Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аудиторські послуги
Audit services
Очікувана вартість
71 800 000,00 UAH
UA-2020-11-27-010465-b 86a650a8aee240ca8d7f35f81e2824f5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Соловйова

+380445863809 solovyova@naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Код ЄДРПОУ: 20077720
Вебсайт: http://www.naftogaz.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6
Контактна особа: Валерія Соловйова
+380445863809
solovyova@naftogaz.com
Додаткові контактні особи: Обез Дар’я Федорівна
+380445863966
Obez@naftogaz.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY “NATIONAL JOINT STOCK COMPANY “NAFTOGAZ OF UKRAINE”
National ID: 20077720
Contact point: Valeriia Soloviova
+380445863809
solovyova@naftogaz.com
Additional contacts: Обез Дар’я Федорівна
+380445863966
Obez@naftogaz.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2020 11:00
Початок аукціону: 02 лютого 2021 13:10
Очікувана вартість: 71 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 718 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2154000 UAH
Publication date: 27 листопада 2020 17:57
Enquiries until: 21 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 27 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 грудня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 71 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 718 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Scope of the procurement
Загальний строк надання послуг - до 01 грудня 2023 року, строки надання послуг за окремими етапами визначено в Додатку 1 тендерної документації.
The total period for provision of Services – till 01 December 2023, period of service provision by separate stages are specified in Annex 1 of the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
79212300-6 Аудит річної окремої фінансової звітності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

79212300-6 Audit of Annual Separate Financial Statements
CPV: 79210000-9
Період постачання: по 01 грудня 2023
1 послуга
79212000-3 Огляд проміжної окремої фінансової звітності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

79212000-3 Review of Abbreviated Separate Financial Statements
CPV: 79210000-9
Період постачання: по 01 грудня 2023
1 послуга
79212300-6 Аудит річної консолідованої фінансової звітності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

79212300-6 Audit of Annual Consolidated Financial Statements
CPV: 79210000-9
Період постачання: по 01 грудня 2023
1 послуга
79212000-3 Огляд скороченої проміжної консолідованої фінансової звітності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

79212000-3 Review of Abbreviated Interim Consolidated Financial Statements
CPV: 79210000-9
Період постачання: по 01 грудня 2023
1 послуга
79212000-3 Послуги із супроводження випуску єврооблігацій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

79212000-3 Services on maintenance of Eurobonds issue
CPV: 79210000-9
Період постачання: по 01 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за цим Договором здійснюються поетапно відповідно до Додатку 1 до Договору у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Замовником акта здавання-приймання наданих послуг за відповідний етап та отримання рахунку на оплату. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає автентичний переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації. Payments hereunder shall be made per stage according to Annex 1 hereto by wire transfers to the Contractor’s current account within twenty (20) banking days from the date when the Customer signs the service delivery and acceptance certificate for the respective stage and receives the invoice for the payment. All documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The bidder is responsible for the quality and accuracy of the translation. The type and conditions of providing security for tender proposals are specified in paragraph 2 of Section III of the tender documentation. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2020 14:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2020 14:53
ТД_Аудиторські послуги_нова редакція (23.12.2020).docx
23 грудня 2020 14:53
Перелік змін до ТД_Аудиторські послуги (23.12.2020).docx
27 листопада 2020 17:57
Додаток 6Б.xls
27 листопада 2020 17:57
Додаток 6А.xls
27 листопада 2020 17:57
Проект Договору_Аудиторські послуги.docx
23 грудня 2020 14:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 18:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2020 14:53
ТД_Аудиторські послуги_нова редакція (23.12.2020).docx
27 листопада 2020 17:57
ТД_Аудиторські послуги.docx
23 грудня 2020 14:53
Перелік змін до ТД_Аудиторські послуги (23.12.2020).docx
27 листопада 2020 17:57
Додаток 6Б.xls
27 листопада 2020 17:57
Додаток 6А.xls
27 листопада 2020 17:57
Проект Договору_Аудиторські послуги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог до банківської гарантії
Дата подання: 07 грудня 2020 18:40
Дата відповіді: 09 грудня 2020 17:52
Тендерною документацією в пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а також у вимогах до банківської гарантії в Додатку 4А, 4Б передбачено, що на вимогу Замовника банк-емітент банківської гарантії повинен надати підтвердження щодо видачі банківської гарантії та повноважень підписанта з боку банка-емітента шляхом направлення авторизованого SWIFT-повідомлення до обслуговуючого банку Замовника. Згадка про SWIFT-повідомлення також міститься в орієнтовному тексті банківських гарантій. За обставин, коли Банк-гарант та обслуговуючий банк Замовника один і той самий, SWIFT-повідомлення надати неможливо з технічних причин. У зв’язку з чим, просимо уточнити, що вимоги про SWIFT-повідомлення не застосовуються, коли Банк-гарант є банком Бенефіціара, а також уточнити щодо можливості внесення змін до орієнтовних текстів банківських гарантій (Додатки 4А, 4Б). Зокрема, просимо підтвердити можливість заміни положення, наведеного у орієнтовних текстах банківських гарантій (Додатки 4А, 4Б) Оригінал Вимоги повинен бути надісланий на зазначену вище адресу Банка-гаранта через банк Бенефіціара: __найменування Банку____, офіційне місцезнаходження за адресою: _______, SWIFT-код: ______, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу Банка-гаранта ________ з посиланням на реквізити цієї гарантії та Вимоги, що підпис на Вимозі належить уповноваженій особі Бенефіціара. На наступне: АБ «УКРГАЗБАНК» є Банком Бенефіціара та Банком-гарантом. Письмова вимога Бенефіціара повинна бути надіслана Банку-гаранту на адресу: Україна, 01030, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, буд.16-22 до уваги управління документарних операцій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами закупівлі передбачене право Замовника звертатися до банку-гаранту для підтвердження випуску банківської гарантії шляхом направлення свіфт-повідомлення. Як правило, це стосується гарантій, що надаються банками - нерезидентами, які не мають технічної можливості виконати вимоги законодавства України про електронний підпис.
Додатками 4А та 4Б передбачений Текст банківської гарантії, який є ОРІЄНТОВНИМ та в якому зазначено, що внесення змін до тексту банківської гарантії здійснюється за письмовим погодженням між Принципалом, Бенефіціаром та Банком-гарантом.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-16-000018 ● 924291e70f454e4d901974640508e828
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2021 15:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


16.03.2021 № 78

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-11-27-010465-b 27.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-26 15:51:35

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі аудиторських послуг, очікуваною вартістю 71 800 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-27-010465-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-31 12:17:55

Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо пояснення щодо запиту.

У відповідь на запит ДАСУ від 26.03.2021 надаємо наступні пояснення. Відповідно до оголошеного предмету закупівлі НАК “Нафтогаз України” (далі - Компанія, Замовник) здійснено закупівлю аудиторських послуг.
Крім того, умови здійснення процедури закупівлі, а також умови надання послуг та їх перелік викладені в тендерній документації, зокрема в Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі та проекті Договору про закупівлю, які є невід’ємними додатками до тендерної документації (додаток 1 та додаток 2 відповідно).
З метою дотримання вимог законодавства України щодо обов’язкового проведення аудиту фінансової звітності публічних акціонерних товариств відповідно до ст. 14 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні ” від 16.07.1999 №996-XIV; ст. 75 Закону України “Про акціонерні товариства” від 17.09.2008 №514-VI; ст.40 Закону України “Про цінні папери та фондовий ринок” від 23.02.2006 №3480-IV Компанія здійснила закупівлю послуг щодо фінансового аудиту. З метою оптимізації витрат на аудиторські послуги, така закупівля таких послуг була здійснена на два звітні періоди – 2021 та 2022 роки.
Послуги з огляду проміжної окремої фінансової звітності закуповувались з метою випуску та розміщення корпоративних облігацій. Відповідно до Положення про порядок здійснення емісії облігацій підприємств, облігацій міжнародних фінансових організацій та їх обігу, затверджене рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - НКЦПФР) від 27.12.2013 №2998, для реєстрації випуску та проспекту емісії облігацій необхідно подати до НКЦПФР серед інших документів:
1) фінансову звітність, складену за Міжнародними стандартами фінансової звітності, у повному обсязі за звітний період, що передував кварталу, у якому подаються документи для реєстрації випуску та проспекту емісії облігацій, засвідчену підписами та печатками емітента й аудитора (аудиторської фірми);
2) висновок (звіт) щодо огляду проміжної фінансової звітності за звітний період, що передував кварталу, у якому подаються документи, складені відповідно до нормативно-правового акту НКЦПФР, що встановлює вимоги до аудиторського висновку, що подається до реєструвального органу.
Послуги з аудиту консолідованої фінансової звітності. З метою дотримання вимог законодавства України щодо обов’язкового проведення аудиту консолідованої фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес відповідно до ст. 14 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні ” від 16.07.1999 №996-XIV та дотримання умов кредитних угод з державними та іноземними фінансовими установами, Компанія має необхідність здійснити закупівлю послуг щодо фінансового аудиту (послуги з аудиту консолідованої фінансової звітності Компанії, складеної у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності шляхом застосування процедури відкритих торгів).
Огляд проміжної скороченої консолідованої фінансової звітності та послуги із супроводження випуску єврооблігацій. Компанія проводить підготовчу роботу до випуску та розміщення єврооблігацій. До пакету документів, необхідних для підготовки для такого випуску мають входити:
1) фінансова звітність, складена за Міжнародними стандартами фінансової звітності, у повному обсязі за звітний період, що передував кварталу, у якому подаються документи для випуску єврооблігацій;
2) висновок (звіт) щодо огляду проміжної фінансової звітності за звітний період, що передував кварталу, у якому подаються документи.
3) листи-підтвердження, що підготовані для надання банкам-організаторам випуску єврооблігацій на основі даних консолідованої фінансової звітності
4) перегляд іншої інформації Проспекту емісії, підготовленої для цілей випуску єврооблігацій.
Терміни надання послуг за договором базуються на вимогах законодавства та інших документів, що регулюють терміни випуску облігацій. Вимоги до аудиторського висновку встановлюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку та Закону України “Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність” від 21.12.2017 №2258-VIII.
Вимога щодо складання аудиторського звіту українською та англійською мовами зумовлена тим, що фінансова звітність складається та оприлюднюється українською та англійською мовами (на запит іноземних інвесторів та рейтингових агенцій).
Очікувана вартість закупівлі розрахована відповідно до п.3.3 Регламенту взаємодії структурних підрозділів НАК “Нафтогаз України” під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг (нова редакція), затвердженого протоколом засідання правління від 27.02.2020 №81 та Порядку розрахунку очікуваної вартості товарів, робіт та послуг, що є додатком 5 до цього Регламенту, у разі проведення відкритих торгів.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі було використано джерела цінової інформації відповідно до п. 2.6 Порядку розрахунку очікуваної вартості товарів, робіт та послуг – очікувана вартість розрахована як середнє арифметичне наявних у підрозділі значень цін з джерел цінової інформації.
Очікувану вартість закупівлі аудиторських послуг за договором було визначено виходячи з даних, які було отримано Компанією у відповідь на запит цінових пропозицій від чотирьох потенційних учасників конкурсних торгів:
• ТОВ «Бейкер ТІЛЛІ УКРАЇНА» - 68 400 000 грн.;
• ПрАТ «Делойт енд Туш ЮСК» - 75 155 760 грн.;
• ТОВ «PricewaterhouseCoopers (Аудит)» - 76 200 000 грн.
• ПрАТ «КПМГ Аудит» - 65 000 000 – 70 000 000 грн.

ОВ = (76,200,000.00 + 75,155,760.00 + 68,400,000.00 + (65,000,000.00+70,000,000.00)/2)/4;
Ураховуючи вищезазначене, очікувана вартість розраховувалась як середнє арифметичне значень цін джерел цінової інформації наданих підприємствами за формулою:
ОВ= (ДЦІ1 + … +ДЦІn)/n, де
n – кількість джерел цінової інформації.
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі визначена по середній ціні вищезазначених джерел, та становила не більше 71 813 940 грн 00 коп. з ПДВ, заокруглено – 71 800 000 грн з ПДВ.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Керуючись абз.2 ч.8 ст.8 Закону України “Про публічні закупівлі”, у відповідь на Висновок Державної аудиторської служби України від 02.04.2021 про результати моніторингу закупівлі Аудиторських послуг надаємо аргументовані заперечення (у вкладенні).

2021-04-08 09:58:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 20 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок Державної аудиторської служби України оскаржено Замовником до Окружного адміністративного суду міста Києва (позовна заява від 12.04.2021 №14/3-192-21 про визнання протиправним та скасування індивідуального акта). Позовна заява направлена до суду 15.04.2021.
Дата публікації: 16 квітня 2021

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 січня 2021
UA-2020-11-27-010465-b86a650a8aee240ca8d7f35f81e2824f5
Найменування: акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Код ЄДРПОУ: 20077720
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Ернст енд Янг Аудиторські послуги Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Делойт енд Туш ЮСК Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 11:45

Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 17:28
11_БАНКIВСЬКА ГАРАНТIЯ.zip

Документи

31 грудня 2020 11:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

30 грудня 2020 14:39
Електронний підпис
30 грудня 2020 14:39
Електронний підпис
30 грудня 2020 14:37
13. Про субпідрядників.zip
30 грудня 2020 14:37
11. БГ.zip
30 грудня 2020 14:37
10. Опитувальник.zip
30 грудня 2020 14:37
3. Договір страхування.zip
30 грудня 2020 14:37
9. Листи-відгуки.zip
30 грудня 2020 14:37
6. АССА.zip
30 грудня 2020 14:37
5. АПУ.zip

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: В Листі про відповідність кваліфікаційним критеріям надано підтвердження СТАНОМ НА 01.12.2020 щодо наявності у штаті учасника/співвиконавця не менш як 100 (сто) працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості та/або з якими укладений трудовий договір. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 5 до тендерної документації, пункт 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.» Підтверджуємо наявність СТАНОМ НА 01.11.2020 у штаті учасника/співвиконавця не менш як 100 (сто) працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості та/або з якими укладений трудовий договір. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: В пункті 2 Листа про відповідність кваліфікаційним критеріям Учасник повинен підтвердити наявність СТАНОМ 01.11.2020 у штаті учасника/співвиконавця не менш як 100 (сто) працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості та/або з якими укладений трудовий договір.

Документи

Публічні документи

17 лютого 2021 10:36
Електронний підпис
12 січня 2021 13:03
Електронний підпис
30 грудня 2020 17:34
Електронний підпис
30 грудня 2020 17:34
Електронний підпис
30 грудня 2020 17:28
PwC Ukraine proposal to Naftogaz.pdf.p7s
30 грудня 2020 17:28
11. GI20126.pdf (1).p7s.p7s.p7s.p7s
30 грудня 2020 17:28
PwC Ukraine proposal to Naftogaz.pdf
30 грудня 2020 17:28
11. GI20126.pdf (1).p7s.p7s.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ернст енд Янг Аудиторські послуги

ТОВ Делойт енд Туш ЮСК

ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)" 59 076 000,00
UAH з ПДВ
54 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Делойт енд Туш ЮСК 70 299 000,00
UAH з ПДВ
54 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ернст енд Янг Аудиторські послуги 67 492 000,00
UAH з ПДВ
67 492 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2021 10:36
Електронний підпис
12 січня 2021 13:03
Електронний підпис
30 грудня 2020 17:34
Електронний підпис
30 грудня 2020 17:34
Електронний підпис
30 грудня 2020 17:28
PwC Ukraine proposal to Naftogaz.pdf.p7s
30 грудня 2020 17:28
11. GI20126.pdf (1).p7s.p7s.p7s.p7s
30 грудня 2020 17:28
PwC Ukraine proposal to Naftogaz.pdf
30 грудня 2020 17:28
11. GI20126.pdf (1).p7s.p7s.p7s

Публічні документи

30 грудня 2020 14:39
Електронний підпис
30 грудня 2020 14:39
Електронний підпис
30 грудня 2020 14:37
13. Про субпідрядників.zip
30 грудня 2020 14:37
11. БГ.zip
30 грудня 2020 14:37
10. Опитувальник.zip
30 грудня 2020 14:37
3. Договір страхування.zip
30 грудня 2020 14:37
9. Листи-відгуки.zip
30 грудня 2020 14:37
6. АССА.zip
30 грудня 2020 14:37
5. АПУ.zip

Публічні документи

29 грудня 2020 17:28
11_БАНКIВСЬКА ГАРАНТIЯ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)"

ТОВ Делойт енд Туш ЮСК

ТОВ Ернст енд Янг Аудиторські послуги

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)"
#21603903
Переможець 54 150 000,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2021 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2021 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)"
#21603903
54 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2023 15:45
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2023 12:15
Додаткова угода від 05.04.2023 №6.pdf зміни до договору
05 квітня 2023 12:14
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2022 16:02
Додаткова угода від 10.08.2022 №5.pdf зміни до договору
12 серпня 2022 15:45
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2022 16:06
Додаткова угода від 17.05.2022 №4.pdf зміни до договору
18 травня 2022 16:04
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 18:43
Додаткова угода від 30.09.2021 №3.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 18:35
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 17:00
Додаткова угода від 10.09.2021 №2.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 16:59
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2021 14:02
Додаткова угода від 17.08.2021 №1.pdf зміни до договору
18 серпня 2021 14:00
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 11:43
Договір від 26.02.2021 №14-76-21.pdf укладений
01 березня 2021 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі та продовженням строку надання послуг відповідно до Додатку № 1 до Договору “Завдання”, який викладено в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 14/76/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у зв'язку із продовженням строку надання послуг відповідно до Додатку № 1 “Завдання”, який викладено в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 14/76/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у зв'язку із продовженням строку надання послуг відповідно до Додатку № 1 “Завдання”, який викладено в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 14/76/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі та продовженням строку надання послуг відповідно до Додатку № 1 до Договору “Завдання”, який викладено в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 14/76/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі та продовженням строку надання послуг відповідно до Додатку № 1 до Договору “Завдання”, який викладено в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 14/76/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі та продовженням строку надання послуг відповідно до Додатку № 1 до Договору “Завдання”, який викладено в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 14/76/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2021 — 01 грудня 2023
Сума оплати за договором: 45 409 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 568 200,00 UAH)