Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп`ютери в комплекті
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2020-11-27-009695-b 03efcfb56494473e8df864acf0baf087
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Селіванова

+380623632011 acgb2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВДІЇВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" АВДІЇЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05493065
Місцезнаходження: 86065, Україна , Донецька обл., м. Авдіївка, вул. Комунальна, 16
Контактна особа: Юлія Селіванова
+380623632011
acgb2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2020 16:25
Початок аукціону: 14 грудня 2020 15:32
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Персональні комп`ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 86065, Україна, Донецька область, Авдіївка, вул. Комунальна, б.16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 16:32
ТД_ПК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 01 грудня 2020 14:32
Дата відповіді: 03 грудня 2020 08:53
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: ВІДПОВІДЬ НА ПИТАННЯ
Дата: 02.12.2020 року Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-27-009695-b
Доброго дня! Тендерним комітетом було розглянуто та проаналізовано подане Вами питання від 01 грудня 2020 14:32 , на підставі цього надаємо наступну відповідь.
До очікуваної вартості предмета закупівлі включено монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання.
Звертаємо Вашу увагу на те, що додатком № 4 Тендерної документації передбачено: «Доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника; постачальник зобов’язаний поставляти товар в асортименті та кількості зазначеній в специфікації; постачальник здійснює пусконалагоджувальні роботи поставленого товару, в тому числі навчання та інструктаж працівників Замовника з обладнанням за рахунок Учасника». Така ж інформація і передбачена в підпункті 6.3.3. Проекту Договору:
«6.3.3. Доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи, здійснюються транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника, пусконалагоджувальні роботи товару, навчання та інструктаж працівників Замовника – за рахунок Постачальника».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-27-009695-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 29 листопада 2020 18:48
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 09:01
ВІДПОВІДЬ НА ПОДАНУ ВИМОГУ
Дата: 01.12.2020 року Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-27-009695-b
Доброго дня! Тендерним комітетом було розглянуто та проаналізовано подану Вами вимогу від 9.11.2020, 18:48. ID: UA-2020-11-27-009695-B.B1 та прийнято наступне рішення.
Зміни до Тендерної документації вноситися не будуть, вимогу - не задоволено!
Прийняття такого рішення обґрунтовується наступними аргументами.
За інформацією із сайту Microsoft підтвердженням справжності ліцензійного програмного забезпечення є етикетка справжнього програмного забезпечення Microsoft. Вона матиме голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу. Таким чином, дана етикетка є захищеною від підробок.
Технічне завдання ТД та проект Договору містить всі необхідні вимоги, які необхідні для закупівлі якісного товару.
Додатком № 4 Тендерної документації передбачено, що:
«Постачальник зобов’язаний поставити товар в повному комплекті з налаштованою та активованою належним чином операційною системою Windows 10 Pro OEM, яка повинна підтверджуватися наклейками сертифіката справжності (СоА); мова програми – багатомовна; версія Windows – професійна; строк дії ліцензії – безстроково».
Зазначена вимога також передбачена в пункті 2.9.Проєкті договору. Додатково проєкт Договору містить наступні умови:
- пункт 2.1. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам встановленим чинним законодавством України до цієї категорії товарів, технічним вимогам, встановленим тендерною документацією.
- Пункт 2.2. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства.
- Пункт 2.5. Відповідність якості товару підтверджується способом та в порядку, встановленим законодавством.
Щодо уникнення запобігання закупівлі неліцензійної продукції Windows, Замовник торгів має законне право звернутися до офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні за допомогою у верифікації ліцензійності програмного продукту Microsoft, що постачатиметься нам переможцем тендеру.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що тендерним комітетом достатньо встановлено вимог до предмету закупівлі, в тому числі для поставки ліцензійної продукції Windows.
Пунктом 31, частини 1, статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що
« тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, ЩО РОЗРОБЛЯЄТЬСЯ ТА ЗАТВЕРДЖУЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». Керуючись даної нормою інформуємо Вас, що тендерний комітет самостійно визначає перелік вимог до предмету закупівлі, які вважає допустимими та належними для закупівлі даного виду товару. Згідно зі статті 19 Конституції України «правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством».

Документи подані скаржником

Документи

01 грудня 2020 09:01
Відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 195 953,40
UAH з ПДВ
195 953,40
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛОТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ 199 998,00
UAH з ПДВ
199 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛУГОВИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 228 500,00
UAH з ПДВ
227 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 16:15
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:13
Виписка з ЄДР.pdf
11 грудня 2020 16:13
Витяг з ЄДР 30.11.2020.pdf
11 грудня 2020 16:13
Описи реєстратора.pdf
11 грудня 2020 16:12
Заява учасника.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 09:25
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:39
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:38
Підписаний_G1220-7522-GL_tender.pdf
10 грудня 2020 15:38
38. Довідка щодо ПЗ.pdf
10 грудня 2020 15:38
24. Паспорт+код (копія).pdf
10 грудня 2020 15:38
07. Витяг ЄДРПОУ 30.01.2020.pdf
10 грудня 2020 15:38
05. Лист щодо Статуту.pdf
10 грудня 2020 15:38
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 грудня 2020 14:01
Гарантійний лист.pdf
23 грудня 2020 13:41
Гарантійний лист.pdf
23 грудня 2020 13:39
Гарантійний лист.pdf
23 грудня 2020 13:38
Гарантійний лист.pdf
23 грудня 2020 12:52
a1823841-4f99-495d-a3aa-44dff21164e2.pdf
23 грудня 2020 12:52
Гарантійний лист.pdf
23 грудня 2020 12:52
банкрутство.pdf
23 грудня 2020 12:52
Уставные.pdf
23 грудня 2020 12:52
32242bbf-7ce9-477e-9eed-ad070bb58c7d.pdf
11 грудня 2020 16:46
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:45
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:33
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:10
Додаток _5.pdf
11 грудня 2020 14:10
забезпечення 2.pdf
11 грудня 2020 14:10
повноваження.pdf
11 грудня 2020 14:10
довідка про ліцензію.pdf
11 грудня 2020 14:10
Документи уставні.pdf
11 грудня 2020 14:10
стаття 17 _ 2.pdf
11 грудня 2020 14:10
Відгук на договір.pdf
11 грудня 2020 14:10
Специфікація.pdf
11 грудня 2020 14:10
довідка про санкції.pdf
11 грудня 2020 14:10
стаття 17 _ 6.pdf
11 грудня 2020 14:10
новостворена особа.pdf
11 грудня 2020 14:10
Таблиця відповідності.pdf
11 грудня 2020 14:10
аналогічні договори.pdf
11 грудня 2020 14:10
стаття 17 _ 5.pdf
11 грудня 2020 14:10
Договір.pdf
11 грудня 2020 14:10
довкілля.pdf
11 грудня 2020 14:10
гарантійний термін.pdf
11 грудня 2020 14:10
забезпечення.pdf
11 грудня 2020 14:10
стаття 17 _ 7.pdf
11 грудня 2020 14:10
Додаток _7 _ 2.pdf
11 грудня 2020 14:10
Документи якості.pdf
11 грудня 2020 14:10
стаття 17 _ 4.pdf
11 грудня 2020 14:10
доставка.pdf
11 грудня 2020 14:10
проект договору.pdf
11 грудня 2020 14:10
обладнення нове.pdf
11 грудня 2020 14:10
стаття 17 _ 3.pdf
11 грудня 2020 14:10
Додаток _7.pdf
11 грудня 2020 14:10
цінова.pdf
11 грудня 2020 14:10
стаття 17 _ 1.pdf
11 грудня 2020 14:10
довідка про статут.pdf
11 грудня 2020 14:10
стаття 17.pdf
11 грудня 2020 14:10
Підписаний_G1220-7466-GL_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛОТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ

ФОП ЛУГОВИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 195 953,40
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 15:36
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛОТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ
#3141620155
Відхилено 199 998,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 15:43
ФОП ЛУГОВИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2566705893
Переможець 227 350,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛУГОВИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2566705893
227 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 18:15
доп.№1 Л20-1216.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 18:12
Електронний підпис укладений
27 грудня 2020 13:11
дог Л20-1216.pdf укладений
27 грудня 2020 13:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Допущено технічні помилки до нумерації пунктів договору
Номер договору про закупівлю: Л20-1216
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 227 350,00
UAH