Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул.Незалежності,102а в с.Облапи Ковельського району Волинської області"
Очікувана вартість
1 888 995,60 UAH
UA-2020-11-30-007102-b 0141f811fcb8498688dbb77c3d73d15c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Лавренчук

+380332729077 gpd7030@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 42304390
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9
Контактна особа: Ілона Лавренчук
+380332729077
gpd7030@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 16:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 12:22
Очікувана вартість: 1 888 995,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 889,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9444.97 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул.Незалежності,102а в с.Облапи Ковельського району Волинської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45023, Україна, Волинська область, Ковельський район, с.Облапи, , вул.Незалежності, 102а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією відповідно до вимог п.2 Розділу ІІІ Тендерної документації. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 15:52
Додаток 13. Технічна частина.docx
30 листопада 2020 15:52
ТД.doc
30 листопада 2020 15:52
Додаток 12. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-30-007102-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПРИВАТБУД", Код ЄДРПОУ:32802071
Дата подання: 03 січня 2021 21:28
Зобовязати Звмовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП "Приватбуд".
Зобовязати Звмовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП "Приватбуд".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 січня 2021 12:10
На виконання вимоги пункту 1 Розділу IV. Інші документи Додатку 2 до тендерної документації учасником надається сканований оригінал діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та/або ліцензії/наказу про прийняття рішення з надання ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 13 до тендерної документації), якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії на провадження певного виду діяльності передбачено законодавством. У разі відсутності в учасника зазначених документів, надається інформація згідно форми Додатку 6 щодо субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи.
Додатком 13 до тендерної документації з капітального ремонту амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул.Незалежності,102а в с.Облапи Ковельського району Волинської області передбачається виконання робіт, які згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 (із змінами та доповненнями) відносяться до робіт підвищеної небезпеки та відповідно до Додатку 6 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Отже, на виконання зазначеної вимоги замовника та підтвердження спроможності виконати зазначені роботи, учасник мав надати або сканований оригінал діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Водночас, відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Поряд з тим, відповідно до пункту 1 статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Отже, рішення щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції не є безпідставним, та не суперечить вимогам чинного законодавства».

Документи подані скаржником

03 січня 2021 21:28
Скарга.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-30-007102-b.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП "ПРИВАТБУД", Код ЄДРПОУ:32802071
Скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Приватбуд"
Скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Приватбуд"
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

31 грудня 2020 18:15
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПРИВАТБУД" 1 414 492,00
UAH з ПДВ
1 395 602,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙНЕМІК ГРУП" 1 494 171,82
UAH з ПДВ
1 399 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" 1 675 073,82
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 1 628 870,00
UAH з ПДВ
1 414 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд 1 649 000,00
UAH з ПДВ
1 494 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД" 1 761 578,40
UAH з ПДВ
1 494 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕКОНБУД" 1 692 865,62
UAH з ПДВ
1 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 11:29
Електронний підпис
16 грудня 2020 15:52
Електронний підпис
16 грудня 2020 15:43
працівники.jpg
16 грудня 2020 15:43
мат -техн база.jpg
16 грудня 2020 15:43
Ліцензія ВОСРБП ПР 2012 .pdf
16 грудня 2020 15:43
лист-згода.jpg
16 грудня 2020 15:43
Протокол зборів, наказ.pdf
16 грудня 2020 15:43
06 довідка частина 2ст.17.pdf
16 грудня 2020 15:43
05 довідка пункт 13ст.17.pdf
16 грудня 2020 15:43
04 довідка пункт 12ст.17.pdf
16 грудня 2020 15:43
03 довідка пункт 6 ст.17.pdf
16 грудня 2020 15:43
Лист-відгук №1732.pdf
16 грудня 2020 15:43
довідка КБ-3 остання.pdf
16 грудня 2020 15:43
07 захист довкілля.pdf
16 грудня 2020 15:43
Опис.pdf
16 грудня 2020 15:43
Розрахунок ЗП 2020.pdf
16 грудня 2020 15:43
підсумкова відомість.pdf
16 грудня 2020 15:43
лок кошторис 2-1-5.pdf
16 грудня 2020 15:43
лок кошторис 2-1-4.pdf
16 грудня 2020 15:43
лок кошторис 2-1-3.pdf
16 грудня 2020 15:43
лок кошторис 2-1-2.pdf
16 грудня 2020 15:43
лок кошторис 2-1-1.pdf
16 грудня 2020 15:43
ДЦ.pdf
16 грудня 2020 15:43
11 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 січня 2021 14:30
Електронний підпис
13 січня 2021 14:30
public_doc.pdf
13 січня 2021 14:30
public_doc.p7s
13 січня 2021 14:30
Dovidka_21005372070340825248.pdf.p7s
13 січня 2021 14:30
Dovidka_21005372070340825248.pdf
13 січня 2021 14:28
Договірна ціна.pdf.p7s
13 січня 2021 14:28
Договірна ціна.pdf
13 січня 2021 14:23
Електронний підпис
13 січня 2021 14:19
Електронний підпис
31 грудня 2020 10:07
Електронний підпис
31 грудня 2020 10:06
Електронний підпис
16 грудня 2020 12:37
Електронний підпис
16 грудня 2020 12:37
Електронний підпис
16 грудня 2020 12:36
Кошторис.pdf.p7s
16 грудня 2020 12:36
Кошторис.pdf
16 грудня 2020 12:36
дод.2 р.4 п.4 Про санкції.pdf
16 грудня 2020 12:36
дод.2 р.1 п.5 Статут+опис.pdf
16 грудня 2020 12:29
Електронний підпис
16 грудня 2020 12:28
Кошторис.pdf.p7s
16 грудня 2020 12:28
Кошторис.pdf
16 грудня 2020 12:28
дод.2 р.4 п.4 Про санкції.pdf
16 грудня 2020 12:28
дод.2 р.1 п.5 Статут+опис.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 08:34
Електронний підпис
16 грудня 2020 08:33
Локальні кошториси.pdf
16 грудня 2020 08:33
Договірна ціна.pdf
16 грудня 2020 08:33
Тендерна пропозиція.pdf
16 грудня 2020 08:33
Підписаний_G1220-7623-GL_tender.pdf
16 грудня 2020 08:33
Ліцензія з додатком.pdf
16 грудня 2020 08:33
Відгук.pdf
16 грудня 2020 08:33
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 15:49
Електронний підпис
16 грудня 2020 15:44
розрахунки на будову.pdf
16 грудня 2020 15:44
обєктний кошторис.pdf
16 грудня 2020 15:44
тендерна пропозиція.pdf
16 грудня 2020 15:44
лист відгук.PDF
16 грудня 2020 15:44
Дозвіл.pdf
16 грудня 2020 15:44
статут з додатками.pdf
16 грудня 2020 15:44
проект договору.pdf
16 грудня 2020 15:44
Ліцензія.pdf
16 грудня 2020 15:44
лист пояснення.pdf
16 грудня 2020 15:44
лист згода.pdf
16 грудня 2020 15:44
Дозвола Енергія.pdf
16 грудня 2020 15:44
Дозвіл субпідрядника.pdf
16 грудня 2020 15:44
договір оренди (майно).pdf
16 грудня 2020 15:44
довідка.pdf
16 грудня 2020 15:44
довідка Про санкції.pdf
16 грудня 2020 15:44
довідка КБ-3.pdf
16 грудня 2020 15:44
гарантійний лист.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 11:59
Електронний підпис
16 грудня 2020 11:52
4.13. Розрахунок зп.pdf
16 грудня 2020 11:52
4.3. субпідрядник ст 17.pdf
16 грудня 2020 11:52
4.4. Довідка про санкції.pdf
16 грудня 2020 11:52
4.1. Дозвіл.pdf.p7s
16 грудня 2020 11:52
4.1. Дозвіл.pdf
16 грудня 2020 11:52
4.1. Декларація МТБ.pdf.p7s
16 грудня 2020 11:52
2.4. аналог договір-5-8.pdf
16 грудня 2020 11:52
3.1. Довідки по ст 17 ЗУ.pdf
16 грудня 2020 11:52
3.1. Довідки по ст 17 ЗУ.pdf.p7s
16 грудня 2020 11:52
Підписаний_G1220-7670-GL_tender.pdf
16 грудня 2020 11:52
4.13. Розрахунок зп.pdf.p7s
16 грудня 2020 11:52
4.10. Договірна ціна.pdf.p7s
16 грудня 2020 11:52
4.1. Ліцензія.pdf
16 грудня 2020 11:52
4.2. лист_субпiдряд.pdf
16 грудня 2020 11:52
4.1. Ліцензія.pdf.p7s
16 грудня 2020 11:52
4.1. Декларація МТБ.pdf
16 грудня 2020 11:52
2.4. аналог договір-1-4.pdf
16 грудня 2020 11:51
1.5. Опис_до_статуту.PDF.p7s
16 грудня 2020 11:51
Підписаний_Licenziya_Zavirena.pdf
16 грудня 2020 11:51
4.10. Договірна ціна.pdf
16 грудня 2020 11:51
2.4. додаткові угоди -9-11.pdf
16 грудня 2020 11:51
2.5. відгук КБ3.pdf
16 грудня 2020 11:51
4.3. субпідрядник ст 17.pdf.p7s
16 грудня 2020 11:51
2.4. аналог договір-1-4.pdf.p7s
16 грудня 2020 11:51
1.5. Статут.PDF
16 грудня 2020 11:51
2.4. аналог договір-5-8.pdf.p7s
16 грудня 2020 11:51
1.5. Опис_до_статуту.PDF
16 грудня 2020 11:51
2.5. відгук КБ3.pdf.p7s
16 грудня 2020 11:51
4.2. лист_субпiдряд.pdf.p7s
16 грудня 2020 11:51
1.5. Статут.PDF.p7s

Публічні документи

16 грудня 2020 13:04
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:03
18. Локальні кошториси.pdf
16 грудня 2020 13:03
17.Договірна ціна.pdf.p7s
16 грудня 2020 13:03
17.Договірна ціна.pdf
16 грудня 2020 13:03
14. Лист-згода Додаток 8.pdf
16 грудня 2020 13:03
11.3 Ліцензія Житлобуд-2.pdf
16 грудня 2020 13:03
10. Ліцензія з додатком.pdf
16 грудня 2020 13:03
10.2 .Дозволи.pdf
16 грудня 2020 13:03
8. Аналогіч договори.pdf.p7s
16 грудня 2020 13:03
8. Аналогіч договори.pdf
16 грудня 2020 13:03
8.2. Відгуки.pdf
16 грудня 2020 13:03
4.Опис до статуту.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 15:54
Електронний підпис
16 грудня 2020 15:50
Статут ТОВ Реконбуд.pdf
16 грудня 2020 15:50
Розрахунок ЗВВ до ЛК.pdf
16 грудня 2020 15:50
План фінансування.pdf
16 грудня 2020 15:50
Наказ про призначення.pdf
16 грудня 2020 15:50
Локальні кошториси.pdf
16 грудня 2020 15:50
Лист-згода.pdf
16 грудня 2020 15:50
Лист-відгук 14а.pdf
16 грудня 2020 15:50
Лист-відгук 13-06-1.pdf
16 грудня 2020 15:50
Календарний графік.pdf
16 грудня 2020 15:50
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПРИВАТБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙНЕМІК ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА"

Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд

ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД"

ТОВ "РЕКОНБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ПРИВАТБУД"
#32802071
Відхилено 1 395 602,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 15:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2020 16:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙНЕМІК ГРУП"
#41853708
Переможець 1 399 999,00
UAH з ПДВ
04 січня 2021 16:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 15:51

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1.2. У документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно пункту 2 Розділу І. «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства» Додатку 2 до тендерної документації надати документ, що підтверджує повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (сканований оригінал наказу про призначення та протоколу зборів засновників); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – сканований оригінал довіреності, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність; 2.2. Відповідно пункту 5 Розділу І. «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства» Додатку 2 до тендерної документації сканований оригінал або завірену належним чином копію зареєстрованого Статуту чи іншого установчого документу, з усіма зареєстрованими змінами та доповненнями на момент подачі тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб, реєстрація та внесення змін до яких проводилися до 01.01.2016 року). У випадку здійснення державної реєстрації або внесення змін до установчого документу після 01.01.2016 надається сканований оригінал опису документів з кодом доступу або лист в довільній формі, що містить код доступу, для можливості доступу до установчих документів юридичної особи на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України; 2.3. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІ. «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 4 до тендерної документації. 2.4. Відповідно до пункту 4 Розділу ІІ. «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати сканований оригінал або завіреної належним чином копії зазначеного у довідці договору (договорів) (з усіма додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами) та документа (документів), що підтверджує факт його виконання (довідка № КБ-3 остання). 3. Для усунення зазначених невідповідностей Учасник процедури закупівлі ПП «ПРИВАТБУД» повинен надати: 1. Сканований оригінал наказу про призначення від 01.03.2019 року №13; 2. Сканований оригінал опису документів з кодом доступу або лист в довільній формі, що містить код доступу, для можливості доступу до установчих документів юридичної особи на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України; 3. Оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 4 до тендерної документації, із зазначенням необхідної інформації, а саме спеціальності працівника робітничих професій субпідрядника (№ з/п 1); 4. Сканований оригінал або завіреної належним чином копію Кошторису, що є невід’ємною частиною аналогічного договору (договору підряду від 2 серпня 2018 року № 02-08-2018ППП).

Документи

24 грудня 2020 15:42
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІ. «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 4 до тендерної документації. 3. Для усунення зазначених невідповідностей Учасник процедури закупівлі ТзОВ «ДАЙНЕМІК ГРУП» повинен надати: 1. Оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 4 до тендерної документації, із зазначенням необхідної інформації, а саме спеціальності працівника робітничих професій субпідрядника (№ з/п 3).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2021 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙНЕМІК ГРУП"
#41853708
1 399 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 14:46
Додаткова угода 4 від 22.12.2021.pdf укладений
22 грудня 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 12:08
Дод. угода №3 від 29.10.2021.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 12:07
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 12:50
Договір № 2-21 від 18.01.2021.pdf укладений
18 січня 2021 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування Договірної ціни до Договору без зміни загальної вартості робіт та ціни Договору. Перше речення п.6.1 Договору викласти в наступній редакції: "Завершення робіт: до 31.12.2021 року, за умови повного фінансування". Коригування календарного графіку виконання робіт по об'єкту (Додаток №2 до Договору). Ціна договору після внесення змін - 1 399 999,00 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 2/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 392 951,06
UAH (в тому числі ПДВ 232 158,51 UAH)