Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту несамохідної баржі-площадки «Т-4»
Очікувана вартість
2 300 000,00 UAH
UA-2020-11-30-007078-b 6c54a27d168a4f83bf5dfdebec194fe9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Степанов

+380442920529 ye.stepanov@drdg.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Євген Степанов
+380442920529
ye.stepanov@drdg.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 грудня 2020 13:32
Очікувана вартість: 2 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту несамохідної баржі-площадки «Т-4»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 4.3.1. Протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акта приймання судна в ремонт на підставі виставленого Виконавцем рахунку здійснюється попередня оплата в розмірі 30 (тридцяти) відсотків від вартості основних Послуг. Аванс 10 Банківські 30
Iнша подія 4.3.2. У разі підписання Проміжного акту (актів) наданих основних послуг з відповідною проміжною виконавчою відомістю в обсягах не менше 70 % від вартості наданих основних послуг, протягом 10 (десяти) банківських днів Замовником на підставі виставленого Виконавцем рахунку може бути здійснено наступний платіж в розмірі не більше 40 (сорока) відсотків від вартості основних Послуг за умови виконання підпунктів 6.3.5-6.3.8* Договору 4.3.3. Остаточний розрахунок за надані Послуги здійснюється після підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг та Акта приймання судна з ремонту протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі рахунку Виконавця за умови виконання підпунктів 6.3.5-6.3.8* Договору. 4.3.4. Вартість додаткових Послуг сплачується наступним чином: 4.3.4.1. Протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами відповідної додаткової угоди згідно підпункту 5.14 Договору Замовник сплачує не більше 50 (п’ятдесяти) відсотків від вартості визначених додаткових Послуг з ПДВ на підставі виставленого Виконавцем рахунку. 4.3.4.2. Протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту затвердження Замовником Акта приймання-передачі наданих додаткових Послуг за відповідною додатковою угодою на підставі виставленого Виконавцем рахунку здійснюється остаточний розрахунок за надані додаткові Послуги за умови виконання вимог підпунктів 6.3.5-6.3.8* Договору. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "ЮГСУДОРЕМОНТ" 2 295 000,00
UAH з ПДВ
2 283 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МТС ТРАНС" 2 290 000,00
UAH з ПДВ
2 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД СУДНОБУДУВАННЯ ТА СУДНОРЕМОНТУ" 2 300 000,00
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 січня 2021 14:53
Електронний підпис
06 січня 2021 14:50
Санкції.pdf
06 січня 2021 14:50
Пропозиція.pdf
06 січня 2021 14:50
Довідка МВС.pdf
06 січня 2021 14:50
Витяг банкрутство.pdf
23 грудня 2020 11:05
Електронний підпис
23 грудня 2020 10:58
18-Лист-згода.pdf
23 грудня 2020 10:58
17-Субпідрядники.pdf
23 грудня 2020 10:58
16-Санкції 2.pdf
23 грудня 2020 10:58
10-Технічні вимоги.pdf
23 грудня 2020 10:58
09-Статут Югсудоремонт.pdf
23 грудня 2020 10:58
08-Закон 17.pdf
23 грудня 2020 10:58
07-Аналогічний договір.pdf
23 грудня 2020 10:58
06-Досвід.pdf
23 грудня 2020 10:58
04-Працівники.pdf

Публічні документи

23 грудня 2020 11:14
Технічні вимоги.pdf
23 грудня 2020 11:14
Статут МТС ТРАНС.pdf
23 грудня 2020 11:14
Регістр мтс транс.pdf
23 грудня 2020 11:14
Працівники.pdf
23 грудня 2020 11:14
Персональні данні.pdf
23 грудня 2020 11:14
Обладнання.pdf
23 грудня 2020 11:14
Наказ Директор.pdf
23 грудня 2020 11:14
Лист згода.pdf
23 грудня 2020 11:14
ДУ 2 Cendy.pdf
23 грудня 2020 11:14
ДУ 1 Cendy.pdf
23 грудня 2020 11:14
Договір Cendy.pdf
23 грудня 2020 11:14
Довідка субпідрядники.pdf
23 грудня 2020 11:14
Відсутність підстав2.pdf
23 грудня 2020 11:14
Відсутність підстав.pdf
23 грудня 2020 11:14
Акти Cendy.pdf

Публічні документи

23 грудня 2020 14:00
Електронний підпис
23 грудня 2020 13:05
установчі 22.12.2020_opt.pdf
23 грудня 2020 13:05
технічні 22.12.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНА ФІРМА "ЮГСУДОРЕМОНТ"

ТОВ "МТС ТРАНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД СУДНОБУДУВАННЯ ТА СУДНОРЕМОНТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНА ФІРМА "ЮГСУДОРЕМОНТ"
#31047285
Переможець 2 283 500,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 11:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "ЮГСУДОРЕМОНТ"
#31047285
2 283 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 08:46
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 10:32
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
19 березня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 11:45
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
10 березня 2021 11:44
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 17:43
Договір послуги з ремонту несамохідної баржі-площадки «Т-4».pdf укладений
12 січня 2021 17:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено на підставі п. 5.14, 12.1, 12.7.2 Договору (узгодження переліку додаткових послуг (в межах загального обсягу можливих додаткових послуг, передбачених Договором))
Номер договору про закупівлю: 02/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесені на підставі п. 1.3., 3.4., 12.1. та 12.7.4. Договору.
Номер договору про закупівлю: 02/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 січня 2021 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 2 166 599,28
UAH (в тому числі ПДВ 361 099,88 UAH)