Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля)
Очікувана вартість
107 800,00 UAH
UA-2020-11-30-003299-b ● 2eb24faa36ce407eb9865bdf6aabd1e0
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Херсонський заклад дошкільної освіти № 12 Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24114257 |
Місцезнаходження: | 73034, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Кольцова, буд. 39 |
Контактна особа: |
Tetiana Koneva +380950428597 veselka522@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2020 12:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2020 13:35 |
Очікувана вартість: | 107 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 539,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7700 кілограми
03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Кольцова,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2020 12:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2020 12:34 |
Оголошення спрощена КАРТОШКА 2022.docx | |
30 листопада 2020 12:13 |
ДОГОВОР 03210000-6 КАРТОШКА.docx |
30 листопада 2020 12:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
30 листопада 2020 12:34 |
Оголошення спрощена КАРТОШКА 2022.docx
|
||
30 листопада 2020 12:13 |
ДОГОВОР 03210000-6 КАРТОШКА.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
поставка
Дата подання: 01 грудня 2020 11:12
Дата відповіді: 03 грудня 2020 11:51
як буде здійснюватись поставка -одноразово?
Відповідь: Добрий день, поставка буде здійснюватися протягом року, гзідно наших заявок, за потребою.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-30-003299-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Мале Приватне Підприємство "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872
Дата подання: 17 грудня 2020 17:29
неправомірне відхилення пропозиції МПП "Ритм"
Відповідно закупівлі UA-2020-11-30-003299-b повідомляє про неправомірне відхилення пропозиції Учасника з найбільш економічно вигідною ціною. Замовником вимагалось надати: "Додатково необхідно додати копії зазначених договорів з усіма сторінками які свідчать про виконання договору (договори, накладні, акти приймання передачі тощо), які відображено в таблиці". МПП "Ритм" надано аналогічний договір з усіма сторінками які свідчать про його виконання, а саме договір та товарно-транспортні накладні, так як Замовником в оголошенні зазначено вираз "ТОЩО"! А також звертаємо Вашу увагу на те, що у зазначеному Учасником договорі №144 від 02.10.2019 п.4.7. підтвердженням є надання видаткових ДОКУМЕНТІВ, а відхиляють за НАКЛАДНІ. Наголошуємо, що отримання Замовником від Учасника аналогічного договору та накладних не є ознакою надлежного виконання зі свого боку Учасником вимог договору!!! ... точно так же як і Замовника, так як наявність накладних не означає їх оплату!
Виходячи з вище викладеного, МПП "Ритм" вимагає перешляду рішення Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з вище викладеного, МПП "Ритм" вимагає перешляду рішення Замовником.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2020 17:05
Відповідно до пункту 6 Додатка №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції, для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, повинен надати копії договорів (не менше двох) з усіма сторінками які свідчать про виконання договору (договори, накладні, акти приймання передачі тощо).
У складі пропозиції Малого Приватного Підприємства "Ритм" міститься:
1) аналогічний договір №22 від 05.02.2019, укладений між Малим Приватним Підприємством "Ритм" та Дошкільним навчальним закладом №148 комбінованого типу м. Миколаєва (далі – Договір) на постачання картоплі. За даним Договором відсутні підписані видаткові накладні, які б свідчили про перехід товару у право власності Замовника.
2) аналогічний договір № 144 від 02.10.2019 року укладений між Малим Приватним Підприємством «Ритм» та Снігурівською міською радою на постачання картоплі». Пунктом 4.5. Договору зазначено, що «Право власності на товар переходить до замовника з моменту підписання видаткових накладних матеріально відповідальною особою Постачальника про видачу товару і матеріально-відповідальною особою Замовника про одержання товару». Також пунктом 4.7 Договорупередбачено, що «Датою прийняття (одержання) товару Замовником вважається дата підписання матеріально-відповідальною особою Замовника видаткових документів».Проте у складі пропозиції Малого Приватного Підприємства "Ритм" відсутні підписані видаткові накладні матеріально-відповідальною особою Замовника, які б свідчили про перехід права власності на товар до замовника.
Таким чином Малим Приватним Підприємством "Ритм" не надано документів, що свідчать про виконання аналогічних договорів.
У складі пропозиції Малого Приватного Підприємства "Ритм" міститься:
1) аналогічний договір №22 від 05.02.2019, укладений між Малим Приватним Підприємством "Ритм" та Дошкільним навчальним закладом №148 комбінованого типу м. Миколаєва (далі – Договір) на постачання картоплі. За даним Договором відсутні підписані видаткові накладні, які б свідчили про перехід товару у право власності Замовника.
2) аналогічний договір № 144 від 02.10.2019 року укладений між Малим Приватним Підприємством «Ритм» та Снігурівською міською радою на постачання картоплі». Пунктом 4.5. Договору зазначено, що «Право власності на товар переходить до замовника з моменту підписання видаткових накладних матеріально відповідальною особою Постачальника про видачу товару і матеріально-відповідальною особою Замовника про одержання товару». Також пунктом 4.7 Договорупередбачено, що «Датою прийняття (одержання) товару Замовником вважається дата підписання матеріально-відповідальною особою Замовника видаткових документів».Проте у складі пропозиції Малого Приватного Підприємства "Ритм" відсутні підписані видаткові накладні матеріально-відповідальною особою Замовника, які б свідчили про перехід права власності на товар до замовника.
Таким чином Малим Приватним Підприємством "Ритм" не надано документів, що свідчать про виконання аналогічних договорів.
Номер вимоги: UA-2020-11-30-003299-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Мале Приватне Підприємство "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872
Дата подання: 22 грудня 2020 17:42
Неправомірне акцептування учасника
Відповідно закупівлі UA-2020-11-30-003299-b повідомляє про неправомірне акцептування тендерної пропозиції ТОВ "ДОМ ЮГ СЕРВИС". Відповідно до протоколу№8 від 22.12.2020р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Херсонський заклад дошкільної освіти № 12 Херсонської міської ради від 22 грудня 2020 року було прийнято рішення про визначення ТОВ «ДОМ ЮГ СЕРВИС» переможцем спрощеної закупівлі. В свою чергу, МПП «Ритм» повідомляє, що пропозиція учасника ТОВ «ДОМ ЮГ СЕРВИС» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме вимагалось п.6 Додатку 1: «… Додатково необхідно додати копії зазначених договорів з усіма сторінками які свідчать про виконання договору (договори, накладні, акти приймання передачі тощо), які відображено в таблиці». ТОВ «ДОМ ЮГ СЕРВИС» було надано аналогічний договір №3 від 23.01.2019 року не в повному обсязі, а саме відсутні розділи аналогічного договору 5,6,7,8,9,10,11, тобто вимога Замовника не виконана. Виходячи з вищевикладеного МПП «Ритм» вимагає переглянути рішення уповноваженої особи та відхилити рішення, щодо визнання учасника ТОВ «ДОМ ЮГ СЕРВИС» переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 грудня 2020 17:06
Замовником буде прийняте відповідне рішення на усунення даного порушення .
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Мале Приватне Підприємство "Ритм" #24756872 |
Відхилено |
78 540,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 16:50
|
ТОВ "ДОМ ЮГ СЕРВИС" #42633956 |
Переможець |
100 100,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2020 17:18
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 грудня 2020 17:17 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
23 грудня 2020 17:17
|
Електронний підпис |
23 грудня 2020 17:10
|
002.pdf |