Виходячи з наведеного, Департамент не мав жодних правових підстав на відхилення тендерної пропозиції ПП «Строй-Клуб Плюс» у процедурі (UA-2020-12-01-001425-a). Крім того, відповідно до пункту 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо, переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини 2 статті 31 цього Закону, а саме під час укладання договору про закупівлю. Так, ПП «Строй-Клуб Плюс», на виконання цієї вимоги, під час укладання Договору будівельного генпідряду, надало копію будівельної ліцензії свого підприємства, та копію ліцензії Підприємства, яке буде здійснювати роботи протипожежного призначення по об’єкту.

2021-01-26 16:24:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс" 27 006 189,49
UAH з ПДВ
24 387 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Ромалекс" 28 425 822,67
UAH з ПДВ
24 388 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЮФ "Каррал"" 31 488 382,57
UAH з ПДВ
31 323 107,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 січня 2021 13:34
Електронний підпис
06 січня 2021 13:27
Довідки.PDF
06 січня 2021 13:27
Довідка МВС України.PDF
06 січня 2021 13:26
Довідка ГУ ДПС.pdf
29 грудня 2020 11:23
Електронний підпис
29 грудня 2020 11:22
Локальний кошторис 6.PDF
29 грудня 2020 11:22
Локальний кошторис 1.PDF
29 грудня 2020 11:21
Локальний кошторис 5.PDF
29 грудня 2020 11:21
Локальний кошторис 2.PDF
29 грудня 2020 11:21
Локальний кошторис 7.PDF
29 грудня 2020 11:21
Локальний кошторис 4.PDF
29 грудня 2020 11:21
Локальний кошторис 3.PDF
29 грудня 2020 11:21
107 Росинка.imd
29 грудня 2020 11:21
Договірна ціна.PDF
29 грудня 2020 11:21
План фінансування.PDF
16 грудня 2020 16:39
Електронний підпис
16 грудня 2020 16:37
План фінансування.PDF
16 грудня 2020 15:50
Електронний підпис
16 грудня 2020 15:00
Договір 06.11-17.PDF
16 грудня 2020 15:00
№ 06.11-17 4.PDF
16 грудня 2020 15:00
Договір 98 КБ3 КБ2.PDF
16 грудня 2020 15:00
Договір 98 КБ2 6.PDF
16 грудня 2020 15:00
Договір 98 КБ2 5.PDF
16 грудня 2020 15:00
Тендерна документація.PDF
16 грудня 2020 15:00
Локальний кошторис 5.PDF
16 грудня 2020 15:00
Локальний кошторис 1.PDF
16 грудня 2020 15:00
Локальний кошторис 3.PDF
16 грудня 2020 15:00
Локальний кошторис 2.PDF
16 грудня 2020 15:00
Локальний кошторис 6.PDF
16 грудня 2020 15:00
Локальний кошторис 4.PDF
16 грудня 2020 15:00
102.imd
16 грудня 2020 15:00
Договірна ціна.PDF
16 грудня 2020 15:00
41.Статут 2020.PDF
16 грудня 2020 15:00
37.Дозвіли.PDF
16 грудня 2020 15:00
38.Ліцензія з додатком.PDF
16 грудня 2020 15:00
35.Виписка.PDF
16 грудня 2020 15:00
№ 06.11-17 2.PDF
16 грудня 2020 15:00
№ 06.11-17 1.PDF
16 грудня 2020 15:00
9.КБ-3 Новотошківка.PDF
16 грудня 2020 15:00
Договір 98 КБ2 4.PDF
16 грудня 2020 15:00
Договір 98 КБ2 3.PDF
16 грудня 2020 15:00
Договір 98 КБ2 2.PDF
16 грудня 2020 15:00
КБ-3 № 77.PDF
16 грудня 2020 15:00
№ 77 08.11.2017.PDF
16 грудня 2020 15:00
№ 77 27.PDF
16 грудня 2020 15:00
№ 77 23.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 24.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 25.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 22.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 21.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 20.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 18.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 15.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 16.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 19.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 17.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 10.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 8.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 14.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 9.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 13.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 11.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 13.1.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 12.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 7.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 2.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 1.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 4.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 6.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 5.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 6.1.PDF
16 грудня 2020 14:59
ОПР АР.PDF
16 грудня 2020 14:59
36.Витяг з реєстру ПДВ.PDF
16 грудня 2020 14:59
40.Рішення.PDF
16 грудня 2020 14:59
додаткова угода 10.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 06.11-17 3.PDF
16 грудня 2020 14:59
Відгук ДФС.PDF
16 грудня 2020 14:59
Відгук Договір 77.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 26.PDF
16 грудня 2020 14:59
№ 77 3.PDF

Публічні документи

17 грудня 2020 10:02
Електронний підпис
17 грудня 2020 09:53
Довідка винагорода.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
Витяг оновлений.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
Статут.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
Ліцензія+Дозволи.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
Договор_ПРООН.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
Витяг ПДВ.PDF.p7s
17 грудня 2020 09:53
Виписка.PDF.p7s
17 грудня 2020 09:53
27 План фінансування.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
23 Згода на ОПД.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
21 Пропозиція.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
14 Довідка ЄДРПОУ.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
11 Про посадову особу.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
06 МТБ.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_Т11.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_Т2.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ОС_7-1.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ОС_2-1.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ОПР.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ИВР.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ДФ_7-1-1.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ДФ_2-1-5.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ДФ_2-1-4.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ДФ_2-1-3.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ДФ_2-1-2.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf.p7s
17 грудня 2020 09:53
321.imd.p7s

Публічні документи

17 грудня 2020 11:19
Електронний підпис
17 грудня 2020 11:18
1. Пропозиція_.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:54
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:52
5.6 Про не судимість.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
Статут.PDF.p7s
17 грудня 2020 10:52
Розрахунок ЗВР_.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
Рішення засновника.PDF.p7s
17 грудня 2020 10:52
Паспорт Калабкін_.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
ОПР та ОПРЛС.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
обьектний кошторис.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
Локалка.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
Ліцензія_Каррал.PDF.p7s
17 грудня 2020 10:52
лист відгук.PDF.p7s
17 грудня 2020 10:52
Колядовка форма 1_.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
колдяовка 6 форм_.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
КБ3КБ2_маяковского ч1.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
Додатк Угода.PDF.p7s
17 грудня 2020 10:52
Договор+КБ2_Малюк.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
договор Гунп (2).pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
Договірна ціна.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
Дефектний акт.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
ГУНП частина 1 (акти).pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
Витяг_20.08.2019_.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
Витяг.PDF.p7s
17 грудня 2020 10:52
Витяг ПДВ.PDF.p7s
17 грудня 2020 10:52
Виписка.PDF.p7s
17 грудня 2020 10:52
Антикоруп програм.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
Акт Будів№6 травень_.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
285.imd.p7s
17 грудня 2020 10:52
5.13. Про відстутність.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
5.7 Про банкрутство.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
5.4 Про бенефіціара.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
5. По ст. 17.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
2. Дов. про досвід.pdf.p7s
17 грудня 2020 10:52
1. Пропозиція_.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс"

ПП "Ромалекс"

ПП "ЮФ "Каррал""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс"
#34672524
Переможець 24 387 500,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс"
#34672524
24 387 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2022 15:37
6 к 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 20:32
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 14:08
5 к 1_0001.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:06
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 16:50
4 к 1_0001.pdf зміни до договору
18 жовтня 2021 16:43
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 16:43
3 к 1_0001.pdf зміни до договору
14 липня 2021 08:02
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 13:10
2 к 1_0001.pdf зміни до договору
10 червня 2021 13:09
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 08:09
1 к 1_0001.pdf зміни до договору
12 травня 2021 08:06
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 08:17
Договір укладений
14 січня 2021 08:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затвердження фінансування на 2021 рік. Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Генпідрядника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML