Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт теплової мережі до адміністративної будівлі Головного управління статистики у Чернігівській області, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Гонча, 37
Очікувана вартість
551 030,00 UAH
UA-2020-11-28-000237-c 0a4c7e9f6754401d8eb4898a6a2ccac0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чикуленко Олена

0505616689 l.grischenko@chernigivstat.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління статистики у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 02363072
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., ЧЕРНІГІВ, вул. Гонча, буд.37
Контактна особа: Чикуленко Олена
0505616689
l.grischenko@chernigivstat.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 14:51
Очікувана вартість: 551 030,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 755,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт теплової мережі до адміністративної будівлі Головного управління статистики у Чернігівській області, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Гонча, 37
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Гонча, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2020 16:01
Технічні вимоги 28.11.docx
28 листопада 2020 16:01
Проєкт Договору 28.11.doc
28 листопада 2020 16:01
Інформація учасників 28.11.docx
28 листопада 2020 16:01
Оголошення 28.11.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо строку виконання робіт
Дата подання: 03 грудня 2020 11:13
Дата відповіді: 03 грудня 2020 15:44
Прошу пояснити, як за три календарних дні (що пройдуть від дати підписання договору до дати завершення робіт) Замовник отримає ордер на порушення благоустрою, оформить і направить повідомлення про початок виконання будівельних робіт, підпише договір на технічний та авторський нагляд, і тільки після чого Підрядник приступить до виконання робіт, проведе гідравлічне випробування та направить на підписання акти виконаних робіт? Поставка труб - від трьох днів. Пропоную внести зміни та зазначити реальні сроки виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В обставинах, що склалися, Замовник Головне управління статистики у Чернігівській області вимушене встановити терміни виконання робіт з капітального ремонту теплотраси виходячи з реальних строків здійснення розрахунків за юридичними зобов’язаннями, що виникнуть у нього після укладання договору підряду і реєстрації його в органах Держказначейства. Бюджетні асигнування на капітальний ремонт теплотраси дійсні до 31.12.2020 року, але враховуючи вимоги Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України (пункт 2.3 глави 2) підтвердні документи для перерахування коштів за капітальними видатками опрацьовуються органом Казначейства до 5 операційних днів. Таким чином, останнім терміном передачі підтвердних документів на оплату виконаних робіт є 23 грудня 2020 року, і роботи мають бути виконані до 22 грудня 2020 року.
Замовник планує отримати всі необхідні дозволи і укласти необхідні договори у максимально стислі терміни, але змінити строк виконання робіт не може, так як не зможе розрахуватися за них.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" 515 309,77
UAH з ПДВ
509 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" 545 173,20
UAH з ПДВ
510 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 18:05
Електронний підпис
08 грудня 2020 17:52
4.5.4. ДУ до договору 2.rar
08 грудня 2020 17:52
17. Цінова пропозиція.pdf
08 грудня 2020 17:52
9.1. Ліцензія - оригінал.pdf
08 грудня 2020 17:52
9.2. Дозвіл - оригінал.pdf
08 грудня 2020 17:52
23.6. Довідка МВС - копія.pdf
08 грудня 2020 17:52
3.2. Копія витягу ЄДР.pdf
08 грудня 2020 17:52
15.1. Календарний графік.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 16:22
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:21
розрахунки.rar
08 грудня 2020 16:21
ЦП.PDF
08 грудня 2020 16:21
КД.PDF
08 грудня 2020 14:58
дод 2.PDF
08 грудня 2020 14:58
графік.PDF
08 грудня 2020 14:58
ліцензія АВК-5.PDF
08 грудня 2020 14:58
дозвільні документи.rar
08 грудня 2020 14:58
про мт базу.PDF
08 грудня 2020 14:58
про працівників.PDF
08 грудня 2020 14:58
Статут 2020.rar
08 грудня 2020 14:58
досвід.rar
08 грудня 2020 14:58
витяг ЄДР 21.09.2020.pdf
08 грудня 2020 14:58
виписка ЄДР 13.07.2020.PDF
08 грудня 2020 14:58
довідка ЄДРПОУ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"

ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"
#24838096
Відхилено 509 999,99
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 12:26
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
Переможець 510 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 15:24

Документи

11 грудня 2020 12:26
Електронний підпис

Документи

11 грудня 2020 15:23
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:21
Рішення 11.12.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
510 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2020 15:23
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:21
Рішення 11.12.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:06
ду№1 Договір 243.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 17:37
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 14:26
Договір 243.pdf укладений
15 грудня 2020 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.п. 5.1.9 та 6.7 Договору від 15.12.2020р. №243 (далі – Договір), у зв’язку з додатковими обсягами робіт, які виникли під час виконання робіт з Капітального ремонту теплової мережі до адміністративної будівлі Головного управління статистики у Чернігівській області, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Гонча, 37 (згідно ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) та, які неможливо було передбачити під час розробки проекту будівництва, а також внаслідок погіршення погодних умов та призупинення роботи підприємств з виробництва асфальтобетону, Сторони дійшли згоди: 1.1 Зменшити загальну вартість робіт по Договору на 102 904 грн. 80 коп. (сто дві тисячі дев’ятсот чотири гривні 80 коп.), у тому числі ПДВ – 17 150 грн. 80 коп. 1.2 Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «3.1 Договірна ціна Робіт, вказаних в п.1.1 цього Договору є твердою. Загальна вартість робіт складає 407 095 грн. 20 коп. (чотириста сім тисяч дев’яносто п’ять гривень двадцять копійок), у тому числі ПДВ – 67 849 грн. 20 коп.». 2. Внести зміни у додатки №1 та №2 до Договору, виклавши їх у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 243
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 407 095,20
UAH (в тому числі ПДВ 67 849,20 UAH)