Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УПГГК 20Т-192: 39130000-2-Офісні меблі (Столи комп'ютерні).
Очікувана вартість
182 457,50 UAH
UA-2020-11-27-011142-b ac03c9501d524a55ab5e76316c385999
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Приставка

+380532641261 pvv@upggk.poltava.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату"
Код ЄДРПОУ: 25976423
Місцезнаходження: 39420, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Польова, 6, Полтавська область, Машівський район, с. Базилівщина
Контактна особа: Володимир Приставка
+380532641261
pvv@upggk.poltava.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 21:32
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 17:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 13:40
Очікувана вартість: 182 457,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,03%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штуки
39134100-1-Комп’ютерні столи (стіл комп’ютерний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
25 штуки
39134100-1-Комп’ютерні столи(стіл комп’ютерний кутовий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання – передачі товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 21:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 21:32
TD_AD5.xls
27 листопада 2020 21:32
TD_AD7.xlsx
27 листопада 2020 21:32
UPGGK20T-192_TD_26.11.20.docx
27 листопада 2020 21:32
TD_AD6.xlsx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-27-011142-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:37104856
Дата подання: 01 лютого 2021 11:50
Дискримінаційне відхилення пропозиції ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ"
Протоколом розгляду та відхилення тендерної пропозиції №УПГГК 20Т-192 від 28.01.2021 року було відхилено з наступною аргументацією:
6.1. Підстава відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону:
- абзац 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону: учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Аргументація:
Учасник не відповідає вимогам кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» (п. 1.1. ч. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації), оскільки Учасником не надано відгук від підприємства - замовника.

- абзац 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аргументація:
Всупереч вимогам п. 1.3. ч. 1 Розділу ІІІ та Додатку 3 Тендерної документації Учасником зазначено рік виготовлення продукції – 2020, що не відповідає встановленій Замовником у Додатку №3 до тендерної документації вимозі: рік виготовлення продукції: не більше 12 місяців від дати виготовлення до дати поставки.

ТОВ «ВІВАТ-КОМПЛЕКТ», ознайомилися із зазначеною інформацією та вважаємо такі аргументи такими, що не відовідають фактам та дійсності :

1)Документи тендерної пропозиції ТОВ «ВІВАТ-КОМПЛЕКТ» містять відгуки всіх трьох замовників, про договори з якими йдеться у довідці про виконання аналогічних договорів.

2) Рік виготовлення : 2020 рік ( а саме грудень 2020 року) не суперечить вимозі "не більше 12 місяців від дати виготовлення до дати поставки" ( 28.02.2021 року). Більш того, з метою реального дотримання виконавцями строків поставки до 28.02.2020, розгляд пропозицій та переможець мали були визначені вчасно, згідно стандартних строків розгляду- тобто у грудні 2020 року.
Пропозиція кожного Учасника розглядалася Замовником близько місяця з невідомих причин, при цьому умови щодо строку поставки змінено не було, що дає підстави підозрювати Замовника у дискримінаційному відхиленні пропозицій "випадкових" Учасників для перемоги конкретного, заздалегідь визначеного, Учасника. Якщо строки поставки було зміщено або подовжено у зв’язку із подовженням розгляду пропозицій, повині бути внесені відповідні зміни в документацію і Замовника, і Учасника
До того ж звертаємо увагу на суперечності у документації Замовника: вимагається конкретний параметр "Рік виготовлення продукції"( тобто чотиризначна цифра, яка позначає рік) , а не місяць року, не період року або будь-який примарний період. Виходячи з цього, подання будь-якого періода на вимогу вкзати "Рік виготовлення" є порушенням такої вимоги та є юридично некоректним.

Виходячи з вищевказаного, вимагає переглянути результати аукціону
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2021 10:31
Щодо відхилення пропозиції ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ" відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону: «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» повідомляємо наступне:
Під час перевірки пропозиції ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ" було з’ясовано, що завантажені Учасником файли (зокрема: «Відгук Веселинове офісні.jpg.p7s.p7s»; «відгук Веселинове меблі різні.PDF.p7s.p7s»; «Відгук ММР.jpg.p7s») не відкриваються, тобто відсутня можливість ознайомлення зі змістом цих документів. Учасником було не вірно завантажено дані або не завантажено безпосередньо файл з даними, а лише файл кваліфікованого електронного підпису. Враховуючи вищевикладене перевірити відповідність пропозиції ТОВ «ВІВАТ-КОМПЛЕКТ» встановленим в Додатку 1 до тендерної документації кваліфікаційним вимогам, зокрема - наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів), для підтвердження якого Учасник повинен надати в т.ч. довідку/лист відгук, неможливо.
Щодо відхилення пропозиції ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ" відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону: «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» повідомляємо наступне:
Замовником в Додатку № 3 до тендерної документації даної процедури закупівлі було встановлено чітку вимогу щодо року виготовлення замовленої до закупівлі продукції, а саме – «Рік виготовлення продукції: не більше 12 місяців від дати виготовлення до дати поставки». При цьому, ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ" у складі своєї пропозиції надав заповнений додаток № 3 до тендерної документації з описом товару, що пропонується ним в рамках даної процедури закупівлі – файл «Відповідність ТЯКХ.PDF». В якому чітко та однозначно зазначив наступне – «Рік виготовлення продукції: 2020 рік». Що не відповідає вимогам встановленим в Тендерній документації. Також, варто зазначити, що жоден із документів який міститься у складі пропозиції не містить уточнення щодо року виготовлення продукції «а саме грудень 2020 року)», як зазначено у даній вимозі.

Щодо безпідставного звинувачення Замовника у штучному затягуванні строків розгляду пропозицій повідомляємо Вас, що продовження строків розгляду пропозицій жодним чином не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки - відповідно до частини 10 ст. 29 Закону: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення».

Щодо стосується не внесення змін до тендерної документації в частині продовження строку поставки повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 2 статті 24 Закону «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.». Тобто, внесення зміни до тендерної документації після закінчення періоду прийому пропозицій є неможливим та суперечить вимогам даного Закону.

У зв’язку з викладеним вище, вважаємо що дана вимога не підлягає задоволенню Замовником.

Документи подані скаржником

01 лютого 2021 11:50
Вимога.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" 155 952,00
UAH з ПДВ
148 548,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ" 165 000,00
UAH з ПДВ
150 210,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" 165 000,00
UAH з ПДВ
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Анічкін Володимир Валерійович 174 690,00
UAH з ПДВ
174 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Кассоне" 180 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 13:44
Електронний підпис
14 грудня 2020 13:43
Тех. характеристики.pdf.p7s
14 грудня 2020 13:43
Статут 2019 завірений.pdf
14 грудня 2020 13:43
ОПИС Меблібуд.pdf
14 грудня 2020 13:43
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 17:16
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:14
Довіреність ММР.PDF.p7s.p7s
11 грудня 2020 17:14
Довіреність ММР.PDF.p7s
11 грудня 2020 17:14
Відгук ММР.jpg.p7s.p7s
11 грудня 2020 17:14
Відгук ММР.jpg.p7s
11 грудня 2020 17:14
видаткова ММР.jpg.p7s.p7s
11 грудня 2020 17:14
видаткова ММР.jpg.p7s
11 грудня 2020 17:14
Аналог.дог.90.PDF.p7s.p7s
11 грудня 2020 17:14
Аналог.дог.90.PDF.p7s
11 грудня 2020 17:14
Аналог.дог.88.PDF.p7s.p7s
11 грудня 2020 17:14
Аналог.дог.88.PDF.p7s
11 грудня 2020 17:14
Бигун ВВ бенефіціар.PDF
11 грудня 2020 17:14
Наказ призн. директора.PDF
11 грудня 2020 17:14
ГЛ відсут. підстав ст.17.PDF
11 грудня 2020 17:14
Відповідність ТЯКХ.PDF
11 грудня 2020 17:14
Аналог. роботи досвід.PDF

Публічні документи

09 лютого 2021 14:59
Електронний підпис
09 лютого 2021 14:56
лист.pdf
09 лютого 2021 14:56
Директор.pdf
06 лютого 2021 18:38
Електронний підпис
06 лютого 2021 18:36
Ценов пропоз.pdf
06 лютого 2021 16:20
Електронний підпис
06 лютого 2021 16:14
подпись.pdf
06 лютого 2021 16:14
дов.pdf
06 лютого 2021 16:14
гарант.pdf
06 лютого 2021 16:14
file (10).pdf
06 лютого 2021 16:14
Dovidka_20339537230430977887.pdf
08 грудня 2020 10:30
Електронний підпис
08 грудня 2020 10:27
TD_AD7.pdf
08 грудня 2020 09:18
Електронний підпис
08 грудня 2020 09:16
дод5_compressed.pdf
08 грудня 2020 09:16
таб 1-Лист відгук.pdf
08 грудня 2020 09:16
Статут.pdf
08 грудня 2020 09:16
ст 17.pdf
08 грудня 2020 09:16
Св-во ПДВ.pdf
08 грудня 2020 09:16
підпис.pdf
08 грудня 2020 09:16
П А С П О Р Т.pdf
08 грудня 2020 09:16
Опис.pdf
08 грудня 2020 09:16
дод 3.pdf
08 грудня 2020 09:16
договора.pdf
08 грудня 2020 09:16
доверен.pdf
08 грудня 2020 09:16
Директор.pdf
08 грудня 2020 09:16
Гаран лист2.pdf
08 грудня 2020 09:16
Гаран лист1.pdf
08 грудня 2020 09:16
Витяг ПДВ.pdf
08 грудня 2020 09:16
Висновок.pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 12:18
Електронний підпис
14 грудня 2020 12:07
договір позички.pdf
14 грудня 2020 12:06
Виписка з ЄДР.pdf
14 грудня 2020 12:06
Свідоцтво регістрації.pdf
14 грудня 2020 12:06
пропозиція.pdf
14 грудня 2020 12:06
Свідоцтво ПДВ.pdf
14 грудня 2020 12:06
паспорт_Анічкін В В.pdf
14 грудня 2020 12:06
ІНН Анічкін ВВ.pdf
14 грудня 2020 12:06
Квитанция_2.PDF
14 грудня 2020 12:06
Витяг з ЄДР від 05.06.2020.PDF

Публічні документи

14 грудня 2020 11:52
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:49
Cassone_UA_Меблі_Офіси.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"

ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ"

ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000"

ФОП Анічкін Володимир Валерійович

ТОВ "Кассоне"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"
#41172560
Відхилено 148 548,00
UAH з ПДВ
13 січня 2021 21:02
ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ"
#37104856
Відхилено 150 210,00
UAH з ПДВ
29 січня 2021 22:11
ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000"
#30882019
Переможець 165 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 17:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2021 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000"
#30882019
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 20:08
Звіт про виконання договору УПГГК 20Т-192.docx укладений
16 квітня 2021 20:07
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 16:20
УПГГК 20Т-192_Договір №61_11-21 від 19.02.21 р..pdf укладений
19 лютого 2021 14:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2021 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 165 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 500,00 UAH)