Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Улаштування пандусу в будівлі фтизіатричного кабінету КНП «БКДЦ» БМР за адресою – м.Буча, вул. Шевченка, 52, (код по ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
8 419,00 UAH
UA-2020-11-30-003934-b 06b890874a7f4c59baf1a6be6f7ed1bd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марковець Наталія Миколаївна

+380459748950 MARKOVETZ17091968@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАНСЬКИЙ КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42081679
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., Буча, 08292, Київська обл., місто Буча, ВУЛИЦЯ ПОЛЬОВА, будинок 21/10
Контактна особа: Марковець Наталія Миколаївна
+380459748950
MARKOVETZ17091968@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Улаштування пандусу в будівлі фтизіатричного кабінету КНП «БКДЦ» БМР за адресою – м.Буча, вул. Шевченка, 52, (код по ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020  —  25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться на підставі актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

30 листопада 2020 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Штурнєв Олександр Сергійович
#2127405711
Переможець 8 419,00
UAH
30 листопада 2020 13:07

Документи

30 листопада 2020 13:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:31
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 13:11
Договір пандуси Шевченко.pdf укладений
30 листопада 2020 13:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 419,00
UAH