Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код —09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) ДК 021:2015: код 09111100-1)
Очікувана вартість
124 701,00 UAH
UA-2020-11-30-002949-c 16c1fcf285214ac9a18379f63a097966
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романова Юлія Іванівна

+380975075380 bkrinbuhgalter@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Білокриницький ОЗЗСО І-ІІІ ступенів
Код ЄДРПОУ: 42757811
Місцезнаходження: 74112, Україна , Херсонська обл., смт Біла Криниця, вул. Шкільна, буд.48
Контактна особа: Романова Юлія Іванівна
+380975075380
bkrinbuhgalter@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 124 701,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 247,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


1. Найменування замовника: Білокриницький опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Великоолександрівської районної ради Херсонської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42757811. 4. Місцезнаходження замовника: 74112, смт. Біла Криниця, вул. Шкільна, 48, Великоолександрівського району, Херсонської області. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Уповноважена особа Білокриницького опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Великоолександрівської районної ради Херсонської області Романова Юлія Іванівна, 74112, смт. Біла Криниця, вул. Шкільна, 48, Великоолександрівського району, Херсонської області, телефон +380975075380, E-mail bkrinbuhgalter@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) ДК 021:2015: код 09111100-1. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код —09110000-3 Тверде паливо. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічній специфікації: ДК 021:2015: код —09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) ДК 021:2015: код 09111100-1). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 21 (двадцять) тонна. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74112, смт. Біла Криниця, вул. Шкільна, 48, Великоолександрівського району, Херсонської області. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 25.12.2020. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 124 701,00 грн. (сто двадцять чотири тисячі сімсот одна гривня 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «04» грудня 2020 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «14» грудня 2020 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 т
Вугілля кам’яне марки АМ (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74112, Україна, Херсонська область, смт. Біла Криниця, вул. Шкільна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 16:55
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi - нова редакція.pdf
01 грудня 2020 16:55
Додаток_1 нова редакція.pdf
30 листопада 2020 14:23
Додаток_5.pdf
30 листопада 2020 14:23
Додаток_4.pdf
30 листопада 2020 14:23
Додаток_3.pdf
30 листопада 2020 14:23
Додаток_2.pdf
01 грудня 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 16:55
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi - нова редакція.pdf
30 листопада 2020 14:23
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf
01 грудня 2020 16:55
Додаток_1 нова редакція.pdf
30 листопада 2020 14:23
Додаток_1.pdf
30 листопада 2020 14:23
Додаток_5.pdf
30 листопада 2020 14:23
Додаток_4.pdf
30 листопада 2020 14:23
Додаток_3.pdf
30 листопада 2020 14:23
Додаток_2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вугілля
Дата подання: 01 грудня 2020 09:31
Дата відповіді: 01 грудня 2020 16:43
У додатки 1 Ви запрошуєте показники на марку вугілля АМ(13-25) : зольність на робочий стан не більше 8%,а вологість не більше 5% , але показники не відповідають ДСТУ 7146:2010,будь ласко внесити зміни до документації
Відповідь: Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне.
Щодо критеріїв визначених у ДСТУ 7146:2010, Замовником найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ЕНЕРГОАВЕРС 123 858,00
UAH з ПДВ
123 858,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2020 16:11
Електронний підпис
13 грудня 2020 16:11
Технічні вимоги.pdf
13 грудня 2020 16:11
Кваліфікаційні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЕНЕРГОАВЕРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ЕНЕРГОАВЕРС
#35505698
Переможець 123 858,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 10:01

Документи

16 грудня 2020 10:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЕНЕРГОАВЕРС
#35505698
123 858,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2020 10:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 10:48
ДОГОВІР _ 53.pdf укладений
21 грудня 2020 10:30