Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 15510000-6 – «Молоко та вершки»
Очікувана вартість
264 280,00 UAH
UA-2020-12-01-000353-b 66441498a8b14b8eb7eca864bb425fec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Філюк

+380634500907
+380687521513
tsuman.sr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Цуманська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04333885
Місцезнаходження: 45233, Україна , Волинська обл., смт. Цумань, вул. Грушевського, 2
Контактна особа: Сергій Філюк
+380634500907,+380687521513
tsuman.sr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 08:54
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 08:52
Початок аукціону: 18 грудня 2020 14:23
Очікувана вартість: 264 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 642,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - вказано у ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9200 літр
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
380 кілограми
Сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 08:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 08:54
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вид молока
Дата подання: 01 грудня 2020 11:03
Дата відповіді: 01 грудня 2020 11:21
молоко повинно бути пастеризоване або ультрапастеризоване?
Відповідь: Доброго дня! Пастеризоване.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-01-000353-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне Підприємство Волинь-Торг Галичина, Код ЄДРПОУ:37976967
Дата подання: 22 грудня 2020 15:30
невідповідність пропозиціі переможця закупівлі тендерній документаціі
Шановний замовник !Документаціією закупівлі замовник вимагає надання копій медичних книжок працівників зазначених у довідці що здійснюють відвантаження і перевезення продукціі з допуском роботи на 2021 р так вимагали і ви як замовник в аналогічній закупівлі UA-12-01-0116-b Cирні продукти де переможець ненадав копій сторінок з допуском роботи на 2021 р і закупівля невідбулась отже переможець не виконав умови замовника що були вказані в тендерній документаціі. Замовник закупівлі вимагає в учасників довідку в довільній формі про виконання аналогічних договорів переможець закупівлі надає довідку в якій вказує договір з фізичною особою укладений 11 лютого 2020 р і як доказ виконання копію видатковоі накладноі від 11 лютого на всю суму угоди таким чином переможець невиконав умову про виконання аналогічноі угоди так як умови закупівлі передбачають поставки молочноі продукціі на протязі 2021 р і немає досвіду виконання договорів з бюджетними установами що перевищують 100000 грн. Замовник закупівлі вимагає довідку в довільній формі про наявність в учасника закупівлі обладнання неохідного для виконання договору переможець надає таку довідку де вказує автомобіль Рено де невказує наяність на автомобілі холодильного обладнання потрібного для транспортування молочних продуктів і невказав наявність холодильноі камери з необхідною кількістю м .кв. і наявність холодильноі установки враховуючи обєми закупівлі таким чином переможець невиконав вимогу замовника. Враховуючи вище викладене вимагаєм переглянути результати закувлі і іншому випадку будем вимушені подавати скаргу на рішення замовника і прозорість закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2020 17:30
Шановний Учасник!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо про наступне.
- Тендерною документацією вимагалось надання «копії медичних книжок всіх працівників, зазначених у довідці, що здійснюють завантаження, зважування, складання, перевезення, розвантаження товару».
На виконання зазначеної вимоги, учасник-переможець завантажив у систему скановане зображення медичної книжки, з якої вбачається, що медичний огляд БУЛО ПРОЙДЕНО у лютому 2020 року, а тому учасник-переможець не має медичних протипоказань для здійснення поставки продуктів харчування у 2021 році. Натомість, у закупівлі, на яку Ви посилаєтесь, у медичних книжках працівників вказано, що вони ДОПУЩЕНІ ДО РОБОТИ до 2020 року. Більше того, у одній із медичних книжок міститься «ледь помітне» виправлення «2020» на «2021» рік.
- Замовником вимагалась «довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів. Учасник також повинен надати копію (копії) такого(их) договору (договорів) та документів, що підтверджують їх виконання (накладні/акти приймання-передачі/позитивні відгуки замовника тощо)».
На виконання вимоги, учасник-переможець завантажив АНАЛОГІЧНИЙ договір та накладну, що підтверджують виконання договору. При цьому, не має значення, чи це договір із фізичною особою чи бюджетною організацією (не має значення і сума договору).
- Тендерною документацією передбачається подання «довідки У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю».
Учасник-переможець завантажив довідку, де перелічив наявне майно, необхідне для виконання договору про закупівлю. При цьому, Замовник самостійно приймає рішення про те, чи відповідає учасник кваліфікаційному критерію, виходячи із завантаженої учасником тендерної пропозиції. Окрім цього, тендерною документацією не вимагалась вказівка у довідці на наявність холодильного обладнання у автомобілі, а тому учасник виконав вимогу тендерної документації.

Враховуючи наведене вище, вимога Приватного Підприємства «Волинь-Торг Галичина» є безпідставною та підлягає відхиленню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ХОВАЙЛО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 258 500,00
UAH з ПДВ
258 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство Волинь-Торг Галичина 264 210,00
UAH з ПДВ
264 210,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Лабіринт Плюс 264 280,00
UAH з ПДВ
264 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 11:43
Електронний підпис
23 грудня 2020 11:42
довідка податкова.jpeg
23 грудня 2020 11:42
довідка переможця 2.jpeg.jpeg
23 грудня 2020 11:42
довідка переможця 1.jpeg
23 грудня 2020 11:42
довідка мвс.jpeg
16 грудня 2020 22:57
Електронний підпис
16 грудня 2020 22:56
паспорт+код.pdf
16 грудня 2020 22:56
мед книжка.pdf
16 грудня 2020 22:56
лист згода.jpg
16 грудня 2020 22:56
довідка щодо підпису.jpg
16 грудня 2020 22:56
довідка ст17.jpeg
16 грудня 2020 22:56
довідка про приписку.jpeg
16 грудня 2020 22:56
довідка про довкілля.jpg
16 грудня 2020 22:56
витяг з ЄП.jpeg
16 грудня 2020 22:56
виписка.pdf
16 грудня 2020 22:56
пропозиція.jpeg
16 грудня 2020 22:56
проект договору.pdf
16 грудня 2020 22:56
Документи про якість.pdf
16 грудня 2020 22:56
аналог договір.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 14:48
Електронний підпис

Публічні документи

16 грудня 2020 15:18
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ХОВАЙЛО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Приватне Підприємство Волинь-Торг Галичина

ПП Лабіринт Плюс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ХОВАЙЛО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2747912244
Переможець 258 500,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ХОВАЙЛО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2747912244
258 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2022 20:09
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:09
Doc Dec 29 2020(1).pdf укладений
29 грудня 2020 10:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 155 462,50
UAH