Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт амбулаторії ЗПСМ №12 за адресою: с. Нове Давидково, вул. Ів. Франка, 9
Очікувана вартість
662 700,00 UAH
UA-2020-11-29-000263-b a99900e399f240a28ba49b799a470c16
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Леманинець

+380501727485 bazilevs8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади"
Код ЄДРПОУ: 40390032
Вебсайт: https://www.cpmsd-mukachevo.com
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Ярослава Мудрого, будинок 48
Контактна особа: Василь Леманинець
+380501727485
bazilevs8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2020 19:40
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 14:32
Очікувана вартість: 662 700,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 314,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт амбулаторії ЗПСМ №12 за адресою: с Нове Давидково, вул. Ів. Франка, 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі підписаного з обох сторін Акта приймання виконаних будівельних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2020 19:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2020 19:40
Оголошення.docx
29 листопада 2020 19:40
Додаток 4 (Проєкт договору).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-29-000263-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Закарпатгарантбуд", Код ЄДРПОУ:36732354
Дата подання: 16 грудня 2020 16:15
Скасування протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.12.2020 року
За рішенням уповноваженої особи Леманинець Василя Васильовича, було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Закарпатгарантбуд” . Вважаємо дане рішення не правомірним, по наступним причинам:
1. Згідно пунктом 12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору надає учасник-переможець не пізніше дати укладання договору.
Отже ми вважаємо, що вимога про надання платіжного доручення про забезпечення виконання договору, на етапі оцінки тендерної пропозиції є без підставна.
2. Цінова пропозиція та технічне завдання надається по зразку замовника Додаток 3 та Додаток 2 відповідно.
Тому ТОВ “Закарпатгарантбуд” надав дані документи керуючись виключно зразком замовника згідно Додатком 2 та Додатком 3.
3. Згідно Додатку 1 п. 3.3 замовник вимагає Календарний графік виконання робіт із деталізацією виконання робіт та їх вартістю згідно поданої пропозиції.
Замовник не вимагає в оголошені календарний графік згідно проекту договору, тому нами було надано розширений календарний графік виконання робіт згідно програмного комплексу АВК-5(3.5.2.).

Враховучи наведене вище ми просимо Вас повторно розглянути нашу пропозицію, та скасувати попереднє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Закарпатгарантбуд”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2020 22:07
Доброго дня. Уповноваженою особою розглянуто вимогу ТОВ «Закарпатгарантбуд» щодо скасування протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.12.2020 року.
За результатами розгляду повідомляю наступне.
1.У зв’язку із значним обсягом робіт пов’язаних із проведенням закупівель, уповноваженою особою помилково включено до протоколу відхилення підставу відхилення не надання копії платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку яку згідно пункту 12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору надає учасник-переможець не пізніше дати укладання договору.
2. Відповідно до пункту 14.6.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Частиною 3 пункту 14.3 визначено, що усі документи, що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні містити дату створювання документу, реєстраційний номер, підпис уповноваженої особи та печатку учасника (у разі її наявності та використання).
ТОВ «Закарпатгарантбуд» надало Пропозицію та Технічне завдання яке не містить дату створення документа та номер документа.
Пропозиція та Технічне завдання є необхідними документами Пропозиції та мають пряме відношення до участі ТОВ «Закарпатгарантбуд» у закупівлі «Капітальний ремонт амбулаторії ЗПСМ №12 за адресою: с. Нове Давидково, вул. Ів. Франка, 9», (код ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт).
3. Відповідно до пункту 14.6.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Додатком №1 до проекту договору підряду наведено КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК Виконання підрядних будівельних робіт по об’єкту, який відповідно до пункту 3.3 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі необхідно подати у складі Пропозиції .
Календарний графік ТОВ «Закарпатгарантбуд» поданий у складі Пропозиції не відповідає додатку до Проекту договору. Додатково повідомляємо що зг. п.3.3. тендерної документації «Календарний графік виконання робіт із деталізацією виконання робіт та їх вартістю згідно поданої пропозиції». Наданий вами Календарний графік виконання робіт містить роботи на загальну Вартість 368 512 грн. 00 коп. Подана Вами цінова пропозиція становить 511 340 грн. 40 коп. Дані аргументи свідчать про невідповідність інформації в тендерній пропозиції.

Відповідно до пункту 14.6.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;

Шановний учасник інформую Вас що у зв’язку з наведеними фактами Ваша пропозиція не може бути повернута на повторний розгляд так як підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Документи подані скаржником

16 грудня 2020 16:15
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Закарпатгарантбуд" 511 340,40
UAH
511 340,40
UAH
Документи
ТОВ "ВАРМ-ХАУС" 584 900,00
UAH
584 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 16:23
Електронний підпис
07 грудня 2020 16:21
61_ДЦ_Т2.rtf
07 грудня 2020 16:21
61_ДЦ_ССР_8.rtf
07 грудня 2020 16:21
61_ДЦ_ССР_7.rtf
07 грудня 2020 16:21
61_ДЦ_ССР_5.rtf
07 грудня 2020 16:21
61_ДЦ_ОС_2-1.rtf
07 грудня 2020 16:21
61_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
07 грудня 2020 16:21
61_ДЦ_ОПР.rtf
07 грудня 2020 16:21
61_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
07 грудня 2020 16:21
61_ДЦ_ИВР.rtf
07 грудня 2020 16:21
61_ДЦ_ЕНРСМЗ.rtf
07 грудня 2020 16:21
61_ДЦ_ДЦ_3.rtf
07 грудня 2020 16:21
61_ДЦ_ДЦ_2.rtf
07 грудня 2020 16:21
Штатний розпис.pdf
07 грудня 2020 16:21
Цінова пропозиція.pdf
07 грудня 2020 16:21
Технічне завдання.pdf
07 грудня 2020 16:21
Статут.pdf
07 грудня 2020 16:21
Проект договору.pdf
07 грудня 2020 16:21
Посвічення робітників.pdf
07 грудня 2020 16:21
Підписаний_Licenziya_Zavirena.pdf
07 грудня 2020 16:21
Підписаний_G1220-7313-GL_tender.pdf
07 грудня 2020 16:21
Підписаний_Вітяг 112020.pdf
07 грудня 2020 16:21
Паспорт.pdf
07 грудня 2020 16:21
Ліцензія.pdf
07 грудня 2020 16:21
Ліцензія додаток.pdf
07 грудня 2020 16:21
ІПН.pdf
07 грудня 2020 16:21
Дипломи ІТП.pdf
07 грудня 2020 16:21
Витяг платника ПДВ.pdf
07 грудня 2020 16:21
Витяг ЄДР.pdf
07 грудня 2020 16:21
Виписка.pdf

Публічні документи

05 грудня 2020 15:45
Електронний підпис
05 грудня 2020 15:41
Технічне завдання.pdf
05 грудня 2020 15:41
Статут ВАРМ-ХАУС.pdf
05 грудня 2020 15:41
Рішення засновника.pdf
05 грудня 2020 15:41
пропозиція.pdf
05 грудня 2020 15:41
Проєкт договору.pdf
05 грудня 2020 15:41
Паспорт+код Пуга С.В..pdf
05 грудня 2020 15:41
Опис до статута.pdf
05 грудня 2020 15:41
Наказ №2.pdf
05 грудня 2020 15:41
Ліцензія_копия.pdf
05 грудня 2020 15:41
Досвід підтвердження.pdf
05 грудня 2020 15:41
Витяг-ПДВ.pdf
05 грудня 2020 15:41
Витяг з ЄДР.rtf
05 грудня 2020 15:41
Витяг з ЄДР.pdf
05 грудня 2020 15:41
Vytyag.pdf
05 грудня 2020 15:41
Rating.pdf
05 грудня 2020 15:41
G1220-7291-GL_tender.pdf
05 грудня 2020 15:41
Dovidka_Sankcii.pdf
05 грудня 2020 15:41
document3.pdf
05 грудня 2020 15:41
document.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Закарпатгарантбуд"

ТОВ "ВАРМ-ХАУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Закарпатгарантбуд"
#36732354
Відхилено 511 340,40
UAH
14 грудня 2020 18:10
ТОВ "ВАРМ-ХАУС"
#42089149
Переможець 584 900,00
UAH
21 грудня 2020 17:04

Документи

14 грудня 2020 18:10
Електронний підпис

Документи

21 грудня 2020 17:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВАРМ-ХАУС"
#42089149
584 900,00
UAH
Документи

Документи

21 грудня 2020 17:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2023 10:10
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:41
Договір 224.pdf укладений
04 січня 2021 17:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 584 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 97 483,33 UAH)