Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)
«Персональний комп’ютер форм - фактора ноутбук (ДК021:2015:30213100-7 Портативні комп’ютери); Персональний комп’ютер в комплекті (ДК021:2015:30213000-5 Персональні комп’ютери)»
Очікувана вартість
180 155,00 UAH
UA-2020-11-30-002220-a ● eee3b75590374cf1899566030611b597
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ШАЛИГИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41065771 |
Місцезнаходження: | 41470, Україна , Сумська обл., смт. Шалигине, Глухівський район, ВУЛИЦЯ 40 РОКІВ ПЕРЕМОГИ, будинок 11 |
Контактна особа: |
Бекк Тамара Валеріївна 0957624384 41065771@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2020 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2020 11:07 |
Очікувана вартість: | 180 155,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
ДК021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) «Персональний комп’ютер форм - фактора ноутбук (ДК021:2015:30213100-7 Портативні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт.
ДК021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)- Персональний комп’ютер в комплекті (ДК021:2015:30213000-5 Персональні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за придбаний Товар проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 15 банківських днів з дня отримання Товару на підставі накладної. Розрахунки за Товар здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки до 10-ти банківських днів. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2020 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2020 17:02 |
Документація до оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 01 грудня 2020 21:07
Дата відповіді: 02 грудня 2020 16:29
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Уважно читайте додаток № 2 до документації "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі". У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен надати довідку, яка містить порівняльну таблицю, де зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Еквівалент повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що в спрощеній закупівлі № UA-2020-11-30-002220-а тільки один системний блок. Аналоги на базі процесору AMD розглядатися не будуть.
Згідно дадатку № 2 до документації "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" пункт 12 доставку, встановлення, введення в експлуатацію та демонстрація працездатності пристроїв здійснюється за рахунок Постачальника та представником Постачальника.
Дякуємо за звернення.
Уважно читайте додаток № 2 до документації "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі". У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен надати довідку, яка містить порівняльну таблицю, де зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Еквівалент повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що в спрощеній закупівлі № UA-2020-11-30-002220-а тільки один системний блок. Аналоги на базі процесору AMD розглядатися не будуть.
Згідно дадатку № 2 до документації "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" пункт 12 доставку, встановлення, введення в експлуатацію та демонстрація працездатності пристроїв здійснюється за рахунок Постачальника та представником Постачальника.
Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-30-002220-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 03 грудня 2020 14:32
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати " - копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику ноутбуків, про підтвердження статусу партнера Microsoft;
- копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику ноутбуків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві. ". Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
- копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику ноутбуків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві. ". Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2020 18:54
Шановний Учасник!
Зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону.
Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає.
Вітчизняні та іноземні учасники - представники виробників всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах
На жаль в останній час, побільшало випадків, що багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали ноутбуки (комп’ютери) та системні блоки разом
із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Так як предметом закупівлі є комп'ютерне обладнання з попередньо встановленим OEM програмним забезпеченням Microsoft Windows 10 PRO, та для запобігання придбання неліцензійного або піратського програмного забезпечення, технічна вимога, це проінстальоване програмне забезпечення на виробництві за допомогою ОА 3.0 активації.
Корпорація Microsoft зробила процес активації нової операційної системи Windows за допомогою ОА 3.0 активації для виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса ноутбука (комп'ютера) де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовляється від політики використання OEM-виробникам сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства.
Отже, кожен виробник системних блоків, ноутбуків тощо (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобігання розповсюдження піратства програмного забезпечення, при виробництві системних блоків зі встановленим програмним забезпеченням, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Учасник зауважив «що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник» мають таку технологію.
Наразі ми не володіємо інформацією щодо вітчизняних виробників комп’ютерного обладнання, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві. Але в Україні представлено багато іноземних виробників таких як DELL, HP, LENOVO, ASUS, ACER та інші, які використовують в своєму виробництві технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Предметом закупівлі є комп’ютерне обладнання зі встановленою OEM версією Microsoft Windows. Інші ліцензії BOX, або OLP встановлюються на обладнання яке, вже було у використанні, або купувалось без встановленого програмного забезпечення. Та вартість BOX, або OLP ліцензій, значно дорожче ніж OEM ліцензія. Тому, ми і плануємо купити комп’ютерне обладнання зі встановленою OEM ліцензією активованою за технологією ОА 3.0, це як раз дасть можливість придбати обладнання за нижчою ціною.
Зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону.
Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає.
Вітчизняні та іноземні учасники - представники виробників всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах
На жаль в останній час, побільшало випадків, що багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали ноутбуки (комп’ютери) та системні блоки разом
із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Так як предметом закупівлі є комп'ютерне обладнання з попередньо встановленим OEM програмним забезпеченням Microsoft Windows 10 PRO, та для запобігання придбання неліцензійного або піратського програмного забезпечення, технічна вимога, це проінстальоване програмне забезпечення на виробництві за допомогою ОА 3.0 активації.
Корпорація Microsoft зробила процес активації нової операційної системи Windows за допомогою ОА 3.0 активації для виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса ноутбука (комп'ютера) де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовляється від політики використання OEM-виробникам сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства.
Отже, кожен виробник системних блоків, ноутбуків тощо (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобігання розповсюдження піратства програмного забезпечення, при виробництві системних блоків зі встановленим програмним забезпеченням, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Учасник зауважив «що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник» мають таку технологію.
Наразі ми не володіємо інформацією щодо вітчизняних виробників комп’ютерного обладнання, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві. Але в Україні представлено багато іноземних виробників таких як DELL, HP, LENOVO, ASUS, ACER та інші, які використовують в своєму виробництві технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Предметом закупівлі є комп’ютерне обладнання зі встановленою OEM версією Microsoft Windows. Інші ліцензії BOX, або OLP встановлюються на обладнання яке, вже було у використанні, або купувалось без встановленого програмного забезпечення. Та вартість BOX, або OLP ліцензій, значно дорожче ніж OEM ліцензія. Тому, ми і плануємо купити комп’ютерне обладнання зі встановленою OEM ліцензією активованою за технологією ОА 3.0, це як раз дасть можливість придбати обладнання за нижчою ціною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 11:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТІНОС-Д" |
171 000,00
UAH з ПДВ
|
155 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Апрєль" |
172 920,00
UAH з ПДВ
|
155 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Захарченко Денис Михайлович |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТІНОС-Д" #42289645 |
Відхилено |
155 700,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2020 09:39
|
Приватне підприємство "Апрєль" #24366773 |
Відхилено |
155 980,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2020 14:57
|
ФОП Захарченко Денис Михайлович #3261708872 |
Переможець |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2020 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 08:48
|
Договір № 139.PDF | укладений |
21 грудня 2020 08:47
|