Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво дитячого майданчика по вулиці Довбуша в селі Новий Кропивник Дрогобицького району Львівської області
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2020-11-29-000085-a 4e15ee556e6d4cb6bcc8240618edc86e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Процак Ольга Володимирівна

+380973366266 olhaprotsak87@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новокропивницька сільська рада Дрогобицького району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04374944
Місцезнаходження: 82194, Україна , Львівська обл., Новий Кропивник, вулиця О. Довбуша 137
Контактна особа: Процак Ольга Володимирівна
+380973366266
olhaprotsak87@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2020 19:30
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 19:00
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво дитячого майданчика по вулиці Довбуша в селі Новий Кропивник Дрогобицького району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82194, Україна, Львівська область, с. Новий Кропивник, вул. Довбуша
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін 7-ми (семи) банківських днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2020 19:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2020 19:31
ОГОЛОШЕННЯ (вул.Довбуша Н.Кропивник).doc
29 листопада 2020 19:31
Візуалізація дитячого майданчика.docx
29 листопада 2020 19:31
Додаток 2 Проєкт договору (вул.Довбуша Н.Кропивник).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НЕОПАЛИМА КУПИНА" 107 608,00
UAH з ПДВ
107 608,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 16:39
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:38
п.27 Про субпідряд.pdf
08 грудня 2020 16:38
дод4 Цінова пропозиція.pdf
08 грудня 2020 16:38
дод2 Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НЕОПАЛИМА КУПИНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НЕОПАЛИМА КУПИНА"
#22408150
Переможець 107 608,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 20:44

Документи

11 грудня 2020 20:44
Електронний підпис
11 грудня 2020 20:00
Doc Dec 11 2020 Довбуша.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 20:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НЕОПАЛИМА КУПИНА"
#22408150
107 608,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2020 20:44
Електронний підпис
11 грудня 2020 20:00
Doc Dec 11 2020 Довбуша.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 16:30
ДУ №03 укладений
21 грудня 2021 16:27
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 16:52
ДУ №02.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 16:49
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 22:10
Doc Dec 29 2020(1)5250240754335597092.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 21:56
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 21:33
договір 1520 довбуша.pdf укладений
21 грудня 2020 21:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розділу 11 пункту 4 Договору підряду №16/20 від 21.12.2020 року, у зв’язку із погіршенням погодніх умов і затримкою фінансування витрат замовника, необхідністю змінити термін дії Договору до 31 грудня 2021 року та виконання зобов’язань за ним до 31 березня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 15/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 15/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: відсутність фінансування