Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) «Персональний комп’ютер форм - фактора ноутбук (ДК021:2015:30213100-7 Портативні комп’ютери); Персональний комп’ютер в комплекті (ДК021:2015:30213000-5 Персональні комп’ютери)»
Очікувана вартість
180 155,00 UAH
UA-2020-11-30-002220-a eee3b75590374cf1899566030611b597
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бекк Тамара Валеріївна

0957624384 41065771@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ШАЛИГИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41065771
Місцезнаходження: 41470, Україна , Сумська обл., смт. Шалигине, Глухівський район, ВУЛИЦЯ 40 РОКІВ ПЕРЕМОГИ, будинок 11
Контактна особа: Бекк Тамара Валеріївна
0957624384
41065771@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 11:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 11:07
Очікувана вартість: 180 155,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
ДК021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) «Персональний комп’ютер форм - фактора ноутбук (ДК021:2015:30213100-7 Портативні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт.
ДК021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)- Персональний комп’ютер в комплекті (ДК021:2015:30213000-5 Персональні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за придбаний Товар проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 15 банківських днів з дня отримання Товару на підставі накладної. Розрахунки за Товар здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки до 10-ти банківських днів. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 17:02
Документація до оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 01 грудня 2020 21:07
Дата відповіді: 02 грудня 2020 16:29
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Уважно читайте додаток № 2 до документації "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі". У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен надати довідку, яка містить порівняльну таблицю, де зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Еквівалент повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що в спрощеній закупівлі № UA-2020-11-30-002220-а тільки один системний блок. Аналоги на базі процесору AMD розглядатися не будуть.
Згідно дадатку № 2 до документації "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" пункт 12 доставку, встановлення, введення в експлуатацію та демонстрація працездатності пристроїв здійснюється за рахунок Постачальника та представником Постачальника.
Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-30-002220-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 03 грудня 2020 14:32
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати " - копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику ноутбуків, про підтвердження статусу партнера Microsoft;
- копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику ноутбуків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві. ". Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2020 18:54
Шановний Учасник!
Зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону.
Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає.
Вітчизняні та іноземні учасники - представники виробників всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах

На жаль в останній час, побільшало випадків, що багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали ноутбуки (комп’ютери) та системні блоки разом
із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Так як предметом закупівлі є комп'ютерне обладнання з попередньо встановленим OEM програмним забезпеченням Microsoft Windows 10 PRO, та для запобігання придбання неліцензійного або піратського програмного забезпечення, технічна вимога, це проінстальоване програмне забезпечення на виробництві за допомогою ОА 3.0 активації.
Корпорація Microsoft зробила процес активації нової операційної системи Windows за допомогою ОА 3.0 активації для виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса ноутбука (комп'ютера) де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовляється від політики використання OEM-виробникам сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства.
Отже, кожен виробник системних блоків, ноутбуків тощо (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобігання розповсюдження піратства програмного забезпечення, при виробництві системних блоків зі встановленим програмним забезпеченням, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0.

Учасник зауважив «що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник» мають таку технологію.
Наразі ми не володіємо інформацією щодо вітчизняних виробників комп’ютерного обладнання, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві. Але в Україні представлено багато іноземних виробників таких як DELL, HP, LENOVO, ASUS, ACER та інші, які використовують в своєму виробництві технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Предметом закупівлі є комп’ютерне обладнання зі встановленою OEM версією Microsoft Windows. Інші ліцензії BOX, або OLP встановлюються на обладнання яке, вже було у використанні, або купувалось без встановленого програмного забезпечення. Та вартість BOX, або OLP ліцензій, значно дорожче ніж OEM ліцензія. Тому, ми і плануємо купити комп’ютерне обладнання зі встановленою OEM ліцензією активованою за технологією ОА 3.0, це як раз дасть можливість придбати обладнання за нижчою ціною.

Документи

03 грудня 2020 18:54
Відповідь на Вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТІНОС-Д" 171 000,00
UAH з ПДВ
155 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Апрєль" 172 920,00
UAH з ПДВ
155 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Захарченко Денис Михайлович 180 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 21:56
Електронний підпис
09 грудня 2020 21:56
ТОВ Комел.pdf
09 грудня 2020 21:56
Сертифікат Тінос-Д.rar
09 грудня 2020 21:56
Сервіс центр.pdf
09 грудня 2020 21:56
Пропозиція.pdf
09 грудня 2020 21:56
Досвід Тiнос-Д.rar
09 грудня 2020 21:56
документи Тiнос-Д.rar
09 грудня 2020 21:56
довідка банк.pdf
09 грудня 2020 21:56
Гарантійний лист.pdf
09 грудня 2020 21:56
баланс.PDF

Публічні документи

10 грудня 2020 00:23
Електронний підпис
10 грудня 2020 00:23
Електронний підпис
10 грудня 2020 00:23
ТЧХУ.pdf
10 грудня 2020 00:23
Статут.pdf
10 грудня 2020 00:23
Пропозиція.pdf
10 грудня 2020 00:23
Проект договору.pdf
10 грудня 2020 00:23
Оратів НУШ.pdf
10 грудня 2020 00:23
Інформаційний лист.pdf
10 грудня 2020 00:23
ДФС грудень.pdf
10 грудня 2020 00:23
Додаток 9.pdf
10 грудня 2020 00:23
Додаток 5.pdf
10 грудня 2020 00:23
Договір Укрзалізниця.pdf
10 грудня 2020 00:23
Договір Прозорро ДП.pdf
10 грудня 2020 00:23
Довідка ЄДРПОУ.pdf
10 грудня 2020 00:23
Висновок СЕС 12.2-18-3_13213.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 15:07
Електронний підпис
08 грудня 2020 15:05
Технічні вимоги.pdf
08 грудня 2020 15:05
СЕС_2018.pdf
08 грудня 2020 15:05
Сертифікат ISO 9001.pdf
08 грудня 2020 15:05
СанГиг ноут_планшет.pdf
08 грудня 2020 15:05
Пропозиція.pdf
08 грудня 2020 15:05
Порівняльна таблиця.pdf
08 грудня 2020 15:05
Наявність підрядника.pdf
08 грудня 2020 15:05
Лист-пояснення.pdf
08 грудня 2020 15:05
Лист-відгук Есмань.pdf
08 грудня 2020 15:05
Лист-відгук Баничі.pdf
08 грудня 2020 15:05
Лист гарантія2.pdf
08 грудня 2020 15:05
Лист гарантія.pdf
08 грудня 2020 15:05
Додаток 3.pdf
08 грудня 2020 15:05
Договір.pdf
08 грудня 2020 15:05
Договір про співпрацю.pdf
08 грудня 2020 15:05
Договір банк.pdf
08 грудня 2020 15:05
Довідка-гарантія.pdf
08 грудня 2020 15:05
Довідка ст 16.pdf
08 грудня 2020 15:05
Довідка підпис.pdf
08 грудня 2020 15:05
Довідка досвід.pdf
08 грудня 2020 15:05
Довідка 2.pdf
08 грудня 2020 15:05
Довідка 1.pdf
08 грудня 2020 15:05
Гарантійний термін.pdf
08 грудня 2020 15:05
Витяг.pdf
08 грудня 2020 15:05
Витяг 1.pdf
08 грудня 2020 15:05
Висновок СЕС ТУ.pdf
08 грудня 2020 15:05
Виписка.pdf
08 грудня 2020 15:05
Аналогічні договори 3.pdf
08 грудня 2020 15:05
Аналогічні договори 2.pdf
08 грудня 2020 15:05
Аналогічні договори 1.pdf
08 грудня 2020 15:05
Авторизаційний лист.pdf
08 грудня 2020 15:05
LSxxF_UA.032.D.00051-16(LVE).jpg
08 грудня 2020 15:05
LSxxF_UA.032.D.00050-16(EMC).jpg
08 грудня 2020 15:05
LSxx_UA.032.D.00755(4)-15(LVE_EMC).pdf
08 грудня 2020 15:05
LLC COMEL - 5200003337.pdf
08 грудня 2020 15:05
ISO 14001-2015 до 29.09.22.pdf
08 грудня 2020 15:05
ISO 9001-2015 до 29.09.22.pdf
08 грудня 2020 15:05
Certificate-мониторы (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТІНОС-Д"

Приватне підприємство "Апрєль"

ФОП Захарченко Денис Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТІНОС-Д"
#42289645
Відхилено 155 700,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 09:39
Приватне підприємство "Апрєль"
#24366773
Відхилено 155 980,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 14:57
ФОП Захарченко Денис Михайлович
#3261708872
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 10:41

Документи

14 грудня 2020 09:39
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:38
Протокол № 159.PDF

Документи

14 грудня 2020 14:56
Електронний підпис
14 грудня 2020 14:56
Протокол № 160.PDF

Документи

15 грудня 2020 10:41
Електронний підпис
15 грудня 2020 10:40
Протокол УО № 164.PDF
15 грудня 2020 10:21
Протокол № 164.PDF
15 грудня 2020 09:58
Протокол № 164.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Захарченко Денис Михайлович
#3261708872
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2020 10:41
Електронний підпис
15 грудня 2020 10:40
Протокол УО № 164.PDF
15 грудня 2020 10:21
Протокол № 164.PDF
15 грудня 2020 09:58
Протокол № 164.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:47
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 08:48
Договір № 139.PDF укладений
21 грудня 2020 08:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 180 000,00
UAH