Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт вхідних груп для вільного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівлі головного 4-х поверхового лікувального корпусу по вул. Гоголя, 172, м. Миргород (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 148 740,00 UAH
UA-2020-11-30-000145-c 64b7fad256c34a178a6f7d1b4c677c81
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Смородська Антоніна Валеріївна

+380535546853 smorodskaya.1977@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01999402
Місцезнаходження: 37633, Україна , Полтавська обл., село Попівка Миргородського району, вулицяля Центральна, 83
Контактна особа: Смородська Антоніна Валеріївна
+380535546853
smorodskaya.1977@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 08:53
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 11:24
Очікувана вартість: 1 148 740,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 974,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013. Вимоги до предмета закупівлі та до учасників зазначено у Документації, яка є невід’ємною частиною оголошення (додається до оголошення), мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
капітальний ремонт вхідних груп для вільного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівлі головного 4-х поверхового лікувального корпусу по вул. Гоголя, 172, м. Миргород (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, вул. Гоголя, 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання документів Замовником Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 08:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 08:53
Документація головний корпус.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення до Документації
Дата подання: 03 грудня 2020 08:50
Дата відповіді: 03 грудня 2020 10:12
Шановний замовнику! Згідно п.5.3.1.3.,документації про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен підтвердити наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі (в повному обсязі) за предметами щодо виконання робіт по об'єктам «будівництво …» або «капітальний ремонт …» об'єктів нерухомого майна нежитлового призначення за одним із виконаних договорів. Що буде вважатись підтвердженням Позитивного досвіду? Можливо, відгук від замовника, або ж номер сертифікату про готовність об’єкта до експлуатації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення щодо п.5.3.1.3 Документації про проведення спрощеної закупівлі надаємо роз'яснення: підтвердженням наявності позитивного досвіду виконання аналогічних зобов'язань закупівлі за одним із виконаних договорів може бути надання листа-відгуку від замовника.
Уточнення щодо документації
Дата подання: 03 грудня 2020 14:24
Дата відповіді: 03 грудня 2020 16:52
Доброго дня! Чи не вважатиметься помилкою, якщо згідно тендерної документації Замовник вимагає "зазначити інформацію про наявність «майстра»", а в складі пропозиції зазначиться цей самий працівник з відповідними та необхідними посадовими обов'язками (необхідними для виконання зобов'язань по договору), але посада згідно кадрової документаці визначається як «начальник дільниці»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо роз'яснення на Ваше звернення.
П.5.1.1. Документації про проведення спрощеної закупівлі чітко зазначено, що "Дозволяється надання інформації про особу, яка виконує кілька посадових функцій та обов’язків (керівник, бухгалтер, інженер-проектувальник, майстер) одноосібно", якщо така інформація достовірно відображає повністю П.І.П., посади, рівень освіти, досвід роботи в учасника та умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником).
5.1. Для підтвердження наявності фахівців (або спеціалістів) надається:
5.1.1. Інформація, виконана у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника або залучених спеціалістів учасника або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, укладеному за результатами закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати повністю П.І.П., посади, рівень освіти, досвід роботи в учасника та умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником). Інформація, яка зазначається учасником про наявність працівників, повинна відповідати інформації, зазначеній у документах, згідно до яких прийняті на відповідну посаду працівники (спеціалісти) (або згідно до яких укладені з працівниками (спеціалістами)). Рівень освіти спеціалістів повинен відповідати дійсності, в якості завершеного етапу відповідної освіти інформації у відповідності до найвищого рівня здобутої освіти працівника (спеціаліста), рівень якої визначений частиною другою статті 10 ЗУ "Про освіту" від 5 вересня 2017 року № 2145-VIII (зі змінами та доповненнями). Учасник повинен зазначити інформацію про наявність на момент подання пропозиції керівника, бухгалтера, інженера-проектувальника (або інженера з проектно-кошторисної роботи), майстра та ін. Дозволяється надання інформації про особу, яка виконує кілька посадових функцій та обов’язків (керівник, бухгалтер, інженер-проектувальник, майстер) одноосібно.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-30-000145-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:40208577
Дата подання: 15 грудня 2020 15:45
Вимога, щодо дискваліфікації учасника ТОВ "М-Девелопмент" та визнання переможцем ФОП Ослам В.М.


Шановний замовнику, згідно протоколу №132, пропозиція Учасника ТОВ «М-Девелопмент» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі. Вважаємо дану дискваліфікацію не правомірною, а саме:
1) В протоколі вказано, що ТОВ «М-Девелопмент» не зазначено інформації за кожним із працівників про досвід роботи в учасника. Звертаємо увагу, що замовником не було зазначено в Оголошенні конкретної форми довідки на працівників, а тому вважаємо, що дане визначення в довідці «досвід виконання аналогічних робіт» та вказаний термін повністю відображає термін роботи працівників в учасника , а отже дана довідка є складена правильно.
2) На рахунок зауваження про відсутність посад головного бухгалтера, інженера проектувальника, звертаємо увагу, що Законодавство забороняє призначати виконуючих обов’язків на вакантну посаду (п.2 Роз’яснення про порядок оплати тимчасового замісництва, затвердженого постановою Держкомпраці СРСР і Секретаріату ВЦРПС від 29.12.65р. №30/39 зі змінами від 11.12.86 №521/30-18 9(діє завдяки постанові ВРУ «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР від 12.09.91 р. №1545-XII. ) Тому в даній довідці про працівників, в графі посади не зазначено посад бухгалтера та інженера-проектувальника, так як виконуючий обов’язків не є посадою.
Щодо наявності на підприємстві посади майстра, вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та нічим не обґрунтованою. Натомість підприємство має посаду виконавця робіт, який має вищу освіту, який не менш кваліфікований, а його обов’язки є тотожні обов’язкам майстра, і він може виконувати ту саму роботу. Також зазначаємо, що згідно ч. 3 cт. 64 Господарського кодексу № 436-IV вiд 16.01.2003, підприємство самостійно визнaчає свою організаційну структуру, вcтановлює чисельність працівників, штатний розпис, Тому вважаємо дане зауваження не є коректним, а наявність в штаті майстра не є обов’язковим для підприємства

3)Що до зауваження на рахунок календарного плану, ТОВ «М-Девелопмент» надав всю необхідну інформацію, що вимагалась в Оголошенні, а саме зазначено виконання робіт за кожним із найменувань робіт (обсягів робіт) та передбачено розділ «Застосування заходів із захисту довкілля». Рекомендуємо уважніше переглянути календарний план, на відповідність вимог.

На рахунок визнання переможцем закупівлі ФОП Ослам В.М., ми як учасник не погоджуємося з цим рішенням, так, як в переможця наявні помилки при підготовці документації, а саме:
- Згідно п 5.1.4. до Оголошення учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність в учасника бухгалтера, інженера-проектувальника, майстра. В довідці ФОП Ослам В.М. зазначає , що обов’язки бухгалтера виконує директор. Відповідного підтвердження цієї інформації немає. Посади бухгалтера та інженера-проектувальника виконують працівники згідно Договорів. Підтвердження цієї інформації, наданням копій цих договорів, не має.
- На виконання п.5.3. учасником ФОП Ослам В.М. надано аналогічний договір 15/04/20 від 15.04.20 року загальною вартістю 445 984, 00 грн, але акти виконаних робіт надані не в повному складі, а саме відсутній акт№1-Кб-2, довідка до цього акту КБ-3 та копія виписки( чи платіжки) із банківського рахунку, а кінцева сума довідки Кб-3 до акту №2 не відповідає загальній сумі договору, та є меншою. Додаткової угоди на зменшення вартості цього договору, учасником не було представлено. Це зауваження стосується і другого аналогічного договору. Тому вважаємо цей пункт виконаний ФОП Ослам В.М. не в повному обсязі та не може бути розглянутий як вірний
- Згідно п. 5.3.1.3 Учасник повинен був надати наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань (в повному обсязі) . Відповідний документ відсутній в пропозиції учасника ФОП Ослам В.М.
Наше підприємство має всі технічні та виробничі потужності для виконання зазначених робіт у технічному завданні , а документація подана згідно умов до Оголошення, а отже вважаємо рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «М-Девелопмент» не правомірним, а визнання переможцем ФОП Ослам В.М, з перелічиними помилками, не законним. Просимо відмінити дане рішення, та повернутись до кваліфікації учасника ТОВ «М-Девелопмент
»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2020 19:34
Шановний учасник процедури закупівлі, ознайомившись із Вашою вимогою, керуючись вимогою, що визначена другим абзацом частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомляємо наступне.
За умовами оголошення (в розділі «примітки») визначено, що вимоги до предмета закупівлі та до учасників зазначено у Документації, яка є невід’ємною частиною оголошення (додається до оголошення). У зв’язку з цим, учасники, які виявили бажання прийняти участь у спрощеній закупівлі повинні керуватись умовами, що визначені в оголошенні та додатках до нього.
Відносно питань, які визначені вами в частині невідповідності вашої пропозиції:
1) В оголошенні не визначено встановленої (конкретної) форми довідки на працівників. При цьому передбачено надання інформації у вигляді довідки, яка повинна містити інформацію з достовірними даними П.І.П., посади, рівень освіти, досвід роботи в учасника та умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником), персоналу учасника або залучених спеціалістів учасника або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами закупівлі.
Учасником за інформацією у вашій пропозиції є ТОВ «М-Девелопмент» (підприємство), яке повинне надати підтвердження наявності фахівців (або спеціалістів), яких планується залучати до виконання зобов’язань за договором підряду.
У складі вашої пропозиції надано довідку, в якій не відображена інформація про досвід кожного фахівця (або спеціаліста) в учасника (ТОВ «М-Девелопмент»), що стало підставою вважати пропозицію такою, що не відповідає вимогам закупівлі.
2) Щодо призначення виконуючих обов’язків на вакантну посаду. Зазначене вами роз’яснення, по-перше, такий лист не встановлює норм права, а носить лише рекомендаційний та інформаційний характер, по-друге, ним надається пояснення щодо порядку оплати тимчасового заміщення.
До того статтею 32 КЗпПУ визначено, що у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці допускається зміна істотних умов праці при продовженні роботи за тією ж спеціальністю, кваліфікацією чи посадою. Про зміну істотних умов праці - систем та розмірів оплати праці, пільг, режиму роботи, встановлення або скасування неповного робочого часу, суміщення професій, зміну розрядів і найменування посад та інших - працівник повинен бути повідомлений не пізніше ніж за два місяці
Другим абзацом статті 105 КЗпПУ визначено, що працівникам, які виконують на тому ж підприємстві, в установі, організації поряд з своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткову роботу за іншою професією (посадою) або обов'язки тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи, провадиться доплата за суміщення професій (посад) або виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника.
Тобто чинним Законодавством України, згідно до положень КЗпПУ, визначається спосіб одним працівником організації (або підприємства) займання посад, які необхідні для виконання посадових обов’язків за іншою посадою, в тому числі виконання додаткової роботи поряд з своєю основною роботою, за тимчасово відсутнього працівника.
У зв’язку з чим ваше твердження не має об’єктивних та законодавчих підстав, що можуть пояснити не надання інформації про наявність відповідних працівників або спеціалістів.
3) У складі пропозиції учасником повинен надаватись Календарний план (графік) на виконання робіт. В календарному плані повинно бути зазначено за кожним із найменувань робіт (обсягів робіт) та додаткового розділу «застосування заходів із захисту довкілля» періоди підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу. У наданому календарному плані підготовчий процес, критичні роботи та запас часу не зазначені за кожним із найменувань робіт (обсягів робіт). До того за розділом «застосування заходів із захисту довкілля» також не зазначено періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу. У зв’язку з цим, така невідповідність призвела до висновку невідповідності пропозиції в цій частині.
Згідно до умови, визначеної пунктом 6 розділу I документації оголошення, відсутність будь-яких запитань або уточнень з боку учасників процедури закупівлі зареєстрованих у системі публічних закупівель в період уточнень стосовно змісту та викладених вимог у Документації означатиме, що учасник(и) процедури закупівлі, що бере(уть) участь в даній закупівлі, повністю усвідомлює(ють) зміст цієї Документації та вимоги, викладені Замовником її умовами.
Щодо пропозиції учасника, якого визначено переможцем, повідомляємо, що згідно до вимог, визначених другим абзацом частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник надає додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника, пропозицію якого відхилено.
Звертаємо вашу увагу на те, що умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» та функціональними можливостями електронних майданчиків, які мають відповідну акредитацію, не передбачено порядку відміни рішення щодо відхилених пропозицій учасників або повернення до кваліфікації якогось конкретного учасника або усіх учасників в цілому. Тому задовольнити вашу вимогу у замовника не має законодавчих підстав.
При цьому Законом чітко не визначено, яким чином Замовником може бути задоволене таке звернення у якості вимоги від учасника, який виявив бажання здійснювати заходи, спрямовані на захист своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-30-000145-c.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:40208577
Дата подання: 16 грудня 2020 09:28
Незаконне визначення переможця Закупівлі
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" гарантуються принципи здійснення закупівель, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Порушено вимоги ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо дискримінації ТОВ «Миргород - Девелопмент» та надання переваг іншому Учаснику - «ФОП Ослам В.М,».
Судячи з відповіді на вимогу Уповноваженої особи вбачаємо однозначну дискримінацію учасників та заздалегідь спланованого переможця закупівлі, помилки якого були явними та чомусь не поміченими в жодній пропозиції переможця.
З урахуванням викладеного вимагаємо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувати рішення тендерного комітету №135 від14.12.2020 року та провести об’єктивну оцінку тендерній пропозиції Учасників торгів..
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 грудня 2020 09:29
Причина: не вірно вказаний переможець
Номер вимоги: UA-2020-11-30-000145-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КВА", Код ЄДРПОУ:39720797
Дата подання: 15 грудня 2020 09:50
Оскарження рішення про відхилення пропозиції
Шановний Замовник! Згідно Протоколу №134 від 14.12.2020 пропозицію ТОВ "КВА" було відхилено відповідно до зазначених фактів невідповідності пропозиції встановленим технічним та іншим вимогам Замовника щодо предмета закупівлі. Зазначені Вами факти невідповідності є неправомірними, адже згідно зазначеної невідповідності "Учасником, на виконання п. 3 Розділу ІІ.ІІІ Документації до Оголошення, надано календарний план (графік) на виконання робіт, виконаний на фірмовому бланку Учасника без зазначення за найменуваннями робіт "Навантаження сміття вручну" та "Перевезення грунту до 10 км" значень періодів запасу часу. Учасником у календарному плані не передбачено окремо розділ "Застосування заходів із захисту довкілля" та цифрового значення вартості за таким розділом" звертаємо Вашу увагу на те, що види робіт "Навантаження сміття вручну" та "Перевезення грунту до 10 км" не потребують запасу часу (це не є БМР). Розділ "Застосування заходів із захисту довкілля" в календарному плані ТОВ "КВА" (Вих. № К11/08 від 08.12.2020 р.) зазначено відповідно до Розділу 2. "Застосування заходів із захисту довкілля (зокрема вивіз сміття)" та відображений в цифрових значеннях двома позиціями (п. 51 та п. 52).
Відповідно до другої, зазначеної Вами невідповідності, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до основного правочину (Договір №6/2 від 08.12.2020 року ), у випадку доставки відходів на сміттєзвалище транспортними засобами Замовника, до Договору повинен надаватись додаток у вигляді таблиці з зазначенням транспортних засобів, які доставлятимуть відходи на звалище та повинен бути скріплений саме печаткою Замовника. Звертаємо Вашу увагу на те, що дана техніка (автомобільний транспорт) обов’язково повинна зазначатись в довідці про матеріально-технічну базу (Вих. №К05/08 від 08.12.2020 р.), адже вона є складовою матеріально-технічної бази нас, як Учасника, та ніяк не може свідчити про те, що інформація, вказана нами, може бути фіктивною та не відповідати дійсності.
В зв’язку з вищевикладеними фактами, зазначаємо, що факти для підстави відхилити пропозицію ТОВ «КВА» є неправомірними та підлягають скасуванню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2020 18:46
Шановний учасник процедури закупівлі, ознайомившись із Вашою вимогою, керуючись вимогою, що визначена другим абзацом частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог другого абзацу частини 14 статті 14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Згідно до визначених умов даної закупівлі, учасник, на виконання п.3 розділу III документації, надає календарний план (графік) на виконання робіт. Такий план повинен бути виконаний на фірмовому бланку учасника (у разі якщо такий використовується учасником). При цьому у плані зазначається за кожним із зазначених розділів періоди підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрового значення вартості складових послуги. У вашому календарному плані не передбачено таких періодів за визначеними розділами у вашому календарному плані, що в свою чергу суперечить умовам закупівлі в цій частині.
Щодо вашого твердження «види робіт "Навантаження сміття вручну" та "Перевезення грунту до 10 км" не потребують запасу часу (це не є БМР)» у документації закупівлі не було визначено окремих умов відносно умов не надання інформації із періодами у календарному плані за такими розділами, тому за усіма розділами, які зазначались у календарному плані учасник повинен передбачити та визначити обов’язкові періоди підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу.
Крім того визначено, що учасником повинно бути обов’язково передбачено окремий розділ «застосування заходів із захисту довкілля», додатково крім тих, які передбачено умовами технічного завдання (у таблиці 1 розділу II.II документації). Даний розділ не коректно визначений у календарному плані. До того за даним розділом не визначено періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрового значення вартості складових послуги, що не відповідає умовам, визначеним у закупівлі.
Згідно до умов п.6.2 договору №6/2 від 08.12.2020 року укладеного між ТОВ «КВА» та КП «Спецкомунтранс» зміни та доповнення до цього договору оформлюються у письмовій формі. підписуються уповноваженими представниками Сторін та скріпляються печатками.
У зв’язку з вищевизначеною обставиною, наданий у складі пропозиції додаток до договору №6/2 від 08.12.2020 року не може вважатись чинним та таким, що має юридичну силу.
Ваше твердження того, що техніка та інші окремі об’єкти рухомого та нерухомого майна, які будуть залучатись до виконання зобов’язань за договором підряду, повинні бути відображені у довідці про наявність матеріально-технічного забезпечення.
Звертаємо вашу увагу на те, що надана вами інформація у вигляді додатку до договору №6/2 від 08.12.2020 року не може слугувати документальним підтвердженням наявності в учасника таких об’єктів рухомого та нерухомого майна, так як такий документ не має юридичної сили, керуючись умовами укладеного договору №6/2 від 08.12.2020 року та умовами, які визначені у документації даної закупівлі.
Зазначене вами у вимозі те, що факти для підстави відхилити пропозицію ТОВ «КВА» є неправомірними та підлягають скасуванню, є безпідставними та не є обґрунтованими.
Шановний учасник, розуміючи ваше бажання бути обраним переможцем закупівлі, замовник Вашу вимогу об’єктивно не має можливості задовольнити.
При цьому Законом чітко не визначено, яким чином Замовником може бути задоволене таке звернення від учасника, який виявив бажання здійснювати заходи, спрямовані на захист своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
Номер вимоги: UA-2020-11-30-000145-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:40208577
Дата подання: 16 грудня 2020 09:30
Незаконне визначення переможця
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" гарантуються принципи здійснення закупівель, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Порушено вимоги ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо дискримінації ТОВ «Миргород - Девелопмент» та надання переваг іншому Учаснику - «ФОП Ослам В.М,».
Судячи з відповіді на вимогу Уповноваженої особи вбачаємо однозначну дискримінацію учасників та заздалегідь спланованого переможця закупівлі, помилки якого були явними та чомусь не поміченими в жодній пропозиції переможця.
З урахуванням викладеного вимагаємо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувати рішення тендерного комітету №135 від14.12.2020 року та провести об’єктивну оцінку тендерній пропозиції Учасників торгів..
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2020 18:19
Шановний учасник закупівлі, ознайомившись із Вашою вимогою, керуючись вимогою, що визначена другим абзацом частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), у Замовника не має підстав надавати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
З метою захисту прав учасника спрощеної закупівлі та охоронюваних Законом його інтересів, згідно до наданого Замовнику звернення, повідомляється наступне.
Опис вашого звернення щодо наявності порушення законодавства в сфері публічних закупівель та відсутності питань, які могли бути оприлюдненні в системі публічних закупівель протягом періоду уточнення, що стосуються умов закупівлі та причин, які вплинули на встановлення фактів невідповідності вашої пропозиції, можуть призвести до висновку в тому, що умови, які були визначені у закупівлі, були прийнятними та повністю зрозумілими для усіх учасників спрощеної закупівлі, які не було вами дотримано. При цьому кожен учасник мав можливість отримати роз’яснення щодо умов подання своєї пропозиції, з метою подальшого подання інформації та документів, які б відповідали встановленим вимогам закупівлі.
Натомість вами було надано пропозицію, яка не відповідає вимогам закупівлі, а у Замовника, в свою чергу, немає підстав вважати таку пропозицію найкращою.
Умовами закупівлі не передбачалось вимог, які обмежують права учасників, які, в свою чергу, мають достатнє забезпечення ресурсами, досвід та мають об’єктивні наміри виконати роботи, за економічно обґрунтованою ціною.
При цьому Замовником в ході проведення закупівель не допускаються та припиняються будь-які дії сторонніх осіб, що стосуються надання переваг іншим учасникам або їхнім об’єднанням.
Акцентуємо вашу увагу на тому, що суб’єктивні думки або інші заключення, відносно прийнятих рішень Замовником, не можуть створювати об’єктивних підстав які призведуть до прийняття рішень щодо задоволення інтересів суб’єктів процесу закупівлі, в тому числі інтересів, які базуються лише на задоволенні власних потреб або вигоди, всупереч принципів здійснення публічних закупівель.
Згідно до визначених положень частини 13 статті 14 Закону, пропозиція учасника, якого визначено переможцем, може бути відхилена лише в тому випадку, якщо він відмовився від підписання договору про закупівлю. До того умовами проведення спрощеної закупівлі, згідно до вимог Закону, не передбачено порядку проведення додаткової оцінки пропозицій учасників після оприлюднення рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним, задовольнити вашу вимогу у Замовника немає законодавчих підстав. При цьому Законом чітко не визначено, яким чином Замовником може бути задоволене ваше звернення та, за вашою вимогою, проведено повторний розгляд пропозицій.
Номер вимоги: UA-2020-11-30-000145-c.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 16 грудня 2020 15:30
неправомірне визначення переможця закупівлі
неправомірне обрання переможця закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2020 19:54
Щодо пропозиції учасника, якого визначено переможцем, повідомляється, що згідно до вимог, визначених другим абзацом частини 14 статті 14 Закону, Замовник надає додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника, пропозицію якого відхилено. Ви не є учасником закупівлі, пропозиція якого розглядалась в ході проведення даної закупівлі, та такою, що відхилена за результатом її розгляду.
Згідно до визначених положень частини 13 статті 14 Закону, пропозиція учасника, якого визначено переможцем, може бути відхилена лише в тому випадку, якщо він відмовився від підписання договору про закупівлю. До того умовами проведення спрощеної закупівлі, згідно до вимог Закону, не передбачено порядку проведення додаткової оцінки пропозицій учасників після оприлюднення рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі.
До того, звертаємо вашу увагу на те, що ваша претензія бути обраним переможцем спрощеної закупівлі не може бути задоволена, оскільки вже визначений переможець, а ваша цінова пропозиція має найбільшу цінову вагу серед інших учасників.
Тому для задоволення вашої вимоги, зокрема в тому, що описано у її мотивувальній частині, немає законних підстав.
Номер вимоги: UA-2020-11-30-000145-c.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КВА", Код ЄДРПОУ:39720797
Дата подання: 16 грудня 2020 16:03
неправомірне визначення переможця
Шановний Замовник!
Згідно Протоколу №135 від 14.12.2020 Вами було прийнято рішення щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі ФОП Ослам В.М. Просимо переглянути дану пропозицію, оскільки вона не відповідає вимогам, визначеним в документації про проведення спрощеної закупівлі, що є підставою для її відхилення, а саме:
1. Відповідно до Розділу ІІІ, п.5, п.п.5.1.4. «Документи, якими підтверджується наявність в учасника бухгалтера, інженера-проектувальника (або інженера з проектно-кошторисної роботи), майстра із дотриманням однієї із наступних умов:», а саме відповідно до 5.1.4.2 «У разі наявності позаштатного працівника: надається копія договору про надання відповідних послуг такою особою (наприклад – договір цивільно-правового характеру)». Учасник ФОП Ослам В.М. у довідці про персонал учасника зазначив, що виконавець робіт розробки проектно-кошторисної документації (інженер-проектувальник) працює тимчасово (згідно Договору від 01.09.2020р.) та майстер плиточник-облицювальник – тимчасово (зг. Договору № 16 від 02.12.2020р.), але на підтвердження цієї інформації відповідних документів не надав, що не відповідає вимогі Замовника.
2. На вимогу Замовника відповідно до Розділу ІІІ, п.5, п.п.5.3.1.3 «Учасник повинен підтвердити наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі (в повному обсязі) за предметами щодо виконання робіт по об’єктам «будівництво…» або «капітальний ремонт…» об’єктів нерухомого майна нежитлового призначення за одним із виконаних договорів. ФОП Ослам В.М. не надав підтвердження стосовно цієї вимоги Замовника.
3. На вимогу Замовника надати підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі, ФОП Ослам В.М. надає аналогічні договори, що не відповідають видам робіт, які є предметом даної закупівлі.

Звертаємо увагу, що майже одночасно проведено три закупівлі Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ, де переможцем визначено одного і того ж Учасника (UA-2020-11-30-000145-c, UA-2020-11-30-000404-b, UA-2020-11-30-000316-b).
Учасники звертаються у вимогах, вказують на порушення, проте ніякої реакції, що наводить на думку змови між Замовником і ФОП Ослам В.М.

Враховуючи всі вище вказані невідповідності, просимо Замовника скасувати своє рішення щодо визнання переможцем учасника ФОП Ослам В.М. та розглянути пропозиції наступних учасників.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2020 19:57
Шановний учасник закупівлі, ознайомившись із Вашим зверненням, керуючись вимогою, що визначена другим абзацом частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), в мотивувальній частині вашої вимоги відсутня вимога, що стосується надання пояснень відносно невідповідності вашої пропозиції, тому у Замовника немає підстав надавати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Щодо пропозиції учасника, якого визначено переможцем, повідомляється, що згідно до вимог, визначених другим абзацом частини 14 статті 14 Закону, Замовник надає додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учаснику, пропозицію якого відхилено.
Згідно до визначених положень частини 13 статті 14 Закону, пропозиція учасника, якого визначено переможцем, може бути відхилена лише в тому випадку, якщо він відмовився від підписання договору про закупівлю. До того умовами проведення спрощеної закупівлі, згідно до вимог Закону, не передбачено порядку проведення додаткової оцінки пропозицій учасників після оприлюднення рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі.
Тому для задоволення вашої вимоги немає законних підстав.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

16 грудня 2020 15:30
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ" 797 614,00
UAH з ПДВ
797 614,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАН-КО" 860 843,00
UAH з ПДВ
860 843,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КВА" 1 033 866,00
UAH з ПДВ
1 033 866,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ослам В.М. 1 047 153,00
UAH з ПДВ
1 047 153,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" 1 099 995,08
UAH з ПДВ
1 099 995,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 08:29
Електронний підпис
08 грудня 2020 08:28
32-План фінансув.pdf
08 грудня 2020 08:28
29-Ліцензія.pdf
08 грудня 2020 08:28
23-Довід про анал. догов.pdf
08 грудня 2020 08:28
21-Договір позички .pdf
08 грудня 2020 08:28
17-Сертиф. інжен-проект.pdf
08 грудня 2020 08:28
11-Копія Статуту.pdf
08 грудня 2020 08:28
9-Довід. право підпису.pdf
08 грудня 2020 08:28
7-Календарний план.pdf
08 грудня 2020 08:28
6-Проект договору.pdf
08 грудня 2020 08:28
5-Договірна ціна.pdf
08 грудня 2020 08:28
4-Погодж. з тех завдан..pdf
08 грудня 2020 08:28
3-Довід щодо санкцій.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 20:33
Електронний підпис
08 грудня 2020 20:33
Електронний підпис
08 грудня 2020 20:32
7 досвід гімназія 2.PDF
08 грудня 2020 20:32
4 договір сміття ВКБ.PDF
08 грудня 2020 20:32
6 досвід гімназія.PDF
08 грудня 2020 20:32
2 статутні документи.PDF
08 грудня 2020 20:32
5 договір ВКБ 2.PDF

Публічні документи

08 грудня 2020 19:15
Електронний підпис
08 грудня 2020 19:14
14.Інші документи.pdf
08 грудня 2020 19:14
2.Розрахунки.pdf
08 грудня 2020 19:14
1.Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 21:22
Електронний підпис
08 грудня 2020 21:18
технічна частина.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 19:44
Електронний підпис
08 грудня 2020 19:42
ст 17.pdf
08 грудня 2020 19:42
ТЕХН.pdf
08 грудня 2020 19:42
Статут (1).pdf
08 грудня 2020 19:42
проект договору.pdf
08 грудня 2020 19:42
Олійник І.О..pdf
08 грудня 2020 19:42
наказ_директор.pdf
08 грудня 2020 19:42
Ліцензія_ДАБІ.pdf
08 грудня 2020 19:42
кошторис.pdf
08 грудня 2020 19:42
копія ПДВ.pdf
08 грудня 2020 19:42
Козаченко І.В..pdf
08 грудня 2020 19:42
Карпенко Я.О..pdf
08 грудня 2020 19:42
календарний графік.pdf
08 грудня 2020 19:42
Договір_утилізація.pdf
08 грудня 2020 19:42
Договір_Король С.І..pdf
08 грудня 2020 19:42
Договір Мехедько.pdf
08 грудня 2020 19:42
Договір Єременко.pdf
08 грудня 2020 19:42
довідка субпідрядник.pdf
08 грудня 2020 19:42
довідка санкції.pdf
08 грудня 2020 19:42
довідка працівники.pdf
08 грудня 2020 19:42
довідка МТБ.pdf
08 грудня 2020 19:42
довідка довкілля.pdf
08 грудня 2020 19:42
Диплом_Майстра.pdf
08 грудня 2020 19:42
Диплом Король.pdf
08 грудня 2020 19:42
Диплом Бухтова.pdf
08 грудня 2020 19:42
Диплом Бухгалтер.pdf
08 грудня 2020 19:42
Декларація МТБ_2019.pdf
08 грудня 2020 19:42
Градусов В.В..pdf
08 грудня 2020 19:42
Горбунов О.А..pdf
08 грудня 2020 19:42
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
08 грудня 2020 19:42
Виписки.pdf
08 грудня 2020 19:42
Верблюд Р.Н..pdf
08 грудня 2020 19:42
Бухтова трудова.pdf
08 грудня 2020 19:42
Березницький О.С..pdf
08 грудня 2020 19:42
2. Витяг ЄДР СКМ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАН-КО"

ТОВ "КВА"

ФОП Ослам В.М.

ТОВ "СКМ МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#40208577
Відхилено 797 614,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 16:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАН-КО"
#40435958
Відхилено 860 843,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 17:17
ТОВ "КВА"
#39720797
Відхилено 1 033 866,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 17:23
ФОП Ослам В.М.
#2952300752
Переможець 1 047 153,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 17:25

Документи

14 грудня 2020 16:42
Електронний підпис

Документи

14 грудня 2020 17:17
Електронний підпис

Документи

14 грудня 2020 17:22
Електронний підпис

Документи

14 грудня 2020 17:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ослам В.М.
#2952300752
1 047 153,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2020 17:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 11:59
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:20
Договір.pdf укладений
28 грудня 2020 15:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 884 559,00
UAH