Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:39130000-2 (Шафи та тумби)
Очікувана вартість
150 274,00 UAH
UA-2020-11-30-007137-b cafb07044140408ab631f30d348d06a5
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Юлія Володимирівна

+38(044)489-33-27 TENDER.KYIVBLAGO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, 03057, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Шевченко Юлія Володимирівна
+38(044)489-33-27
TENDER.KYIVBLAGO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 21:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 15:59
Очікувана вартість: 150 274,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 752,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Детально вимоги до предмету закупівлі визначені у Додатку №2 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт.
Шафа архівна для документів з 2-ма нижніми глухими дверцятами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська область, Київ, Дегтярівська, 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт.
Шафа архівна для документів з 2-ма нижніми глухими дверцятами та 2-ма глухими верхніми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська область, Київ, Дегтярівська, 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 шт.
Шафа архівна для документів, з 2-ма верхніми глухими дверцятами, 2-ма скляними дверцятами та 2-ма нижніми глухими дверцятами з центральним замком.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська область, Київ, Дегтярівська, 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт.
Шафа архівна для документів, з 2-ма верхніми глухими дверцятами, 2-ма скляними дверцятами та 2-ма нижніми глухими дверцятами з центральним замком.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська область, Київ, Дегтярівська, 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 шт.
Шафа архівна для документів, з 2-ма верхніми глухими дверцятами, та 2-ма нижніми глухими дверцятами з центральним замком.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська область, Київ, Дегтярівська, 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
14 шт.
Тумба органайзер пересувна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська область, Київ, Дегтярівська, 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 шт.
Тумба органайзер пересувна (з замком під ключ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська область, Київ, Дегтярівська, 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт.
Гардеробна шафа, фасадна частина складається з двох глухих дверцят
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська область, Київ, Дегтярівська, 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт.
Гардеробна шафа, фасадна частина складається з двох глухих дверцят
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська область, Київ, Дегтярівська, 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт.
Гардеробна шафа, фасадна частина складається з чотирьох глухих дверцят
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська область, Київ, Дегтярівська, 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт.
Гардеробна шафа, фасадна частина складається з чотирьох глухих дверцят
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська область, Київ, Дегтярівська, 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт.
Архівна тумба з двома глухими дверцятами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська область, Київ, Дегтярівська, 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт.
Архівна тумба з двома глухими дверцятами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська область, Київ, Дегтярівська, 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт.
Архівна тумба з двома глухими дверцятами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська область, Київ, Дегтярівська, 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за отриманий Товар здійснюється Замовником на підставі рахунку-фактури шляхом перерахування у безготівковій формі, в національній валюті України (гривні), грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної на підставі рахунку-фактури. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 15:54
Оголошення.docx
30 листопада 2020 15:54
Додаток 4. Згода на обробку персональних даних.docx
30 листопада 2020 15:54
Додаток 3. Цінова пропозиція.docx
30 листопада 2020 15:54
Додаток 2. Технічні_вимоги.docx
30 листопада 2020 15:54
Додаток 1. Договір постачання.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 16:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Семеняко Сергій Сергійович 137 500,00
UAH з ПДВ
94 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУЧКОВСЬКИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" 124 000,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШКУРКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 118 990,00
UAH з ПДВ
115 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВИДОЛОБ РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ" 141 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Ільїн Юрій Сергійович" 147 000,00
UAH з ПДВ
147 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТПС СЕРВІС" 149 539,20
UAH з ПДВ
149 539,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 19:49
Електронний підпис
11 грудня 2020 19:47
Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2020 19:47
Технічна специфікація.pdf
11 грудня 2020 19:47
Серт відповідності.pdf
11 грудня 2020 19:47
Паспорт 1-16.pdf
11 грудня 2020 19:47
Квитанція 2.pdf
11 грудня 2020 19:47
Довідка_про_печатку.pdf
11 грудня 2020 19:47
Довідка_ліцензування.pdf
11 грудня 2020 19:47
Довідка щодо Статуту.pdf
11 грудня 2020 19:47
Декларация Семеняко.pdf
11 грудня 2020 19:47
Витяг_з_EДРПОУ.pdf
11 грудня 2020 19:47
Висновок СЕЕ.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 14:22
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:20
Не потребує дозволів.pdf
11 грудня 2020 14:20
На підпис.pdf
11 грудня 2020 14:20
мат тех база.pdf
11 грудня 2020 14:20
лист персон дані.pdf
11 грудня 2020 14:20
лист не сертиф.pdf
11 грудня 2020 14:20
лист не сепаратист_copy.pdf
11 грудня 2020 14:20
лист не сепаратист.pdf
11 грудня 2020 14:20
лист довкілля.pdf
11 грудня 2020 14:20
згода на обробку даних.pdf
11 грудня 2020 14:20
згода з договором.pdf
11 грудня 2020 14:20
гаранція ціни.pdf
11 грудня 2020 14:20
відомості про уч.pdf
11 грудня 2020 14:20
Аналогічні договори.pdf
11 грудня 2020 14:20
відомості про уч.pdf
11 грудня 2020 14:20
Статистика0005.pdf
11 грудня 2020 14:20
Статистика0004.pdf
11 грудня 2020 14:20
Статистика0003.pdf
11 грудня 2020 14:20
Статистика0002.pdf
11 грудня 2020 14:20
Статистика0001.pdf
11 грудня 2020 14:20
паспорт.pdf
11 грудня 2020 14:20
не судимість.pdf
11 грудня 2020 14:20
Єдиний.pdf
11 грудня 2020 14:20
Витяг.pdf
11 грудня 2020 14:20
Виписка.pdf
11 грудня 2020 14:20
банк.pdf
11 грудня 2020 14:20
Банк довідка.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 14:15
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:14
Довідка щодо печатки.pdf
11 грудня 2020 14:14
Лист-згода з додатком 2.pdf
11 грудня 2020 14:14
Лист-згода.pdf
11 грудня 2020 14:14
Проект договору.pdf
11 грудня 2020 14:14
Характеристики.pdf
11 грудня 2020 14:14
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 грудня 2020 14:14
Декларация Шкурко 2019.pdf
11 грудня 2020 14:14
Паспорт ІПН Шкурко І.О..pdf
11 грудня 2020 14:14
Витяг з ЄДР.pdf
11 грудня 2020 14:14
Виписка.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 20:11
Електронний підпис
11 грудня 2020 19:51
Цінова пропозиція (1).pdf
11 грудня 2020 19:51
Лист згода.pdf
11 грудня 2020 19:51
Згода з договором.pdf
11 грудня 2020 19:51
13Паспорт.pdf
11 грудня 2020 19:51
12Виписка.pdf
11 грудня 2020 19:51
3Довідка щодо підпису.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 20:36
Електронний підпис
11 грудня 2020 20:35
Довідка адмін послуг.pdf
11 грудня 2020 20:35
Лист згода з вимогами.pdf
11 грудня 2020 20:35
Наказ про роботу.pdf
11 грудня 2020 20:35
Реквізити рахунку.pdf
11 грудня 2020 20:35
Протокол 1.pdf
11 грудня 2020 20:35
Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2020 20:35
Договір з додатком.pdf
11 грудня 2020 20:35
Лист згода.pdf
11 грудня 2020 20:35
Statut.pdf
11 грудня 2020 20:35
EDRPOU.pdf
11 грудня 2020 20:35
Інформація про товар.pdf
11 грудня 2020 20:35
Лист-пояснення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Семеняко Сергій Сергійович

ФОП "КУЧКОВСЬКИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"

ФОП "ШКУРКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ФОП "ВИДОЛОБ РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "Ільїн Юрій Сергійович"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТПС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Семеняко Сергій Сергійович
#3065015739
Переможець 94 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 16:07

Документи

16 грудня 2020 16:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Семеняко Сергій Сергійович
#3065015739
94 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2020 16:06
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 грудня 2020 14:33
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити закупівлю у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товару по спрощеній закупівлі: UA-2020-11-30-007137-b, за предметом - Офісні меблі, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:39130000-2 (Шафи та тумби), на підставі п.п. 1 п. 17 ст. 14 Закону