Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
Очікувана вартість
2 160 000,00 UAH
UA-2020-11-30-009683-b fa4aaac5e28d4cffaf44eb65645743be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сова

+380508116142 sovik40032148@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 40032148
Місцезнаходження: 02091, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Контактна особа: Ірина Сова
+380508116142
sovik40032148@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 23:06
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 15:42
Очікувана вартість: 2 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Світильник операційний стельовий однокупольний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Киев, Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 33162000-3 — Апаратура та інструменти для операційних блоків
НК 024:2019: 12282 — Операційний світильник
3 штуки
Світильник операційний настінний однокупольний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Киев, Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 33162000-3 — Апаратура та інструменти для операційних блоків
НК 024:2019: 12282 — Операційний світильник

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 23:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 23:06
додаток4.pdf
30 листопада 2020 23:06
ТД-3316-3_2021 р.pdf
30 листопада 2020 23:06
додаток1.pdf
30 листопада 2020 23:06
додаток5.pdf
30 листопада 2020 23:06
додаток3.pdf
30 листопада 2020 23:06
додаток2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІВЕЙ" 2 129 995,50
UAH з ПДВ
2 129 995,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" 2 157 900,00
UAH з ПДВ
2 157 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 16:55
Електронний підпис
23 грудня 2020 16:51
МВС Капась.zip
16 грудня 2020 09:06
Електронний підпис
16 грудня 2020 09:05
7 Інші документи.pdf
16 грудня 2020 09:05
6 Цінова пропозиція.pdf
16 грудня 2020 09:05
4 Технічна частина.pdf
16 грудня 2020 09:05
3 Вимоги ст 17 Закону.pdf
16 грудня 2020 09:05
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 09:44
Електронний підпис
16 грудня 2020 09:34
1 реєстр.pdf
16 грудня 2020 09:32
2 пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДІВЕЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕДІВЕЙ"
#41728863
Переможець 2 129 995,50
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 20:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 20:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІВЕЙ"
#41728863
2 129 995,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 20:46
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2022 11:29
скан доп угода 3 договор 3_2021.pdf зміни до договору
03 червня 2022 11:28
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:26
доп угода 2 ДОГОВОР 3 від 06 січня 2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:25
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 18:13
дод угода 1 до договору 3 від 6 січня 2021.pdf зміни до договору
29 січня 2021 18:12
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 20:03
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 20:03
Договор3_від 6 січня 2021.pdf укладений
06 січня 2021 20:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 729 996,33
UAH (в тому числі ПДВ 113 177,33 UAH)