Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги надання доступу до всесвітньої мережі Інтернет для Івано-Франківської дирекції АТ "Укрпошта" – 195 точок
Services of providing access to the World Wide Web for the Ivano-Frankivsk Directorate of JSC "Ukrposhta" - 195 points
Очікувана вартість
3 472 462,50 UAH
UA-2020-11-27-010834-b 99d8a9a47e49426f950984492a5b6b7e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Гринишин

+380504500785 grynyshyn-op@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі івано-франківської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22178632
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6
Контактна особа: Петро Гринишин
+380504500785
grynyshyn-op@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi ivano-frankivskoi dyrektsii
National ID: 22178632
Contact point: Petro Hrynyshyn
+380504500785
grynyshyn-op@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 19:33
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 лютого 2021 14:46
Очікувана вартість: 3 472 462,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 362,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 27 листопада 2020 19:33
Enquiries until: 18 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 3 472 463 UAH including VAT
Minimal lowering step: 17 362 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги надання доступу до всесвітньої мережі Інтернет для Івано-Франківської дирекції АТ "Укрпошта" – 195 точок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Services of providing access to the World Wide Web for the Ivano-Frankivsk Directorate of JSC "Ukrposhta" - 195 points
CPV: 64210000-1
Період постачання: з 01 квітня 2021 по 31 березня 2024
195 найменувань
Послуги надання доступу до всесвітньої мережі Інтернет для Івано-Франківської дирекції АТ "Укрпошта" – 195 точок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Services of providing access to the World Wide Web for the Ivano-Frankivsk Directorate of JSC "Ukrposhta" - 195 points
CPV: 64210000-1
Період постачання: з 01 квітня 2021 по 31 березня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місце знаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Місце знаходження закупівельника 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6 Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні .Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Оператора до 20-го числа місяця, наступного за звітним Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2020 21:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2020 21:50
Perelik zmin.zip
27 листопада 2020 19:33
Tenderna dokumentatsiia.zip
27 листопада 2020 19:33
Тендерна документація.docx
18 грудня 2020 21:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 19:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2020 21:50
Perelik zmin.zip
27 листопада 2020 19:33
Tenderna dokumentatsiia.zip
27 листопада 2020 19:33
Тендерна документація.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-27-010834-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІТЛЮКС", Код ЄДРПОУ:40934665
Дата подання: 16 січня 2021 11:05
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням АТ «Укрпошти» в особі Івано-Франківської дирекції щодо допущення Товариства з обмеженою відповідальністю «ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ» до проведення торгів та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також такі дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
АТ «Укрпошта» в особі Івано-Франківської дирекції (далі –Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі : UA-2020-11-27-010834-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТЛЮКС» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі : Послуги надання доступу до всесвітньої мережі Інтернет для Івано-Франківської дирекції АТ "Укрпошта" – 195 точок.Код ДК 021: 2015 – 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних. 12 січня 2021 року Замовником було сформовано протокол кваліфікації згідно з яким до участі в аукціоні щодо закупівлі за кодом ДК 021: 2015 – 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних було допущено учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ». Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням АТ «Укрпошти» в особі Івано-Франківської дирекції щодо допущення Товариства з обмеженою відповідальністю «ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ» до проведення торгів та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також такі дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: Пунктом 4 додатку № 4 Тендерної документації « Послуги надання доступу до всесвітньої мережі Інтернет для Івано-Франківської дирекції АТ "Укрпошта" – 195 точок» від 27.11.2020 року передбачено що учасник зобов’язаний подати : Скан - копія діючої ліцензії Учасника на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж або завірену копію рішення НКРЗ щодо внесення Учасника до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій. Учасник торгів Товариства з обмеженою відповідальністю "ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ" на підтвердження даної вимоги п.4. додатку №4 подав документ повідомлення про включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій від 28.10.2014 року №02-6667/091. проте згідно реєстру станом на 12 січня 2021 року ТОВ "ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ" не включений до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій (https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=55&language=uk) , що свідчить про те, що ТОВ "ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ" не має права займатися даним видом діяльності. Замовником вимагалось Скан - копія діючої ліцензії, або копію рішення НКРЗ тому надане Учасником повідомлення не може бути підтвердженням виконання вимоги п.4. додатку №4 Тендерної документації , а замовник в свою чергу зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ". Товариство з обмеженою відповідальністю "ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ" , не мав права брати участь у процедурі закупівлі «Послуги надання доступу до всесвітньої мережі Інтернет для Івано-Франківської дирекції АТ "Укрпошта" – 195 точок» оскільки територія їхньої діяльності обмежена м.Надвірна та Надвірнянським районом Івано-Франківської області, що підтверджується Повідомленням про включення в реєстр операторів та провайдерів телекомунікацій № 02-6667/091 від 28.10.2014 року виданий Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації. Згідно зі статтею 42 Закону України «Про телекомунікації» та відповідно до Порядку ведення реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, затвердженого рішенням НКРЗІ від 17.12.2019 № 610 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.01.2020 за № 11/34294 станом на 12 січня 2021 року ТОВ "ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ" не включений до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій (https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=55&language=uk) , що свідчить про те, що ТОВ "ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ" не має права займатися даним видом діяльності. Надані документи щодо закупівлі за кодом ДК 021: 2015 – 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі данихТовариством з обмеженою відповідальністю "ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ" не мають юридичної сили, оскільки підписані електронною печаткою, а не підписом уповноваженої особи, що є також підставою для відхилення пропозиції учасника в заявку з невідповідністю вимогам тендерної документації. Отже, проаналізувавши документи учасників закупівлі «Послуги надання доступу до всесвітньої мережі Інтернет для Івано-Франківської дирекції АТ "Укрпошта" – 195 точок» за кодом ДК 021: 2015 – 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі данихСкаржник приходить до висновку, що Замовник безпідставно допустив до участі в торгах Товариство з обмеженою відповідальністю "ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ" , а тендерна пропозиція Учасника не відповідає п.2 ч.6 Розділ 5 Тендерної документації, технічній специфікації та ін. вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, тому ПРОСИМО: 1.Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ", ЄДРПОУ 39356873 у відкритих торгах на закупівлю Послуги надання доступу до всесвітньої мережі Інтернет для Івано-Франківської дирекції АТ "Укрпошта" – 195 точок Код ДК 021: 2015 – 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних ідентифікатор закупівлі ID: UA-2020-11-27-010834-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 січня 2021 12:56
рішення від 18.01.2021 №750 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 січня 2021 12:55
рішення від 28.01.2021 № 1544.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2021 19:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: За результатом розгляду рішення Колегії, АТ «Укрпошта» в особі Іван-Франківської дирекції погоджується з рішенням та постановою №1544-р/пк-пз від 28.01.2021. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата виконання рішення замовником: 16 лютого 2021 10:24

Документи подані скаржником

16 січня 2021 10:42
скарга.pdf
16 січня 2021 11:55
пд1541.pdf

Документи подані замовником

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-03-02-000002 • 24ff03e69ccc4636a1a9d0720ca190d6
Автор звернення: ТОВ "ІТ ЛЮКс ТЕЛЕКОМ"
Дата створення звернення: 2 березня 2021 11:41
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
1. За результатами розгляду тендерних пропозицій, 12 січня 2021 року у електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником було опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно з яким Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТ ЛЮКС» (код ЄДРПОУ – 40934665) (далі – ТОВ «ІТ ЛЮКС») було допущено до аукціону. 1.1. Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону «…Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства…». Додатком 4 до Тендерної документації, Замовником було встановлено Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції. Пунктом 4 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції «…скан - копії діючої ліцензії Учасника на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж або завірену копію рішення НКРЗ щодо внесення Учасника до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій…». Оскільки 25.12.2019 набрав чинності Закон України від 18.09.2019 № 102-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню» (далі – Закон про внесення змін), яким було внесено зміни, зокрема, до Закону України «Про телекомунікації» та припинено ліцензування діяльності у сфері телекомунікацій, з 25.12.2019, у відповідності до вимог Закону про внесення змін, право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій суб’єкт господарювання набуває шляхом подання до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій. Відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону про внесення змін оператори, провайдери телекомунікацій, інформація про яких внесена до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій (далі також – Реєстр), у разі невідповідності відомостей про таких суб’єктів господарювання у Реєстрі повинні протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом про внесення змін подати до НКРЗІ повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій згідно із статтею 42 Закону України «Про телекомунікації». Відповідно до ч.1 ст.41 Закону України «Про телекомунікації», «…Здійснення діяльності у сфері телекомунікацій без подання повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій забороняється…». У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ІТ ЛЮКС» надали файл «НКРЗІ.jpg», який містить в собі Повідомлення про включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій №04-9220/111 від 21.12.2016 року. При цьому, відповідно Реєстру операторів, провайдерів комунікацій Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (доступ за посиланням: https://nkrzi.gov.ua/images/upload/465/3942/Reestr_operatoriv_provaideriv_23022021.xls) щодо ТОВ «ІТ ЛЮКС» міститься інформація про наявність ліцензії щодо забезпечення можливості з’єднання кінцевого обладнання споживача з Інтернетом з використанням підключення до проводової мережі за допомогою мідного або коаксіального кабелю, оптоволоконного підключення. При цьому, датою реєстрації такого повідомлення в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації – 11.01.2021 року, тобто вже після завершення періоду подання пропозицій по Процедурі закупівлі (відповідно до інформації, що міститься у електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 28 грудня 2020 00:00). Отже, на момент подання тендерних пропозицій та розгляду таких пропозицій Замовником, ТОВ «ІТ ЛЮКС» не було включене до Реєстру операторів, провайдерів комунікацій Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, а також відповідно до законодавства ТОВ «ІТ ЛЮКС» було заборонено здійснювати діяльність у сфері телекомунікацій, ТОВ «ІТ ЛЮКС» не відповідало встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, що були встановлені Замовником у Тендерній документації до Закупівлі. Окрім того, у складі пропозиції ТОВ «ІТ ЛЮКС» відсутня саме ліцензія учасника на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж або рішення НКРЗ щодо внесення ТОВ «ІТ ЛЮКС» до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій. Враховуючи вище викладене, ТОВ «ІТ ЛЮКС» не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, що додатково підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1544-р/пк-пз від 28.01.2021 року з такого ж предмету у цій же закупівлі, проте щодо учасника ТОВ «ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ» (Суб’єкт звернення). Відповідно до ч.1 ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Звертаємо увагу на те, що тендерна пропозицію ТОВ «ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ» було відхилено Замовником відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2020-11-27-010834-b Замовником від 16 лютого 2021 року через невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також на підставі рішення Органу оскарження №1544-р/пк-пз від 28.01.2021 року (оскільки у тендерній пропозиції ТОВ «ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ» відсутня саме ліцензія учасника на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж або рішення НКРЗ щодо внесення ТОВ «ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ» до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій). Тендерна пропозиція ТОВ «ІТ ЛЮКС» містила ті ж самі порушення, а саме у тендерній пропозиції ТОВ «ІТ ЛЮКС» відсутня саме ліцензія учасника на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж або рішення НКРЗ щодо внесення ТОВ «ІТ ЛЮКС» до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, однак Замовник, повторно публікуючи Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2020-11-27-010834-b Замовником від 16 лютого 2021 року знову допустив ТОВ «ІТ ЛЮКС» до аукціону, не зважаючи на наявність порушень, визнаних Органом оскарження у своєму рішенні №1544-р/пк-пз від 28.01.2021 року. Відповідно, Замовником під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі було порушено основоположні принципи здійснення публічних закупівель, закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», було продемонстровано необ’єктивне та упереджене допущення учасників до аукціону, оскільки Суб’єкта звернення було відхилено з причини відсутності ліцензії на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж, в той час як відсутність такого ж документа у тендерній пропозиції ТОВ «ІТ ЛЮКС» не стала підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІТ ЛЮКС». Такі дії та рішення Замовника є неправомірними, протирічать основним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, порушують законодавство у сфері публічних закупівель, а також права та законні інтереси Суб’єкта звернення. Враховуючи наведене, допустивши до аукціону по Закупівлі та не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІТ ЛЮКС» Замовник порушив вимоги абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, відповідно Замовник має нести відповідальність, передбачену частиною 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення через невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. 1.2. Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону «…Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації…». Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону «…Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства…». Додатком 4 до Тендерної документації, Замовником було встановлено Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції. Пунктом 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції «…Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі…». Відповідно до частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, «…Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 4 до Тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису…». У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ІТ ЛЮКС» надали файл «Додаток №3.pdf», в якому міститься текст Додатку 3 до Тендерної документації Замовника, а також файл «Довідка про умови.pdf», в якому міститься Згода з умовами Вих. № 60 від 24.12.2020 р. та зазначено, що «…ТОВ «ІТЛЮКС» в особі директора Микитин Володимира Васильовича погоджується з умовами та вимогами тендерної документації та проектом договору та гарантуємо їх виконання…». Обидва ці документи не містять у собі ні підпису, ні печатки уповноваженої особи ТОВ «ІТ ЛЮКС». В той же час, такі документи не можуть вважатись наданими у формі електронного документа, оскільки не містять накладений кваліфікований електронний підпис/електронний цифровий підпис відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (зокрема, відповідно до ст.5 вищезазначеного закону, «…Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа…»; відповідно до ст.7 вищезазначеного закону, «…Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги»…»; відповідно до ст.1 вищезазначеного закону, «…обов’язковий реквізит електронного документа - обов’язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили…»). Отже, окрім того, що ТОВ «ІТ ЛЮКС» у складі своєї тендерної пропозиції не було надано згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації), чим порушено вимоги, встановлені у Тендерній документації Замовника, ТОВ «ІТ ЛЮКС» на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі надали документи, що не містять у собі підпису уповноваженої особи ТОВ «ІТ ЛЮКС» та печатки ТОВ «ІТ ЛЮКС», такі документи також не можуть вважатись електронними документами, оскільки відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», створення електронного документа завершується накладанням кваліфікованого електронного підпису і файли «Додаток №3.pdf» та «Довідка про умови.pdf» не мають жодного. Отже, ТОВ «ІТ ЛЮКС» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, що були встановлені Замовником у Тендерній документації до Закупівлі, а також тендерна пропозиція ТОВ «ІТ ЛЮКС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи наведене, допустивши до аукціону по Закупівлі та не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІТ ЛЮКС» Замовник порушив вимоги абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, відповідно Замовник має нести відповідальність, передбачену частиною 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення через невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. 2. За результатами розгляду тендерних пропозицій, 12 січня 2021 року у електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником було опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно з яким Товариство з обмеженою відповідальністю «КАЛУСЬКА ІНФОРМАЦІЙНА МЕРЕЖА» (код ЄДРПОУ – 36382015) (далі – ТОВ «КІМ») було допущено до аукціону. 2.1. Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону «…Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства…». Додатком 4 до Тендерної документації, Замовником було встановлено Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції. Пунктом 4 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції «…скан - копії діючої ліцензії Учасника на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж або завірену копію рішення НКРЗ щодо внесення Учасника до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій…». Оскільки 25.12.2019 набрав чинності Закон України від 18.09.2019 № 102-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню» (далі – Закон про внесення змін), яким було внесено зміни, зокрема, до Закону України «Про телекомунікації» та припинено ліцензування діяльності у сфері телекомунікацій, з 25.12.2019, у відповідності до вимог Закону про внесення змін, право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій суб’єкт господарювання набуває шляхом подання до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій. Відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону про внесення змін оператори, провайдери телекомунікацій, інформація про яких внесена до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій (далі також – Реєстр), у разі невідповідності відомостей про таких суб’єктів господарювання у Реєстрі повинні протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом про внесення змін подати до НКРЗІ повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій згідно із статтею 42 Закону України «Про телекомунікації». Відповідно до ч.1 ст.41 Закону України «Про телекомунікації», «…Здійснення діяльності у сфері телекомунікацій без подання повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій забороняється…». У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «КІМ» надали файл «Реєстр НКРЗ.pdf», який містить в собі Лист «Про внесення до реєстру» №02-5895/102 від 29.11.2010 року від Національної комісії з питань регулювання зв’язку України до ТОВ «Калуська інформаційна мережа» та Повідомлення про внесення змін до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій №02-688/111 від 11.02.2015 року. При цьому, відповідно Реєстру операторів, провайдерів комунікацій Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (доступ за посиланням: https://nkrzi.gov.ua/images/upload/465/3942/Reestr_operatoriv_provaideriv_23022021.xls) щодо ТОВ «КІМ» міститься інформація про наявність ліцензії щодо забезпечення можливості з’єднання кінцевого обладнання споживача з Інтернетом з використанням підключення до проводової мережі за допомогою мідного або коаксіального кабелю, оптоволоконного підключення. При цьому, датою реєстрації такого повідомлення в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації – 18.01.2021 року, тобто вже після завершення періоду подання пропозицій по Процедурі закупівлі (відповідно до інформації, що міститься у електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 28 грудня 2020 00:00). Отже, на момент подання тендерних пропозицій та розгляду таких пропозицій Замовником, ТОВ «КІМ» не було включене до Реєстру операторів, провайдерів комунікацій Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, а також відповідно до законодавства ТОВ «КІМ» було заборонено здійснювати діяльність у сфері телекомунікацій, ТОВ «КІМ» не відповідало встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, що були встановлені Замовником у Тендерній документації до Закупівлі. Окрім того, у складі пропозиції ТОВ «КІМ» відсутня саме ліцензія учасника на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж або рішення НКРЗ щодо внесення ТОВ «КІМ» до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій. Враховуючи вище викладене, ТОВ «КІМ» не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, що додатково підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1544-р/пк-пз від 28.01.2021 року з такого ж предмету у цій же закупівлі, проте щодо учасника ТОВ «ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ» (Суб’єкт звернення). Відповідно до ч.1 ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Звертаємо увагу на те, що тендерна пропозицію ТОВ «ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ» було відхилено Замовником відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2020-11-27-010834-b Замовником від 16 лютого 2021 року через невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також на підставі рішення Органу оскарження №1544-р/пк-пз від 28.01.2021 року (оскільки у тендерній пропозиції ТОВ «ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ» відсутня саме ліцензія учасника на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж або рішення НКРЗ щодо внесення ТОВ «ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ» до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій). Тендерна пропозиція ТОВ «КІМ» містила ті ж самі порушення, а саме у тендерній пропозиції ТОВ «КІМ» відсутня саме ліцензія учасника на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж або рішення НКРЗ щодо внесення ТОВ «КІМ» до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, однак Замовник, повторно публікуючи Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2020-11-27-010834-b Замовником від 16 лютого 2021 року знову допустив ТОВ «КІМ» до аукціону, не зважаючи на наявність порушень, визнаних Органом оскарження у своєму рішенні №1544-р/пк-пз від 28.01.2021 року. Відповідно, Замовником під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі було порушено основоположні принципи здійснення публічних закупівель, закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», було продемонстровано необ’єктивне та упереджене допущення учасників до аукціону, оскільки Суб’єкта звернення було відхилено з причини відсутності ліцензії на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж, в той час як відсутність такого ж документа у тендерній пропозиції ТОВ «КІМ» не стала підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КІМ». Такі дії та рішення Замовника є неправомірними, протирічать основним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, порушують законодавство у сфері публічних закупівель, а також права та законні інтереси Суб’єкта звернення. Враховуючи наведене, допустивши до аукціону по Закупівлі та не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «КІМ» Замовник порушив вимоги абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, відповідно Замовник має нести відповідальність, передбачену частиною 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення через невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. 2.2. Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону «…Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства…». Додатком 7 до Тендерної документації Замовника, а саме частиною 3 такого додатку, був встановлений перелік документів для укладення договору про закупівлю, у т.ч. про право його підпису. Замовником була встановлена вимога щодо надання: «…Статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги…», а також «…протокольного рішення учасників (акціонерів, власників тощо) з наданням повноважень на укладання договору (ів), або копію іншого документа, що підтверджує зняття обмежень щодо укладення договорів передбачених установчими (статутних) документами Учасника та законодавством…». На виконання вищезазначених вимог у складі тендерної пропозиції ТОВ «КІМ» було надано файл «Статут-2014.pdf», в якому міститься Статут Товариства з обмеженою відповідальністю «КАЛУСЬКА ІНФОРМАЦІЙНА МЕРЕЖА» (Нова редакція), затверджений Позачерговими загальними зборами Учасників ТОВ «КІМ» Протокол №14 від 04 листопада 2014 року; файл «Протокл про призначення директора.pdf», в якому міститься Протокол №1 Зборів учасників ТОВ «КІМ» від 10 квітня 2009 року про призначення на посаду директора ТОВ «КІМ» Каська Мар’яна Богдановича; файл «Протокол про продовження повноважень директора ТОВ КІМ.pdf», в якому міститься Протокол №19 Зборів учасників ТОВ «КІМ» від 24 грудня 2019 року про продовження повноважень директора до 31 грудня 2020 року. Суб’єкт звернення повідомляє, що на дату подання тендерної пропозиції (28 грудня 2020 року) правовий статус та порядок діяльності товариств з обмеженою відповідальністю визначається нормами Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Статут ТОВ «КІМ», затверджений Позачерговими загальними зборами Учасників ТОВ «КІМ» Протокол №14 від 04 листопада 2014 року, не відповідає вимогам даного закону, не приведений у відповідність до такого закону. Відповідно до п. З Глави VIII «Прикінцевих та перехідних положень» Закону «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», «…протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом…». Термін, що зазначений в цьому пункті, сплив 17.06.2019. Таким чином, норми Статуту ТОВ «КІМ» на дату подання тендерної пропозиції ТОВ «КІМ» є не чинними. Окрім того, згідно з ч.2 ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», «…рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства…». Статут ТОВ «КІМ» не приведений у відповідність до вимог Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та не містить виключень щодо надання згоди на вчинення правочину. Протокол №1 Зборів учасників ТОВ «КІМ» від 10 квітня 2009 року про призначення на посаду директора ТОВ «КІМ» Каська Мар’яна Богдановича містить лише інформацію про призначення на посаду, так само як і Протокол №19 Зборів учасників ТОВ «КІМ» від 24 грудня 2019 року містить лише інформацію про продовження повноважень директора до 31 грудня 2020 року, але жоден з цих протоколів не містить інформації щодо надання згоди на вчинення правочинів, якщо їх вартість перевищує зазначену суму. Згідно із наданих документів у складі тендерної пропозиції ТОВ «КІМ» неможливо з'ясувати чи має право директор ТОВ «КІМ» підписувати договір про закупівлю. Відповідно, ТОВ «КІМ» у складі своєї тендерної пропозиції не було надано документи, що вимагалися, а саме: протокольне рішення учасників (акціонерів, власників тощо) з наданням повноважень на укладання договору (ів), або копію іншого документа, що підтверджує зняття обмежень щодо укладення договорів передбачених установчими (статутних) документами Учасника та законодавством, а отже ТОВ «КІМ» не відповідало встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, що були встановлені Замовником у Тендерній документації до Закупівлі. Враховуючи наведене, допустивши до аукціону по Закупівлі та не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «КІМ» Замовник порушив вимоги абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, відповідно Замовник має нести відповідальність, передбачену частиною 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення через невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. 3. За результатами розгляду тендерних пропозицій, 12 січня 2021 року у електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником було опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно з яким Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕРВІСНЕТ» (код ЄДРПОУ – 40566134) (далі – ТОВ «СЕРВІСНЕТ») не було допущено до аукціону, оскільки: «…Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Так частиною 5 Тендерної документації встановленні вимоги від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у формі складеної учасником про наявність досвіду виконання аналогічного та листа відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. ТОВ "СЕРВІСНЕТ" не надало відповідних документів. Виходячи з вище наведеного пропозиція учасника підлягає відхиленню згідно абз.1. п.1. ч. 1.ст. 31 Закону…». Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону «…Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону…», в той же час, згідно з частиною 16 статті 29 Закону «…Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей…». Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих ТОВ «СЕРВІСНЕТ» на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону, та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи наведене, Замовник порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону, відхиливши тендерну пропозицію на підставі, не передбаченій Законом та не у відповідності до вимог Закону (безпідставне відхилення), відповідно Замовник має нести відповідальність, передбачену частиною 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. 4. Окрім того, Тендерна документація 1 Замовника не відповідає вимогам пунктам 5-7 частини 2 статті 22 Закону в частині повноти відображення інформації в тендерній документації Замовника. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону, «…у тендерній документації зазначаються такі відомості:…5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг…». В той же час, у Тендерній документації 1 Замовника, зокрема у частинах 4.3-4.4 Розділу І «Загальні положення» зазначено: 4.3. кількість товару та місце його поставки або місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги – Згідно технічної специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та/або проекту договору (додаток 6 до тендерної документації); 4.4. строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – Згідно технічної специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та/або проекту договору (додаток 6 до тендерної документації). Також, встановлено розбіжності щодо кількості товару та місця його поставки або місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги, що визначені у пункті 4.3 Тендерної документації 1 («…Згідно технічної специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та/або проекту договору (додаток 6 до тендерної документації)…») та Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-11-27-010834-b («….1 послуга – Україна, відповідно до документації…» та «…195 найменувань – Україна, відповідно до документації…») та строку поставки товарів, виконання робіт та надання послуг, що визначені у пунктах 4.4 Тендерної документації 1 («…Згідно технічної специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та/або проекту договору (додаток 6 до тендерної документації)…») та Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-11-27-010834-b («….від 01 квітня 2021 до 31 березня 2024…»). Враховуючи наведене, Замовник порушив вимоги частини другої статті 21 Закону та частини другої статті 24 Закону та має нести відповідальність, передбачену частиною 1 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Суб’єкт звернення вважає рішення, дії та бездіяльність Замовника у Процедурі закупівлі, що викладені Суб’єктом звернення вище, протиправними, такими, що порушують його права та інтереси, передбачені Законом. Згідно з абз. 6 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 р № 631 «Про затвердження Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами і внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова № 631) «перевірки закупівель проводяться за письмовим рішенням керівника органу державного фінансового контролю або його заступника за наявності однієї з таких підстав: виникнення потреби у перевірці відомостей про порушення замовником законодавства у сфері закупівель, що надішли до органу державного фінансового контролю, або перевірці відомостей, наведених у зверненні (за умови закінчення строку подання скарги про відповідні порушення до органу оскарження згідно із Законом України «Про здійснення державних закупівель»), якщо замовник не надав пояснення та їх документального підтвердження на обов’язковий письмовий запит органу державного фінансового контролю протягом трьох робочих днів з дня його надходження». Враховуючи все вище наведене, керуючись статтею 8 Закону, Постановою № 631, ПРОСИМО: 1. Почати моніторинг закупівлі UA-2020-11-27-010834-b, у відповідності до статей 7, 8 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Призначити та провести перевірку закупівлі UA-2020-11-27-010834-b, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631. 3. Перевірити дії посадових осіб Акціонерного товариства «Укрпошта» в особі Івано-Франківської дирекції з приводу вищезазначеної закупівлі на законність та відповідність вимогам законодавства про закупівлі. 4. Зобов’язати замовника, Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Івано-Франківської дирекції, здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Відповідно до законодавства вжити заходів в разі, якщо замовник, Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Івано-Франківської дирекції, не усуне порушення.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-31-000016 ● cb1dcb4a8ede4e5788a0075ce7663a53
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2021 14:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

31.03.2021

№221
Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 31.03.2021 №221

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-11-27-010834-b 27.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-11-22 18:04:56

Що до надання інформації за результатом постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду, від 02 листопада 2021 року у справі № 300/2106/21, якою Апеляційну скаргу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області задоволено

Івано-Франківська дирекція АТ «Укрпошта» повідомляє, що з офіційного судового інформаційного веб-порталу «Судова влада України» 19.11.2021 стало відомо про винесення Восьмим апеляційним адміністративним судом постанови від 02 листопада 2021 року у справі № 300/2106/21, якою Апеляційну скаргу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області задоволено. Рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 06 липня 2021 року у справі № 300/2106/21 скасовано та прийнято нове рішення, яким відмовлено в задоволенні позову. Станом на 22.11.2021 вказану постанову АТ «Укрпошта» не отримано.
З урахуванням постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 02.11.2021 у справі № 300/2106/21, з метою виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-27-010834-b від 19 квітня 2021 року, на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «ІТЛЮКС» направлено лист щодо розірвання договору № 28/277 від 09.03.2021 та два примірники додаткової угоди для підписання (копії додаються)

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок осаржено до Івано-Франківського окружного адміністративного суду, вул. Незалежності, 46 м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76018, E-mail: inbox@adm.if.court.gov.ua
Дата публікації: 05 травня 2021

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 лютого 2021
UA-2020-11-27-010834-b99d8a9a47e49426f950984492a5b6b7e
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі івано-франківської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22178632
Місцезнаходження: 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СЕРВІСНЕТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "КІМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІТЛЮКС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 17:22
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:20
протокол проекту 195.pdf
24 грудня 2020 17:20
лист гарантія 195.pdf

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 17:26
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:26
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:24
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 грудня 2020 17:24
Реєстр НКРЗ.pdf
24 грудня 2020 17:24
ЛИСТ ВІДГУК ТОВ ЗБП.pdf
24 грудня 2020 17:24
ВИТЯГ ТОВ КІМ 20.11.2020.pdf
24 грудня 2020 17:24
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 грудня 2020 17:24
Статут-2014.pdf
24 грудня 2020 17:24
ЛИСТ ВІДГУК ТОВ МОС.pdf

Документи

Публічні документи

03 березня 2021 12:42
Електронний підпис
03 березня 2021 12:29
Опис реєстратора.pdf
02 березня 2021 11:48
Електронний підпис
02 березня 2021 10:57
Електронний підпис
02 березня 2021 10:55
Витяг з ЄДР 02.03.2021.pdf
02 березня 2021 09:09
цінова пропозиція.pdf
02 березня 2021 09:09
Статут ТОВ ІТЛЮКС.pdf
02 березня 2021 09:09
Наказ #1 ТОВ «ІТЛЮКС».pdf
02 березня 2021 09:09
довідка стаття 17 ч.2.pdf
02 березня 2021 09:09
Витяг ПДВ.pdf
02 березня 2021 09:09
Dovidka_21043425730290473723.pdf
27 грудня 2020 14:26
Електронний підпис
27 грудня 2020 14:26
Електронний підпис
27 грудня 2020 14:25
Додаток №3.pdf
27 грудня 2020 14:25
Довідка про умови.pdf
26 грудня 2020 21:12
Електронний підпис
26 грудня 2020 21:12
Електронний підпис
26 грудня 2020 21:09
тд6.jpg
26 грудня 2020 21:09
тд5.jpg
26 грудня 2020 21:09
т3.jpg
26 грудня 2020 21:09
ст17.jpg
26 грудня 2020 21:09
НКРЗІ.jpg
26 грудня 2020 21:09
наказ.jpg
26 грудня 2020 21:09
відомості.jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (36).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (33).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (32).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (31).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (30).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (29).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (28).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (27).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (26).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (25).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (24).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (23).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (22).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (21).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (20).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (18).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (17).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (16).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (15).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (14).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (13).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (12).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (11).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (10).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (9).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (8).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (6).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (5).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (4).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (3).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (2).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (1).jpg
26 грудня 2020 21:09
т4.jpg
26 грудня 2020 21:09
61-81.jpg
26 грудня 2020 21:09
гарантійний лист.pdf
26 грудня 2020 21:09
технічна специфікація.jpg
26 грудня 2020 21:09
185-195.jpg
26 грудня 2020 21:09
144-163.jpg
26 грудня 2020 21:09
122-143.jpg
26 грудня 2020 21:09
102-121.jpg
26 грудня 2020 21:09
82-101.jpg
26 грудня 2020 21:09
41-60.jpg
26 грудня 2020 21:09
21-40.jpg
26 грудня 2020 21:09
1-20.jpg
26 грудня 2020 21:09
кваліфікація2.jpg
26 грудня 2020 21:09
кваліфікація.jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (35).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (34).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (19).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (7).jpg

Документи

Публічні документи

27 грудня 2020 15:49
Електронний підпис
27 грудня 2020 15:49
Додаток_№3_Довідка.pdf.p7s
27 грудня 2020 15:49
Додаток_№3_Довідка.pdf
27 грудня 2020 15:49
Додаток_№2_Довідка.pdf.p7s
27 грудня 2020 15:49
Додаток_№2_Довідка.pdf
27 грудня 2020 15:49
Додаток_№1_Довідка.pdf.p7s
27 грудня 2020 15:49
Додаток_№1_Довідка.pdf
27 грудня 2020 15:49
Довідка_право_підпису.pdf
27 грудня 2020 15:49
Виписка_ЄДРЮО.pdf.p7s
27 грудня 2020 15:49
Виписка_ЄДРЮО.pdf

Документи

Публічні документи

27 грудня 2020 15:49
Електронний підпис
27 грудня 2020 15:49
Додаток_№3_Довідка.pdf.p7s
27 грудня 2020 15:49
Додаток_№3_Довідка.pdf
27 грудня 2020 15:49
Додаток_№2_Довідка.pdf.p7s
27 грудня 2020 15:49
Додаток_№2_Довідка.pdf
27 грудня 2020 15:49
Додаток_№1_Довідка.pdf.p7s
27 грудня 2020 15:49
Додаток_№1_Довідка.pdf
27 грудня 2020 15:49
Довідка_право_підпису.pdf
27 грудня 2020 15:49
Виписка_ЄДРЮО.pdf.p7s
27 грудня 2020 15:49
Виписка_ЄДРЮО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІСНЕТ"

ТОВ "КІМ"

ТОВ "ІТЛЮКС"

ТОВ "ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ"

ТОВ "ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 лютого 2021 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІТЛЮКС" 3 472 400,00
UAH з ПДВ
3 366 479,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАЛУСЬКА ІНФОРМАЦІЙНА МЕРЕЖА" 3 366 480,00
UAH з ПДВ
3 366 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2021 12:42
Електронний підпис
03 березня 2021 12:29
Опис реєстратора.pdf
02 березня 2021 11:48
Електронний підпис
02 березня 2021 10:57
Електронний підпис
02 березня 2021 10:55
Витяг з ЄДР 02.03.2021.pdf
02 березня 2021 09:09
цінова пропозиція.pdf
02 березня 2021 09:09
Статут ТОВ ІТЛЮКС.pdf
02 березня 2021 09:09
Наказ #1 ТОВ «ІТЛЮКС».pdf
02 березня 2021 09:09
довідка стаття 17 ч.2.pdf
02 березня 2021 09:09
Витяг ПДВ.pdf
02 березня 2021 09:09
Dovidka_21043425730290473723.pdf
27 грудня 2020 14:26
Електронний підпис
27 грудня 2020 14:26
Електронний підпис
27 грудня 2020 14:25
Додаток №3.pdf
27 грудня 2020 14:25
Довідка про умови.pdf
26 грудня 2020 21:12
Електронний підпис
26 грудня 2020 21:12
Електронний підпис
26 грудня 2020 21:09
тд6.jpg
26 грудня 2020 21:09
тд5.jpg
26 грудня 2020 21:09
т3.jpg
26 грудня 2020 21:09
ст17.jpg
26 грудня 2020 21:09
НКРЗІ.jpg
26 грудня 2020 21:09
наказ.jpg
26 грудня 2020 21:09
відомості.jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (36).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (33).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (32).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (31).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (30).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (29).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (28).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (27).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (26).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (25).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (24).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (23).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (22).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (21).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (20).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (18).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (17).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (16).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (15).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (14).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (13).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (12).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (11).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (10).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (9).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (8).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (6).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (5).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (4).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (3).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (2).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (1).jpg
26 грудня 2020 21:09
т4.jpg
26 грудня 2020 21:09
61-81.jpg
26 грудня 2020 21:09
гарантійний лист.pdf
26 грудня 2020 21:09
технічна специфікація.jpg
26 грудня 2020 21:09
185-195.jpg
26 грудня 2020 21:09
144-163.jpg
26 грудня 2020 21:09
122-143.jpg
26 грудня 2020 21:09
102-121.jpg
26 грудня 2020 21:09
82-101.jpg
26 грудня 2020 21:09
41-60.jpg
26 грудня 2020 21:09
21-40.jpg
26 грудня 2020 21:09
1-20.jpg
26 грудня 2020 21:09
кваліфікація2.jpg
26 грудня 2020 21:09
кваліфікація.jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (35).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (34).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (19).jpg
26 грудня 2020 21:09
Рисунок (7).jpg

Публічні документи

24 грудня 2020 17:26
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:26
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:24
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 грудня 2020 17:24
Реєстр НКРЗ.pdf
24 грудня 2020 17:24
ЛИСТ ВІДГУК ТОВ ЗБП.pdf
24 грудня 2020 17:24
ВИТЯГ ТОВ КІМ 20.11.2020.pdf
24 грудня 2020 17:24
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 грудня 2020 17:24
Статут-2014.pdf
24 грудня 2020 17:24
ЛИСТ ВІДГУК ТОВ МОС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТЛЮКС"

ТОВ "КІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІТЛЮКС"
#40934665
Переможець 3 366 479,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2021 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2021 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІТЛЮКС"
#40934665
3 366 479,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2023 17:43
Рішення 8 апел адм суду.pdf укладений
20 лютого 2023 17:41
UA-2020-11-27-010834-b-monitoring-conclusion.pdf укладений
20 лютого 2023 17:41
звіт дог 28.277.pdf укладений
20 лютого 2023 17:41
дод_угода_1.pdf укладений
20 лютого 2023 17:41
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2022 23:39
dod_ugoda_ITLUX_стисн.pdf зміни до договору
02 грудня 2022 23:34
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 09:25
dohovir 28_277.zip укладений
10 березня 2021 09:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): І. Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, зменшивши кількість послуг та ціну договору, а саме: 1.1. Ціну договору зменшити на 17799.00 грн (сімнадцять тисяч сімсот дев'яносто дев'ять грн 00 коп), в тому числі ПДВ - 20% - 2965,50 грн та п. 3.1. Договору викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 2 790 566,67 грн (два мільйони сімсот дев'яносто тисяч п'ятсот шістдесят шість грн 67 коп) без ПДВ, ПДВ 20%: 558113,33 грн, всього з ПДВ: 3 348 680,00 грн (три мільйони триста сорок вісім тисяч шістсот вісімдесят гри 00 коп); 1.2. Кількість точок (адрес) на яких надаються послуги, зменшити з 195 до 192, шляхом вилучення адрес: Івано-Франківська обл, Косінський р-н. смт. Кути, пл. Шевченка, 1); Івано-Франківська обл., Косівський р-н, с. Тюдів, вул. Франка, 12; Івано-Франківська обл., Калуський р-н, Долинська міська ОТГ, м. Долина, вул. Пачовського, 13 та Додатки № 1 та № 2 до Договору викласти у навій редакції (додаються); 2. Інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують за ними свої зобов'язання; 3. Цю Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу для кожної із Сторін; 4. Ця Додаткова угода вступає в силу з дати підписання її Сторонами і є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 28/277
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 1 469 144,74
UAH (в тому числі ПДВ 244 857,46 UAH)
Причини розірвання договору: Постанова Восьмого апеляційного адміністративного суду від 02.11.2021 у справі № 300/2106/21 та на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-27-010834-b Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 19 квітня 2021