Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2020-11-30-008019-b 03bd312f78854991842ecd8f252745d0
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Євгеніївна Білих

+380686883694 dnepr.pnd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 1" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01985222
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, буд. 12 А
Контактна особа: Надія Євгеніївна Білих
+380686883694
dnepr.pnd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1945 штуки
Kанцелярські товари - 1945 шт. Офісне устаткування та приладдя різне.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, І.Акінфієва, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником товару, рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар, відповідних сертифікатів якості та акту приймання-передачі товару, протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання акту приймання передачи товару Замовником. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 16:47
ОГОЛОШЕННЯ 2020.docx
30 листопада 2020 16:39
Проект договора 2020.doc
30 листопада 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 16:47
ОГОЛОШЕННЯ 2020.docx
30 листопада 2020 16:39
ОГОЛОШЕННЯ 2020.docx
30 листопада 2020 16:39
Проект договора 2020.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій