Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ковбаса варена 1 ґатунку, сосиска 1 ґатунку, сарделька 1 ґатунку(номенклатурна назва предмету закупівлі: 15131100-6 - Вироби з ковбасного фаршу, 15131120-2:Ковбасні вироби)
Очікувана вартість
57 336,00 UAH
UA-2020-11-30-002126-b e94e7c8306c44fe6af6124e0c53cb795
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Перепадя

+380535422642
+380509538169
hadiach_int@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гадяцький геріатричний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189201
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч, вул. Тельмана, 8
Контактна особа: Лариса Перепадя
+380535422642,+380509538169
hadiach_int@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 10:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 10:42
Початок аукціону: 11 грудня 2020 12:36
Очікувана вартість: 57 336,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 573,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1720.08 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Закупівля здійснюється на очікувану вартість згідно потреби до 31.12. 2021 року, відповідно після укладення договору про закупівлю обсяги можуть бути зменшені з урахуванням фактичного розміру фінансування. Місцезнаходження Замовника: 37300 Полтавська область, м. Гадяч, вул. Тельмана, 8.
Категорія: Замовник, юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у п. 1 і 2 ч.1 ст.2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»в новій редакції від 19.09.2019 за № 14-IX
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
513 кілограми
Ковбаса варена 1 ґатунку (номенклатурна назва предмету закупівлі: 15131100-6 - Вироби з ковбасного фаршу, 15131120-2 Ковбасні вироби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Тельмана, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
150 кілограми
сосиска 1 ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул.Тельмана,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
150 кілограми
сарделька 1 ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул.Тельмана,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється 4.4. Оплата проводиться на поточний рахунок Постачальника шляхом безготівкових розрахунків. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 11:04
-ТД-ковбаса.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна 56 323,24
UAH з ПДВ
56 323,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 57 077,55
UAH з ПДВ
57 077,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 10:17
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:16
цінова.pdf
10 грудня 2020 10:16
Проект договору.pdf
10 грудня 2020 10:16
Тех вимоги.pdf
10 грудня 2020 10:15
Пояснення СЕС.pdf
10 грудня 2020 10:15
Марченко паспорт.pdf
10 грудня 2020 10:15
повноваження особи.pdf
10 грудня 2020 10:15
контактна інформація.pdf
10 грудня 2020 10:15
лист про санкції.pdf
10 грудня 2020 10:15
Лист згода.pdf
10 грудня 2020 10:15
КОПІЯ ВИПИСКИ ЗАВІР.pdf
10 грудня 2020 10:15
декларації.pdf
10 грудня 2020 10:15
витяг 07.10.2020.pdf
10 грудня 2020 10:15
Гарантійний технічним.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 18:42
Електронний підпис
09 грудня 2020 18:41
цінова.pdf
09 грудня 2020 18:41
Статут_наказ (нотар).pdf
09 грудня 2020 18:41
система оподаткування.pdf
09 грудня 2020 18:41
Санкції.pdf
09 грудня 2020 18:41
паспорт.pdf
09 грудня 2020 18:41
ліцензування.pdf
09 грудня 2020 18:41
лист згода .pdf
09 грудня 2020 18:41
код.pdf
09 грудня 2020 18:41
Згода персональні.pdf
09 грудня 2020 18:41
Довкілля.pdf
09 грудня 2020 18:41
гарант ціни.pdf
09 грудня 2020 18:41
гарант термін.pdf
09 грудня 2020 18:41
Витяг ПДВ.pdf
09 грудня 2020 18:41
Витяг ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2020 18:41
Виписка .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
Переможець 56 323,24
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 15:19

Документи

15 грудня 2020 15:19
Електронний підпис
15 грудня 2020 15:18
ПР 250.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
56 323,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2020 15:19
Електронний підпис
15 грудня 2020 15:18
ПР 250.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 11:02
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:10
ДУ №3 до дог.2.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:07
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 12:46
Додаткова угода 2 ковбаса.pdf зміни до договору
12 листопада 2021 13:43
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:01
Додатки до дог.2.FR12.pdf укладений
04 січня 2021 17:51
Договір 2.FR12.pdf укладений
04 січня 2021 17:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", збільшити ціну за одиницю Товару та внести зміни в Специфікацію (додаток№ 1 до Договору) без зміни суми Договору та відповідно Специфікацію (додаток № 1 до Договору) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяги закупівлі товару та відповідно зменшити суму договору на 17239,06 грн. (Сімнадцять тисяч двісті тридцять дев’ять гривень 06 коп.). 2. Пункт 3.2 Договору викласти в наступній редакції: Загальна ціна Договору визначена згідно з Додатком №1 до Договору (Специфікація зі змінами) та становить 39084,18 грн. (Тридцять дев’ять тисяч вісімдесят чотири гривні 18 коп.).
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 39 084,18
UAH