Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Audit services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” |
Код ЄДРПОУ: | 20077720 |
Вебсайт: | http://www.naftogaz.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6 |
Контактна особа: |
Валерія Соловйова +380445863809 solovyova@naftogaz.com |
Додаткові контактні особи: |
Обез Дар’я Федорівна +380445863966 Obez@naftogaz.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JOINT STOCK COMPANY “NATIONAL JOINT STOCK COMPANY “NAFTOGAZ OF UKRAINE” |
National ID: | 20077720 |
Contact point: |
Valeriia Soloviova +380445863809 solovyova@naftogaz.com |
Additional contacts: |
Обез Дар’я Федорівна +380445863966 Obez@naftogaz.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2020 17:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 13:10 |
Очікувана вартість: | 71 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 718 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2154000 UAH |
Publication date: | 27 листопада 2020 17:57 |
Enquiries until: | 21 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 31 грудня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 71 800 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 718 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за цим Договором здійснюються поетапно відповідно до Додатку 1 до Договору у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Замовником акта здавання-приймання наданих послуг за відповідний етап та отримання рахунку на оплату. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає автентичний переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації. Payments hereunder shall be made per stage according to Annex 1 hereto by wire transfers to the Contractor’s current account within twenty (20) banking days from the date when the Customer signs the service delivery and acceptance certificate for the respective stage and receives the invoice for the payment. All documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The bidder is responsible for the quality and accuracy of the translation. The type and conditions of providing security for tender proposals are specified in paragraph 2 of Section III of the tender documentation. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2020 14:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2020 14:53 |
ТД_Аудиторські послуги_нова редакція (23.12.2020).docx | |
23 грудня 2020 14:53 |
Перелік змін до ТД_Аудиторські послуги (23.12.2020).docx | |
27 листопада 2020 17:57 |
Додаток 6Б.xls | |
27 листопада 2020 17:57 |
Додаток 6А.xls | |
27 листопада 2020 17:57 |
Проект Договору_Аудиторські послуги.docx |
23 грудня 2020 14:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 грудня 2020 14:53 |
ТД_Аудиторські послуги_нова редакція (23.12.2020).docx
|
|||
23 грудня 2020 14:53 |
Перелік змін до ТД_Аудиторські послуги (23.12.2020).docx
|
|||
27 листопада 2020 17:57 |
Додаток 6Б.xls
|
|||
27 листопада 2020 17:57 |
Додаток 6А.xls
|
|||
27 листопада 2020 17:57 |
Проект Договору_Аудиторські послуги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додатками 4А та 4Б передбачений Текст банківської гарантії, який є ОРІЄНТОВНИМ та в якому зазначено, що внесення змін до тексту банківської гарантії здійснюється за письмовим погодженням між Принципалом, Бенефіціаром та Банком-гарантом.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-16-000018 ● 924291e70f454e4d901974640508e828
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.03.2021 № 78
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-11-27-010465-b 27.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-26 15:51:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі аудиторських послуг, очікуваною вартістю 71 800 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-27-010465-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-31 12:17:55
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо пояснення щодо запиту.
У відповідь на запит ДАСУ від 26.03.2021 надаємо наступні пояснення. Відповідно до оголошеного предмету закупівлі НАК “Нафтогаз України” (далі - Компанія, Замовник) здійснено закупівлю аудиторських послуг.
Крім того, умови здійснення процедури закупівлі, а також умови надання послуг та їх перелік викладені в тендерній документації, зокрема в Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі та проекті Договору про закупівлю, які є невід’ємними додатками до тендерної документації (додаток 1 та додаток 2 відповідно).
З метою дотримання вимог законодавства України щодо обов’язкового проведення аудиту фінансової звітності публічних акціонерних товариств відповідно до ст. 14 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні ” від 16.07.1999 №996-XIV; ст. 75 Закону України “Про акціонерні товариства” від 17.09.2008 №514-VI; ст.40 Закону України “Про цінні папери та фондовий ринок” від 23.02.2006 №3480-IV Компанія здійснила закупівлю послуг щодо фінансового аудиту. З метою оптимізації витрат на аудиторські послуги, така закупівля таких послуг була здійснена на два звітні періоди – 2021 та 2022 роки.
Послуги з огляду проміжної окремої фінансової звітності закуповувались з метою випуску та розміщення корпоративних облігацій. Відповідно до Положення про порядок здійснення емісії облігацій підприємств, облігацій міжнародних фінансових організацій та їх обігу, затверджене рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - НКЦПФР) від 27.12.2013 №2998, для реєстрації випуску та проспекту емісії облігацій необхідно подати до НКЦПФР серед інших документів:
1) фінансову звітність, складену за Міжнародними стандартами фінансової звітності, у повному обсязі за звітний період, що передував кварталу, у якому подаються документи для реєстрації випуску та проспекту емісії облігацій, засвідчену підписами та печатками емітента й аудитора (аудиторської фірми);
2) висновок (звіт) щодо огляду проміжної фінансової звітності за звітний період, що передував кварталу, у якому подаються документи, складені відповідно до нормативно-правового акту НКЦПФР, що встановлює вимоги до аудиторського висновку, що подається до реєструвального органу.
Послуги з аудиту консолідованої фінансової звітності. З метою дотримання вимог законодавства України щодо обов’язкового проведення аудиту консолідованої фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес відповідно до ст. 14 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні ” від 16.07.1999 №996-XIV та дотримання умов кредитних угод з державними та іноземними фінансовими установами, Компанія має необхідність здійснити закупівлю послуг щодо фінансового аудиту (послуги з аудиту консолідованої фінансової звітності Компанії, складеної у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності шляхом застосування процедури відкритих торгів).
Огляд проміжної скороченої консолідованої фінансової звітності та послуги із супроводження випуску єврооблігацій. Компанія проводить підготовчу роботу до випуску та розміщення єврооблігацій. До пакету документів, необхідних для підготовки для такого випуску мають входити:
1) фінансова звітність, складена за Міжнародними стандартами фінансової звітності, у повному обсязі за звітний період, що передував кварталу, у якому подаються документи для випуску єврооблігацій;
2) висновок (звіт) щодо огляду проміжної фінансової звітності за звітний період, що передував кварталу, у якому подаються документи.
3) листи-підтвердження, що підготовані для надання банкам-організаторам випуску єврооблігацій на основі даних консолідованої фінансової звітності
4) перегляд іншої інформації Проспекту емісії, підготовленої для цілей випуску єврооблігацій.
Терміни надання послуг за договором базуються на вимогах законодавства та інших документів, що регулюють терміни випуску облігацій. Вимоги до аудиторського висновку встановлюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку та Закону України “Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність” від 21.12.2017 №2258-VIII.
Вимога щодо складання аудиторського звіту українською та англійською мовами зумовлена тим, що фінансова звітність складається та оприлюднюється українською та англійською мовами (на запит іноземних інвесторів та рейтингових агенцій).
Очікувана вартість закупівлі розрахована відповідно до п.3.3 Регламенту взаємодії структурних підрозділів НАК “Нафтогаз України” під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг (нова редакція), затвердженого протоколом засідання правління від 27.02.2020 №81 та Порядку розрахунку очікуваної вартості товарів, робіт та послуг, що є додатком 5 до цього Регламенту, у разі проведення відкритих торгів.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі було використано джерела цінової інформації відповідно до п. 2.6 Порядку розрахунку очікуваної вартості товарів, робіт та послуг – очікувана вартість розрахована як середнє арифметичне наявних у підрозділі значень цін з джерел цінової інформації.
Очікувану вартість закупівлі аудиторських послуг за договором було визначено виходячи з даних, які було отримано Компанією у відповідь на запит цінових пропозицій від чотирьох потенційних учасників конкурсних торгів:
• ТОВ «Бейкер ТІЛЛІ УКРАЇНА» - 68 400 000 грн.;
• ПрАТ «Делойт енд Туш ЮСК» - 75 155 760 грн.;
• ТОВ «PricewaterhouseCoopers (Аудит)» - 76 200 000 грн.
• ПрАТ «КПМГ Аудит» - 65 000 000 – 70 000 000 грн.
ОВ = (76,200,000.00 + 75,155,760.00 + 68,400,000.00 + (65,000,000.00+70,000,000.00)/2)/4;
Ураховуючи вищезазначене, очікувана вартість розраховувалась як середнє арифметичне значень цін джерел цінової інформації наданих підприємствами за формулою:
ОВ= (ДЦІ1 + … +ДЦІn)/n, де
n – кількість джерел цінової інформації.
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі визначена по середній ціні вищезазначених джерел, та становила не більше 71 813 940 грн 00 коп. з ПДВ, заокруглено – 71 800 000 грн з ПДВ.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись абз.2 ч.8 ст.8 Закону України “Про публічні закупівлі”, у відповідь на Висновок Державної аудиторської служби України від 02.04.2021 про результати моніторингу закупівлі Аудиторських послуг надаємо аргументовані заперечення (у вкладенні).
2021-04-08 09:58:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок Державної аудиторської служби України оскаржено Замовником до Окружного адміністративного суду міста Києва (позовна заява від 12.04.2021 №14/3-192-21 про визнання протиправним та скасування індивідуального акта). Позовна заява направлена до суду 15.04.2021. |
Дата публікації: | 16 квітня 2021 |
Документи:
06 травня 2021 17:35
|
Електронний підпис |
06 травня 2021 16:09
|
Щодо відкриття провадження у справі.docx |
06 травня 2021 17:35
|
Електронний підпис |
16 квітня 2021 10:14
|
Електронний підпис |
06 травня 2021 16:09
|
Щодо відкриття провадження у справі.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” |
Код ЄДРПОУ: | 20077720 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Ернст енд Янг Аудиторські послуги | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Делойт енд Туш ЮСК | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 11:45
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)" |
59 076 000,00
UAH з ПДВ
|
54 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Делойт енд Туш ЮСК |
70 299 000,00
UAH з ПДВ
|
54 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Ернст енд Янг Аудиторські послуги |
67 492 000,00
UAH з ПДВ
|
67 492 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)" #21603903 |
Переможець |
54 150 000,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2023 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2023 12:15
|
Додаткова угода від 05.04.2023 №6.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2023 12:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2022 16:02
|
Додаткова угода від 10.08.2022 №5.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2022 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2022 16:06
|
Додаткова угода від 17.05.2022 №4.pdf | зміни до договору |
18 травня 2022 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2021 18:43
|
Додаткова угода від 30.09.2021 №3.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2021 18:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2021 17:00
|
Додаткова угода від 10.09.2021 №2.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2021 16:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2021 14:02
|
Додаткова угода від 17.08.2021 №1.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2021 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 11:43
|
Договір від 26.02.2021 №14-76-21.pdf | укладений |
01 березня 2021 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі та продовженням строку надання послуг відповідно до Додатку № 1 до Договору “Завдання”, який викладено в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 14/76/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у зв'язку із продовженням строку надання послуг відповідно до Додатку № 1 “Завдання”, який викладено в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 14/76/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у зв'язку із продовженням строку надання послуг відповідно до Додатку № 1 “Завдання”, який викладено в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 14/76/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі та продовженням строку надання послуг відповідно до Додатку № 1 до Договору “Завдання”, який викладено в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 14/76/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі та продовженням строку надання послуг відповідно до Додатку № 1 до Договору “Завдання”, який викладено в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 14/76/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі та продовженням строку надання послуг відповідно до Додатку № 1 до Договору “Завдання”, який викладено в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 14/76/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |