Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з монтажу поворотного проектора та екранів
Очікувана вартість
14 988,00 UAH
UA-2020-11-30-004913-c 0ca89174a7924dd8850637f1331f3a34
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бакалець Людмила Володимирівна

380445202834 tender49840@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Музей історії міста Києва
Код ЄДРПОУ: 05534195
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 2
Контактна особа: Бакалець Людмила Володимирівна
380445202834
tender49840@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 14 988,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
послуги з монтажу, всановленню, підключенню, налаштуванню та запуску поворотного проектора з кріпленням для проектора поворотним
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
2 штуки
послуги з монтажу екранів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет закупівлі
Дата подання: 02 грудня 2020 09:59
Дата відповіді: 02 грудня 2020 19:02
Доброго дня! Закупівля протиречить термінам підписання договору та термінам надання Послуги Покупцю, яка повинна бути надана не пізніше 18.12.2020. Дата подання пропозиції до 9.12.2020 включно.Після оголошення переможця, не раніше 10 днів на підписання тільки договору. Ці всі сроки унеможливлюють виконання договору вчасно.
Відповідь: Доброго дня! 09 грудня закінчується строк подачі пропозицій. Аукціон відбудеться 09-10 грудня 2020 року. В зв’язку з закінченням бюджетного року розгляд пропозицій буде здійснено в найменші терміни (протягом одного робочого дня) (відповідно до п.11 ЗУ «Про публічні закупівлі» строк розгляду пропозицій не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня завершення електронного аукціону). Договір може бути підписаний 14 грудня 2020 року. Оскільки об’єм роботи не великий, при достатній кількості кваліфікованих працівників Учасник зможе надати послуги до 18 грудня 2020 року.
Звертаємо увагу що в п. 2.3.1 документації зазначається що Учасник погоджується розірвати договір шляхом укладення додаткової угоди з двох сторін у випадку, якщо він не вкладається у зазначені терміни виконання послуг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" 14 900,00
UAH з ПДВ
14 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 09:54
Несертифікація.pdf
07 грудня 2020 09:54
Підтвердження -згода.pdf
07 грудня 2020 09:54
Паспорт та код 1.pdf
07 грудня 2020 09:54
Довідка-сертифікація.pdf
07 грудня 2020 09:54
Довідка-рахунок.pdf
07 грудня 2020 09:54
Довідка-згода.pdf
07 грудня 2020 09:54
Довідка ТОВ ЕЛСІКО.pdf
07 грудня 2020 09:54
Гарантійний лист.pdf
07 грудня 2020 09:54
Статут.pdf
07 грудня 2020 09:54
Протокол.pdf
07 грудня 2020 09:54
Тендерна пропозиція .pdf
07 грудня 2020 09:54
Відомість.pdf
07 грудня 2020 09:54
Витяг НДС.pdf
07 грудня 2020 09:54
Витяг з податкової.pdf
07 грудня 2020 09:54
Витяг ЄДР.pdf
07 грудня 2020 09:54
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
Переможець 14 900,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 10:25

Документи

09 грудня 2020 10:25
ПРОТОКОЛ Елсiко.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
14 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2020 10:25
ПРОТОКОЛ Елсiко.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 16:11
дог 71 (1).pdf укладений
14 грудня 2020 16:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 483,33 UAH)