Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код 75240000-0 за ДК 021:2015 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку («Послуги для забезпечення підтримання порядку на території та в приміщеннях Департаменту містобудування та архітектури»)
Очікувана вартість
1 030 000,00 UAH
UA-2020-11-30-003540-c 4473ac8956d342f499b2378d85204c7f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Галина Сергіївна

380442782404
shevchuk@kga.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26345558
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 32
Контактна особа: Шевчук Галина Сергіївна
380442782404,
shevchuk@kga.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 11:19
Очікувана вартість: 1 030 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код 75240000-0 за ДК 021:2015 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку («Послуги для забезпечення підтримання порядку на території та в приміщеннях Департаменту містобудування та архітектури»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 4.1.Розрахунки проводяться шляхом: Щомісячно, шляхом перерахування Замовником грошових коштів безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Учасника протягом 7-ми робочих днів з дня підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 14:09
ТД_зі змінами_охорона__.pdf
08 грудня 2020 14:04
Зміни до ТД_охорона.pdf
30 листопада 2020 15:17
Тендерна документація _охорона_2021.pdf
08 грудня 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 14:09
ТД_зі змінами_охорона__.pdf
08 грудня 2020 14:04
Зміни до ТД_охорона.pdf
30 листопада 2020 15:17
Тендерна документація _охорона_2021.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо медичного працвника
Дата подання: 02 грудня 2020 18:06
Дата відповіді: 07 грудня 2020 16:34
У документації наявна вимога про наявність мед працівника у ШТАТІ із наданням + копія документу про мед освіту. По-перше, даний працівник відповідно до КЗпП може мати й інші форми трудових відносин. По-друге, дана вимога взагалі незаконна, адже відповідно до положення вказаного у документації МЕДИЧНИЙ ОГЛЯД водіїв вщагалі НЕ ОБОВ'ЯЗКОВИЙ , адже "Щозмінному передрейсовому та післярейсовому медичним оглядам підлягають водії транспортних засобів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб-підприємців, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів (далі - перевізник).", предметом закупівлі НЕ Є ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ І ПАСАЖИРІВ. По-третє, учасник не зобов'язаний МАТИ саме ВОДІЯ. Охоронники можуть мати відповідні водійські посвідчення на право керування транспортним засобом. Враховуючи вище наведене вимагаємо видалити дану вимогу і внести відповідні зміни до документації. Дана вимога прописана з метою лобіювання конкретного учасника, який має У ШТАТІ такого працівника. У випадку ігнорування ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх законних прав та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 46 Закону України «Про дорожній рух» для медичного контролю обслуговування водіїв та їх оздоровлення підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та господарювання при чисельності водіїв 100 і більше чоловік створюються відомчі спеціалізовані медичні, фельдшерські та оздоровчі пункти, медико-санітарні частини, поліклінічні відділення та заклади охорони здоров'я, а при чисельності водіїв менше 100 чоловік - з територіальними медичними закладами укладаються договори на їх медичне обслуговування.
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва у своєму листі № 3259 від 16.03.2010 зазначив, що діяльність суб'єкта господарювання, пов'язана з проведенням щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів, є медичною практикою і відповідно до вимог ст. 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" підлягає ліцензуванню.
Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства внутрішніх справ України № 65/80 від 31.01.2013 затверджено Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів.
Відповідно до п. 1.8 даного Положення щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа».
Крім того, наказом ДП «Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій» МОЗ України № 80/1-П від 03.03.2008 затверджено Інструкцію про порядок видачі і використання штампів медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів.
Згідно даної Інструкції медичний працівник, що проводить щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв, повинен мати наступні документи:
- свідоцтво, яке підтверджує право зазначеного медичного працівника на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, в умовах спеціально оснащеного кабінету та на протязі визначеного терміну;
- довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів.
Номерний штамп - централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка.
Отже, якщо кількість водіїв на вашому підприємстві не сягає 100 осіб, то ви маєте право укласти договір з відповідним медичним закладом, який має ліцензію на здійснення медичної практики, та надасть вам у відповідності до умов цього договору свого медичного працівника, що має наведені вище необхідні документи.
Враховуючи вищевикладене, Ваші вимоги будуть враховані у змінах до тендерної документації.
Строк дії Сертифікатів
Дата подання: 05 грудня 2020 18:54
Дата відповіді: 08 грудня 2020 12:21
Доброго дня. В тендерній документації в Додатку №1 « Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника», в розділі « Інші вимоги» зазначено, що система менеджменту якості Учасника повинна відповідати вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 відповідно до КВЕД по предмету закупівель. Для перевірки достовірності отриманого Сертифікату, Учасник повинен надати договір про надання послуг з проведенням сертифікаційного аудиту системи менеджменту якості на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, звіт сертифікаційного аудиту ДСТУ ISO 9001:2015 та лист щодо прийняття рішення за результатами сертифікаційного аудиту. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства(державним стандартам(технічним умовам) які передбачають застосування заходів із захисту довкілля)Для підтвердження відповідності вимогам Замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, Учасником надається довідка/лист про застосування заходів із захисту довкілля в довільній формі з зазначенням Учасником обов’язку застосування заходів із захисту довкілля та підтвердженням, що діяльність Учасника відповідає вимогам діючого природоохоронного законодавства. Додатково на підтвердження надати Сертифікат на систему екологічного менеджменту (ДСТУ ISO 14001:2015). Запитання: Чи повинні Сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 бути дійсними на весь період надання охоронних послуг ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Система менеджменту якості Учасника, система екологічного менеджменту повинні відповідати вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015. Сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 мають бути дійсними на весь період надання охоронних послуг.
Кадрові вимоги до документів фахівця з організації заходів охорони
Дата подання: 05 грудня 2020 20:06
Дата відповіді: 08 грудня 2020 12:19
Добрий вечір. В тендерній документації в Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника», в розділі 2 « Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в п.2.2 зазначєно : надати документи фахівця (ів) з організації заходів охорони, повинні відповідати вимогам п.п.14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015р. № 960 та підтвердженні документально. Запитання: Який повинен бути мінімальний термін дії документів згідно п.17 Кадрових Вимог Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015р. № 960 , фахівця (ів) з організації заходів охорони, після опублікування оголошення про закупівлю та термін давності документу який підтверджує, що особа не має непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи фахівця (ів) з організації заходів охорони, повинні відповідати вимогам п.п.14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015р. № 960, та мають бути дійсними протягом термінів зазначених в тендерній документації для документів на кожного з працівників, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам.
Реєстр Сертифікатів
Дата подання: 05 грудня 2020 20:09
Дата відповіді: 08 грудня 2020 12:17
Доброго вечора. В тендерній документації , в Додатку №2 Технічне завдання зазначено, що відповідність всіх вимог технічного завдання Учасник підтверджує документально свідоцтвами, сертифікатами, ліцензіями, дозволами, договорами та інше. Запитання: Як Учасник повинен документально підтвердити перебування в державних або європейських міжнародних реєстрах отриманих ним Сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що в тендерній документації в Додатку №1 « Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника», в розділі « Інші вимоги» зазначено, що системи менеджменту якості та екологічного менеджменту Учасника повинні відповідати вимогам міжнародних стандартів ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 відповідно до КВЕД по предмету закупівель. Також, в тендерній документації наведено, що для перевірки достовірності отриманих Сертифікатів, Учасник повинен надати договори про надання послуг з проведенням сертифікаційного аудиту, їх звіти, листи щодо прийняття рішення за результатами сертифікаційних аудитів.
Окрім цього, на кожному сертифікаті зазначається його індивідуальний номер завдяки якому Замовник може перевірити нотифікацію органу сертифікації та виданих сертифікатів на сайтах системи сертифікації. В разі відсутності на Сертифікаті інформації щодо сайту системі сертифікації , Учасник повинен надати інформацію щодо нього, з зазначенням відповідного розділу.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-30-003540-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЦЕНТР ФАХОВОЇ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ", Код ЄДРПОУ:36644957
Дата подання: 05 грудня 2020 21:27
Зміни в довідці про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності
Доброго вечора шановний Замовнику. В тендерній документації в Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника», розділі 2 « Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в п.21 зазначено, що до тендерної пропозиції Учасника необхідно надати довідку про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності, які досягли 23-річного віку … відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015р. № 960, складеної відповідно за формою додатку 2 Ліцензійних умов, за підписом уповноваженої посадової особи, який викладений з наступним змістом:

Додаток 2
до Ліцензійних умов
СПИСОК ПЕРСОНАЛУ ОХОРОНИ ___________________________________________________________________
(найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи - підприємця)
Порядковий номер Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) Посада, рівень кваліфікації Дата прийняття на посаду Дата і місце народження Місце проживання
1 2 3 4 5 6

________________________ _______________ ___ _________ 20__ року
(ініціали (ініціал імені), прізвище (підпис)
керівника юридичної особи або
фізичної особи – підприємця)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 578 від 05.07.2019}
Однак, Додаток 2 до Ліцензійних умов ( із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ №578 від 05.07.2019) є додатком до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності що подається субєктом охоронної діяльності до органу ліцензування ( МВС УКРАЇНИ) у відповідності до Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, містить персональні дані, конфіденціальну інформацію, в подальшому зберігається в архівах органу ліцензування та яка не повинна міститись в загально-доступних реєстрах на території всієї України. Кваліфікаційним критерієм відповідно до статті 16 Закону України « Про публічні закупівлі» є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а тому зовсім не зрозумілою вимогою є надання інформації щодо персоналу охорони , а особливо їх місце проживання. Враховуючи досвід роботи по наданню охоронних послуг відбувались непоодинокі випадки помсти охоронникам з боку не законослухняних громадян або погрози членам їх родин.
Вимога. Враховуючи вище викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме : в довідці про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності виключити пункт з зазначенням місця проживання персоналу охорони.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 грудня 2020 12:24
Ваша вимога розглянута. До тендерної документації будуть внесенні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-11-30-003540-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЦЕНТР ФАХОВОЇ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ", Код ЄДРПОУ:36644957
Дата подання: 05 грудня 2020 22:09
Зміни щодо листа-згоди
Доброго вечора шановний Замовнику. В розділі 3 « Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» в п.1.1 зазначено, що лист-згода на обробку персональних даних в формі Додатку 4 надається по кожній особі, дані про яку подаються у складі тендерної пропозиції. Тобто, окрім керівників підприємств та представників підприємств Учасників листи згоди повинні підписати і охоронники підприємств - Учасників з згодою про надання наступної інформації : «…ідентифікаційний номер, номер засобів зв’язку, адреса електронної пошти, дані щодо місця проживання , банківські реквізити, іншу інформацію». Відповідно до Закону України « Про захист персональних даних», до персональних даних можна віднести будь-які відомості, за якими ідентифікується або може бути ідентифікована фізична особа. Зокрема, прізвище, ім’я, по батькові, адреса, телефони, паспортні дані, національність, освіта, сімейний стан, релігійні та світоглядні переконання, стан здоров’я, матеріальний стан, дата і місце народження, місце проживання та перебування тощо. Також, це дані про особисті майнові та немайнові відносини цієї особи з іншими особами. До персональних даних відносяться також відомості про події та явища, що відбувалися або відбуваються у товариському, професійному, діловому та інших сферах життя особи (за винятком даних стосовно виконання повноважень особою, яка займає посаду, пов’язану із здійсненням функцій держави або органу місцевого самоврядування) тощо. І цей перелік не є вичерпним. Така інформація про фізичну особу є конфіденційною. Вона може оброблятися, в тому числі, поширюватись тільки за їх згодою, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Відповідно до ст.6 Закону України « Про захист персональних даних», мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних. Обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством.
В зв’язку з вище викладеним, виникає питання необхідності надання Замовнику дозволу на обробку персональних, конфеденційних даних персоналу охорони Учасника(ідентифікаційного номеру, банківських реквізитів, місця проживання та іншу конфіденційну інформацію) які ніяким чином не можуть впливати на якість надання послуг, спроможність Учасника виконати свої договірні обов’язки та не підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям згідно п.3 ст.16 Закону України « Про публічні закупівлі», але перебуваючи в відкритому доступі надають спокусу для використання її шахраями, в тому числі оформлення фінансових кредитів, різноманітних шахрайських дій з нерухомістю. Частина сумлінних та високо кваліфікованих співробітників підприємства , виходячи з вище зазначених підстав категорично відмовляються підписувати лист-угоду на обробку персональних даних в формі Додатку 4 до тендерної документації.
ВИМОГА. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме : надавати лист-згоду тільки керівнику підприємства Учасника, або посадовій особі представника Учасника , що має повноваження підпису документів тендерної пропозиції виключивши конфіденційну інформацію (ідентифікаційний номер, особистий номер телефону та електронної пошти, особисті банківські реквізити, місце проживання та іншої інформації особистого життя).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 грудня 2020 12:23
Ваша вимога розглянута. До тендерної документації будуть внесенні зміни.

Документи подані скаржником

05 грудня 2020 21:27
Вимога.docx

Документи подані скаржником

05 грудня 2020 22:09
Вимога про зміни.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР ФАХОВОЇ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ" 1 020 062,40
UAH з ПДВ
999 247,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" 1 025 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОНСАЛТ СВ" 1 028 000,00
UAH з ПДВ
1 028 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 11:51
Електронний підпис
24 грудня 2020 11:49
Тендерна пропозиція.pdf
24 грудня 2020 11:49
довідка ч.2 ст.17 Закону.pdf
15 грудня 2020 19:04
Електронний підпис
15 грудня 2020 19:01
Технічне завдання.pdf
15 грудня 2020 19:01
Страхова.pdf
15 грудня 2020 19:01
Страхова гарантія.rar
15 грудня 2020 19:01
статут.pdf
15 грудня 2020 19:01
Службове авто.pdf
15 грудня 2020 19:01
Система контролю.pdf
15 грудня 2020 19:01
Сертифікат Екологія.PDF
15 грудня 2020 19:01
Радіозв'язок.pdf
15 грудня 2020 19:01
Проект договору.pdf
15 грудня 2020 19:01
ПРИЛАДИ.pdf
15 грудня 2020 19:01
ПАСПОРТ (1).pdf
15 грудня 2020 19:01
Наказ про призначення.pdf
15 грудня 2020 19:01
ліцензія.pdf
15 грудня 2020 19:01
Лист-гарантія (1).pdf
15 грудня 2020 19:01
Електромонтер (2).pdf
15 грудня 2020 19:01
Док.фахівця (1).pdf
15 грудня 2020 19:01
Додаткова угода 2-20.pdf
15 грудня 2020 19:01
Додаткова угода 1-20.pdf
15 грудня 2020 19:01
Договір по медику.pdf
15 грудня 2020 19:01
Договір 220 з актами.pdf
15 грудня 2020 19:01
Договір 120 з актами.pdf
15 грудня 2020 19:01
Довідка Прозоро (1).pdf
15 грудня 2020 19:01
Власко Вадим Іванович.pdf
15 грудня 2020 19:01
Відсутність підстав (2).pdf
15 грудня 2020 19:01
Витяг з ЄДРЮ.pdf
15 грудня 2020 19:01
Виписка,опис,рішення.pdf
15 грудня 2020 19:01
Видаткові накладні (1).pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 21:05
фото спец одягу.pdf
15 грудня 2020 21:05
Сенченко.pdf
15 грудня 2020 21:05
Семко.pdf
15 грудня 2020 21:05
радіозвязок.pdf
15 грудня 2020 21:05
Половець.pdf
15 грудня 2020 21:05
Петренко.pdf
15 грудня 2020 21:05
наказ про призначення.pdf
15 грудня 2020 21:05
Моргун.pdf
15 грудня 2020 21:05
матеріали по ліцензії.pdf
15 грудня 2020 21:05
матеріали по ISO.pdf
15 грудня 2020 21:05
Копа.pdf
15 грудня 2020 21:05
довідка реагування.pdf
15 грудня 2020 21:05
довідка про досвід.pdf
15 грудня 2020 21:05
довідка по ст17.pdf
15 грудня 2020 21:05
Деркач.pdf
15 грудня 2020 21:05
Грушко.pdf
15 грудня 2020 21:05
Гнатюк.pdf
15 грудня 2020 21:05
Гмирко.pdf
15 грудня 2020 21:05
Больботенко.pdf
15 грудня 2020 21:05
Антипчук.pdf
15 грудня 2020 21:05
аналогічний договір.pdf
15 грудня 2020 21:05
Аналогічний договір 3.pdf
15 грудня 2020 21:05
акти до ан договору.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 10:14
список охоронників.pdf
15 грудня 2020 10:14
охоронники 3.pdf
15 грудня 2020 10:14
охоронники 2.pdf
15 грудня 2020 10:14
охоронники 1.pdf
15 грудня 2020 10:14
наявність прцівників.pdf
15 грудня 2020 10:14
журнал інструктажів.pdf
15 грудня 2020 10:14
фін звіт.pdf
15 грудня 2020 10:14
трекер.pdf
15 грудня 2020 10:14
транспорт реагування.pdf
15 грудня 2020 10:14
ст17.pdf
15 грудня 2020 10:14
Сертифікат пцн МОСТ.pdf
15 грудня 2020 10:14
Радіозвязок .pdf
15 грудня 2020 10:14
протокол Керівник.pdf
15 грудня 2020 10:14
посилання ліцензія.pdf
15 грудня 2020 10:14
накаладна маб тел.pdf
15 грудня 2020 10:14
наказ Керівник.pdf
15 грудня 2020 10:14
лист исо.pdf
15 грудня 2020 10:14
ИСО.pdf
15 грудня 2020 10:14
звіт аудиту Ісо.pdf
15 грудня 2020 10:14
договір ИСО.pdf
15 грудня 2020 10:14
Довідка ИСО.pdf
15 грудня 2020 10:14
відгук аналог дог.pdf
15 грудня 2020 10:14
використання печатки.pdf
15 грудня 2020 10:14
виїзд ГШР.pdf
15 грудня 2020 10:14
видаткові накладні.pdf
15 грудня 2020 10:14
Аналогічний договір 61.pdf
15 грудня 2020 10:14
аналог договір.pdf
15 грудня 2020 10:14
Акти до Ан договору 61.pdf
15 грудня 2020 10:14
акти аналог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТР ФАХОВОЇ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ"

ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН""

ПП "КОНСАЛТ СВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЦЕНТР ФАХОВОЇ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ"
#36644957
Переможець 999 247,20
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР ФАХОВОЇ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ"
#36644957
999 247,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 14:18
ДУ1 охорона 2021.pdf зміни до договору
13 січня 2021 17:29
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 19:30
Договір охорона.pdf укладений
30 грудня 2020 19:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.11.3 та 11.4 Договору №02 сторони дійшли згоди викласти в наступній редакції: розділ ХІІІ Договору: «ХІІІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ЗАМОВНИК Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 01001 м. Київ, вул. Хрещатик, 32 Код ЄДРПОУ 26345558 Р/р UA268201720344230001000029169 UA428201720344221001200029169 в Держказначейській службі України, м.Київ код банку 820172» УЧАСНИК Товариство з обмеженою відповідальністю «Центр Центр фахової професійно-технічної підготовки та підвищення кваліфікації» 03087, м. Київ, вул. Іскрівська, 3А, оф.122 Код ЄДРПОУ 36644957 Р/р UA313348510000000002600684706 в ПАТ «ПУМБ», м.Київ код банку 334851 Пункт 3.1. Договору: «Ціна цього Договору становить 999 247,20 грн. (дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч двісті сорок сім гривень 20 коп.) без ПДВ в тому числі за рахунок загального фонду – 817347,20 грн., спеціального фонду – 181 900,00 грн. Ціна Договору встановлюється Протоколом-угодою про договірну вартість, яка є невід’ємною частиною цього Договору (додаток №1 до договору) та на підставі розрахунку вартості на надання послуг охорони (додаток №2 до договору). Ціна договору на січень-березень 2021 року становить – 249 811,80 грн. в тому числі за рахунок загального фонду – 204 338,04 грн., спеціального фонду – 45 473,76 грн.» 2. Всі інші умови Договору, не змінені даною додатковою угодою, залишаються незмінними і обов’язковими до виконання сторонами. 3. Дана додаткова угода набуває чинності з моменту підписання та невід"ємною частиною Договору. 4. Дана додаткова угода складена у двох автентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 02
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 999 247,20
UAH