Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна дошка для ЗЗСО Кунківської сільської ради
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-11-30-001209-a e7fbe9cd021c4420a39d569c64767b34
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таран Алла Василівна

+380671841553 tallav18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КУНКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43105302
Місцезнаходження: 23713, Україна , Вінницька обл., Гайсинський район село Кунка, вулиця Українська, будинок 61, корпус 1
Контактна особа: Таран Алла Василівна
+380671841553
tallav18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 14:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Інтерактивна дошка для ЗЗСО Кунківської сільської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23713, Україна, Вінницька область, с.Кунка, вул. Українська, буд. 61 корп. 1, с.Кунка, Гайсинський район, Вінницька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
6 шт
Інтерактивна дошка для ЗЗСО Кунківської сільської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23713, Україна, Вінницька область, с.Кунка, вул. Українська, буд. 61 корп. 1, с.Кунка, Гайсинський район, Вінницька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 14:02
ОГОЛОШЕННЯ та проект Договору.docx
30 листопада 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 14:02
ОГОЛОШЕННЯ та проект Договору.docx
30 листопада 2020 13:55
ОГОЛОШЕННЯ та проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 02 грудня 2020 08:18
Дата відповіді: 02 грудня 2020 10:40
Доброго дня! Чи будете Ви розглядати еквіваленти інтерактивної дошки?
Відповідь: Доброго дня! Аналоги розглядатись не будуть. Дякую за запитання!
Рекомендації
Дата подання: 02 грудня 2020 08:18
Дата відповіді: 02 грудня 2020 11:44
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі визначені вимоги до учасників та предмету закупівлі, які є необхідними для закупівлі якісного товару. Таким чином, відсутня необхідність внесення запропонованих Вами змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 148 020,00
UAH з ПДВ
148 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 17:46
Електронний підпис
08 грудня 2020 17:43
Штатний розпис.pdf
08 грудня 2020 17:43
Фінансова звітність.pdf
08 грудня 2020 17:43
Сертифікати Newline дошки.pdf
08 грудня 2020 17:43
Наказ (директор).pdf
08 грудня 2020 17:43
Лист-відгук (Тиврів).pdf
08 грудня 2020 17:43
Додаток 4 – Лист-згода.pdf
08 грудня 2020 17:43
Витяг розширений (ЄДР).pdf
08 грудня 2020 17:43
Витяг (ПДВ).pdf
08 грудня 2020 17:43
Виписка з ЄДР.pdf
08 грудня 2020 17:43
Авторизвція AV-PRO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 148 020,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 08:42

Документи

10 грудня 2020 08:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 08:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
148 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 08:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:03
Договір _94.rar укладений
31 грудня 2020 09:01
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 10:35
Договір _94.rar укладений
15 грудня 2020 10:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 148 020,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 670,00 UAH)