Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари (30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
1 857,50 UAH
UA-2020-11-30-000329-a 1b8fdaca8e1c41cfad3f223c96c18d3e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кобзар Тетяна Миколаївна

+380970427648 tulchyncpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тульчинський центр первинної медико-санітарної допомоги Тульчинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42447462
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, вул. М.Леонтовича №92
Контактна особа: Кобзар Тетяна Миколаївна
+380970427648
tulchyncpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 пачка
Ціна за одиницю: 100UAH з ПДВ
Файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Ціна за одиницю: 6UAH з ПДВ
Папка на завязках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Ціна за одиницю: 6UAH з ПДВ
Папка для файлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Ціна за одиницю: 8.5UAH з ПДВ
Скоба №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Ціна за одиницю: 11.5UAH з ПДВ
Скоба №24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачка
Ціна за одиницю: 11.5UAH з ПДВ
Скріпка №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

30 листопада 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Олійник Андрій Петрович
#3013004432
Переможець 1 857,50
UAH
30 листопада 2020 10:38

Документи

30 листопада 2020 10:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:40
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 10:44
Договір укладений
30 листопада 2020 10:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Файли 10 пачка 100,00
UAH з ПДВ
Папка на завязках 50 шт 6,00
UAH з ПДВ
Папка для файлів 50 шт 6,00
UAH з ПДВ
Скоба №10 10 пачка 8,50
UAH з ПДВ
Скоба №24 10 пачка 11,50
UAH з ПДВ
Скріпка №100 5 пачка 11,50
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 857,50
UAH