Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильник світлодіодний (ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура; ДК 021:2015:31524120-2 Настельні світильники)
Очікувана вартість
8 675,00 UAH
UA-2020-11-27-010131-b 8ec1bae8787243af96c9e7282eb92c33
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Віталіївна --

+380986785797 dn-shi-5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Дніпропетровська загальноосвітня санаторна школа-інтернат №5 І-ІІІ ступенів" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 21930973
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космодромна, буд. 5
Контактна особа: Ольга Віталіївна --
+380986785797
dn-shi-5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 15:30
Очікувана вартість: 8 675,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Світильник світлодіодний (ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура; ДК 021:2015:31524120-2 Настельні світильники)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49126, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул. Космодромна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  29 грудня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на реєстраційний рахунок Постачальника протягом 10 (десять) календарних днів після отримання товару на підставі видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 (п’ять) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 17:07
Проект договору.doc
27 листопада 2020 17:07
Інформація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-27-010131-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ЖОВТОБРЮХ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2787314872
Дата подання: 10 грудня 2020 15:28
Оскарження переможця
Шановний Замовнику! У відповідності до п.8. ТЕХНІЧНОГО РЕГЛАМЕНТУ
низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 , "Виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 3, та проводять процедуру оцінки відповідності, зазначену в додатку 3, або забезпечують її проведення.
{Абзац перший пункту 8 в редакції Постанови КМ № 533 від 04.07.2018}
Якщо відповідність електрообладнання цілям, пов’язаним з безпечністю, була доведена зазначеною процедурою оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам."
Відповідно до п.28 розповсюджувач, тобто учасник, "Перед наданням електрообладнання на ринку розповсюджувачі перевіряють, що на таке електрообладнання нанесено знак відповідності технічним регламентам, воно супроводжується необхідними документами, а також інструкціями та інформацією про безпечність, складеними згідно з вимогами закону про порядок застосування мов, а також що виробник та імпортер виконали вимоги, визначені відповідно у пунктах 11, 12 і 20 цього Технічного регламенту."
Учасник, що оголошений переможцем, не надав декларацію про відповідність обладнання вимогам технічного регламенту з електромагнітної сумісності, технічного регламенту низьковольтного обладнання та технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні згідно з ДСТУ.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю дискваліфікувати обраного переможцем учасника в зв'язку з порушенням абзацу г) пункту 4 розділу Технічні умови та вимоги ІНФОРМАЦІЇ для проведення допорогової закупівлі через систему електронних торгів.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2020 09:14
Доброго ранку! Учасник (ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ) виконав усі заявлені вимоги Замовника, тому підстав для відхилення не має.
Номер вимоги: UA-2020-11-27-010131-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ЖОВТОБРЮХ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2787314872
Дата подання: 10 грудня 2020 15:38
Оскарження переможця
Також, учасник, оголошений переможцем, своєю довідкою "Довідка про відміну сертифікациї.pdf" інформує Замовника, що обов'язкова сертифікація продукції, що надається, скасована. Але в пакеті надає ще одну довідку "Довідка- сертифікати якості.pdf", в якій гарантує надання сертифікатів якості, які скасовано. Таким чином, учасник, оголошений переможцем, надав свідчення відповідності продукції Державним санітарним нормам (Висновок.pdf), але не надав жодного документу відповідності продукції технічним регламентам та Державним стандартам України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2020 09:14
Доброго ранку! Учасник (ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ) виконав усі заявлені вимоги Замовника, тому підстав для відхилення не має.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ 8 250,00
UAH з ПДВ
7 174,75
UAH з ПДВ
Документи
ЖОВТОБРЮХ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 8 500,00
UAH з ПДВ
7 175,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 11:02
Електронний підпис
07 грудня 2020 10:58
Пропозиція.pdf
07 грудня 2020 10:58
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
07 грудня 2020 10:58
Висновок СЕЕ Videx.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ

ЖОВТОБРЮХ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ
#3208106017
Переможець 7 174,75
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 11:08

Документи

10 грудня 2020 11:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ
#3208106017
7 174,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 11:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 11:44
сканирование0759.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 11:43
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 11:42
сканирование0758.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 11:41
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 11:37
Договір 51 (2).pdf укладений
16 грудня 2020 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви замовника на підставі рішення Дніпропетровської обласної ради від 05.06.2020 року №611-23/VII
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна терміну поставки, оплати товару
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML