Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
3 625 299,80 UAH
UA-2020-11-30-000672-b d08b4c5127ef4f0a9176379778df35a5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волчинський Володимир Вікторович

+380973323749 miskesvitlo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХМЕЛЬНИЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО"
Код ЄДРПОУ: 21321108
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 25
Контактна особа: Волчинський Володимир Вікторович
+380973323749
miskesvitlo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 09:31
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 17:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 13:21
Очікувана вартість: 3 625 299,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 126,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1444342.62 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 09:31
ТД електро 2021 (1).doc
30 листопада 2020 09:31
проект договору.doc
30 листопада 2020 09:31
додаток 1.1.xlsx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-21-000022 ● c782d7e167be4b31a5c050c961821536
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021 15:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.01.2021 № 14

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 21.01.2021 № 14

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
5. UA-2020-11-30-000672-b 30.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Ковальчук Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до статті 10 Закону Оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Замовником оприлюднено оголошення UA-2020-11-30-000672-b оголошеною вартістю 3625299,80грн, UA-2020-11-30-000257-c оголошеною вартістю 4500000,00 грн та UA-2020-11-30-000158-a оголошеною вартістю 4500000,00 грн. Вартість кожного оприлюдненого оголошення не перевищує суми еквіваленту визначеного в статті 10 Закону. Відповідно до статті 3 Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Замовником проведено процедури закупівель відповідно до очікуваної вартості відповідно до затверджених бюджетних призначень та відповідного періоду поставок. 2. Щодо питання порушення строку оприлюднення повідомляємо, що відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу міститься інформація в розділі новини https://prozorro.gov.ua/news/do-kincya-roku-mozhut-sposterigatysya-problemy-z-robotoyu-vebportalu-prozorro, (До кінця року можуть спостерігатися проблеми з роботою вебпорталу Prozorro) тому порушення порядку оприлюднення інформації виникли не з вини замовника. 3. Щодо питання зазначення інформації в річному плані закупівель та недотримання норм частини першої статті 4 Закону повідомляємо наступне: відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. У річному плані повинна міститися така інформація: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; 4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); 5) вид закупівлі та ОРІЄНТОВНИЙ початок проведення. ОРІЄНТОВНИЙ початок проведення процедури закупівлі саме 2020 рік, що і зазначено Замовником в річному плані закупівлі. Жодним нормативно-правовим документом не передбачено зазначення у плані закупівлі період поставки товару, разом з тим ця вимога стосується лише оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації, що в свою чергу зазначено замовником в оголошені про проведення закупівлі та тендерній документації, яка розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу.

2021-02-12 09:04:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 24 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані закупівель встановлено порушення частини першої статті 4 та абзацу другого частини десятої статті 3 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ" 2 894 461,37
UAH з ПДВ
2 894 461,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") 3 282 875,23
UAH з ПДВ
3 282 875,23
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 11:49
Електронний підпис
31 грудня 2020 11:49
Довідка згідно ст.17.pdf
31 грудня 2020 11:49
Довідка згідно ст.17 ч. 2.pdf
31 грудня 2020 11:48
Dovidka_20337447290470010151.pdf
31 грудня 2020 11:48
Dovidka_20336421090210478884.pdf
17 грудня 2020 15:36
Електронний підпис
17 грудня 2020 15:36
Фінансова звітність.pdf
17 грудня 2020 15:36
Технічні вимоги.pdf
17 грудня 2020 15:36
Тендер_пропозиція.pdf
17 грудня 2020 15:36
Проект договору.pdf
17 грудня 2020 15:36
Інф-я згідно ст.17.pdf
17 грудня 2020 15:36
Інформація про сайт.pdf
17 грудня 2020 15:36
Довіреність УО.pdf
17 грудня 2020 15:36
Довідка про ЦОК.pdf
17 грудня 2020 15:36
Відомості ЄДРПОУ.pdf
17 грудня 2020 15:36
Відгук.jpg
17 грудня 2020 15:36
Відгук 2.pdf
17 грудня 2020 15:36
Витяг.pdf
17 грудня 2020 15:36
Акти 7111.pdf
17 грудня 2020 15:36
Акти 7109.pdf
17 грудня 2020 15:36
52. Додаткова угода №2.pdf
17 грудня 2020 15:36
48. Додаткова угода №1.PDF
17 грудня 2020 15:36
45. Договір 7111.PDF
17 грудня 2020 15:36
28. Договір № 7109.pdf
17 грудня 2020 15:36
1.3.Постанова.pdf
17 грудня 2020 15:36
1.2..Статут.pdf
17 грудня 2020 15:36
1.1.Наказ Директор.pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 12:34
Електронний підпис
14 грудня 2020 12:32
Д 1.1..pdf
14 грудня 2020 12:32
44. ст.17.pdf
14 грудня 2020 12:32
43. перс дані тов.pdf
14 грудня 2020 12:32
42. тедерна пропопзиція.pdf
14 грудня 2020 12:32
36. проект договору.pdf
14 грудня 2020 12:32
31. довідка кол-центр.pdf
14 грудня 2020 12:32
27. довідка ліцензія.pdf
14 грудня 2020 12:32
26. довідка обєднання.pdf
14 грудня 2020 12:32
19. довідка довкіля.pdf
14 грудня 2020 12:32
22.1. Копії АКТІВ 2629Б н.pdf
14 грудня 2020 12:32
22. АКТИ оригінали 2629Б.pdf
14 грудня 2020 12:32
8. Наказ Ніверчук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ"

ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ"
#42035266
Переможець 2 894 461,37
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ"
#42035266
2 894 461,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 15:32
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 09:18
Додаткова угода 11.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 09:16
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 09:39
Додаткова угода 10.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 09:38
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 09:49
Додаткова угода 9.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 09:43
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 10:16
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
10 листопада 2021 10:14
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 12:12
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
11 жовтня 2021 12:10
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 09:10
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 09:08
Електронний підпис укладений
28 серпня 2021 13:41
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
28 серпня 2021 13:39
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 10:30
Додаткова угода _4.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 10:27
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 14:20
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 14:17
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 09:17
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
29 січня 2021 09:16
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 17:12
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
20 січня 2021 17:11
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:49
Додатки до Договору 22100251_1101-3 (1).pdf укладений
14 січня 2021 14:59
Договір 22100251_1101-3.pdf укладений
14 січня 2021 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 22100251/1101-3
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 22100251/1101-3
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 22100251/1101-3
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 22100251/1101-3
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 22100251/1101-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зсіна ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою Хмельницької ТПП №22-05/856 від 31.08.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 22100251/1101-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю Товару, що підтверджується Довідкою Хмельницької ТПП від 27.09.2021 р. №22-05/969
Номер договору про закупівлю: 22100251/1101-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою Хмельницької торгово-промислової палати від 25.10.2021 р. №22-05/1089
Номер договору про закупівлю: 22100251/1101-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 22100251/1101-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару, що підтверджується Довідкою Хмельницької ТПП від 23.11.2021 р. №22-05/1204
Номер договору про закупівлю: 22100251/1101-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 22100251/1101-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 894 461,24
UAH (в тому числі ПДВ 482 410,21 UAH)