Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Очікувана вартість
389 469,00 UAH
UA-2020-11-28-000312-b 51df8ee93b1348cb82f6d78b611dbc7c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Бондар

+380512372823 palacupm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївський міський палац культури та урочистих подій
Код ЄДРПОУ: 39137878
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Спаська, 44
Контактна особа: Людмила Бондар
+380512372823
palacupm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2020 16:19
Початок аукціону: 16 грудня 2020 12:45
Очікувана вартість: 389 469,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 947,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Здійснюється згідно дати Акту про надані послуги, та виставленого рахунку Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-28-000312-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Клін-інжиніринг СК, Код ЄДРПОУ:43048035
Дата подання: 22 грудня 2020 16:46
Не відповідність вимогами Замовника
Учасник при поданні своєї пропозиції змінив технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника , а саме кількість атисептичних засобів та рідкого мила з 8 шт по 5 л(каніста) на місяць до 1 л. на місяць. Це є не припустимим фактором, так як ситуація в державі на разі така що не дозволяє нехтувати безпекою відвідувачів, працівників. Просимо звернути увагу.!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 грудня 2020 16:15
Замовником було розміщено в технічних та якісних характеристиках вимогу щодо кількості антисептичних засобів виходячи із реальної потреби по результатам року . Це не менш ніж 8 каністр по 5л. антисептичного засобу на рік. Тому ваша вимога розглянута та прийнято рішення що вона є обґрунтованою.
Номер вимоги: UA-2020-11-28-000312-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Клін-інжиніринг СК, Код ЄДРПОУ:43048035
Дата подання: 22 грудня 2020 17:03
Не відповідність
Учасником згідно тендерної документації Розділ ІІІ не надані наступні документи:
-документ що підтверджує статус платника податків (копія довідки або свідоцтва платника ПДВ). Якщо учасник не платник ПДВ, треба надати довідку в довільній формі згідно Законодавства України;
-документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження представника учасника на підписання документів).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 грудня 2020 16:14
Учасник ФОП Крупіна Г.Ю. є платником єдиного податку на додану вартість, на підтвердження права підпису фізично особа підприємець згідно розділу 3 сторінки 6 тендерної документації повинна була надати: копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з реєстру платників платників єдиного податку, витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців та громадських формувань який містить актуальну інформацію на час подання пропозиції, копію паспорту учасника та копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. Наразі такі документи були подані учасником разом із сканованою копією виписки з ЄДРЮО та ФОП. У разі перемоги фізична особа підприємець , згідно Додатку №9 подає документ , що підтверджує те , що учасник є платником єдиного податку та не є платником податку на додану вартість. Цей документ подається на протязі періоду оскарження протягом 10 днів після дати визнання переможця.

Документи

26 грудня 2020 16:15
98.PDF

Документи

26 грудня 2020 16:14
97.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Територія чистоти к" 311 520,00
UAH з ПДВ
309 572,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Крупіна Ганна Юріївна 311 637,00
UAH з ПДВ
309 689,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Клін-інжиніринг СК 360 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 16:28
Електронний підпис
14 грудня 2020 16:27
сертифікати.pdf
14 грудня 2020 16:27
Опис.pdf
14 грудня 2020 16:27
Копія Витяг ПДВ 2019 р..pdf
14 грудня 2020 16:27
лист-згода.pdf
14 грудня 2020 16:27
лист-гарантія.pdf
14 грудня 2020 16:27
лист щодо санкцій.pdf

Публічні документи

29 грудня 2020 11:33
Електронний підпис
29 грудня 2020 11:32
Інформація по ст 17.pdf
29 грудня 2020 11:32
Довідка ДПС 281220.rar
29 грудня 2020 11:32
Витяг з реєстру ЄП.pdf
14 грудня 2020 11:24
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:23
Витяг з реєстру ЄП.pdf
14 грудня 2020 11:23
Проект договору.pdf
14 грудня 2020 11:23
Тендерна пропозиція.pdf
14 грудня 2020 11:23
Виписка з ЄДР.pdf
14 грудня 2020 11:23
Згода на обробку даних.pdf
14 грудня 2020 11:23
Витяг ЄДР.pdf
14 грудня 2020 11:23
Лист про санкції.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 12:26
Електронний підпис
15 грудня 2020 12:21
довідка довкілля.pdf
15 грудня 2020 12:21
Витяг з ЕДР.pdf
15 грудня 2020 12:21
довідка субпідряд.pdf
15 грудня 2020 12:21
довідка подоткава.pdf
15 грудня 2020 12:21
лист щодо санкцій.pdf
15 грудня 2020 12:21
Рішення протоколу.pdf
15 грудня 2020 12:21
перелік докум.ст 17.pdf
15 грудня 2020 12:21
лист гарантія ст 17.pdf
15 грудня 2020 12:21
тех.вимоги.pdf
15 грудня 2020 12:21
цінова пропозиція.pdf
15 грудня 2020 12:21
анолог.договiр Ротос.pdf
15 грудня 2020 12:21
рекомендацii_вч..pdf
15 грудня 2020 12:21
рекомендацii_ж.р..pdf
15 грудня 2020 12:21
договiр_Житнiй_ринок.pdf
15 грудня 2020 12:21
установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Територія чистоти к"

ФОП Крупіна Г.Ю.

ТОВ Клін-інжиніринг СК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Територія чистоти к"
#39146437
Відхилено 309 572,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2020 16:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 грудня 2020 16:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Фізична особа-підприємець Крупіна Ганна Юріївна
#2992403824
Переможець 309 689,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 16:10

Вимога про усунення невідповідностей

Після детального розгляду було виявлено, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. А саме невідповідність полягає у наступному: 1) не надано заповнений учасником проект договору ( за формою Додатку №6) п. 1 р.3 стор. 5, та п.6.2 стор.13 тендерної документації, таким чином не надано заповнені сторінки Додатку №1, Додатку №2 до проекту договору, що не дало змогу Замовнику належним чином розглянути та оцінити пропозицію Учасника ; 2) у п.5 додатку №4 «Основні технічні та якісні характеристики» тендерної документації зазначено що надання послуги повинно здійснюватися силами 2х прибиральниць та 1 двірника, (3 особи). А у п.7 Додатку №4 пропозиції Учасника , у розділі «Витрати на персонал» зазначені витрати тільки на 2-х прибиральниць, що не відповідає вимогам визначеним Замовником у тендерній документації. Таким чином за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЕРИТОРІЯ ЧИСТОТИ К» виявлено: 1) відсутність Додатку №6 ; 2) невідповідність вимогам Замовника в частині кількості персоналу необхідного для належного надання послуг.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Територія чистоти к" #39146437

№ рішення у справі

54/45-р/к

Дата рішення у справі

31.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

20 грудня 2020 16:52
Електронний підпис
20 грудня 2020 16:50
img862.jpg
20 грудня 2020 16:50
img864.jpg
20 грудня 2020 16:50
img863.jpg
20 грудня 2020 16:50
img861.jpg
20 грудня 2020 16:50
img860.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Крупіна Ганна Юріївна
#2992403824
309 689,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 02 січня 2021 11:14
Кінець періоду оскарження: 13 січня 2021 00:00
Дата відміни: 13 січня 2021 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Голову тендерного комітету Бондар Людмилу Володимирівну, яка повідомила, що при здійсненні процедури Закупівлі виникли питання стосовно технічних та якісних характеристик Закупівлі, а саме Замовником не достатньо конкретизовано обсяг фактичної кількості витрат за певний період часу, а саме в розрахунку витратних матеріалів (зокрема дезінфікуючих засобів) Замовник виходив з річної потреби цих засобів, однак про це не було зазначено в таблиці «Витратні матеріали» п. 2.1 р.7 Додатку №4 «Основні та якісні харак
Документи:
02 січня 2021 11:14
Електронний підпис
02 січня 2021 11:13
Протокол скасування тендеру.PDF