Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів першого поверху для вільного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівлі дитячого лікувального корпусу по вул. Лікарняна, 1-В, м. Миргород (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
443 255,00 UAH
UA-2020-11-30-000316-b e51ff3ae941748b7ac5aac381ed5f6d4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Смородська Антоніна Валеріївна

+380535546853 smorodskaya.1977@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01999402
Місцезнаходження: 37633, Україна , Полтавська обл., село Попівка Миргородського району, вулицяля Центральна, 83
Контактна особа: Смородська Антоніна Валеріївна
+380535546853
smorodskaya.1977@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 08:57
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 14:29
Очікувана вартість: 443 255,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 865,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013. Вимоги до предмета закупівлі та до учасників зазначено у Документації, яка є невід’ємною частиною оголошення (додається до оголошення), мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів першого поверху для вільного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівлі дитячого лікувального корпусу по вул. Лікарняна, 1-В, м. Миргород (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, вул. Лікарняна, 1-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання документів Замовником Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 08:59
Документація дитячий корпус.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-30-000316-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:40208577
Дата подання: 15 грудня 2020 15:49
Вимога, щодо дискваліфікації учасника ТОВ "М-Девелопмент" та визнання переможцем ФОП Ослам В.М.
Шановний замовнику, згідно протоколу №137, пропозиція Учасника ТОВ «М-Девелопмент» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі. Вважаємо дану дискваліфікацію не правомірною, а саме:
1) В протоколі вказано, що ТОВ «М-Девелопмент» не зазначено інформації за кожним із працівників про досвід роботи в учасника. Звертаємо увагу, що замовником не було зазначено в Оголошенні конкретної форми довідки на працівників, а тому вважаємо, що дане визначення в довідці «досвід виконання аналогічних робіт» та вказаний термін повністю відображає термін роботи працівників в учасника , а отже дана довідка є складена правильно.
2) На рахунок зауваження про відсутність посад головного бухгалтера, інженера проектувальника, звертаємо увагу, що Законодавство забороняє призначати виконуючих обов’язків на вакантну посаду (п.2 Роз’яснення про порядок оплати тимчасового замісництва, затвердженого постановою Держкомпраці СРСР і Секретаріату ВЦРПС від 29.12.65р. №30/39 зі змінами від 11.12.86 №521/30-18 9(діє завдяки постанові ВРУ «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР від 12.09.91 р. №1545-XII. ) Тому в даній довідці про працівників, в графі посади не зазначено посад бухгалтера та інженера-проектувальника, так як виконуючий обов’язків не є посадою.
Щодо наявності на підприємстві посади майстра, вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та нічим не обґрунтованою. Натомість підприємство має посаду виконавця робіт, який має вищу освіту, який не менш кваліфікований, а його обов’язки є тотожні обов’язкам майстра, і він може виконувати ту саму роботу. Також зазначаємо, що згідно ч. 3 cт. 64 Господарського кодексу № 436-IV вiд 16.01.2003, підприємство самостійно визнaчає свою організаційну структуру, вcтановлює чисельність працівників, штатний розпис, Тому вважаємо дане зауваження не є коректним, а наявність в штаті майстра не є обов’язковим для підприємства

3)Що до зауваження на рахунок календарного плану, ТОВ «М-Девелопмент» надав всю необхідну інформацію, що вимагалась в Оголошенні, а саме зазначено виконання робіт за кожним із найменувань робіт (обсягів робіт) та передбачено розділ «Застосування заходів із захисту довкілля». Рекомендуємо уважніше переглянути календарний план, на відповідність вимог.

На рахунок визнання переможцем закупівлі ФОП Ослам В.М., ми як учасник не погоджуємося з цим рішенням, так, як в переможця наявні помилки при підготовці документації, а саме:
- Згідно п 5.1.4. до Оголошення учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність в учасника бухгалтера, інженера-проектувальника, майстра. В довідці ФОП Ослам В.М. зазначає , що обов’язки бухгалтера виконує директор. Відповідного підтвердження цієї інформації немає. Посади бухгалтера та інженера-проектувальника виконують працівники згідно Договорів. Підтвердження цієї інформації, наданням копій цих договорів, не має.
- На виконання п.5.3. учасником ФОП Ослам В.М. надано аналогічний договір 15/04/20 від 15.04.20 року загальною вартістю 445 984, 00 грн, але акти виконаних робіт надані не в повному складі, а саме відсутній акт№1-Кб-2, довідка до цього акту КБ-3 та копія виписки( чи платіжки) із банківського рахунку, а кінцева сума довідки Кб-3 до акту №2 не відповідає загальній сумі договору, та є меншою. Додаткової угоди на зменшення вартості цього договору, учасником не було представлено. Це зауваження стосується і другого аналогічного договору. Тому вважаємо цей пункт виконаний ФОП Ослам В.М. не в повному обсязі та не може бути розглянутий як вірний
- Згідно п. 5.3.1.3 Учасник повинен був надати наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань (в повному обсязі) . Відповідний документ відсутній в пропозиції учасника ФОП Ослам В.М.
Наше підприємство має всі технічні та виробничі потужності для виконання зазначених робіт у технічному завданні , а документація подана згідно умов до Оголошення, а отже вважаємо рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «М-Девелопмент» не правомірним, а визнання переможцем ФОП Ослам В.М, з перелічиними помилками, не законним. Просимо відмінити дане рішення, та повернутись до кваліфікації учасника ТОВ «М-Девелопмент
»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2020 19:36
Шановний учасник процедури закупівлі, ознайомившись із Вашою вимогою, керуючись вимогою, що визначена другим абзацом частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомляємо наступне.
За умовами оголошення (в розділі «примітки») визначено, що вимоги до предмета закупівлі та до учасників зазначено у Документації, яка є невід’ємною частиною оголошення (додається до оголошення). У зв’язку з цим, учасники, які виявили бажання прийняти участь у спрощеній закупівлі повинні керуватись умовами, що визначені в оголошенні та додатках до нього.
Відносно питань, які визначені вами в частині невідповідності вашої пропозиції:
1) В оголошенні не визначено встановленої (конкретної) форми довідки на працівників. При цьому передбачено надання інформації у вигляді довідки, яка повинна містити інформацію з достовірними даними П.І.П., посади, рівень освіти, досвід роботи в учасника та умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником), персоналу учасника або залучених спеціалістів учасника або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами закупівлі.
Учасником за інформацією у вашій пропозиції є ТОВ «М-Девелопмент» (підприємство), яке повинне надати підтвердження наявності фахівців (або спеціалістів), яких планується залучати до виконання зобов’язань за договором підряду.
У складі вашої пропозиції надано довідку, в якій не відображена інформація про досвід кожного фахівця (або спеціаліста) в учасника (ТОВ «М-Девелопмент»), що стало підставою вважати пропозицію такою, що не відповідає вимогам закупівлі.
2) Щодо призначення виконуючих обов’язків на вакантну посаду. Зазначене вами роз’яснення, по-перше, такий лист не встановлює норм права, а носить лише рекомендаційний та інформаційний характер, по-друге, ним надається пояснення щодо порядку оплати тимчасового заміщення.
До того статтею 32 КЗпПУ визначено, що у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці допускається зміна істотних умов праці при продовженні роботи за тією ж спеціальністю, кваліфікацією чи посадою. Про зміну істотних умов праці - систем та розмірів оплати праці, пільг, режиму роботи, встановлення або скасування неповного робочого часу, суміщення професій, зміну розрядів і найменування посад та інших - працівник повинен бути повідомлений не пізніше ніж за два місяці
Другим абзацом статті 105 КЗпПУ визначено, що працівникам, які виконують на тому ж підприємстві, в установі, організації поряд з своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткову роботу за іншою професією (посадою) або обов'язки тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи, провадиться доплата за суміщення професій (посад) або виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника.
Тобто чинним Законодавством України, згідно до положень КЗпПУ, визначається спосіб одним працівником організації (або підприємства) займання посад, які необхідні для виконання посадових обов’язків за іншою посадою, в тому числі виконання додаткової роботи поряд з своєю основною роботою, за тимчасово відсутнього працівника.
У зв’язку з чим ваше твердження не має об’єктивних та законодавчих підстав, що можуть пояснити не надання інформації про наявність відповідних працівників або спеціалістів.
3) У складі пропозиції учасником повинен надаватись Календарний план (графік) на виконання робіт. В календарному плані повинно бути зазначено за кожним із найменувань робіт (обсягів робіт) та додаткового розділу «застосування заходів із захисту довкілля» періоди підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу. У наданому календарному плані підготовчий процес, критичні роботи та запас часу не зазначені за кожним із найменувань робіт (обсягів робіт). До того за розділом «застосування заходів із захисту довкілля» також не зазначено періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу. У зв’язку з цим, така невідповідність призвела до висновку невідповідності пропозиції в цій частині.
Згідно до умови, визначеної пунктом 6 розділу I документації оголошення, відсутність будь-яких запитань або уточнень з боку учасників процедури закупівлі зареєстрованих у системі публічних закупівель в період уточнень стосовно змісту та викладених вимог у Документації означатиме, що учасник(и) процедури закупівлі, що бере(уть) участь в даній закупівлі, повністю усвідомлює(ють) зміст цієї Документації та вимоги, викладені Замовником її умовами.
Щодо пропозиції учасника, якого визначено переможцем, повідомляємо, що згідно до вимог, визначених другим абзацом частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник надає додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника, пропозицію якого відхилено.
Звертаємо вашу увагу на те, що умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» та функціональними можливостями електронних майданчиків, які мають відповідну акредитацію, не передбачено порядку відміни рішення щодо відхилених пропозицій учасників або повернення до кваліфікації якогось конкретного учасника або усіх учасників в цілому. Тому задовольнити вашу вимогу у замовника не має законодавчих підстав.
При цьому Законом чітко не визначено, яким чином Замовником може бути задоволене таке звернення у якості вимоги від учасника, який виявив бажання здійснювати заходи, спрямовані на захист своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-30-000316-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЛЬБАТРОС", Код ЄДРПОУ:32120852
Дата подання: 15 грудня 2020 19:35
Дискримінаційна дискваліфікація та визначення переможця
Згідно наданих ТОВ «Альбатрос» документів про персонал, було вказано у штаті підприємства виконроба, що має відповідну освіту та стаж для виконання даних функцій. Посада майстра згідно класифікатора професій України не передбачена. Згідно класифікатору є посада «майстер будівельних та монтажних робіт», яка є тотожною (ідентичною) по своїм функціям, вимогам до освіти та посадовим обв’язкам до виконроба.
І є не коректним у довідці про персонал, яку надав обраний Замовником Учасник, як переможець, вказувати для особи, що має середню спеціальну освіту – плиточник лицювальник, що він також є і майстер, бо дана посада передбачає вищу освіту і ця посада, як і виконроб, відноситься до категорії "Керівники".
Щодо інженера – проектувальника, то Учасником ТОВ «Альбатрос» було надано крім завірених копій, також і оригінали документів. Принцип здійснення публічних закупівель передбачає об’єктивне та неупереджене визначення переможця. Суб’єктивна думка Уповноваженої особи, що їй так здається, що підпис підроблений, не може бути причиною для дискваліфікації.
Учасником було надано довідку №220 від 07.12.2020р. у довільній формі, яка вимагалася Замовником про можливість відстрочки платежу і знову суб’єктивна думка Уповноваженої особи, що дана довідка має бути не такою, не може бути причиною для дискваліфікації.
У наданій ТОВ «Альбатрос» Виписці з ЄДР вказано, що Русин Василь Васильович є керівником, а Русин Тетяна Василівна є представником, що має право від імені товариства вчиняти дії, підписувати договори, подавати документи і т.д. Зміни в реєстраційні дані юридичної особи вносилися протокольним рішенням всіх співвласників і не суперечить Законодавству України та Статуту. Тому Русин Тетяна Василівна має повне право, на період відсутності керівника, виконувати функції, як в.о. директора та представляти інтереси підприємства, укладати договори від імені ТОВ «Альбатрос» і т.д. Тому надана інформація про керівництво підприємства є абсолютно достовірною та документально підтвердженою, не суперечить даним Єдиного державного реєстру, легко перевіряється та не суперечить Статуту підприємства.
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено поняття формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, до яких і відносяться помилка у платіжному дорученні в номері договору, не вказання «тверда ціна» в Договірній ціні, відсутність обсягів робіт в календарному плані – графіку (який вимагався в довільній формі).
Документи ТОВ «Альбатрос» розглядалися дуже прискіпливо і дуже «шукалися» помилки, а от переможцем визначений Учасник, що не забезпечений персоналом, всі працюючі тимчасові або сумісники. Аналогічні договори надані на одну суму, а документи, що підтверджують факт виконання та оплату зовсім на іншу. Підтвердження позитивного досвіду Переможцем взагалі не було надано. А найцікавіше те, що документи надані Переможцем взагалі ніяк не стосуються закупівлі: UA-2020-11-30-000316-b. Це документи, що були підготовлені на зовсім іншу спрощену закупівлю, що була проведена цим же Замовником (UA-2020-11-30-000145-c).
Маємо проведені майже одночасно три закупівлі Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ, де переможцем визначено одного і того ж Учасника (UA-2020-11-30-000145-c, UA-2020-11-30-000404-b, UA-2020-11-30-000316-b). Оголошення ідентичні і помилки в документації Переможця теж, але їх не помічають. Чому?
З огляду на вище описане, вимагаємо скасувати Протокол №138 від 14.12.2020р., як такий, що суперечить діючому законодавству та призводить до дискримінації Учасників. Повернути на кваліфікацію ТОВ «Альбатрос».
В іншому випадку будемо змушені звернутись через електронну систему закупівель до відповідних органів контролю – Державної аудиторської служби України з вимогою про проведення моніторингу закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2020 10:09
Шановний учасник закупівлі, ознайомившись із Вашою вимогою, керуючись вимогою, що визначена другим абзацом частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повідомляємо наступне.
За умовами оголошення (в розділі «примітки») визначено, що вимоги до предмета закупівлі та до учасників зазначено у Документації, яка є невід’ємною частиною оголошення (додається до оголошення). У зв’язку з цим, учасники, які виявили бажання прийняти участь у спрощеній закупівлі повинні керуватись умовами, що визначені в оголошенні та додатках до нього.
Відносно питань, які визначені вами в частині невідповідності вашої пропозиції:
1) Щодо наявності професійної назви роботи згідно до Класифікатора професій України. У Класифікаторі професій передбачено кілька назв роботи (професій), які в своїй назві відповідають визначенню, яке може задовольнити визначене поняття «майстер», в тому числі у будівельній галузі, зокрема за кодом 1223.2, до якого відноситься майстер будівельних та монтажних робіт. Наявність в учасника працівника або спеціаліста, який має посаду майстер, згідно до займаної посади або обов’язків, які покладені на таку особу, згідно до розпорядчих документів учасника або наявних зобов’язань перед учасником, було обов’язковою вимогою даної закупівлі. При цьому інших тлумачень наявності спорідненості тих чи інших обов’язків з іншими посадами, як на вашу суб’єктивну думку, не є коректним у розумінні умов, визначених даною закупівлею.
2) На виконання п. 3 розділу II.III документації оголошення учасником повинна надаватись інформація про строк, протягом якого ним пропонується відстрочка платежу, замість інформації, яка надана у вигляді довідки №220 від 07.12.2020р. тобто учасник повинен надати чітку інформацію із зазначення конкретного проміжку часу, який може в подальшому застосовуватись в якості відстрочки платежу. У складі пропозиції такої інформації не було надано. Натомість пропонувалось даний строк узгоджувати при укладанні договору, що не може надати можливість об’єктивно оцінити вашу пропозицію в достатній мірі.
3) Щодо документів, які надавались у пропозиції відносно ФОП Зайченко В.М. При розгляді пропозиції зверталась увага на документи, які додатково надавались у складі пропозиції в частині підпису документів власноручним підписом Зайченко В.М. Було виявлено суттєві ознаки невідповідності власноручного підпису, які в подальшому можуть свідчити про те, що наданий договір, укладений учасником із ФОП Зайченко В.М. є вдаваним, а відносини фіктивними. У зв’язку з збільшенням кількості випадків підроблення документів учасниками процедур закупівель та висвітленням таких документів в системі Prozorro, замовником додатково звертається увага на такі ознаки, які можуть свідчити про недобросовісність учасників, які допускають порушення 358 статі Кримінального кодексу України.
4) Щодо наявності прав, наданих уповноваженій особі (Русин Тетяна Василівна), такі права можуть бути визначені у встановленому чинним законодавством порядку, в тому числі розпорядчими документами. При цьому на виконання вимог закупівлі, у разі якщо одноосібний виконавчий орган не є одноосібним учасником товариства, додатково учасник зобов’язаний надати підтвердження щодо наявності делегованих такій особі прав щодо представлення інтересів та/або підписання пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою. При цьому, звертаємо вашу увагу, такі права можуть бути визначені в будь-якій документальній формі, затвердженій вищим органом товариства. За відсутності такого документу, яким визначено обмеження або права відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті уповноваженою особою учасника, замовник мав підстави вважати пропозицію такою, що не відповідала умовам закупівлі.
5) Відносно умов застосування та поняття «формальні (несуттєві) помилки». Згідно до вимог п.19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Звертаємо вашу увагу на тому, що поняття тендерна документація використовується у процедурі відкритих торгів. Натомість дана закупівля є спрощеною, та не передбачає застосування поняття тендерна документація, в тому числі понять і визначень, які застосовуються в рамках проведення відкритих торгів.
Тому ваше зауваження безпідставне у розумінні Закону в рамках проведення спрощеної закупівлі.
Згідно до умови, визначеної пунктом 6 розділу I документації оголошення, відсутність будь-яких запитань або уточнень з боку учасників процедури закупівлі, зареєстрованих у системі публічних закупівель в період уточнень стосовно змісту та викладених вимог у Документації означатиме, що учасник(и) процедури закупівлі, що бере(уть) участь в даній закупівлі, повністю усвідомлює(ють) зміст цієї Документації та вимоги, викладені Замовником її умовами.
Принагідним радимо ретельно вивчити діюче законодавство в частині його застосування в сфері публічних закупівель, та в подальшому керуватись лише ним та умовами проведення закупівель, а не емоціями чи будь-якими суб’єктивними думками.
Щодо пропозиції учасника, якого визначено переможцем, повідомляємо, що згідно до вимог, визначених другим абзацом частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник надає додаткову аргументацію лише щодо причин невідповідності пропозиції учасника, пропозицію якого відхилено.
Звертаємо вашу увагу на те, що умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» та функціональними можливостями електронних майданчиків, які мають відповідну акредитацію, не передбачено порядку відміни рішення щодо відхилених пропозицій учасників або повернення до кваліфікації якогось конкретного учасника або усіх учасників в цілому. Тому задовольнити вашу вимогу у замовника не має законодавчих підстав.
При цьому Законом чітко не визначено, яким чином Замовником може бути задоволене таке звернення у якості вимоги від учасника, який виявив бажання здійснювати заходи спрямовані на захист своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
Будь-які погрози, які адресуються з боку учасників або їхніх представників, можуть розцінюватись замовником як порушення принципів здійснення публічних закупівель, зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, що не може в подальшому надати об’єктивну оцінку підприємству, яке має намір співпраці із замовником.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-30-000316-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КВА", Код ЄДРПОУ:39720797
Дата подання: 16 грудня 2020 10:35
неправомірне визначення переможця
Шановний Замовник!
Згідно Протоколу №139 від 14.12.2020 Вами було прийнято рішення щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі ФОП Ослам В.М. Просимо переглянути дану пропозицію, оскільки вона не відповідає вимогам, визначеним в документації про проведення спрощеної закупівлі, що є підставою для її відхилення, а саме:
1. Відповідно до Розділу ІІІ, п.5, п.п.5.1.4. «Документи, якими підтверджується наявність в учасника бухгалтера, інженера-проектувальника (або інженера з проектно-кошторисної роботи), майстра із дотриманням однієї із наступних умов:», а саме відповідно до 5.1.4.2 «У разі наявності позаштатного працівника: надається копія договору про надання відповідних послуг такою особою (наприклад – договір цивільно-правового характеру)». Учасник ФОП Ослам В.М. у довідці про персонал учасника зазначив, що виконавець робіт розробки проектно-кошторисної документації (інженер-проектувальник) працює тимчасово (згідно Договору від 01.09.2020р.) та майстер плиточник-облицювальник – тимчасово (зг. Договору № 16 від 02.12.2020р.), але на підтвердження цієї інформації відповідних документів не надав, що не відповідає вимогі Замовника.
2. На вимогу Замовника відповідно до Розділу ІІІ, п.5, п.п.5.3.1.3 «Учасник повинен підтвердити наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі (в повному обсязі) за предметами щодо виконання робіт по об’єктам «будівництво…» або «капітальний ремонт…» об’єктів нерухомого майна нежитлового призначення за одним із виконаних договорів. ФОП Ослам В.М. не надав підтвердження стосовно цієї вимоги Замовника.
3. На вимогу Замовника надати підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі, ФОП Ослам В.М. надає аналогічні договори, що не відповідають видам робіт, які є предметом даної закупівлі.

Враховуючи всі вище вказані невідповідності, просимо Замовника скасувати своє рішення щодо визнання переможцем учасника ФОП Ослам В.М. та розглянути пропозиції наступних учасників.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2020 18:22
Шановний учасник закупівлі, ознайомившись із Вашим зверненням, керуючись вимогою, що визначена другим абзацом частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), у Замовника немає підстав надавати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Щодо пропозиції учасника, якого визначено переможцем, повідомляється, що згідно до вимог, визначених другим абзацом частини 14 статті 14 Закону Замовник надає додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника, пропозицію якого відхилено. Ви не є учасником закупівлі, пропозиція якого розглядалась в ході проведення даної закупівлі та такою, що відхилена за результатом її розгляду.
Згідно до визначених положень частини 13 статті 14 Закону, пропозиція учасника, якого визначено переможцем, може бути відхилена лише в тому випадку, якщо він відмовився від підписання договору про закупівлю. До того умовами проведення спрощеної закупівлі, згідно до вимог Закону, не передбачено порядку проведення додаткової оцінки пропозицій учасників після оприлюднення рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі.
Тому у задоволені вашої вимоги немає законних підстав.
Номер вимоги: UA-2020-11-30-000316-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 16 грудня 2020 15:11
Товариство з обмеженою відповідальністю «СКМ-МОНТАЖ» не погоджується з рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, від 30.11.2020 року була оголошена закупівля послуг за предметом: Капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів першого поверху для вільного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівлі дитячого лікувального корпусу по вул. Лікарняна, 1-В, м. Миргород (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Кінцева дата подання пропозицій 09.12.2020 р. до 00:00 год.
Аукціон-10.12.2020 о 14:29 год.
В процедурі закупівлі взяли участь наступні учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАН-КО" - 280 516,9 грн. з ПДВ;
2. ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ"- 289 380 грн. з ПДВ;
3. ТОВ "АЛЬБАТРОС"- 351 000 грн. з ПДВ;
4. ФОП Ослам В.М.- 356 700 грн. з ПДВ;
5. ТОВ "КВА" - 421 092 грн. з ПДВ;
6. ТОВ "СКМ МОНТАЖ" - 442 942,51 грн. з ПДВ.

Протоколом №139 рішення уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Миргородська центральна районна лікарня» Миргородської районої ради, Учасника ФОП Ослам В.М. (індеф.код – 2952300752) було визнано переможцем даної закупівлі, як учасник з найбільш економічно вигідною пропозицією,серед Учасників, яких не було відхилено .
Товариство з обмеженою відповідальністю «СКМ-МОНТАЖ» не погоджується з рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Товариство з обмеженою відповідальністю «СКМ-МОНТАЖ» реалізує своє право на подання скарги.
1. Протоколом №139 рішення уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Миргородська центральна районна лікарня» Миргородської районної ради Учасника ФОП Ослам В.М. (індеф.код – 2952300752) було визнано переможцем даної закупівлі. Замовник в зазначеному протоколі вказує, що «За результатами проведеного дослідження змісту пропозиції потенційного виконавця робіт, визначено, що учасник відповідає встановленим технічним та іншим вимогам предмета закупівлі, а тому пропозиція учасника відповідає умовам документації.»
ТОВ «СКМ МОНТАЖ» не погоджується з вище зазначеним, з наступних причин:

1.Згідно п. 5.3.1. Документ(и), який(і) із інформацією, що підтверджує наявність виконаних зобов’язань щодо здійснення господарської діяльності за відповідним напрямком із реквізитами контрагента(ів). На виконання даної вимоги повинні надаватись усі документи, що стосуються виконання зобов'язань за двома різними правочинами, характерними (подібними) за видом робіт, які є предметом даної закупівлі – договір, акт(и) приймання виконаних будівельних робіт» за примірною формою №КБ-2в, довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за примірною формою №КБ-3, копії виписки (чи платіжки) із банківського рахунку, що підтверджує факт оплат(и) за результатом чи в процесі виконання умов аналогічних зобов’язань. У документах, що підтверджують факт оплат(и) за результатом чи в процесі виконання умов аналогічних зобов’язань, в призначенні платежів повинно бути обов'язково зазначено інформацію про номер та дату договору відносно кожного окремого платежу згідно до даних зазначених у первинних документах, що повинно відповідати реквізитам укладеного та виконаного правочину.
Учасник надає Договір №15/04/20 який не підтверджує наявність виконаних зобов’язань, Сума договору складає 445 984,00 грн., але акти виконаних робіт надані не в повному складі, а саме відсутній акт№1-Кб-2, довідка до цього акту КБ-3 та копія виписки( чи платіжки) із банківського рахунку, а кінцева сума довідки Кб-3 до акту №2 не відповідає загальній сумі договору, та є меншою. Додаткової угоди на зменшення вартості цього договору, учасником не було представлено. Це зауваження стосується і другого аналогічного договору. Тому вважаємо цей пункт виконаний ФОП Ослам В.М. не в повному обсязі та не може бути розглянутий як вірний.

2. .Згідно Тендерної документації для підтвердження наявності фахівців (або спеціалістів) надається:
5.1.4.1. У разі наявності штатного працівника: надається копія трудової книжки із відповідним записом та копія, створена із оригіналу наказу про прийом на роботу, як виключення, у разі якщо штатний працівник працює за сумісництвом (не основне місце роботи в учасника)) копія трудової книги на такого працівника не надається).
Відсутні Копія трудової на директора, відсутній Наказ про покладення обов’язків бухгалтера на Ослам В.М.

5.1.4.2. У разі наявності позаштатного працівника: надається копія договору про надання відповідних послуг такою особою (наприклад - договір цивільно-правового характеру).
Відсутні договори ЦПХ з інженером-проектантом й майстром зазначених в довідці.
3. Згідно 5.2.4. ТД Документ(и), який(ими) засвідчується наявність чинних зобов’язань учасника із іншим суб’єктом господарювання (комунальним підприємством або органом місцевого самоврядування, у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище, місце розташування якого знаходиться на відстані, що не перевищує 20 кілометрів (по автомобільній дорозі) від об’єкту, на якому проводитимуться роботи) щодо вивозу (або утилізації, або захоронення) сміття, в тому числі будівельного сміття. Строк дії таких зобов’язань повинен мати строк дії протягом строку виконання зобов’язань учасником, що зазначено у календарному плані на виконання робіт, в частині застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором закупівлі робіт, що є предметом закупівлі.
Учасник надав Договір №5/2 від 03 грудня 2020 року з терміном дії до 31.03 2021 року, а графік передбачає виконання робіт протягом 130 днів. Отже договір закінчується раніше ніж роботи передбачені графіком. (Згідно розрахунку роботи повинні тривати як мінімум до травня місяця.)

4. Згідно Розділу РОЗДІЛ I. УМОВИ ПРИЙНЯТТЯ УЧАСТІ ТА ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ВІД УЧАСНИКА
Учасник, який виявив бажання прийняти участь у закупівлі, детально ознайомившись із умовами даної закупівлі, технічними, якісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, проектом договору, повинен надати замовнику підтвердження відповідності своєї пропозиції відносно до встановлених вимог цієї документації.
Відсутнє підтвердження. (лист у довільній формі).

Розуміємо, що Замовник не вбачає невідповідності тендерної документації в Учасника-переможця, ФОП Ослам В.М. (індеф.код – 2952300752), по вище зазначеним підставам (хоча в інших Учасниках, все вбачає), й прагнемо також зазначити:

Обумовлена Закупівля здійснювалася за предметом: Капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів першого поверху для вільного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівлі дитячого лікувального корпусу по вул. Лікарняна, 1-В, м. Миргород (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, на очікувану вартість 443 255 грн з ПДВ, ІD: UA-2020-11-30-000316-b.
ФОП Ослам В.М. в складі своєї тендерної пропозиції надає:
1. Згідно РОЗДІЛ II.III. ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИК ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ НАДАТИ:
1.Для підтвердження відповідності технічного завдання учасник у складі своєї пропозиції повинен надати до кінцевого строку подання пропозицій Договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою, локальний кошторис, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку із цінами за усіма позиціями, за підписом уповноваженої особи учасника. Розрахунки у документах, що підтверджують відповідність пропозиції, повинні відповідати даним технічного завдання, що визначене у Таблицях 1, 2, 3 Розділу II.II Документації, а загальна вартість пропозиції повинна включати усі податки, збори, та ніші платежі, передбачені чинним законодавством України та умовами виконання господарських зобов'язань, що будуть визначені в договорі про закупівлю, за результатом проведення цієї закупівлі. Документи, які надаються з метою підтвердження відповідності технічним вимогам, повинні бути виконані у відповідному програмному комплексі, із детальним зазначенням найменування витрат за розділами та вартості за кожним із зазначених розділів.
Надано кошторисну документацію, яка не відповідає предмету закупівлі. Документ «технічна частина» який надано в складі тендерної пропозиції містить кошторисну документацію на будівництво Капітальний ремонт вхідних груп для вільного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних осіб…….. ( предмет тендеру: Капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів першого поверху для вільного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівлі дитячого лікувального корпусу по вул. Лікарняна, 1-В, м. Миргород (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). Згідно Договірної ціни на 1 047 153,00 грн.(при 443 255 грн передбачених).

2. РОЗДІЛ II.III. ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИК ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ НАДАТИ:
Календарний план (графік) на виконання робіт, виконаний на фірмовому бланку учасника (у разі якщо такий використовується) із зазначенням за кожним із найменувань робіт (обсягів робіт) та додаткового розділу «застосування заходів із захисту довкілля» періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрового значення вартості складових роботи, що є предметом закупівлі. Учасником повинно бути обов’язково передбачено окремий розділ «застосування заходів із захисту довкілля», додатково крім тих найменувань робіт і витрат, які чітко визначено умовами технічного завдання у таблиці 1 розділу II.II Документації.
Надано графік, який не відповідає предмету закупівлі. Документ «технічна частина» який надано в складі тендерної пропозиції містить графік на будівництво Капітальний ремонт вхідних груп для вільного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних осіб….(предмет тендеру: Капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів першого поверху для вільного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівлі дитячого лікувального корпусу по вул. Лікарняна, 1-В, м. Миргород (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).

3. Згідно 5.2.ТД Для підтвердження наявності достатнього забезпечення ресурсами та технологіями надається: 5.2.2. Документ, що підтверджує право користування нерухомими майном, яке буде використовуватись учасником в якості складського приміщення та задіюватись в процесі виконання зобов’язань за договором. Додатково надається інформація від учасника про адресу розташування об’єкту нерухомого майна, яке планується до використання учасником, із зазначенням адреси його розташування та віддаленості (у цифрових значеннях – кілометри або метри) від об’єкту нерухомого майна, на якому будуть виконуватись роботи за визначеним даною закупівлею об’єктом.
Довідка про наявність бази (складу) № 7-03 від 07 грудня 2020 року не відповідає предмету закупівлі ….(предмет тендеру: Капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів першого поверху для вільного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівлі дитячого лікувального корпусу по вул. Лікарняна, 1-В, м. Миргород (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).

4. .Згідно 2.3.ТД Довідка, у довільній формі, про наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання матеріалів, які будуть використовуватись в процесі виконання робіт на об’єкті. У довідці обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування такої бази (або складу), короткий опис приміщення із зазначенням його площі, наявності даху та ін. (примітка: Замовником не допускається зберігання матеріалів та обладнання на території підпорядкованій Замовнику (зокрема на об’єкті проведення робіт), за для забезпечення їхньої цілісності та збереження).
Довідка про наявність бази (складу) № 7/03-1 від 07 грудня 2020 року не відповідає предмету закупівлі, взята з іншого тендеру. (предмет тендеру: Капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів першого поверху для вільного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівлі дитячого лікувального корпусу по вул. Лікарняна, 1-В, м. Миргород (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
5. Лист № 7/05 від 07 грудня 2020 року та лист №7/04 від 07 грудня 2020 року вказано інший предмет закупівлі.
А отже, всі перераховані документи не відповідають змісту пропозиції потенційного виконавця робіт, технічним та іншим вимогам предмета закупівлі.
Відповідно до вимог ст. 5 Закону України « Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами :
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак, з аналізу вище зазначеного можемо спостерігати не дотримання вище зазначених принципів підчас проведення даної закупівлі.
ФОП Ослам В.М. в тендерній пропозиції НЕ надало повний перелік документів, в належній формі, необхідних для участі в закупівлі згідно вимог Замовника, що відповідно до законодавством у сфері публічних закупівель є безумовною підставою для визнання відхилення.
В діях замовника спостерігається явне порушення законодавства України у сфері закупівель й лобіювання інтересів ФОП Ослам В.М, наявність корупційної складової в діях Замовника.
Ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, буде відхилена, як така що не відповідає умовам тендерної документації.
Замовник, не одноразово, посилається при відповіді на ВИМОГИ інших Учасників на « Щодо пропозиції учасника, якого визначено переможцем, повідомляємо, що згідно до вимог, визначених другим абзацом частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник надає додаткову аргументацію лише щодо причин невідповідності пропозиції учасника, пропозицію якого відхиллено.»
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» й роз’ясненню наданому в листі від 05.05.2020 №3304-04/28729-06 “Щодо спрощених закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F28729-06 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може на будь-якому етапі процедури звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Зазначені звернення не зупиняють перебігу спрощеної закупівлі. Водночас відповідно до частини першої статті 136 Господарського процесуального кодексу України (далі – ГПК України) господарський суд за заявою учасника справи має право вжити передбачених статтею 137 ГПК України заходів забезпечення позову, зокрема заборону відповідачу вчиняти певні дії. Поряд з цим, відповідно до статті 129-1 Конституції України судове рішення є обов’язковим до виконання
ТОВ «СКМ МОНТАЖ» » не погоджується з рішенням Замовник
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2020 19:53
Щодо пропозиції учасника, якого визначено переможцем, повідомляється, що згідно до вимог, визначених другим абзацом частини 14 статті 14 Закону, Замовник надає додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника, пропозицію якого відхилено. Ви не є учасником закупівлі, пропозиція якого розглядалась в ході проведення даної закупівлі, та такою, що відхилена за результатом її розгляду.
Згідно до визначених положень частини 13 статті 14 Закону, пропозиція учасника, якого визначено переможцем, може бути відхилена лише в тому випадку, якщо він відмовився від підписання договору про закупівлю. До того умовами проведення спрощеної закупівлі, згідно до вимог Закону, не передбачено порядку проведення додаткової оцінки пропозицій учасників після оприлюднення рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі.
До того, звертаємо вашу увагу на те, що умови відхилення тендерних пропозицій, що визначені статтею 31 Закону, застосовуються для процедури відкритих торгів. Наразі проводиться спрощена закупівля, яка не є процедурою у визначенні вимог Закону.
Тому для задоволення вашої вимоги, зокрема в тому, що описано у її мотивувальній частині, немає законних підстав.

Документи подані скаржником

15 грудня 2020 19:35
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

16 грудня 2020 15:11
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАН-КО" 289 382,00
UAH з ПДВ
280 516,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ" 365 185,00
UAH з ПДВ
289 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬБАТРОС" 383 671,00
UAH з ПДВ
351 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ослам В.М. 367 116,00
UAH з ПДВ
356 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КВА" 421 092,00
UAH з ПДВ
421 092,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" 442 942,51
UAH з ПДВ
442 942,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 20:29
Електронний підпис
08 грудня 2020 20:29
Електронний підпис
08 грудня 2020 20:28
7 досвід гімназія 2.PDF
08 грудня 2020 20:28
5 договір ВКБ 2.PDF
08 грудня 2020 20:28
6 досвід гімназія.PDF
08 грудня 2020 20:28
2 статутні документи.PDF
08 грудня 2020 20:28
4 договір сміття ВКБ.PDF

Публічні документи

08 грудня 2020 09:09
Електронний підпис
08 грудня 2020 09:08
32-План фінансув.pdf
08 грудня 2020 09:08
30-Довід. про субпід.pdf
08 грудня 2020 09:08
29-Ліцензія.pdf
08 грудня 2020 09:08
26-Наявн. позит. досвіду.pdf
08 грудня 2020 09:08
21-Договір позички .pdf
08 грудня 2020 09:08
19-Інфор. про наяв. бази.pdf
08 грудня 2020 09:08
18-Довід. про облад.pdf
08 грудня 2020 09:08
17-Сертиф. інжен-проект.pdf
08 грудня 2020 09:08
13-Довід. про праців.pdf
08 грудня 2020 09:08
11-Копія Статуту.pdf
08 грудня 2020 09:08
9-Довід. про право підп.pdf
08 грудня 2020 09:08
7-Календар. графік.pdf
08 грудня 2020 09:08
6-Проект договору.pdf
08 грудня 2020 09:08
5-Договірна ціна.pdf
08 грудня 2020 09:08
3-Довід. про санкції.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 20:51
Електронний підпис
08 грудня 2020 20:48
Електронний підпис
08 грудня 2020 20:47
СЕртифікат ISO 9001^2015.jpg
08 грудня 2020 20:47
Опис+Статут.pdf
08 грудня 2020 20:47
Наказ Русин Т.В..pdf
08 грудня 2020 20:47
Ліцензія.pdf
08 грудня 2020 20:47
кошторис.pdf
08 грудня 2020 20:47
Єдиний податок.pdf
08 грудня 2020 20:47
Договір відходи.pdf
08 грудня 2020 20:47
Довідка.pdf.p7s
08 грудня 2020 20:47
Довідка.pdf (2).p7s
08 грудня 2020 20:47
Витяг із статистики.pdf
08 грудня 2020 20:47
Виписка ЄДР.pdf
08 грудня 2020 20:47
Аналог Приват.pdf
08 грудня 2020 20:47
Аналог гімназія.pdf
08 грудня 2020 20:47
public_doc.p7s
08 грудня 2020 20:47
№217 Довідка Ліцензія.pdf
08 грудня 2020 20:47
№215 Захист довкілля.pdf
08 грудня 2020 20:47
№ 223 Лист-гарантія Ст.17.pdf
08 грудня 2020 20:47
№ 218Технічне завдання.pdf
08 грудня 2020 20:47
№ 211 Матер.база.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 21:23
Електронний підпис
08 грудня 2020 21:19
технічна частина.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 19:19
Електронний підпис
08 грудня 2020 19:18
14.Інші документи.pdf
08 грудня 2020 19:18
2.Розрахунки.pdf
08 грудня 2020 19:18
1.Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 19:51
Електронний підпис
08 грудня 2020 19:49
Олійник І.О..pdf
08 грудня 2020 19:49
Ліцензія_ДАБІ.pdf
08 грудня 2020 19:49
Козаченко І.В..pdf
08 грудня 2020 19:49
Карпенко Я.О..pdf
08 грудня 2020 19:49
Договір_Король С.І..pdf
08 грудня 2020 19:49
Договір Мехедько.pdf
08 грудня 2020 19:49
Договір Єременко.pdf
08 грудня 2020 19:49
Диплом_Майстра.pdf
08 грудня 2020 19:49
Диплом Король.pdf
08 грудня 2020 19:49
Диплом Бухтова.pdf
08 грудня 2020 19:49
Диплом Бухгалтер.pdf
08 грудня 2020 19:49
Декларація МТБ_2019.pdf
08 грудня 2020 19:49
Градусов В.В..pdf
08 грудня 2020 19:49
Горбунов О.А..pdf
08 грудня 2020 19:49
Виписки.pdf
08 грудня 2020 19:49
Верблюд Р.Н..pdf
08 грудня 2020 19:49
Бухтова трудова.pdf
08 грудня 2020 19:49
Березницький О.С..pdf
08 грудня 2020 19:49
37. Лист погодж договір.pdf
08 грудня 2020 19:49
35. Завізований договір.pdf
08 грудня 2020 19:49
31. Графік.pdf
08 грудня 2020 19:49
30.Ліцензія СС2, СС3.pdf
08 грудня 2020 19:49
28. Лист Довкілля.pdf
08 грудня 2020 19:49
26. Анкета учасника.pdf
08 грудня 2020 19:49
24.Договори утилізація.pdf
08 грудня 2020 19:49
20. Лист погодж техн 2.pdf
08 грудня 2020 19:49
18. Договір будівля.pdf
08 грудня 2020 19:49
17. Довідка МТБ.pdf
08 грудня 2020 19:49
16. Довідка ст. 17.pdf
08 грудня 2020 19:49
14. Довідка утилізація.pdf
08 грудня 2020 19:49
13.Копія Статут СКМ.pdf
08 грудня 2020 19:49
13. Статут.pdf
08 грудня 2020 19:49
12. Довідка субпідряд.pdf
08 грудня 2020 19:49
11. Довідка склад.pdf
08 грудня 2020 19:49
10. Протокол зборів.pdf
08 грудня 2020 19:49
9. Наказ Директор.pdf
08 грудня 2020 19:49
8. Погодж техн.pdf
08 грудня 2020 19:49
7.копія витягу ПДВ.pdf
08 грудня 2020 19:49
7. витяг з реєстру ПДВ.pdf
08 грудня 2020 19:49
6. Гарант лист санкції.pdf
08 грудня 2020 19:49
3. Довідка аналог.pdf
08 грудня 2020 19:49
2. Витяг ЄДР СКМ.pdf
08 грудня 2020 19:49
1. Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАН-КО"

ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ "АЛЬБАТРОС"

ФОП Ослам В.М.

ТОВ "КВА"

ТОВ "СКМ МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАН-КО"
#40435958
Відхилено 280 516,90
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 17:28
ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#40208577
Відхилено 289 380,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 17:32
ТОВ "АЛЬБАТРОС"
#32120852
Відхилено 351 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 17:34
ФОП Ослам В.М.
#2952300752
Переможець 356 700,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 17:38

Документи

14 грудня 2020 17:28
Електронний підпис

Документи

14 грудня 2020 17:31
Електронний підпис

Документи

14 грудня 2020 17:34
Електронний підпис

Документи

14 грудня 2020 17:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ослам В.М.
#2952300752
356 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2020 17:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 12:20
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:21
Договір.pdf укладений
28 грудня 2020 15:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 356 700,00
UAH