Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля)
Очікувана вартість
107 800,00 UAH
UA-2020-11-30-003299-b 2eb24faa36ce407eb9865bdf6aabd1e0
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Tetiana Koneva

+380950428597 veselka522@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський заклад дошкільної освіти № 12 Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24114257
Місцезнаходження: 73034, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Кольцова, буд. 39
Контактна особа: Tetiana Koneva
+380950428597
veselka522@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 13:35
Очікувана вартість: 107 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 539,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7700 кілограми
03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Кольцова,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 12:34
Оголошення спрощена КАРТОШКА 2022.docx
30 листопада 2020 12:13
ДОГОВОР 03210000-6 КАРТОШКА.docx
30 листопада 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 12:34
Оголошення спрощена КАРТОШКА 2022.docx
30 листопада 2020 12:13
Оголошення спрощена КАРТОШКА 2022.docx
30 листопада 2020 12:13
ДОГОВОР 03210000-6 КАРТОШКА.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

поставка
Дата подання: 01 грудня 2020 11:12
Дата відповіді: 03 грудня 2020 11:51
як буде здійснюватись поставка -одноразово?
Відповідь: Добрий день, поставка буде здійснюватися протягом року, гзідно наших заявок, за потребою.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-30-003299-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Мале Приватне Підприємство "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872
Дата подання: 17 грудня 2020 17:29
неправомірне відхилення пропозиції МПП "Ритм"
Відповідно закупівлі UA-2020-11-30-003299-b повідомляє про неправомірне відхилення пропозиції Учасника з найбільш економічно вигідною ціною. Замовником вимагалось надати: "Додатково необхідно додати копії зазначених договорів з усіма сторінками які свідчать про виконання договору (договори, накладні, акти приймання передачі тощо), які відображено в таблиці". МПП "Ритм" надано аналогічний договір з усіма сторінками які свідчать про його виконання, а саме договір та товарно-транспортні накладні, так як Замовником в оголошенні зазначено вираз "ТОЩО"! А також звертаємо Вашу увагу на те, що у зазначеному Учасником договорі №144 від 02.10.2019 п.4.7. підтвердженням є надання видаткових ДОКУМЕНТІВ, а відхиляють за НАКЛАДНІ. Наголошуємо, що отримання Замовником від Учасника аналогічного договору та накладних не є ознакою надлежного виконання зі свого боку Учасником вимог договору!!! ... точно так же як і Замовника, так як наявність накладних не означає їх оплату!
Виходячи з вище викладеного, МПП "Ритм" вимагає перешляду рішення Замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2020 17:05
Відповідно до пункту 6 Додатка №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції, для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, повинен надати копії договорів (не менше двох) з усіма сторінками які свідчать про виконання договору (договори, накладні, акти приймання передачі тощо).
У складі пропозиції Малого Приватного Підприємства "Ритм" міститься:
1) аналогічний договір №22 від 05.02.2019, укладений між Малим Приватним Підприємством "Ритм" та Дошкільним навчальним закладом №148 комбінованого типу м. Миколаєва (далі – Договір) на постачання картоплі. За даним Договором відсутні підписані видаткові накладні, які б свідчили про перехід товару у право власності Замовника.
2) аналогічний договір № 144 від 02.10.2019 року укладений між Малим Приватним Підприємством «Ритм» та Снігурівською міською радою на постачання картоплі». Пунктом 4.5. Договору зазначено, що «Право власності на товар переходить до замовника з моменту підписання видаткових накладних матеріально відповідальною особою Постачальника про видачу товару і матеріально-відповідальною особою Замовника про одержання товару». Також пунктом 4.7 Договорупередбачено, що «Датою прийняття (одержання) товару Замовником вважається дата підписання матеріально-відповідальною особою Замовника видаткових документів».Проте у складі пропозиції Малого Приватного Підприємства "Ритм" відсутні підписані видаткові накладні матеріально-відповідальною особою Замовника, які б свідчили про перехід права власності на товар до замовника.
Таким чином Малим Приватним Підприємством "Ритм" не надано документів, що свідчать про виконання аналогічних договорів.
Номер вимоги: UA-2020-11-30-003299-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Мале Приватне Підприємство "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872
Дата подання: 22 грудня 2020 17:42
Неправомірне акцептування учасника
Відповідно закупівлі UA-2020-11-30-003299-b повідомляє про неправомірне акцептування тендерної пропозиції ТОВ "ДОМ ЮГ СЕРВИС". Відповідно до протоколу№8 від 22.12.2020р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Херсонський заклад дошкільної освіти № 12 Херсонської міської ради від 22 грудня 2020 року було прийнято рішення про визначення ТОВ «ДОМ ЮГ СЕРВИС» переможцем спрощеної закупівлі. В свою чергу, МПП «Ритм» повідомляє, що пропозиція учасника ТОВ «ДОМ ЮГ СЕРВИС» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме вимагалось п.6 Додатку 1: «… Додатково необхідно додати копії зазначених договорів з усіма сторінками які свідчать про виконання договору (договори, накладні, акти приймання передачі тощо), які відображено в таблиці». ТОВ «ДОМ ЮГ СЕРВИС» було надано аналогічний договір №3 від 23.01.2019 року не в повному обсязі, а саме відсутні розділи аналогічного договору 5,6,7,8,9,10,11, тобто вимога Замовника не виконана. Виходячи з вищевикладеного МПП «Ритм» вимагає переглянути рішення уповноваженої особи та відхилити рішення, щодо визнання учасника ТОВ «ДОМ ЮГ СЕРВИС» переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 грудня 2020 17:06
Замовником буде прийняте відповідне рішення на усунення даного порушення .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 78 540,00
UAH з ПДВ
78 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОМ ЮГ СЕРВИС" 100 100,00
UAH з ПДВ
100 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 14:51
Електронний підпис
08 грудня 2020 14:43
Статут.pdf
08 грудня 2020 14:43
Копія Статуту.pdf
08 грудня 2020 14:43
Проект договору.pdf
08 грудня 2020 14:43
Лист про потужності 113.pdf
08 грудня 2020 14:42
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 15:27
Електронний підпис
08 грудня 2020 15:26
Аналог.договір 1.pdf
08 грудня 2020 15:26
Аналогичний договір 2.pdf
08 грудня 2020 15:26
Загальні відомості.pdf
08 грудня 2020 15:26
Статут.pdf
08 грудня 2020 15:26
Проект договору.pdf
08 грудня 2020 15:26
Рішення зборів.pdf
08 грудня 2020 15:26
Наказ на призначення.pdf
08 грудня 2020 15:26
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

ТОВ "ДОМ ЮГ СЕРВИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Відхилено 78 540,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 16:50
ТОВ "ДОМ ЮГ СЕРВИС"
#42633956
Переможець 100 100,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 17:18

Документи

17 грудня 2020 16:50
Електронний підпис
17 грудня 2020 16:47
протокол 7.pdf

Документи

22 грудня 2020 17:18
Електронний підпис
22 грудня 2020 14:29
п8 картопля (1).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОМ ЮГ СЕРВИС"
#42633956
100 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2020 17:18
Електронний підпис
22 грудня 2020 14:29
п8 картопля (1).pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 грудня 2020 17:17
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
23 грудня 2020 17:17
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:10
002.pdf