Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (Electricity) (на очікувану вартість 2021 року)
Еlectricity
Очікувана вартість
12 943 000,00 UAH
UA-2020-11-30-008643-b 15e82f6d1f7049cfb28ca2d1471b833a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегівна

+380973680431 dzervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегівна
+380973680431
dzervo@ukr.net
Додаткові контактні особи: Яковлева Ірина Василівна
+380988201540
dzervo@ukr.net
Шмуляк Ганна Юріївна
+380982689203
dzervo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Education of the Executive Committee of Metallurgical District Council in the city
National ID: 02142313
Contact point: Yakovleva Iryna
+380973680431
dzervo@ukr.net
Additional contacts: Iryna Yakovleva
+380988201540
dzervo@ukr.net
Шмуляк Ганна Юріївна
+380982689203
dzervo@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2020 17:32
Очікувана вартість: 12 943 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64 715,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 30 листопада 2020 17:27
Enquiries until: 21 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 27 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 грудня 2020 17:32

Information

Estimated total value: 12 943 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 64 715 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
За наявністю бюджетного фінансування. Оплата рахунка Постачальника здійснюється Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або в строк, визначений у комерційній пропозиції, прийнятій Споживачем. Додаткова інформація по закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50006, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4300000 кВт*год
Електрична енергія (на очікувану вартість 2021 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, відповідно до переліку об’єктів та точок комерційного обліку споживача, що міститься у Додатку 1 до проекту договору про закупівлю електричної енергії
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electricity
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 21:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 20:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 20:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 20:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2020 16:12
перелік змін до ТД електроенергії.docx
07 грудня 2020 16:12
Додаток_1 до ТД кваліф.критерії зі змінами.docx
30 листопада 2020 17:28
Додаток_1 до ТД кваліф.критерії.docx
30 листопада 2020 21:53
ТД електрична енергія 2021.doc
30 листопада 2020 20:35
Додаток_4 проект договору.doc
30 листопада 2020 20:18
Додаток_3 до ТД опис предмету закупівлі.doc
30 листопада 2020 20:18
Додаток_ 2 до ТД тендерн пропозиц.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аское
Дата подання: 03 грудня 2020 01:16
Дата відповіді: 03 грудня 2020 11:42
Шановний Замовнику, до якої площадки вимірювання Ви відноситесь?
Відповідь: Об*єкти споживання відносяться до групи Б.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-30-008643-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 03 грудня 2020 01:12
Вимога преддефолт
У п.4.1 Додатку 1 тендерної документації замовника міститься вимога «Гарантійний лист про те, що протягом 2020 року Учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до Правил ринку, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307» Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії протягом 2020 року набував статусу "переддефолтний" і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлення в тендерній документації вимога, щодо надання гарантійного листа про те, що скаржник не набував статусу «Переддефолтного» має дискримінаційний характер та буде додатковим бар’єром для учасників відкритих торгів, а також давати необґрунтовані підстави для Замовника щодо не допуску пропозиції певного учасника до оцінки. Просимо виключити дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 грудня 2020 15:24
Шановний учаснику!
Зазначену вимогу встановлено з метою укладання договору з надійним постачальником електроенергії, та з метою недопущення потрапляння Замовника до ППН (постачальника останньої надії), у якого тариф значно вище, що тим самим не дасть можливість економити бюджетні кошти.
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Відповідно до частини 5 ст.22 Закону - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, Замовником було встановлено зазначену вимогу.
Номер вимоги: UA-2020-11-30-008643-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 03 грудня 2020 01:14
Довідки від ОСР
Додатком 1 п.9 зазначена вимога «Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» Тобто, Замовником вимагається надання такому Постачальнику довідок від всіх ОСР про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Доводимо до Вашого відома позицію АМКУ відносно такої вимоги: якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту. Тобто, для отримання необхідної інформації учаснику може знадобитися тривалий проміжок часу, враховуючи те, що відповідно до укладеного договору ОСР не зобов'язаний надавати такі довідки взагалі. При цьому вказану інформацію потрібно отримати саме від ОСР. ОСР, незважаючи на відокремлення (unbundling) діяльності з розподілу від діяльності з постачання, як передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії», все ще можуть бути пов’язані відносинами контролю із суб’єктами (Постачальниками універсальних послуг), які здійснюють діяльність на ринку електричної енергії та є конкурентами по відношенню до учасників відкритих торгів. У такому випадку ОСР, які пов’язані з конкретними постачальниками, можуть створювати бар’єри під час надання вказаної довідки. Отже, як свідчить наведене вище, право замовників самостійно встановлювати вимоги до учасників у частині, зокрема, що передбачена статтею 16 Закону про публічні закупівлі, та вказувати в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям під час закупівлі електричної енергії за класифікацією ДК 021:2015:0931 0000-5 – Електрична енергія, самостійно визначати перелік інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію за вказаним кодом класифікації, призводить до порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 5 Закону про публічні закупівлі. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Отже, на думку Комітету, під час виконання функцій органу оскарження та прийняття рішень за результатами розгляду скарг встановлюються порушення у вигляді встановлення в тендерній документації дискримінаційних та надмірних вимог, які не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників, створюють умови для зловживання замовниками під час проведення процедури закупівель. На основі вищевикладеного, вимагаємо видалити вимогу щодо надання Учасником, який обслуговує менше 100 000 споживачів, довідок від всіх ОСР про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, як таку, що порушує основні принципи публічних закупівель. Аналогічне Рішення АМКУ №14064-р/пк-пз від 21.07.2020 року можно подивитись за посиланням UA-2020-07-03-000311-с. Та зауважимо, що відповідно до Статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі: Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону ; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 грудня 2020 15:52
Шановний учаснику!
Трактування вимоги щодо «Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.». Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення колцентру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Отже, трактування даної вимоги як дискримінаційної та такої, що здійснює перешкоди в участі у процедурі, та перешкоджає конкуренції під час здійснення закупівлі не відповідає дійсності.
Щодо вимог до території розташування Центру обслуговування споживачів (клієнтів) вимушені відмовити. Відповідно до вимог п. 8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Відповідно до 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Отже, споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію прав споживача електричної енергії, оскільки відрядження потребують значних витрат робочого часу та коштів. В такому випадку не може навіть йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці. Тим більше з огляду на ускладнену ситуацію з пересуванням по території країни у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з введенням карантину. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Для нашого підприємства такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника і можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника. При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місцезнаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності підприємства, реалізація такого права буде економічно недоцільною і практично неможливою, оскільки потребуватиме витрачання додаткових коштів та робочого часу на відрядження до електропостачальника. Що знову ж таки є актуальним особливо на сьогодні з огляду на ускладнену ситуацію з пересуванням по території країни у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з введенням карантину. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами. Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час на території Дніпропетровської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Дана вимога Тендерної документації відповідає вимогам антимонопольного законодавства. Вважаємо, що намір Замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права споживача жодним чином не порушують принципи, встановлені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Що стосується документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, то такий учасник надає довідки від всіх операторів систем розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Згідно вимог тендерної документації, такі довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Ваше зауваження до того що, якщо учасник торгів звернеться з таким запитом, до оператору системи розподілу(далі-ОСР), то представникам ОСР необхідний час для його опрацювання, є слушне, тому в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни із подовженням терміну надання довідок від операторів систем розподілу, а саме, такі довідки повинні бути видані не пізніше 20 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.

З повагою, тендерний комітет

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-11-30-008643-b15e82f6d1f7049cfb28ca2d1471b833a
Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

31 грудня 2020 12:14
Електронний підпис
31 грудня 2020 12:14
Електронний підпис
31 грудня 2020 09:48
9.1. Наявні усі договори.pdf
31 грудня 2020 09:48
2.9.Витяг з ЄДР 25.11.2020 .pdf
31 грудня 2020 09:48
5.4.1S0100113 Ф1. Баланс439908.pdf
31 грудня 2020 09:48
5.3.8Лист-відгук.pdf
31 грудня 2020 09:48
5.3.7Лист відгук.PDF
31 грудня 2020 09:48
5.3.2. Акти до договору 74.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 грудня 2020 17:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" 11 464 591,20
UAH з ПДВ
11 464 591,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 12:14
Електронний підпис
31 грудня 2020 12:14
Електронний підпис
31 грудня 2020 09:48
9.1. Наявні усі договори.pdf
31 грудня 2020 09:48
2.9.Витяг з ЄДР 25.11.2020 .pdf
31 грудня 2020 09:48
5.4.1S0100113 Ф1. Баланс439908.pdf
31 грудня 2020 09:48
5.3.8Лист-відгук.pdf
31 грудня 2020 09:48
5.3.7Лист відгук.PDF
31 грудня 2020 09:48
5.3.2. Акти до договору 74.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій