Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2020-11-30-000257-c 5a5c72263ad740079a13a2350e3e62a5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волчинський Володимир Вікторович

+380973323749 miskesvitlo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХМЕЛЬНИЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО"
Код ЄДРПОУ: 21321108
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 25
Контактна особа: Волчинський Володимир Вікторович
+380973323749
miskesvitlo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 09:17
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 12:22
Очікувана вартість: 4 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1792828.69 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 09:17
ТД електро 2021 (1).doc
30 листопада 2020 09:17
проект договору.doc
30 листопада 2020 09:17
додаток 1.1.xlsx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-21-000017 ● 9a71923816124637a82f5f0d9fe67417
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021 15:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.01.2021 № 14

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 21.01.2021 № 14

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
3. UA-2020-11-30-000257-c 30.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Ковальчук Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до статті 10 Закону Оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Замовником оприлюднено оголошення UA-2020-11-30-000672-b оголошеною вартістю 3625299,80грн, UA-2020-11-30-000257-c оголошеною вартістю 4500000,00 грн та UA-2020-11-30-000158-a оголошеною вартістю 4500000,00 грн. Вартість кожного оприлюдненого оголошення не перевищує суми еквіваленту визначеного в статті 10 Закону. Відповідно до статті 3 Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Замовником проведено процедури закупівель відповідно до очікуваної вартості відповідно до затверджених бюджетних призначень та відповідного періоду поставок. 2. Щодо питання порушення строку оприлюднення повідомляємо, що відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу міститься інформація в розділі новини https://prozorro.gov.ua/news/do-kincya-roku-mozhut-sposterigatysya-problemy-z-robotoyu-vebportalu-prozorro, (До кінця року можуть спостерігатися проблеми з роботою вебпорталу Prozorro) тому порушення порядку оприлюднення інформації виникли не з вини замовника. 3. Щодо питання зазначення інформації в річному плані закупівель та недотримання норм частини першої статті 4 Закону повідомляємо наступне: відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. У річному плані повинна міститися така інформація: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; 4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); 5) вид закупівлі та ОРІЄНТОВНИЙ початок проведення. ОРІЄНТОВНИЙ початок проведення процедури закупівлі саме 2020 рік, що і зазначено Замовником в річному плані закупівлі. Жодним нормативно-правовим документом не передбачено зазначення у плані закупівлі період поставки товару, разом з тим ця вимога стосується лише оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації, що в свою чергу зазначено замовником в оголошені про проведення закупівлі та тендерній документації, яка розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу.

2021-02-12 09:06:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 24 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані закупівель встановлено порушення частини першої статті 4 та абзацу другого частини десятої статті 3 Закону.)
  3. Порушення строків розгляду тендерної пропозиції

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ" 3 406 374,51
UAH з ПДВ
3 406 374,51
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" 3 910 000,16
UAH з ПДВ
3 910 000,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") 4 180 159,37
UAH з ПДВ
4 007 530,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ-АГЕНТ" 4 007 531,48
UAH з ПДВ
4 007 531,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 11:55
Електронний підпис
31 грудня 2020 11:54
Довідка згідно ст.17.pdf
31 грудня 2020 11:54
Довідка згідно ст.17 ч. 2.pdf
31 грудня 2020 11:54
Dovidka_20337447290470010151.pdf
31 грудня 2020 11:54
Dovidka_20336421090210478884.pdf
15 грудня 2020 22:51
Електронний підпис
15 грудня 2020 22:51
Фінансова звітність.pdf
15 грудня 2020 22:51
Технічні вимоги.pdf
15 грудня 2020 22:51
Тендер_пропозиція.pdf
15 грудня 2020 22:51
Проект договору.pdf
15 грудня 2020 22:51
Паспорт_код.pdf
15 грудня 2020 22:51
Інф-я згідно ст.17.pdf
15 грудня 2020 22:51
Інформація про сайт.pdf
15 грудня 2020 22:51
Довіреність УО.pdf
15 грудня 2020 22:51
Довідка про ЦОК.pdf
15 грудня 2020 22:51
Відомості ЄДРПОУ.pdf
15 грудня 2020 22:51
Відгук.jpg
15 грудня 2020 22:51
Відгук 2.pdf
15 грудня 2020 22:51
Витяг.pdf
15 грудня 2020 22:51
Акти.pdf
15 грудня 2020 22:51
Акти 7109.pdf
15 грудня 2020 22:51
1.3.Постанова.pdf
15 грудня 2020 22:51
1.2..Статут.pdf
15 грудня 2020 22:51
1.1.Наказ Директор.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 21:33
Електронний підпис
15 грудня 2020 21:32
7.3. Витяг ПДВ (ЕІП).pdf
15 грудня 2020 21:32
7.2. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
15 грудня 2020 21:32
3.4.2. Баланс ТОВ ЕІП (2019).pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 10:59
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:57
Д 1.1. 2435.pdf
11 грудня 2020 17:27
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:25
44. ст.17.pdf
11 грудня 2020 17:25
43. перс дані тов.pdf
11 грудня 2020 17:25
31. довідка кол-центр.pdf
11 грудня 2020 17:25
27. довідка ліцензія.pdf
11 грудня 2020 17:25
26. довідка обєднання.pdf
11 грудня 2020 17:25
19. довідка довкіля.pdf
11 грудня 2020 17:25
22.1. Копії АКТІВ 2629Б н.pdf
11 грудня 2020 17:25
22. АКТИ оригінали 2629Б.pdf
11 грудня 2020 17:25
8. Наказ Ніверчук.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 19:10
Електронний підпис
15 грудня 2020 19:08
Тендерна документація.pdf
15 грудня 2020 19:08
Статут.PDF
15 грудня 2020 19:08
43 Договір Одеса-Преса.PDF
15 грудня 2020 19:08
Цінова пропозиція.PDF
15 грудня 2020 19:08
Опис.PDF
15 грудня 2020 19:08
Опис_3.PDF
15 грудня 2020 19:08
Протокол №2.PDF
15 грудня 2020 19:08
Довідки АТ ОЩАДБАНК.pdf
15 грудня 2020 19:08
Постанова НКРЕКП №103.PDF
15 грудня 2020 19:08
109 Полімед Договір.pdf
15 грудня 2020 19:08
ВИПИСКА ЄДРПОУ.pdf
15 грудня 2020 19:08
109 Полімед Акти.PDF
15 грудня 2020 19:08
43 Акти Одеса-Преса.pdf
15 грудня 2020 19:08
ОПИС_2.pdf
15 грудня 2020 19:08
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
15 грудня 2020 19:08
Довідка АТ СБЕРБАНК.PDF
15 грудня 2020 19:08
Дов Енерджі-Агент 41855.pdf
15 грудня 2020 19:08
Виписка від 10.06.2020.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"

ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")

ТОВ "ЕНЕРДЖІ-АГЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ"
#42035266
Переможець 3 406 374,51
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ"
#42035266
3 406 374,51
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:18
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 15:34
Додаткова угода _4.pdf зміни до договору
25 березня 2021 15:32
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 14:22
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 14:21
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 13:46
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 13:43
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 17:24
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
20 січня 2021 17:23
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:52
Додатки до Договору 22100251_1101-1 (1).pdf укладений
14 січня 2021 14:53
Договір 22100251_1101-1.pdf укладений
14 січня 2021 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 22100251/1101-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 22100251/1101-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару у зв'язку із збільшенням середньозваженої ціни на ринку "на добу наперед" (РДН) у ІІ декаді січня 2021 року та підтверджується довідкою Хмельницької ТПП від 27.01.2021 року
Номер договору про закупівлю: 22100251/1101-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару у зв'язку із збільшенням середньозваженої ціни на ринку "на добу наперед" (РДН) в лютому 2021 р. в порівнянні з січнем 2021 р., що підтверджується довідкою Хмельницької ТПП від 02.03.2021 року №22-05/152
Номер договору про закупівлю: 22100251/1101-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 406 374,51
UAH (в тому числі ПДВ 567 729,08 UAH)