Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція будівлі (спортивний зал) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради за адресою вул.Різдв’яна, 60 в м.Черкаси» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
6 776 410,80 UAH
UA-2020-11-30-008652-b 899399a3a71245329334c451e16ff9f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорочан Максим Анатолійович

+380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Сорочан Максим Анатолійович
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 11:29
Очікувана вартість: 6 776 410,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 882,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст. 2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до абз. 1 п. 5 ч. 4 ст. 3 Закону; Інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції учасників – Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді: електронної банківської гарантії або електронної страхової гарантії відповідно до положень статті 25 Закону. Страхова гарантія подається Учасником у вигляді сканованого оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог даної тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування. Договір страхування фінансового ризику подається учасником у складі тендерної пропозиції з накладанням ЕЦП страхової компанії, сканованою копією або оригіналом ліцензії та сканованою копією або оригіналом квитанції (або іншого підтверджуючого документу) про оплату послуг зі страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог даної тендерної документації, в ттому числі відмову від підписання договору. Форма та зміст електронної банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Електронна банківська гарантія або електронна страхова гарантія дійсна на строк дії тендерної пропозиції і видається банківською або страховою організацією з накладанням ЕЦП та подається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Валютою електронної банківської гарантії та електронної страхової гарантії є національна валюта України - гривня. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів (або більше) з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: -33 000 (тридцять три тисячі грн. 00 коп.) Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною, про що зазначається у її тексті. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: -Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Тендерні пропозиції учасників, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити банку для перерахування забезпечення пропозиції на реєстраційний рахунок замовника: UA598201720355109001000054597 ДКСУ, МФО 820172, одержувач - Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, код ЄДРПОУ: 36299692 Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – відповідно до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція будівлі (спортивний зал) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради за адресою вул.Різдв’яна, 60 в м.Черкаси» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Різдв’яна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки На підставі рахунку, наданого підрядником, згідно Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 Замовник перераховує Підряднику аванс в розмірі 30% від суми фінансування відповідного бюджетного періоду, який Підрядник зобов’язується використати на виконання робіт протягом 3 (трьох) місяців з моменту отримання цього авансу. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи, може здійснюватись на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту виконання робіт і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 18:00
ТД- нова.doc
04 грудня 2020 18:00
зміни - 04.12.docx
30 листопада 2020 17:28
ТД- нова редакція.doc
30 листопада 2020 17:28
Додаток 1.doc
04 грудня 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 18:00
ТД- нова.doc
04 грудня 2020 18:00
зміни - 04.12.docx
30 листопада 2020 17:28
ТД- нова редакція.doc
30 листопада 2020 17:28
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналогічні роботи
Дата подання: 02 грудня 2020 16:40
Дата відповіді: 03 грудня 2020 17:27
За результатами вивчення тендерної документації на закупівлю «код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція будівлі (спортивний зал) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради за адресою вул. Різдв’яна, 60 в м. Черкаси» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»», встановлено, що деякі її положення не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, згідно п.5.1.1. ч.5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук* щодо виконання аналогічних робіт, а також копії не менше 2 (двох) договорів виконання цих робіт за вищевказаним відгуком, завірених учасником. (Фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці). Аналогічними вважаються роботи з реконструкції будівель закладів освіти. Зазначені умови тендерної документації можуть виконати суб’єкти господарювання, які мають досвід виконання робіт саме з реконструкції будівель закладів освіти, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які мають досвід виконання робіт з будівництва закладів освіти, що є більш складним у порівнянні з реконструкцією, або, наприклад, будівництвом чи реконструкцією закладів охорони здоров’я/об’єктів соціальної інфраструктури/житла. Просимо надати роз’яснення в чому є відмінність робіт з реконструкції будівель закладів освіти та робіт з будівництва закладів освіти робіт, або робіт з будівництва чи реконструкції закладів охорони здоров’я/об’єктів соціальної інфраструктури/житла. З метою приведення умов тендерної документації до нормам чинного законодавства, просимо розширити перелік робіт, які можуть вважатись аналогічними для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації буде внесено відповідні зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-30-008652-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Черкасизалізобетонстрой, Код ЄДРПОУ:31701672
Дата подання: 03 грудня 2020 10:15
Дискримінаційна вимога тендерної документації
Відповідно пп. 5.1.1 п. 5 Розділу 3 ТД на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук* щодо виконання аналогічних робіт, а також копії не менше 2 (двох) договорів виконання цих робіт за вищевказаним відгуком, завірених учасником. Аналогічними вважаються роботи з реконструкції будівель закладів освіти.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору є кваліфікаційним критерієм, який дає можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної можливості та спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі. Вказаний кваліфікаційний критерій, як і інші, є опціональним, встановлюється за рішенням Замовника, однак, для Замовника важливо переконатись у тому, що учасник має досвід виконання аналогічних робіт, тобто має об'єктивну можливість виконати договір не залежно від того чи це виконання робіт з реконструкції будівель закладів освіти чи будівництво житлового будинку, чи інших будівель та споруд. Більше того, технологія виконання робіт здійснюється за одними будівельними стандартами незалежно від призначення будівлі та найменування робіт.
Вимогою про надання на підтвердження виконання аналогічного договору/договорів предметом яких є виконання робіт: з реконструкції будівель закладів освіти, фактично, Замовник виключає можливість участі у процедурі закупівлі того суб’єкта господарювання, який має досвід виконання аналогічних договорів, але не у закладах освіти. Ця вимога є дискримінаційною та порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінація учасників.
Таким чином, Замовник порушив частину четверту статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановивши дискримінаційну вимогу до учасників.
Частиною першою статті 44 за порушення вимог, установлених Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації щодо надання учасниками на підтвердження виконання аналогічного договору/договорів предметом яких є виконання робіт: з реконструкції будівель закладів освіти та внести відповідні зміни до тендерної документації щодо надання договорів на виконання робіт з капітального ремонту або будівництва або реконструкції житлових будинків, чи інших будівель та споруд.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2020 17:30
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2020-11-30-008652-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 01 лютого 2021 14:43
Вимога
в додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2021 15:56
На Вашу Вимогу від 01.02.2021, 14:43. ID: UA-2020-11-30-008652-b.c4 повідомляємо наступне.
Протокольним рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради від 28.12.2020 року за результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «Номекс» встановлено її повну відповідність умовам, визначеним в тендерній документації про проведення процедури відкритої закупівлі та визнано Приватне Підприємство «Номекс» переможцем процедури відкритих торгів: код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція будівлі (спортивний зал) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради за адресою вул. Різдв’яна, 60 в м. Черкаси» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Відповідно до частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частинами другою і дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Процесуальний строк на оскарження прийнятого рішення про визначення переможця закупівлі ПП «Номекс» сплив 08 січня 2021 року.
Водночас, учасником ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 28 грудня 2020 № UA-2020-11-30-008652-b.a3 було подано скаргу щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, а саме про відхилення його Пропозиції.
Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1225-р/пк-пз від 25.01.2021 року, було відмовлено приватному підприємству "АРХСТРОЙ ФАСАД" у задоволенні його скарги від 28 грудня 2020 року № UA-2020-11-30-008652-b.a3.
Звертаємо Вашу увагу на те, що протягом встановленого законодавством строку для подання скарги, що стосується прийнятого рішення щодо визначення тендерної пропозиції учасника ПП «Номекс» переможцем жодним учасником процедури цієї закупівлі подано не було, а отже протокольне рішення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради від 28 грудня 2020 р. є законним, чинним та нескасованим.
Згідно пункту 6.1. частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації, встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: - кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з: -дефектного акта; -пояснювальної записки; -договірної ціни; -локального кошторису; -підсумкової відомості ресурсів; -загальновиробничі витрати. - кошторисну документацію в електронному вигляді (формат imd. тощо), розроблену за допомогою програмного комплексу АВК-5 / іншого сумісного з ним ПК (згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації); - гарантійний лист, яким учасник гарантує замовнику виконати роботи якісно в обсягах, кількості та терміни встановлені замовником, а також із обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва; - гарантійний лист щодо включення до договірної ціни всіх видів робіт та їх обсягів відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що містяться у додатку 1 тендерної документації.
На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, учасником ПП «Номекс» у складі документів тендерної пропозиції було надано в повному обсязі усі необхідні документи, а саме: кошторисну документацію, яка бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5 з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником, яка складається з: -дефектного акта; -пояснювальної записки; -договірної ціни; -локального кошторису; -підсумкової відомості ресурсів; -загальновиробничі витрати. - кошторисну документацію в електронному вигляді (формат imd), розроблену за допомогою програмного комплексу АВК-5 у повній відповідності до Додатку № 1 до цієї тендерної документації, крім того також було надано гарантійний лист, яким учасник гарантує замовнику виконати роботи якісно в обсягах, кількості та терміни встановлені замовником, а також із обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва; - гарантійний лист щодо включення до договірної ціни всіх видів робіт та їх обсягів відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що містяться у додатку 1 тендерної документації.
Крім того, локальні кошторисні розрахунки складаються на основі фізичних обсягів робіт, конструктивних креслень елементів будівель і споруд, прийнятих методів виконання робіт і, як правило, на кожну будівлю і споруду за видами робіт. При цьому дані за окремими видами робіт групуються по окремих конструктивних елементів будинків і споруд. Порядок групування даних по окремих конструктивних елементах будівель, споруд, видам робіт повинен відповідати технологічній послідовності робіт і враховувати специфічні особливості окремих видів будівництва. Водночас, локальні кошториси можуть ділитися на укрупнені етапи, тобто технологічно закінчені комплекси будівельних і монтажних робіт. Це дозволяє замовнику здійснювати розрахунок з підрядником за закінчений етап роботи. При цьому при повній відповідності окремої частини локального кошторису вимогам замовника, визначеним тим чи іншим документом (у нашому випадку – технічним завданням), жодними нормативними актами не заборонено під час його складання укрупнення даного етапу робіт без їх фактичної зміни по окремому локальному кошторису.
Кошторисна документація надана Учасником ПП «Номекс» містить усі види робіт та їх обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що містяться у додатку 1 тендерної документації, а отже тендерна пропозиція такого учасника Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради встановлено її повну відповідність умовам, визначеним в тендерній документації, а отже обґрунтовано, законно та правомірно визначена переможцем процедури закупівлі.
Крім того, щодо правового обґрунтування звернення учасника ПП «Архстрой Фасад» з вимогою до Замовника в якому вказано статтю 31 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємо Вашу увагу на наступне.
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порядок та підстави відхилення тендерних пропозицій, а саме:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Тобто, враховуючи вищенаведені норми Закону, вказана ПП «Архстрой Фасад» стаття 31 як правова підстава для звернення до Замовника із вимогою про скасування прийнятого рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПП «Номекс» не передбачає взагалі порядку та підстав для скасування рішення про визначення переможця закупівлі.
Підсумовуючи вищевикладене, вказані учасником-скаржником ПП «Архстрой Фасад» пояснення для скасування рішення Уповноваженої особи Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради є безпідставними, необґрунтованими та такими, що суперечать умовам тендерної документації та нормам Закону, а прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця ПП «Номекс» повністю обґрунтоване і законне.
Замовник - Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради повідомляє, що у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативними актами.
Враховуючи вищезазначене, Замовник - Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради повідомляє, що не згодне з вказаними ПП «Архстрой Фасад» висновками, викладеними у вимозі, тендерну пропозицію учасника ПП «Номекс» розглянутою з дотриманням принципів відкритості, прозорості, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, та яка, відповідно, обґрунтовано була визначена переможцем згідно з вимогами Закону та нормами чинного законодавства України, а отже вимога не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

01 лютого 2021 14:43
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-30-008652-b.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", Код ЄДРПОУ:40224937
Скарга на рішення Замовника
У додатку
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-11-30-008652-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 28 грудня 2020 16:40
Скарга на рішення Замовника
в додатку
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2020 20:51
Рішення від 29.12.2020 № 24044 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 29 грудня 2020 20:51
Рішення від 25.01.2021 № 1225.pdf
Дата публікації: 28 січня 2021 22:22

Документи подані скаржником

28 грудня 2020 14:30
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

28 грудня 2020 14:48
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "РАСАВА" 5 238 050,40
UAH з ПДВ
5 204 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 6 241 172,71
UAH з ПДВ
6 207 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 6 556 052,95
UAH з ПДВ
6 241 170,70
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД - ПАРТНЕР" 6 770 555,00
UAH з ПДВ
6 770 555,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Номекс 6 776 410,80
UAH з ПДВ
6 776 410,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2020 18:30
Електронний підпис
19 грудня 2020 18:29
Довідка МТБ.pdf
19 грудня 2020 17:45
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:19
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:15
Пророзиція.pdf.p7s
15 грудня 2020 20:15
Пророзиція.pdf
15 грудня 2020 20:15
Інші документи.pdf
15 грудня 2020 20:15
Приват довідки.pdf
15 грудня 2020 20:15
Ощадбанк довідка.pdf
15 грудня 2020 20:15
Казначейство довідка.pdf
15 грудня 2020 20:15
Аваль довідка.pdf
15 грудня 2020 20:15
Проект договору.pdf
15 грудня 2020 20:15
Субпідрядник.pdf
15 грудня 2020 20:15
Працівники.pdf
15 грудня 2020 20:15
МТБ.pdf
15 грудня 2020 20:15
Кошторис Частина 3.pdf
15 грудня 2020 20:15
Кошторис Частина 2.pdf
15 грудня 2020 20:15
Кошторис Частина 1.pdf
15 грудня 2020 20:15
183.imd

Публічні документи

15 грудня 2020 19:42
Електронний підпис
15 грудня 2020 19:40
Посвідчення.rar
15 грудня 2020 19:40
Інші документи.rar
15 грудня 2020 19:39
Інші документи 2.rar
15 грудня 2020 19:39
Кошторис_пдф.rar
15 грудня 2020 19:39
Анало дого_Фурси.rar
15 грудня 2020 19:39
Тех_Офіс_Склад.rar
15 грудня 2020 19:39
Працівники.rar
15 грудня 2020 19:39
Аналог догов_Борисп.rar
15 грудня 2020 19:39
Анало дого_Фурси_1.rar
15 грудня 2020 19:38
Анало дого_Фурси_2.rar
15 грудня 2020 19:38
Довідки_ПДФ.rar
15 грудня 2020 19:38
Анало дого_Фурси_3.rar
15 грудня 2020 19:38
Працівники_1.rar
15 грудня 2020 19:38
Довідки_ПДФ_1.rar
15 грудня 2020 19:38
Працівники_2.rar
15 грудня 2020 19:38
Оренда_тех_ПМК.rar
15 грудня 2020 19:38
Тех_Офіс_Склад 1.rar
15 грудня 2020 19:38
Анало_спорт_доріжки.rar
15 грудня 2020 19:38
Осн засоб_обладнан.rar
15 грудня 2020 19:38
Інші документи 1.rar
15 грудня 2020 19:38
Анало дого_Тарасівка.rar
15 грудня 2020 19:38
Техпаспо.rar
15 грудня 2020 19:38
Дозволи до МТБ.rar
15 грудня 2020 19:37
Відгуки.rar
15 грудня 2020 19:37
Посвідчення_1.rar
15 грудня 2020 19:37
Дод до догов Бориспіль.rar
15 грудня 2020 19:37
Кошторисник.rar
15 грудня 2020 19:37
Оновлені довідки.rar
15 грудня 2020 19:37
Додатково накази_2.rar
15 грудня 2020 19:37
Штатний розпис.rar
15 грудня 2020 19:37
Додатково накази.rar
15 грудня 2020 19:37
Звітність.rar
15 грудня 2020 19:37
Довідка_МВС_.rar
15 грудня 2020 19:37
Банківська гарантія.rar
15 грудня 2020 19:37
Кошторис_ртф.rar
15 грудня 2020 19:37
Додатково_накази_1.rar
15 грудня 2020 19:37
Додатково накази_4.rar

Публічні документи

14 грудня 2020 15:12
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:06
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
14 грудня 2020 11:06
Аналогічний договір.pdf
14 грудня 2020 11:06
відгук.pdf
14 грудня 2020 11:06
ДЦ.pdf
14 грудня 2020 11:06
r_3_ДЦ_ЛС1_7-2-1.pdf
14 грудня 2020 11:06
r_3_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
14 грудня 2020 11:06
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-11.pdf
14 грудня 2020 11:06
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
14 грудня 2020 11:06
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
14 грудня 2020 11:06
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
14 грудня 2020 11:06
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
14 грудня 2020 11:06
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
14 грудня 2020 11:06
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
14 грудня 2020 11:06
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
14 грудня 2020 11:06
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
14 грудня 2020 11:06
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf

Публічні документи

04 лютого 2021 10:36
Електронний підпис
04 лютого 2021 10:28
довідки ст.17
26 січня 2021 17:23
довідки ст.17
26 січня 2021 17:23
довідки ст.17
26 січня 2021 17:23
довідки ст.17
26 січня 2021 17:23
довідки ст.17
26 січня 2021 17:23
довідки ст.17
26 січня 2021 17:23
довідки ст.17
15 грудня 2020 18:41
Електронний підпис
15 грудня 2020 18:38
Статут та Опис.pdf
15 грудня 2020 18:38
Статут оригінал.pdf
15 грудня 2020 18:38
Повновпження директор.pdf
15 грудня 2020 18:38
Ліцензія.pdf
15 грудня 2020 18:38
кошторис (2).rar
15 грудня 2020 18:38
Календарний графік.pdf
15 грудня 2020 18:38
довідки Пумб.pdf
15 грудня 2020 18:38
довідки приват.pdf
15 грудня 2020 18:38
Банківська гарантія.rar
15 грудня 2020 18:38
28.imd
15 грудня 2020 18:38
28.4. ЦПД Терехов С.pdf
15 грудня 2020 18:38
28.3. ЦПД Костюк Д.pdf
15 грудня 2020 18:38
28.2. ЦПД Плахота А.pdf
15 грудня 2020 18:38
28.1. ЦПД Плахота О.pdf
15 грудня 2020 18:38
28 працівники.pdf
15 грудня 2020 18:38
23.довідка субпідряд.pdf
15 грудня 2020 18:38
22.лист-згода карантин.pdf
15 грудня 2020 18:38
20.ст.31.pdf
15 грудня 2020 18:38
15.гарантійний лист ДБН.pdf
15 грудня 2020 18:38
14.лист-згода ст.17.pdf
15 грудня 2020 18:38
13. довідка ст. 17.pdf
15 грудня 2020 18:38
11.3. оренда Гладкий.pdf
15 грудня 2020 18:38
11.2. оренда Газбуд.pdf
15 грудня 2020 18:38
11 довідка МТБ.pdf
15 грудня 2020 18:38
10.2.1.Відгук 39днз.pdf
15 грудня 2020 18:38
10.2 Договір ДНЗ 39.pdf
15 грудня 2020 18:38
10.1.1.відгук ДНЗ 29.pdf
15 грудня 2020 18:38
10.1. Договір ДНЗ 29.pdf
15 грудня 2020 18:38
5. лист-пояснення ст.44.pdf
15 грудня 2020 18:38
1.лист погодження тд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "РАСАВА"

ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД - ПАРТНЕР"

ПП Номекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФІРМА "РАСАВА"
#22810254
Відхилено 5 204 150,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 20:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2020 19:55
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
#40224937
Відхилено 6 207 290,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 22:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2020 15:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
Відхилено 6 241 170,70
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 15:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2020 11:29
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД - ПАРТНЕР"
#34726003
Відхилено 6 770 555,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 15:47
ПП Номекс
#32940648
Рішення скасоване 6 776 410,80
UAH з ПДВ
29 січня 2021 15:51
ПП Номекс
#32940648
Переможець 6 776 410,80
UAH з ПДВ
29 січня 2021 17:43

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ФІРМА "РАСАВА" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель стосовно інформації та/або документів: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Перелік виявлених невідповідностей/посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності/перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Відповідно до п.5.1.2. ч. ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає: довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан у розрізі транспортних засобів, нерухомого майна, обладнання, іншої матеріально-технічної бази. Учасник ТОВ "ФІРМА РАСАВА" надавав довідку №40 від 10.12.2020р про наявність будівельних машин і механізмів (основних засобів) в і якій відсутня інформація в розрізі нерухомого майна. На усунення даної невідповідності надати замовнику довідку про наявність будівельних машин і механізмів (основних засобів) з врахуванням нерухомого майна. Відповідно до п.51.1. ч.ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук* щодо виконання аналогічних робіт, а також копії не менше 2 (двох) договорів виконання цих робіт за вищевказаним відгуком, завірених учасником. (Фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці) Крім того учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору, найменування та обсяги виконаних робіт по об`єкту в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності), ступінь виконання договору у відсотковому вимірі (у разі надання учасником у складі тендерної пропозиції кількох договорів, інформація зазначається по кожному із договорів окремо). *Позитивний відгук виконання аналогічних робіт має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований з зазначенням ПІБ та контактного телефону особи-виконавця даного відгуку, при цьому повноваження особи, що підписала відгук мають бути документально підтверджені, якщо інформація стосовно права підпису такої особи не міститься у Єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, при цьому відгук повинен відповідати вимогам щодо оформлення відповідно до розділу І тендерної документації (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів). Сума Договору підряду №5 від 8.12.2017 року, що надано учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, становить 12195000,00грн з ПДВ , а в довідці №37/к від 11.12.2020 року вартість фактично виконаних робіт становить 7581900,60 грн з ПДВ та ступінь виконання договору у відсотковому вимірі 100% - просимо усунути дану невідповідність. Також Відгук до Договору підряду №5 від 8.12.2017 року наданий учасником в вигляді чорно-білої копії, що не відповідає вимогам до частини ІІІ п.1.3.інструкція з підготовки тендерної пропозиції. На усунення даної невідповідності надати замовнику уточнені документи. Звертаємо увагу,що надання учасником інформації та/або документів з виправленими невідповідностями не має суперечити частині 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

21 грудня 2020 20:18
Електронний підпис
21 грудня 2020 20:15
Протокольне рішення

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей/посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності/перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону: 1.1. Відповідно до п. 5.1.2. ч. 5 р. ІІІ тендерної документації «5.1.2. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає: - довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан у розрізі транспортних засобів, нерухомого майна, обладнання, іншої матеріально-технічної бази. Крім того Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції інформацію про заплановані протягом 2020 року ремонти машин та механізмів, запропонованих для виконання робіт за предметом закупівлі, із зазначенням виду ремонту(ів), орієнтовної дати його (їх) початку та очікуваної тривалості ремонту(ів). Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен документально підтвердити наявність підстав користування матеріально-технічною базою, вказаної у довідці. Для підтвердження наявності власних машин та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію або право користування матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання. На інше обладнання, реєстрація по яких не передбачена законодавством України, надати оборотно-сальдову відомість або інвентарну картку обліку. Учасником ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД» надано інформацію про наявність будівельних машин і механізмів від 10.12.2020 №125, проте всупереч вищевказаним вимогам тендерної документації, таким учасником у вказаному документі в п. 1, 2, 11, 13, 28, 29, 33, 34, 36 не вказано марку та модель будівельних машин і механізмів. На усунення даної невідповідності просимо надати виправлену довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан у розрізі транспортних засобів, нерухомого майна, обладнання, іншої матеріально-технічної бази. Крім того, в якості документального підтвердження наявності підстав користування матеріально-технічною базою учасником ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД» надано, зокрема, Договір оренди №02/03-1 від 02.03.2020 року до якого не надано у відповідності до його умов п. 2.2. Акт прийому-передачі та Договір №06 від 31.01.2020 року до якого також не надано відповідно до його умов п. 3.1. Акт прийому-передачі. На усунення даної невідповідності просимо надати Акт прийому-передачі до Договору оренди №02/03-1 від 02.03.2020 року та Акт прийому-передачі до Договору №06 від 31.01.2020 року. Звертаємо увагу, що надання учасником інформації та/або документів з виправленими невідповідностями не має суперечити частині 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

23 грудня 2020 22:12
Електронний підпис
23 грудня 2020 22:11
Протокольне рішення

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією «Код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція будівлі (спортивний зал) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради за адресою вул.Різдв’яна, 60 в м.Черкаси» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Керуючись ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "БУД ПРОМ ЛАЙН" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель стосовно інформації та/або документів: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Перелік виявлених невідповідностей/посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності/перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Відповідно до п.5.1.1 ч. 5 р. ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук* щодо виконання аналогічних робіт, а також копії не менше 2 (двох) договорів виконання цих робіт за вищевказаним відгуком, завірених учасником. (Фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці). Аналогічними вважаються роботи з будівництвата/або реконструкції будівель закладів освіти**. Крім того учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору, найменування та обсяги виконаних робіт по об`єкту в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності), ступінь виконання договору у відсотковому вимірі (у разі надання учасником у складі тендерної пропозиції кількох договорів, інформація зазначається по кожному із договорів окремо). *Позитивний відгук виконання аналогічних робіт має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований з зазначенням ПІБ та контактного телефону особи-виконавця даного відгуку, при цьому повноваження особи, що підписала відгук мають бути документально підтверджені, якщо інформація стосовно права підпису такої особи не міститься у Єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, при цьому відгук повинен відповідати вимогам щодо оформлення відповідно до розділу І тендерної документації (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів). Жоден із Договорів на виконання будівельних робіт наданих Учасником ТОВ "БУД ПРОМ ЛАЙН" у складі тендерної пропозиції не є аналогічним до предмета закупівлі та відрізняється за нормами від будівництва та реконструкції обєктів, аналогічних предмету закупівлі. На усунення даної невідповідності просимо надати не меньше двох аналогічних договорів з будівництва та/або реконструкції будівель закладів освіти разом з позитивним відгуком оформленим відповідно до умов оголошення. Звертаємо увагу, що надання учасником інформації та/або документів з виправленими невідповідностями не має суперечити частині 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

28 грудня 2020 15:33
Електронний підпис
28 грудня 2020 15:30
Протокольне рішення

Документи

28 грудня 2020 15:47
Електронний підпис
28 грудня 2020 15:45
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2021 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Номекс
#32940648
6 776 410,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2022 17:04
ЗОШ _5.pdf зміни до договору
30 вересня 2022 17:03
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 13:26
ДУ _8 рек.буд.(спорт.зал ДУ _8).pdf зміни до договору
16 лютого 2022 13:26
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 13:25
зош_5 Реконстр.буд.(спортивний зал)ДУ_7.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 13:22
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 14:51
Протокол помилково розміщений_доп угода школа 5.doc зміни до договору
30 листопада 2021 14:49
scanlite6.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 14:49
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 15:43
scanlite6.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 15:39
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 16:26
IMG_0001_merged (1)_compressed.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 16:24
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 10:58
IMG_0035 (1)_merged.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 10:56
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 10:40
IMG_0003 (1)_merged.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 10:39
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 16:04
додоткова угода.pdf зміни до договору
24 березня 2021 16:03
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 16:08
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 16:05
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 11:48
Договір укладений
16 лютого 2021 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Внести зміни в п.3.1 Договору (-фінансування 2021 року - 0,00 грн., - фінансування 2022 року - 6 776 410,80 грн.); 2) Додаток 4 до Договору викласти в новій редакції; 3) Внести зміни в п.11.1 Договору: "Договір" вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2022 року, але в буль-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобовязань
Номер договору про закупівлю: 06/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3.1 Договору викласти в новій редакції (-фінансування 2021 року - 6 776 410,80 грн., - фінансування 2022 року - 0,00 грн.); Додаток №4 - графік викоання робіт викласти в новій редакції; п.11.1 Договору викласти в новій редакції: "Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31 грудня 2021 року"; п.15 Договору викласти в новій редакції (зміна реквізитів Замовника)
Номер договору про закупівлю: 06/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.14.1 викласти в новій редакції; Додатки №1, №2а та №3 викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 06/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести змінидо п.14.1 Договору, а саме: Додаток №1, Додаток №2е, Додаток №3 викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 06/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки №1, №2б, №2-1-2б, №2в, №2-1-3, №3 викласти в нових редакціях
Номер договору про закупівлю: 06/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3.1 Договору викласти в новій редакції: Ціна Договору становить 6 776 410.80 грн. (-фінансування 2021 року - 3 865 764,80 грн., -фінансування 2022 року - 2 910 646,00 грн.); п.11.1 Договору викласти в новій редакції; Додаток №4 викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 06/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час публікації Додаткової угоди №6 від 29.11.2021 року до Договору №06/02 від 15.02.2021 року за ідентифікатором № UA-2020-11-30-008652-b, за предметом закупівлі «код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція будівлі (спортивний зал) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради за адресою вул.Різдв’яна, 60 в м.Черкаси» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при складанні, реєстрації та публікації Додаткової угоди, а саме: помилково було опубліковано проект Додаткової Угоди не узгодженої усіма його сторонами. Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", з метою прозорості та відкритості процедур закупівель, уповноваженою особою Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради прийнято рішення щодо публікації відповідного протоколу щодо виправлення технічної помилки при публікації Договору. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015 року № 3302-05/40086-08 Уповноважений орган дозволяє виправляти технічні (механічні) помилки при заповненні (публікації) документів у сфері публічних закупівель, після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом винесення рішення уповноваженою особою або тендерного комітету. Копія протоколу щодо прийняття рішення особою, уповноваженою на публікацію документів на веб-порталі уповноваженого органу, оприлюднюється на порталі. В зв’язку з тим, що технічним функціоналом електронного майданчика ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН (https://www.dzo.com.ua/) не передбачено зміни у текстові поля підвантаження попередньої редакції Документу, прийнято рішення щодо публікації Додаткової угоди №6 від 29.11.2021 року за ідентифікатором № UA-2020-11-30-008652-b, за предметом закупівлі «код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція будівлі (спортивний зал) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради за адресою вул.Різдв’яна, 60 в м.Черкаси» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» повторно разом з даним протокольним рішенням. 2. Вважати Додаткову угоду №6 від 29.11.2021 року до Договору №06/02 від 15.02.2021 року за ідентифікатором № UA-2020-11-30-008652-b, за предметом закупівлі «код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція будівлі (спортивний зал) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради за адресою вул.Різдв’яна, 60 в м.Черкаси» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», опубліковану в електронній системі, проектом, яку було опубліковано помилково, без погодження усіма сторонами. Додаткова угода №6 підлягає повторній публікації з датою підписання 29.11.2021 року. У зв’язку з цим повторно опублікувати Додаткову угоду №6 від 29.11.2021 року в електронній системі.
Номер договору про закупівлю: 06/02
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокольне рішення про технічну помилку
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ 15 договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 06/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розділ 14 доповнити додатком №7
Номер договору про закупівлю: 06/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Внести зміни в п.3.1 Договору (-фінансування 2021 року – 3865764.80 грн., - фінансування 2022 року – 0,00 грн, фінансування 2023 року- 2910646.00.); 2) Внести зміни в п.11.1 Договору: "Договір" вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2023 року, але в буль-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобовязань 3) Розділ 14 «Додатки до договору» додаток №4 та додаток №7 викласти в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 06/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML