Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1. Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, 5-11 класів та учнів НВК виконавчого комітету Стеблівської селищної ради (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 55510000-8 - Послуги їдалень); Лот 2. Послуги з організації харчування вихованців ЗДО «Росинка» виконавчого комітету Стеблівської селищної ради (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 55510000-8 - Послуги їдалень)
Очікувана вартість
2 364 105,00 UAH
UA-2020-11-28-000034-c 8e58400fcbe4497da3b6057d464b2f68
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левченко Оксана Миколаївна

380974657197 selradastebliv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Стеблівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 04410976
Місцезнаходження: 19451, Україна , Черкаська обл., смт Стеблів, вул. Партизанська, 4
Контактна особа: Левченко Оксана Миколаївна
380974657197
selradastebliv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2020 08:36
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 2 364 105,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ". Місцезнаходження замовника - 19451, Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський район, селище міського типу Стеблів, ВУЛ. ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 4. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

11 грудня 2020 20:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 20:42
ТД ХАРЧУВАННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 грудня 2020 20:42
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
28 листопада 2020 08:44
ТД ХАРЧУВАННЯ.doc
11 грудня 2020 20:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2020 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 20:42
ТД ХАРЧУВАННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 грудня 2020 20:42
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
28 листопада 2020 08:44
ТД ХАРЧУВАННЯ.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, 5-11 класів та учнів НВК виконавчого комітету Стеблівської селищної ради (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 55510000-8 - Послуги їдалень)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 915 305,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 580,00 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 21 грудня 2020 13:46
Закінчення: 21 грудня 2020 14:07
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

575 люд
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, 5-11 класів та учнів НВК виконавчого комітету Стеблівської селищної ради
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, підпорядковані Замовнику заклади освіти виконавчого комітету Стеблівської селищної ради
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до статі 49 Бюджетного Кодексу України в національній валюті - гривні шляхом поетапної оплати Замовником наданих послуг протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання - передачі наданих послуг за відповідним етапом. Місцезнаходження замовника - 19451, Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський район, селище міського типу Стеблів, ВУЛ. ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 4. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Дитячий оздоровчий заклад санаторного типу "Чайка" 1 705 742,50
UAH
1 705 742,50
UAH
Документи
ФОП Ситник М.В. 1 840 597,50
UAH
1 840 597,50
UAH
Документи

Публічні документи

11 січня 2021 15:56
Електронний підпис
11 січня 2021 15:38
Додатки
06 січня 2021 09:38
Електронний підпис
06 січня 2021 09:35
Додатки
31 грудня 2020 08:53
Електронний підпис
31 грудня 2020 08:51
Електронний підпис
31 грудня 2020 08:46
Додатки
12 грудня 2020 17:31
Електронний підпис
11 грудня 2020 11:16
Електронний підпис
11 грудня 2020 11:13
Скан 3.pdf
11 грудня 2020 11:13
Скан 2.pdf
11 грудня 2020 11:13
Скан 1.pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 09:14
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:15
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:13
Тендер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Дитячий оздоровчий заклад санаторного типу "Чайка"

ФОП Ситник М.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Дитячий оздоровчий заклад санаторного типу "Чайка"
#20624493
Переможець 1 705 742,50
UAH
31 грудня 2020 20:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 19:36

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду документів тендерної пропозиції ТОВ "ДИТЯЧИЙ ОЗДОРОВЧИЙ ЗАКЛАД САНАТОРНОГО ТИПУ "ЧАЙКА" за Лотом 1 та 2, було встановлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані вищезазначеним учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Відповідно до умов тендерної документації, для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі потрібно було надати наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо, разом із витягом з установчих документів учасника (або копією установчого документу учасника), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; для фізичних осіб-підприємців, що подають тендерну пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції замовник самостійно та з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань перевіряє відповідну інформацію про реєстрацію суб’єкта господарювання. У випадку, якщо від імені фізичної особи-підприємця документи тендерної пропозиції та/або тендерна пропозиція засвідчується підписом представника такої особи, повноваження представника повинні підтверджуватись нотаріально посвідченою довіреністю, копія якої відповідно надається у складі документів тендерної пропозиції. ТОВ "ДИТЯЧИЙ ОЗДОРОВЧИЙ ЗАКЛАД САНАТОРНОГО ТИПУ "ЧАЙКА" у складі документів тендерної пропозиції за Лотом 1 та 2 не надало витягу з установчих документів учасника (або копію установчого документу учасника), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) посадової (службової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту). У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не міститься інформація про те, що ТОВ "ДИТЯЧИЙ ОЗДОРОВЧИЙ ЗАКЛАД САНАТОРНОГО ТИПУ "ЧАЙКА" провадить/здійснює свою господарську діяльність згідно модельного статуту. Відповідно до умов тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід потрібно було надати наступні документи: - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, які будуть залучені учасником для забезпечення послуг з організації харчування дітей, а саме витяги з трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких осіб та/або трудові договори, особові медичні книжки працівників. - скановані копії санітарних книжок водія, експедитора, вантажників, які здійснюватимуть підвезення товару до закладів, підпорядкованих Замовнику, завірені підписом керівника або уповноваженої особи учасника та печаткою підприємства; - листи-згоди на обробку та використання персональних даних повинні бути надані учасниками на осіб, які підписали тендерну пропозицію, уповноважені на підписання договору про закупівлю та інших працівників учасника, інформація про яких зазначена у тендерній пропозиції учасника. ТОВ "ДИТЯЧИЙ ОЗДОРОВЧИЙ ЗАКЛАД САНАТОРНОГО ТИПУ "ЧАЙКА" у складі документів тендерної пропозиції не надало листи-згоди на обробку та використання персональних даних працівників учасника інформація про яких зазначена у тендерній пропозиції учасника згідно довідки про наявність працівників та у відповідності до копій документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками. Керуючись ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути зазначену невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель необхідних документів/файлів відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення про усунення невідповідностей. У разі не виправлення зазначених невідповідностей тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2020 20:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Дитячий оздоровчий заклад санаторного типу "Чайка"
#20624493
1 705 742,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 12:56
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 12:42
ДУ №1 до договору №4.pdf зміни до договору
05 січня 2022 12:41
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 13:19
договір №4 харчування.pdf укладений
18 січня 2021 13:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 000 653,50
UAH