Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги фізичної охорони об’єкту та майна)
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2020-11-30-008333-b 39a6b598aeaa4e6ca5c3244287ad7b56
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Дар'я Леонідівна

+380612962535 962535t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 6"
Код ЄДРПОУ: 38969678
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Чумаченка, буд.21
Контактна особа: Руденко Дар'я Леонідівна
+380612962535
962535t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 17:03
Початок аукціону: 17 грудня 2020 13:15
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги фізичної охорони об’єкту та майна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється на підставі актів приймання-передачі наданих Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання актів в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 16:59
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКСНИЙ ЦЕНТР "ПРОФЕСІОНАЛ" 357 367,56
UAH з ПДВ
264 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Охоронне агенство Троян 348 000,00
UAH з ПДВ
276 696,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА" 344 841,20
UAH з ПДВ
339 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Спеціальний підрозділ"Радар" 360 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 22:48
Електронний підпис
14 грудня 2020 21:55
Витяг 4005.pdf
14 грудня 2020 21:55
Витяг 3004.pdf
14 грудня 2020 21:55
Витяг 2003.pdf
14 грудня 2020 21:55
Витяг 1002.pdf
14 грудня 2020 21:55
Витяг 5006.pdf
14 грудня 2020 21:36
СТАТУТ 105.pdf
14 грудня 2020 21:36
ліцензія.PDF
14 грудня 2020 21:35
АНАЛОГ ДОГОВОР 22107.pdf
14 грудня 2020 21:35
ДОВІДКИ 128.pdf
14 грудня 2020 21:33
Прогпозиція 127.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 16:24
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:17
9 Устав троян.pdf
11 грудня 2020 16:17
8 Ліцензія.pdf
11 грудня 2020 16:17
6 ВЫТЯГ.pdf
11 грудня 2020 16:17
6 Виписка ЄДР.pdf
11 грудня 2020 16:17
5 Рішення учасника.pdf
11 грудня 2020 16:17
4 Наказ.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 19:46
Електронний підпис
15 грудня 2020 19:42
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 20:34
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:27
Приказ_Директора.jpg
15 грудня 2020 20:27
Ліцензія.jpg
15 грудня 2020 20:27
Виписка ЄДР.pdf
15 грудня 2020 20:27
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОМПЛЕКСНИЙ ЦЕНТР "ПРОФЕСІОНАЛ"

ТОВ Охоронне агенство Троян

ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА"

ПП "Спеціальний підрозділ"Радар"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКСНИЙ ЦЕНТР "ПРОФЕСІОНАЛ"
#35345805
Очікує рішення 264 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 13:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 18:25

Вимога про усунення невідповідностей

1) Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону 1. Не надана довідка в довільній формі про «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно додатку 1 до тендерної документації у ч.1 кваліфікаційні критерії табл. п.2 - надати Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи в зазначеній сфері з наданням відповідних підтверджуючих документів. 2. Відсутнє документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного/аналогічних за предметом закупівлі договору/договорів (крім копії одного наданого договору з додатковою угодою), відповідно додатку 1 до тендерної документації у ч.1 кваліфікаційні критерії табл. п.3 – надати 3.1. Довідка з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше 2 (двох) договорів) з закладами медичної допомоги. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - оригінали або завірені належним чином копії договорів (не менше 2), зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатками, додатковими угодами, та підтвердженням їх виконання - актами виконаних робіт), - завірені належним чином копії листа-відгука від контрагента про виконання наданих в складі тендерної пропозиції аналогічних договорів. Контрагент – це інша сторона договору, тобто замовник за договором. В листі-відгуці має бути зазначено: дати/номера договорів, та відсутність фактів (випадків) невиконання та/або неналежного виконання умов договору на надання послуг. У разі виявлення замовником таких фактів пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає умовам замовника. Лист-відгук надається за підписом уповноваженої особи контрагента та скріплений печаткою контрагента. 2) Документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю 1. Не надана повна інформація у Довідці яка містить відомості про Учасника, а саме: п. б - (телефон для контактів) керівника, п. в - форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб), відповідно додатку 1 до тендерної документації у ч.3 п.1 – надати оновлену Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника: додати телефон керівництва та форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). 2. Відсутня довідка у довільній формі, із зазначенням прізвища і посади осіб, уповноважених діяти від імені учасника та які мають право укласти договір про закупівлю по результатам торгів, відповідно додатку 1 до тендерної документації у ч.3 п.2 а) – надати довідку у довільній формі, із зазначенням прізвища і посади осіб, уповноважених діяти від імені учасника та які мають право укласти договір про закупівлю по результатам торгів. 3. Не надана Копія документа, що підтверджує статус платника податків, завірена підписом уповноваженої особи учасника: для платників податку на додану вартість – витяг з реєстру платників податку на додану вартість або копія свідоцтва платника ПДВ; для платника єдиного податку - витяг з реєстру платників єдиного податку або свідоцтво платника єдиного податку, відповідно додатку 1 до тендерної документації у ч.3 п.3 – надати Копія документа, що підтверджує статус платника податків, завірена підписом уповноваженої особи учасника: для платників податку на додану вартість – витяг з реєстру платників податку на додану вартість або копія свідоцтва платника ПДВ; для платника єдиного податку - витяг з реєстру платників єдиного податку або свідоцтво платника єдиного податку.

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 23 грудня 2020 16:10
Кінець періоду оскарження: 03 січня 2021 00:00
Дата відміни: 03 січня 2021 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути: у додатку 1 до тендерної документації ч. 2. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ ЧАСТИНОЮ ПЕРШОЮ ТА ЧАСТИНОЮ ДРУГОЮ СТАТТІ 17 ЗАКОНУ відсутня частина таблиці, у зв’язку з чим вказано невичерпний перелік -відсутнє підтвердження інформації статті 17 пунктів 9, 10, 11, 12, 13 та частини 2.
Документи:
23 грудня 2020 16:07
Електронний підпис
23 грудня 2020 16:05
протокол