Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція: постачання теплової енергії
DK 021:2015 - 09320000-8 Steam, hot water and related products: Heat supply
Очікувана вартість
14 411 000,00 UAH
UA-2020-11-30-008157-b 4515514f174843e18b9c3d6df98a84e3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Оксана

380577544399 TENDER.DERZHPROM2@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖПРОМ"
Код ЄДРПОУ: 04014097
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська область обл., Харків, 61022, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5
Контактна особа: Мельник Оксана
380577544399
TENDER.DERZHPROM2@GMAIL.COM
Додаткові контактні особи: Мельник Світлана
+38(057)7050603
tender.derzhprom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Regional municipal manufacturing and maintenance enterprise "DERZHPROM"
National ID: 04014097
Contact point: Mel`nyk Oksana
380577544399
TENDER.DERZHPROM2@GMAIL.COM
Additional contacts: Mel`nyk Svitlana
+38(057)7050603
tender.derzhprom@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 14 411 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 055,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 30 листопада 2020 16:49
Enquiries until: 21 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 27 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 14 411 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 72 055 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Scope of the procurement
ДК 021:2015 код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція: постачання теплової енергії
Учасник готує та подає тендерну пропозицію українською мовою. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою потребують наявність перекладу, завіреного підписом посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності).
Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може додатково подавати документи своєї пропозиції, що викладені англійською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
DK 021:2015 - 09320000-8 Steam, hot water and related products: Heat supply
Tender proposal documents must be drawn up in Ukrainian. Documents submitted by the tenderer as part of the tender offer in a language other than Ukrainian require a translation certified by the signature of the tenderer`s authorized person and the tenderer's stamp (if used by the tenderer).
If the tenderer is not a resident of Ukraine, he may additionally submit the documents of his tender offer, which are presented in English / Russian. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11000 Гкал
Постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Heat supply
CPV: 09320000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія до 10-го числа місяця, наступного за розрахунковим, при розрахунках за показниками приладів обліку на підставі отриманого до 5 числа календарного місяця наступного за розрахунковим акту виконаних робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 16:46
Проєкт договору.docx
30 листопада 2020 16:46
Оголошення.doc
30 листопада 2020 16:46
ТД 2021 теплова енергія.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерная документация
Дата подання: 01 грудня 2020 16:07
Дата відповіді: 02 грудня 2020 17:07
Доброго дня! До Вас з приводу даної закупівлі звертається комунальне підприємство «Харківські теплові системи» (далі за текстом – Підприємство), та повідомляє наступне. Підприємство у повній мірі відповідає критеріям Додатку 1 (технічне завдання) Вашої тендерної документації оскільки відповідно до Закону України «Про теплопостачання» № 2633-IV від 02.06.2005 року (зі змінами) здійснює господарську діяльність з постачання теплової енергії, як товару, на підставі Ліцензії, виданої розпорядженням Харківської обласної державної адміністрації від 18.10.2019 № 524. Вартість теплоенергії, що постачається Підприємством сформовано у відповідності до Закону України «Про теплопостачання», а також на підставі тарифів, які зазначено в договорах на закупівлю та транспортування теплової енергії та встановлені відповідними постановами НКРЕКП від 24.12.2019 № 3214 «Про встановлення тарифів на виробництво теплової енергії ПрАТ «Харківська ТЕЦ-5», від 09.09.2020 № 1673 «Про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання, послугу з постачання теплової енергії та послугу з постачання гарячої води Комунальному підприємству «Харківські теплові мережі» та рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 05.02.2020 № 62 «Про встановлення тарифів на постачання теплової енергії Комунальному підприємству «Харківські теплові системи». Підприємство є теплопостачальною організацією, має договори із теплогенеруючою та теплотранспортуючою організаціями, а саме із ПрАТ «Харківська ТЕЦ-5» укладено ряд договорів про купівлю-продаж теплової енергії (№ 2-12/1219 від 12.12.2019, № 3-12/1219 від 12.12.2019) і договір про надання послуг по транспортуванню теплової енергії № Тр-2/1219 від 12.12.2019 із комунальним підприємством «Харківські теплові мережі». Вартість теплоенергії, що постачається Підприємством, відчутно конкурентна і одна з найбільш низьких на Українському теплоенергетичному ринку. Предметом даної закупівлі є послуги, з цього приводу Підприємство має підстави вважати, що Вами, як Замовником, не додержано принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників конкурсних торгів. Для нас, як потенційного учасника закупівлі, визначення предметом закупівлі послуги, у повній мірі позбавляє Підприємства доступу до участі у закупівлі. Таким чином, визначення послугами предметом даної закупівлі, штучно позбавляє Підприємство право участі у даній закупівлі. Підприємство наголошує, що визначення предмету закупівлі послугами штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у теплоенергетичній сфері, розвиток добросовісної конкуренції, здешевлення предмета закупівлі. Підприємство є потенційним учасником у даній закупівлі та має суттєво дешевшу тендерну пропозицію, за умови внесення змін до неї і зміни виду предмету закупівлі з послуг на товар. Зміна предмету закупівлі з послуг на товар дасть Вам можливість значної економії коштів і ніяким чином не позначиться на якісних або будь-яких інших властивостях та характеристиках теплоенергії, що буде постачатися. На підставі викладеного, звертаємось до Вас із проханням внести зміни до тендерної документації та змінити предмет закупівлі з послуг на товар. З повагою, колектив КП «ХТС»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше запитання. На Ваше звернення повідомляємо про наступне.
Закуповуючи комунальні послуги, замовники повинні керуватися чинною нормативною та законодавчою базою, Законом «Про публічні закупівлі», Законом України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.11.2017 р. № 2189-VII.
З 01.05.2019 р. У розумінні статті 5 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» комунальними послугами є зокрема:
- послуги з постачання та розподілу природного газу
- послуги з постачання та розподілу електричної енергії
- послуги з постачання теплової енергії
- постачання гарячої води.
Відповідно до пункту 22 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються Замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до частини 3 Розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020 № 708, який установлює спосіб визначення Замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону, Предмет закупівлі послуг визначається Замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Отже, наголошуємо, що виключно Замовник визначає предмет закупівлі з дотриманням вимог Закону та Порядку.
Тендерним комітетом ОК ВЕП «Держпром» визначено предмет закупівлі постачання теплової енергії- як послуги, що затверджено протоколом засідання № 58 від 30.11.2020 р.
З огляду на вищевикладене вважаємо недоцільним внесення вказаних Вами змін до процедури закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-30-008157-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: КП Харківські теплові системи, Код ЄДРПОУ:43248133
Дата подання: 08 грудня 2020 16:08
Вимога
Детально в файлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 грудня 2020 13:28
Шановний Учаснику, на Вашу вимогу повідомляємо про наступне.
Нагадуємо, що нами вже надавалася відповідь на ваші вимоги щодо внесення змін в оголошення.
Визначення предмета закупівлі - одне з найважливіших питань при плануванні публічних закупівель.
Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
У Законі чітко визначено, що таке Товар, Послуга та Робота. В залежності від того, що саме закуповується (товар, послуга, робота), для визначення предмету закупівлі необхідно використовувати один або декілька класифікаторів
Відносини, пов’язані з виробництвом, транспортуванням, постачанням та використанням теплової енергії регулюються нормами Закону України «Про теплопостачання».
Так, відповідно до пункту 3 ст.3 Закону України «Про теплопостачання», норми цього Закону застосовуються з урахуванням особливостей, встановлених законами, що регулюють відносини у сферах постачання та розподілу електричної енергії і природного газу, постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами.
Відповідно до п. 2. ч.1 ст. 5 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», норми якого також має враховувати Замовник при плануванні закупівель, комунальні послуги - послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами.
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до частини 3 Розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020 № 708, який установлює спосіб визначення Замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону, Предмет закупівлі послуг визначається Замовником згідно з частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
В черговий раз наголошуємо, що виключно Замовник визначає предмет закупівлі з дотриманням вимог Закону та Порядку.
Тендерним комітетом ОК ВЕП «Держпром» предмет закупівлі постачання теплової енергії було визначено та оприлюднено при публікації оголошення.
Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, до того ж тендерна документація не містить дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяє штучному зниженню кола потенційних учасників процедури закупівлі.
До того ж підкреслюємо, що Ваші вимоги щодо внесення змін в оголошення стосовно зміни предмета закупівлі технічно неможливо здійснити в ході поточної процедури.

Документи подані скаржником

08 грудня 2020 16:05
Вимога.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-30-008157-b.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:43248133
Скарга щодо невідповідності закупівлі
Комунальне підприємство «Харківські теплові системи» (далі за текстом – Підприємство) звертається до Вас з приводу можливого порушення норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель та повідомляє наступне. Згідно оголошення від 30.11.2020 № UA-2020-11-30-008157-b Обласне комунальне виробничо-експлуатаційне підприємство "Держпром" (надалі за текстом – Замовник) здійснює закупівлю послуг за предметом Пара, гаряча вода та пов’язана продукція ДК 021:2015:09320000-8 за очікуваною вартістю 14 411 000,00 грн. Умови, порядок та процедура закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон). Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, такі як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, передбачені ст. 5 Закону. Причиною подачі цієї скарги стало оприлюднення Замовником вказаної закупівлі, визначення її предмету – послугами, невідповідності тендерної документації самій закупівлі тощо. 1. Фактичні обставини. Замовником 30.11.2020 оголошено закупівлю (№UA-2020-11-30-008157-b) послуг за предметом пара, гаряча вода та пов’язана продукція (ДК 021:2015:09320000-8) за очікуваною вартістю 14 411 000,00 грн. Підприємством, в межах вказаної закупівлі, здійснено звернення до Замовника (додаток № 1 до скарги), с приводу невідповідності тендерної документації самій закупівлі та з інших питань. З відповіді Замовника на звернення Підприємство (додаток №2 до скарги) випливає що останнім провадиться закупівля саме житлово-комунальних послуг в межах Закону України «Про житлово-комунальні послуги». Згідно п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та/або перебування осіб у житлових і нежитлових приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил, що здійснюється на підставі відповідних договорів про надання житлово-комунальних послуг. Відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» споживачами житлово-комунальних послуг є виключно індивідуальний або колективний споживач. Індивідуальним споживачем, згідно цього ж Закону, вважається фізична або юридична особа, яка є власником (співвласником) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об’єктом нерухомого майна і отримує житлово-комунальну послугу для власних потреб та з якою або від імені якої укладено відповідний договір про надання житлово-комунальної послуги. Колективним споживачем є юридична особа, що об’єднує споживачів у будівлі та в їхніх інтересах укладає договір про надання комунальної послуги. Таким чином, доходимо до висновку що Замовник, регулюючись Законом України «Про житлово-комунальні послуги» вважає себе колективним споживачем, оскільки є юридичною особою, об’єднує у будівлі що знаходиться за адресою: м. Харків, м-н. Свободи, б. 5, індивідуальних споживачів, від імені яких має намір укласти договір про надання житлово-комунальної послуги. Договори про надання житлово-комунальних послуг укладаються відповідно до типових або примірних договорів, затверджених Кабінетом Міністрів України або іншими уповноваженими законом державними органами відповідно до закону. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 830 затверджено Правила надання послуги з постачання теплової енергії і типові договори про надання послуги з постачання теплової енергії. Однак, із п. 3 Технічного завдання тендерної документації Замовника (Додатку № 1 до ТД) вбачається що теплова енергія, в якості саме товару повинна постачатись відповідно до Закону України «Про теплопостачання» № 2633-IV від 02.06.2005 року (зі змінами), що у повній мірі суперечить відповіді Замовника Підприємству. Ще цікавіша ситуація із проектом договору (Додаток № 4 до ТД) який представлено як «Договір про закупівлю теплової енергії в гарячій воді», що суперечить як позиції Замовника так і Закону України «Про житлово-комунальні послуги» в частині укладання із споживачами виключно типових договорів про надання житлово-комунальних послуг і, відповідно, постанові Кабінету Міністрів України № 830 від 21.08.2019. Тож, виходячи із преамбули проекту договору тендерної документації Замовника (Додаток № 4 до ТД) і технічного завдання (Додаток №1 до ТД) вбачається що Замовник має намір укласти договір на постачання теплової енергії саме на підставі і в межах Закону України «Про теплопостачання». Постачання теплової енергії (теплопостачання), згідно ст. 1 Закону України «Про теплопостачання» - господарська діяльність, пов’язана з наданням теплової енергії (теплоносія) споживачам за допомогою технічних засобів транспортування та розподілом теплової енергії на підставі договору Відповідно до ст. 1 Закону України «Про теплопостачання» теплова енергія - товарна продукція, що виробляється на об’єктах сфери теплопостачання для опалення, підігріву питної води, інших господарських і технологічних потреб споживачів, призначена для купівлі-продажу. Згідно ст. 2 Закону України «Про теплопостачання», цим Законом регулюються відносини, що виникають у зв’язку з виробництвом, транспортуванням, постачанням і використанням теплової енергії, державним наглядом (контролем) у сфері теплопостачання, експлуатацією теплоенергетичного обладнання та виконанням робіт на об’єктах у сфері теплопостачання суб’єктами господарської діяльності незалежно від форми власності. Таким чином, Підприємству вбачається що Замовник, цілком усвідомлюючи свої дії, спрямовані на недопущення Підприємства до участі у процедурі закупівлі, надав Підприємству недостовірну інформацію щодо використання ним в закупівлі Закону України «Про житлово-комунальні послуги». 2. Щодо предмету закупівлі. Дослідивши тендерну документацію, закупівлю від 30.11.2020 № UA-2020-11-30-008157-b у цілому та відповідь Замовника, Підприємство дійшло до прикрого висновку, що послуги стали предметом даної закупівлі лише для штучного звуження кола потенційних учасників торгів. Підприємство, усвідомлюючи норми Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачено визначення саме Замовником предмету закупівлі та можливість закупівлі товару в якості послуг з постачання товару, якщо такі послуги не перевищують вартість самого товару, наголошує, що такі дії Замовника насамперед повинні ґрунтуватись на принципах здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників конкурсних торгів; - запобігання корупційним діям і зловживанням, які у даному випадку недотримані. Підприємство наголошує, що Закон України «Про теплопостачання», перш за все передбачає господарську діяльність з виробництва, транспортування, постачання теплової енергії та обороту теплоенергії в якості товарної продукції шляхом купівлі-продажу такого товару. Потребує аналізу питання щодо потреби та дій Замовника, якому знадобилось, перекручувати та змішувати закони, змінювати предмет закупівлі з товару на послуги. 3. Ринок теплоенергії Законом України «Про теплопостачання» запроваджено ринок теплової енергії, який регулює сферу обороту теплової енергії як товару, на який є попит і пропозиція. Підприємство здійснює господарську діяльність з постачання теплової енергії на підставі Ліцензії, виданої розпорядженням Харківської обласної державної адміністрації від 18.10.2019 № 524. Підприємство є теплопостачальною організацією саме в розумінні Закону України «Про теплопостачання», має договори із теплогенеруючою та теплотранспортуючою організаціями. Вартість теплоенергії, що постачається Підприємством, відчутно конкурентна і одна з найбільш низьких на Українському теплоенергетичному ринку. На теперішній час, Підприємство має низку договорів та постачає теплову енергію ряду бюджетних та комерційних підприємств і установ у м. Харкові. Відповідно до ст. 20 Закону України «Про теплопостачання» тариф на теплову енергію для споживача визначається як сума тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії. Підприємство має ліценцію і тариф саме на постачання теплової енергії як товарної продукції в розумінні Закону України «Про теплопостачання». На підставі договірних відносин із теплогенеруючою та теплотранспортуючою організаціями Підприємством сформовано остаточний тариф на теплову енергію для споживачів, який станом на 05.12.2020 дорівнює 1552.14 грн. за 1 Гкал для бюджетних установ. Єдиний конкурент Підприємства, представлений на теплоенергетичному ринку міста Харкова – Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» (далі за текстом – КП ХТМ), тариф якого станом на 05.12.2020 дорівнює 1642,92 грн. за 1 Гкал для бюджетних установ. На відміну від Підприємства, КП «ХТМ» є ліцензіатом НКРЄКП з виробництва, транспортування, постачання теплової енергії та послуг з постачання теплової енергії, отже має змогу діяльності в площинах як Закону України «Про житлово-комунальні послуги» так і Закону України «Про теплопостачання». Фізичні властивості, якості або інші показники (крім вартості) теплоенергії, що постачається Підприємством, жодним чином не відрізняються від тих, що постачається КП «ХТМ». Підприємством, на адресу Замовника, неодноразово в продовж року надіслано листи інформаційного характеру із роз’ясненнями, з приводу нашої діяльності, ціни товару та повноважень на теплонергетичному ринку тощо. У разі підписання договору на закупівлю теплоенергії із Підприємством, Замовником було б зекономлено значну суму бюджетних коштів (за теперішніми тарифами близько 6% від вартості теплоенергії КП «ХТМ»). Отже, якщо Замовника було проінформовано про наявність конкурентної ціни на теплоенергію, ним проігноровано другий принцип закупівель, а саме максимальну економія, ефективність та пропорційність. Підприємство не має функцій та повноважень щодо оцінки дотримання Замовником принципу запобігання корупційним діям і зловживанням, тож залишить вирішення цього питання на розсуд відповідних інстанцій. На підставі вищевказаного, з урахуванням інформації із закупівлі і відповіді Замовника, доходимо до висновку що останнім здійснено прояв дискримінації щодо Підприємства, як потенційного учасника процедури закупівлі. За відсутності будь-якої необхідності, при повній економічній недоцільності, Замовником при підготовці закупівлі та тендерної документації до неї, здійснено ряд дій спрямованих на недопущення Підприємства до участі у закупівлі чим порушено чинне законодавство та інтереси Підприємства. Підсумовуючи думку, Підприємство наголошує, що визначивши предметом даної закупівлі послугу, Замовник штучно звузив коло потенційних учасників торгів, що призвело до обмеження конкуренції та унеможливило забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у теплоенергетичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції, здешевлення предмета закупівлі. Підприємство є потенційним учасником у даній закупівлі та має суттєво дешевшу тендерну пропозицію, що в першу чергу призведе до економії бюджетних коштів і ніяким чином не позначиться ні на якісних, кількісних або інших властивостях предмету закупівлі. Додатково повідомляємо, що Замовником на електронному майданчику Прозорро 01.12.2020 оголошено закупівлю UA-2020-12-01-006337-c. Вказана закупівля у повній мірі дублює дану закупівлю (UA-2020-11-30-008157-b). На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 1, 5, 18, 20, 24, 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОШУ: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести зміни до закупівлі від 30.11.2020 UA-2020-11-30-008157-b, якими визначити предмет закупівлі – товаром.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

07 грудня 2020 16:30
Скарга.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій