Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування рейкових автобусів PESA
Очікувана вартість
4 331 584,80 UAH
UA-2020-11-27-010898-b 3cfe09d6f30b47edb3ebe4c0be7f6c31
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096681
+380443096911
+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096681,+380443096911,+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 19:54
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 13:16
Очікувана вартість: 4 331 584,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 315,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 129947 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування рейкових автобусів PESA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03045, Україна, Київська область, м. Київ, пл. П. Кривоноса, 4, Локомотивне депо Київ-Пасажирський
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється по факту наданих послуг шляхом перерахування Виконавцю коштів протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної та після підписання акту здачі-приймання наданих послуг та затверджених фактичних калькуляцій на надані послуги. Оплата за надані послуги по даному договору проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ" 4 320 456,00
UAH з ПДВ
4 320 456,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВІНВЕСТТРЕЙД" 4 331 584,80
UAH з ПДВ
4 331 584,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 14:50
Договір Полска сервіс.pdf
18 грудня 2020 14:49
Акт _13 Полска сервіс.pdf
18 грудня 2020 14:49
Акт _4 Полска сервіс.pdf
10 грудня 2020 15:00
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:38
Статут_Опис.pdf
10 грудня 2020 14:38
Сертифікат фахівці 2021.pdf
10 грудня 2020 14:38
Рейтинг(4).zip
10 грудня 2020 14:38
Офіційний представник.pdf
10 грудня 2020 14:38
Лист код доступу.pdf
10 грудня 2020 14:38
Лист згода з ТД.pdf
10 грудня 2020 14:38
Лiцензiя(4).zip
10 грудня 2020 14:38
Довідка працівники.pdf
10 грудня 2020 14:38
Довiренiсть_Рижий(4).zip
10 грудня 2020 14:38
Гарантия_8890.zip
10 грудня 2020 14:38
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 09:55
КІТ Субпідрядники.pdf
11 грудня 2020 09:55
КІТ Проект договору.pdf
11 грудня 2020 09:55
КІТ Працівники.pdf
11 грудня 2020 09:55
КІТ Опис послуг.pdf
11 грудня 2020 09:55
КІТ Наказ №10.pdf
11 грудня 2020 09:55
КІТ Модельний статут.pdf
11 грудня 2020 09:55
КІТ Лист.pdf
11 грудня 2020 09:55
КІТ Гарантія.pdf
11 грудня 2020 09:55
КІТ Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ"

ТОВ "КИЇВІНВЕСТТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ"
#42074290
Переможець 4 320 456,00
UAH з ПДВ
15 січня 2021 15:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 15:31

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА до учасника ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ" про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції на закупівлю Послуги з ремонту і технічного обслуговування рейкових автобусів PESA код закупівлі за ДК 021-2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов'язаного обладнання та супутні послуги №ID оголошення: UA-2020-11-27-010898-b Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в наданій(них) Вами інформації та/або документах що передбачені тендерною документацією (додаток 2), для підтвердження відповідністі учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: 1. Згідно п.1.1 додатка 2 тендерної документації, аналогічним договором є договір на надання послуг з ремонту та/або модернізації рухомого складу та/або вузлів і агрегатів рухомого складу. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Вами надано довідку про досвід виконання аналогічного договору, де вказано, що Ви маєте договір з ТОВ "Київеватранс" на виконання монтажу вакуумних туалетів рейкових автобусів PESA. У членів тендерного комітету виникли сумніви стосовно того, чи можна вважати монтаж туалетів саме ремонтом та/або модернізацією рухомого складу та/або вузлів і агрегатів рухомого складу. 2. Відповідно до п. 2 додатка 2 тендерною тендерної документацією передбачено наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме, учасник повинен мати фахівців, які мають необхідні знання та досвід в кількості не менше 3-ох осіб. У членів тендерного комітету виникли сумніви стосовно наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації. Для усунення вищевикладених невідповідностей Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи, а саме: - підтвердити досвід виконання саме аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), надавши додатково більш детальну інформацію про вказані Вами роботи, - підтвердити наявність у Вас зазначених працівників, надавши додатково накази про призначнння та/або копії трудових книжок та/або цивільно-правові угоди про трудові відносини.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2021 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ"
#42074290
4 320 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 15:33
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 15:50
Дод. угода ПЕСА 2.pdf зміни до договору
02 липня 2021 15:48
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 11:34
Дод угода.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 11:31
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 16:44
Договор ПЕСА ТО.pdf укладений
03 лютого 2021 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Т-2105/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Т-2105/НЮ-Д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовжено дію договору до 30.07.2021 р.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Т-2105/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Т-2105/НЮ-Д-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2021 — 30 липня 2021
Сума оплати за договором: 4 248 456,00
UAH (в тому числі ПДВ 708 076,00 UAH)