Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі даху учбового корпусу КЗОЗ "Богодухівський медичний коледж", по вул. Центральна, 29 в м. Богодухів Харківської області
Очікувана вартість
716 500,00 UAH
UA-2020-11-30-000937-a 6523c97126234d049e466b143718f6c9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тараненко Оксана Сергіївна

+380664773581 taranenko_o.s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04014080
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20
Контактна особа: Тараненко Оксана Сергіївна
+380664773581
taranenko_o.s@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 12:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 12:31
Початок аукціону: 10 грудня 2020 12:38
Очікувана вартість: 716 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 582,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт покрівлі даху учбового корпусу КЗОЗ "Богодухівський медичний коледж", по вул. Центральна, 29 в м. Богодухів Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська область, Богодухів, вул. Центральна, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 12:34
Проєкт договору ДКБ.doc
30 листопада 2020 12:34
Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Терміни виконання робіт
Дата подання: 30 листопада 2020 14:19
Дата відповіді: 01 грудня 2020 09:26
У якому році та в які терміни мають бути виконані роботи?
Відповідь: Термін виконання робіт зазначений в оголошенні - до 1 грудня 2020 року
Терміни виконання робіт
Дата подання: 01 грудня 2020 09:51
Дата відповіді: 01 грудня 2020 10:12
Тобто роботи мають бути виконані сьогодні? Яким чином можна виконати роботи до 1 грудня 2020 року за тендером, подання пропозицій на який закінчується 4 грудня 2020?
Відповідь: Термін виконання робіт - 31 грудня 2020 року

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-30-000937-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМИРІС", Код ЄДРПОУ:37459570
Дата подання: 14 грудня 2020 15:35
ВИМОГА на рішення Замовника ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ВИМОГА
на рішення Замовника
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАМИРІС» не погоджується з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту капітального будівництва Харківської обласної Державної адміністрації № 172 від 10.12.2020 року, щодо відхилення пропозиції спрощеної закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМИРІС" та визнати пропозицію, як таку що не відповідає всім умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. ТОВ «ДАМИРІС» повністю не згодне з таким рішенням тендерного комітету щодо відхилення пропозиції.
В п.п. 1.1 Протоколом 172 від 10.12.2020 року, зазначено наступне: «відповідно до п. 1 Вимог до предмета закупівлі ціна пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень. Згідно з п. 6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ціна пропозиції учасника торгів розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва. Такі потреби відображені у договірній ціні із додатками, яка надана учасником в складі його тендерної пропозиції. Так, учасником застосовані ресурсні елементні норми відповідно до СОУ Д.2.4-38470464- 001:2013. Однак учасником всупереч пункту 1.2. СОУ Д.2.4-38470464-001:2013 не надано згоду розробника стандарту на його застосування».
Відповідно до Вимог до предмета закупівлі: "Капітальний ремонт покрівлі даху учбового корпусу КЗОЗ "Богодухівський медичний коледж", по вул. Центральна, 29 в м. Богодухів Харківської області" (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт") не було зазначено обов’язкового надання згоди розробника стандарту СОУ Д.2.4-38470464-001:2013 на його застосування.
В п. п. 1.2 Протоколом 172 від 10.12.2020 року, зазначено наступне: «відповідно до пункту 3.2.4. Вимог до предмету закупівлі учасник в складі пропозиції повинен був надати сканкопії оригіналів посвідчень з охорони праці директора, головного інженера та виконроба. Учасником надано 2 посвідчення різних директорів, посвідчення виконроба, посвідчення головного інженера не надано. Будь-які пояснення з цього приводу учасником не надано».

ТОВ «ДАМИРІС» в складі своєї пропозиції було надано довідку про працівників в якій вказано, що головний інженер ТОВ «ДАМИРІС» є Кожевніков С. В., також було надано посвідчення з охорони праці на директора ТОВ «Дамиріс» Вітренко В. В., головного інженера Кожевнікова С. В. та на виконроба Крушельницького С. І. усі документи містяться у файлі «Охорона праці». З огляду на зазначене потреба в додаткових поясненнях відсутня.
На підставі викладеного, у Замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДАМИРІС" згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі п. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Також хочемо зазначити, що Замовником під час складання Протоколу № 172 від 10.12.2020 р. було порушено основні принципи здійснення закупівель, визначених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Додатково, хочемо зазначити, що у разі, якщо Замовником не буде розглянута наша вимога та не буде повторно розглянута наша пропозиція та не будуть задоволені законні вимоги нашого товариства, то в свою чергу учасник буде звертатися до Державної аудиторської служби України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України, Національного антикорупційного бюро України, Рахункової палати України з метою встановлення у діях Замовника складу кримінального та адміністративного правопорушення.

ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення № 172 від 10.12.2020 р. щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «ДАМИРІС».
3. Скасувати рішення № 173 від 10.12.2020 р. щодо визнання переможем ФОП БАБЕНКО ПАВЛО ОЛЕКСІЙОВИЧА
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 грудня 2020 15:59
Скаржник не довів порушення

Документи подані скаржником

14 грудня 2020 15:35
Вимога.pdf

Документи

18 грудня 2020 15:59
Протокол 187.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМИРІС" 333 768,32
UAH з ПДВ
333 768,32
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАБЕНКО ПАВЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ" 645 900,12
UAH з ПДВ
645 900,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 12:30
Електронний підпис
09 грудня 2020 12:30
IMG_0001.pdf.p7s
09 грудня 2020 12:30
IMG_0001.pdf
09 грудня 2020 12:30
Аналогічний договір 3.pdf
09 грудня 2020 12:30
Аналогічний договір 2.pdf
09 грудня 2020 12:30
Аналогічний договір 1.pdf
09 грудня 2020 12:30
штатний.pdf.p7s
09 грудня 2020 12:30
штатний.pdf
09 грудня 2020 12:30
Охорона праці.pdf.p7s
09 грудня 2020 12:30
Охорона праці.pdf
09 грудня 2020 12:30
Документи.pdf.p7s
09 грудня 2020 12:30
Документи.pdf
09 грудня 2020 12:30
Договірна ціна.pdf.p7s
09 грудня 2020 12:30
Договірна ціна.pdf
09 грудня 2020 12:30
Довідки.pdf.p7s
09 грудня 2020 12:30
Довідки.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 11:14
Електронний підпис
09 грудня 2020 10:40
3.4 Аналог Договір 3.pdf
09 грудня 2020 10:40
Договір оренди.pdf
09 грудня 2020 10:40
Виписка.pdf
09 грудня 2020 10:40
5 Лист СОУ.pdf
09 грудня 2020 10:40
4 Штатка грудень.pdf
09 грудня 2020 10:40
3.4 Аналог Договір 2.pdf
09 грудня 2020 10:40
3.4 Аналог Договір 1.PDF
09 грудня 2020 10:40
3 Довідки.pdf
09 грудня 2020 10:40
2.2 Декларація.pdf
09 грудня 2020 10:40
2.1 Ліцензія.pdf
09 грудня 2020 10:40
2 Технічне завдання.pdf
09 грудня 2020 10:40
1 Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМИРІС"

ФОП "БАБЕНКО ПАВЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМИРІС"
#37459570
Відхилено 333 768,32
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 15:32
ФОП "БАБЕНКО ПАВЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3019316132
Переможець 645 900,12
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 15:46

Документи

10 грудня 2020 15:32
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:32
Протокол 172.pdf

Документи

10 грудня 2020 15:45
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:45
Протокол 173.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БАБЕНКО ПАВЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3019316132
645 900,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 15:45
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:45
Протокол 173.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 10:13
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 13:21
ДУ 2 (1).pdf зміни до договору
30 березня 2021 13:21
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:44
ДУ 1 (1) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 09:53
Договір 27-20.pdf укладений
22 грудня 2020 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 27-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 27-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 645 900,12
UAH