Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Sevoflurane
Очікувана вартість
2 571 271,94 UAH
UA-2020-12-01-000963-a 7e984c9b33494053ab0b6b8feefcdc9a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шадура Олена Михайлівна

+380675963609 lenatender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України
Код ЄДРПОУ: 01994089
Місцезнаходження: 01135, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Контактна особа: Шадура Олена Михайлівна
+380675963609
lenatender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 11:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 11:11
Початок аукціону: 18 грудня 2020 11:11
Очікувана вартість: 2 571 271,94 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Мова, якою мають бути підготовлені тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові з обов’язковим нотаріальним засвідченням правильності перекладу. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту

Мова, якою мають бути підготовлені тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові з обов’язковим нотаріальним засвідченням правильності перекладу.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
738 Флакон
Sevoflurane
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33661100-2 — Анестетичні засоби
МНН: Sevoflurane

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30 днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10-ти днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 11:37
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx
01 грудня 2020 11:37
Додаток 3 медико-технічні вимоги.docx
01 грудня 2020 11:37
Додаток 2 проект договору поставки.docx
01 грудня 2020 11:37
ТД ліки севоран.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 2 299 489,92
UAH з ПДВ
2 299 489,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВОРВАРТС ФАРМА" 2 368 980,00
UAH з ПДВ
2 368 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "ВОРВАРТС ФАРМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 2 299 489,92
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 07:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 07:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
2 299 489,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2022 09:56
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2022 12:07
ДУ 5 від 14.01.2022 ЛЮДМИЛА ФАРМ 04-01-6.pdf зміни до договору
14 січня 2022 12:07
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2022 12:05
ДУ 4 від 14.01.2022 ЛЮДМИЛА ФАРМ 04-01-6.pdf зміни до договору
14 січня 2022 12:04
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 07:46
ДУ 3 від 29.12.2021 ЛЮДМИЛА ФАРМ 04-01-6.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 07:45
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 11:01
ДУ № 2 від 11.02.2021 ТОВ Людмила Фарм 04.01.6 зменьшення севоран.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 11:00
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 15:17
ДУ № 1 від 01.02.2021 Людмила Фарм севоран.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 15:15
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:29
Договір № 04.01.6 від 04.01.2021 ТОВ Людмила Фарм севоран.pdf укладений
05 січня 2021 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 738
Номер договору про закупівлю: 04/01/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 04/01/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 738
Номер договору про закупівлю: 04/01/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 04/01/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пролонгація
Номер договору про закупівлю: 04/01/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 04/01/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20% угода (147 фл) по 2983,16 грн.
Номер договору про закупівлю: 04/01/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 04/01/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 04/01/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 04/01/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 01 квітня 2022
Сума оплати за договором: 436 502,22
UAH (в тому числі ПДВ 28 556,22 UAH)