Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул.Незалежності,102а в с.Облапи Ковельського району Волинської області"
Очікувана вартість
1 888 995,60 UAH
UA-2020-11-30-007102-b ● 0141f811fcb8498688dbb77c3d73d15c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 42304390 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9 |
Контактна особа: |
Ілона Лавренчук +380332729077 gpd7030@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2020 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2020 12:22 |
Очікувана вартість: | 1 888 995,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 889,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9444.97 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул.Незалежності,102а в с.Облапи Ковельського району Волинської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45023, Україна, Волинська область, Ковельський район, с.Облапи, , вул.Незалежності, 102а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією відповідно до вимог п.2 Розділу ІІІ Тендерної документації. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2020 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2020 15:52 |
Додаток 13. Технічна частина.docx | |
30 листопада 2020 15:52 |
ТД.doc | |
30 листопада 2020 15:52 |
Додаток 12. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-30-007102-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПРИВАТБУД", Код ЄДРПОУ:32802071
Дата подання: 03 січня 2021 21:28
Зобовязати Звмовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП "Приватбуд".
Зобовязати Звмовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП "Приватбуд".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 січня 2021 12:10
На виконання вимоги пункту 1 Розділу IV. Інші документи Додатку 2 до тендерної документації учасником надається сканований оригінал діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та/або ліцензії/наказу про прийняття рішення з надання ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 13 до тендерної документації), якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії на провадження певного виду діяльності передбачено законодавством. У разі відсутності в учасника зазначених документів, надається інформація згідно форми Додатку 6 щодо субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи.
Додатком 13 до тендерної документації з капітального ремонту амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул.Незалежності,102а в с.Облапи Ковельського району Волинської області передбачається виконання робіт, які згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 (із змінами та доповненнями) відносяться до робіт підвищеної небезпеки та відповідно до Додатку 6 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Отже, на виконання зазначеної вимоги замовника та підтвердження спроможності виконати зазначені роботи, учасник мав надати або сканований оригінал діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Водночас, відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Поряд з тим, відповідно до пункту 1 статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Отже, рішення щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції не є безпідставним, та не суперечить вимогам чинного законодавства».
Додатком 13 до тендерної документації з капітального ремонту амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул.Незалежності,102а в с.Облапи Ковельського району Волинської області передбачається виконання робіт, які згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 (із змінами та доповненнями) відносяться до робіт підвищеної небезпеки та відповідно до Додатку 6 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Отже, на виконання зазначеної вимоги замовника та підтвердження спроможності виконати зазначені роботи, учасник мав надати або сканований оригінал діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Водночас, відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Поряд з тим, відповідно до пункту 1 статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Отже, рішення щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції не є безпідставним, та не суперечить вимогам чинного законодавства».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-30-007102-b.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП "ПРИВАТБУД", Код ЄДРПОУ:32802071
Скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Приватбуд"
Скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Приватбуд"
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ПРИВАТБУД" |
1 414 492,00
UAH з ПДВ
|
1 395 602,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙНЕМІК ГРУП" |
1 494 171,82
UAH з ПДВ
|
1 399 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" |
1 675 073,82
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" |
1 628 870,00
UAH з ПДВ
|
1 414 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд |
1 649 000,00
UAH з ПДВ
|
1 494 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД" |
1 761 578,40
UAH з ПДВ
|
1 494 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕКОНБУД" |
1 692 865,62
UAH з ПДВ
|
1 520 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ПРИВАТБУД" #32802071 |
Відхилено |
1 395 602,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2020 15:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2020 16:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙНЕМІК ГРУП" #41853708 |
Переможець |
1 399 999,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2021 16:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 14:46
|
Додаткова угода 4 від 22.12.2021.pdf | укладений |
22 грудня 2021 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2021 12:08
|
Дод. угода №3 від 29.10.2021.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 12:50
|
Договір № 2-21 від 18.01.2021.pdf | укладений |
18 січня 2021 12:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування Договірної ціни до Договору без зміни загальної вартості робіт та ціни Договору. Перше речення п.6.1 Договору викласти в наступній редакції: "Завершення робіт: до 31.12.2021 року, за умови повного фінансування". Коригування календарного графіку виконання робіт по об'єкту (Додаток №2 до Договору). Ціна договору після внесення змін - 1 399 999,00 грн з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 2/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |