Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти
Очікувана вартість
1 839 045,00 UAH
UA-2020-11-27-008473-b 2e4ab02e7cb9412590061d5542db58f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Домалевська

+380634106136 yurist.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141680
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101
Контактна особа: Ірина Домалевська
+380634106136
yurist.osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2020 20:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 15:31
Очікувана вартість: 1 839 045,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 195,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Тендерна пропозиція учасника та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї готуються українською мовою. Замовник не вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Математична формула для розрахунку приведеної ціни - не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Джерело фінансування: Місцевий бюджет, власний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16320 кілограми
Сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, заклади освіти Замовника в м. Ковелі та Ковельському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
1680 кілограми
Сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, заклади освіти Замовника в м. Ковелі та Ковельському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за фактично поставлений Товар, відповідно до поданих Учасником документів протягом 7 банківських днів з дати поставки Товару та підписання видаткової накладної Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2020 18:11
переліК змін до тд.pdf
07 грудня 2020 18:11
додаток 4 проєкт договору сир нова редакція.docx
07 грудня 2020 18:11
додаток 3 сир нова редакція.pdf
07 грудня 2020 18:11
додаток 2 нова редакція.pdf
07 грудня 2020 18:11
додаток 1 сир НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
07 грудня 2020 18:11
ТД сир 2021 НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
27 листопада 2020 15:29
додаток 1 сир.pdf
27 листопада 2020 15:29
додаток 4 проєкт договору сир.docx
27 листопада 2020 15:29
додаток 2.pdf
27 листопада 2020 15:29
додаток 3 сир.pdf
27 листопада 2020 15:28
ТД сир 2021.pdf
07 грудня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2020 18:11
переліК змін до тд.pdf
07 грудня 2020 18:11
додаток 4 проєкт договору сир нова редакція.docx
07 грудня 2020 18:11
додаток 3 сир нова редакція.pdf
07 грудня 2020 18:11
додаток 2 нова редакція.pdf
07 грудня 2020 18:11
додаток 1 сир НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
07 грудня 2020 18:11
ТД сир 2021 НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
27 листопада 2020 15:29
додаток 1 сир.pdf
27 листопада 2020 15:29
додаток 4 проєкт договору сир.docx
27 листопада 2020 15:29
додаток 2.pdf
27 листопада 2020 15:29
додаток 3 сир.pdf
27 листопада 2020 15:28
ТД сир 2021.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 30 листопада 2020 08:24
Дата відповіді: 30 листопада 2020 11:29
Доброго дня, шановний Замовнику. Згдіно вимог додатку №1 до документації торгів зокрема підпункту 3.2. вимагається наступне "На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати копії/скановані копії документів/у на підтвердження виконання у повному обсязі не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (акти/накладні). Питання: Чи може бути надно від 1 до 3 накладних (Актів), які підтверджують часткове виконання догвору при цьому про повне виконання договору буде вказано у листі відгуку від відповідного клієнта, так як поставки мають систематичний характер та кількість видаткових накладних складає бульше 1000 одиниць??? У випадку можливості на надання від 1 до 3 видаткових накладних на підтвердження виконання догвору просимо внести відповдіні зміни до документації торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Повідомляємо, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) усім Учасникам необхідно надати копії/скановані копії документів/у на підтвердження виконання у ПОВНОМУ обсязі не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (акти/накладні). Отже, акти/накладні повинні відповідати сумі визначеній у аналогічному договорі. Надання від 1 до 3 накладних (Актів), які підтверджують часткове виконання договору буде розцінюватись, як не відповідність кваліфікаційним критеріям.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 30 листопада 2020 11:54
Дата відповіді: 30 листопада 2020 12:15
Шановний замовнику, Згдіно вимог додатку №1 до документації торгів зокрема підпункту 3.2. вимагається наступне "На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати копії/скановані копії документів/у на підтвердження виконання у повному обсязі не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (акти/накладні). Питання: чи можна надати декілька видаткових накладних за умови що інформація про повне виконання договору міститься у листі відгуку??? Якщо так то вимагаємо внести відповдіні зміни до документації торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Повідомляємо, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) усім Учасникам необхідно надати копії/скановані копії документів/у на підтвердження виконання у ПОВНОМУ обсязі не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (акти/накладні). Отже, акти/накладні повинні відповідати сумі визначеній у аналогічному договорі. Надання видаткових накладних, які підтверджують часткове виконання договору буде розцінюватись, як не відповідність кваліфікаційним критеріям.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-27-008473-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБОДАР", Код ЄДРПОУ:39226192
Дата подання: 02 грудня 2020 17:10
Дискримінаційні умови тендерної документації
Управління освіти виконавчого комітету
Ковельської міської ради



ЛИСТ-ВИМОГА

Шановний замовнику, ще раз ПРОСИМО звернути увагу на тендерну документацію згдіно вимог додатку №1 до документації торгів зокрема підпункту 3.2. вимагається наступне "На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати копії/скановані копії документів/у на підтвердження виконання у повному обсязі не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (акти/накладні). Вимога: Просимо зробити зміни в цьому пункті щодо надання копій ВСІХ актів/накладних згідно аналогічного договору, а натомість підтвердженням виконанням договору зробити позитивний Лист-відгук, у якому Замовник повинен вказати: номер, дату укладання, суму (ціну) та предмет договору, а також інформацію про належне виконання договору. На підтвердження листа-відгука та аналогічного виконання договору надати учасниками копії/скановані копії документів (акти/накладні) на першу та останню поставку у кількості не менше однієї скан-копій за кожен вищевказаний період. Наша вимога базується на тому, що ми як учасники повинні прикласти для виконання теперішніх вимог близько двох тисяч документів, що унеможливлює завантажити файли більше 50 МБ в систему закупівель одним файлом.
Згідно із додатком 3, пунктом «Для підтвердження якості продукції Учасники надають (завантажують) у складі пропозиції:» Учасник повинен надати протокол випробувань продукції на вміст ГМО виданий не раніше листопада 2020р. ця умова є дискримінаційною, тому що протокол випробувань продукції на вміст ГМО проводяться один раз на рік та зазначаються внизу Протоколу (Експертного висновку) в пункті «Термін дії експертного висновку (протоколу)». Тому для прикладу, якщо протокол ГМО зроблений 01.01.2020р., то термін його дії буде відповідати одному році – до 01.01.2021р., а прийом пропозицій до 13.12.2020р., то це означає, що документ чинний на момент проведення торгів, а умова терміну видачі протоколу до ЛИСТОПАДА 2020р. підтверджує дискримінацію учасників.
Складається враження, що даними пунктами є навмисна дискримінація, що надає перевагу іншим залежним від тендерного комітету учасників.
Тому ПРОСИМО внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2020 18:35
Шановний Учаснику!
Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи обставини, що на виконання вимог Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», Закону України «Про державну систему біобезпеки при створенні, випробуванні, транспортуванні та використанні генетично модифікованих організмів» інформація про наявність, відсутність генетично-модифікованих організмів повинна міститись на пакуванні Товару, а також обіг товарів, продуктів та сировини які містять генетично-модифіковані організми повинні бути зареєстровані в порядку перебаченому законом. Крім того, згідно вимог чинного законодавства продукти харчування, які використовуються для харчування дітей не можуть вироблятись із сировини та містити генетично модифіковані організми, тому зазначена вимога обумовлена тим, що для поставки Учасником якісного товару згідно з предметом закупівлі та відповідністю вимогам Замовника Учасник повинен мати актуальний протокол досліджень на вміст ГМО.
Разом з тим, з аналізу вимог чинного законодавства, які регулюють проведення досліджень на наявність/відсутність генетично модифікованих організмів норми щодо терміну дії проведених досліджень відсутні.
Також, на у кожному регіоні України наявні установи та організації, які проводять дослідження щодо наявності/відсутності генетично модифікованих організмів в продуктах харчування та будь-які обмеження на законодавчому рівні щодо їх отримання відсутні. Окремо зазначаємо, що Орган оскарження неодноразово приймав рішення щодо необґрунтованості оскарження вимоги щодо неможливості надання документів отримання яких є безперешкодним (як приклад рішення №10500-р/пк-пз від 11.10.2018 (UA-2018-09-06-001460-b).
Також варто зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає норм, які обмежують право замовника вимагати від учасника документального підтвердження відповідності та компетентності учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що закупівля товару для харчування дітей є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, а функцією тендерного комітету є максимально ефективне проведення зазначеної закупівлі. Тому, вважаємо, що вищезазначені вимоги жодним чином не є дискримінаційними, оскільки будь-який учасник може отримати вказані документи, у разі його відповідності встановленим вимогам щодо системи управління якістю харчових продуктів.
Разом з цим повідомляємо, що до тендерної документації, в частині надання копій/сканованих копій документів/у на підтвердження виконання у повному обсязі не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (акти/накладні), будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬЧУК ДМИТРО В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ 1 811 760,00
UAH з ПДВ
1 811 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Радивилівмолоко" 1 829 073,60
UAH з ПДВ
1 829 073,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 19:43
4.6Наказ щодо підпису.pdf
15 грудня 2020 19:43
4.4Виписка з ЄДР.pdf
15 грудня 2020 19:43
4.1Витяг Ковальчук Д.В..pdf
15 грудня 2020 19:43
4.16Паспорт Юриста.pdf
15 грудня 2020 19:43
4.12Протокол Деражні.pdf
15 грудня 2020 19:43
1.6Кадастр.pdf
15 грудня 2020 19:43
1.12Сертифікат 22000-2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬЧУК ДМИТРО В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ

ТзОВ "Радивилівмолоко"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬЧУК ДМИТРО В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ
#3171006296
Відхилено 1 811 760,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 20:01
ТзОВ "Радивилівмолоко"
#31259168
Переможець 1 829 073,60
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 09:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Радивилівмолоко"
#31259168
1 829 073,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2022 16:18
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2022 16:16
Додаткова угода №4 від 28.02.2022 року до Договору №8-У від 05.01.2021 року.pdf зміни до договору
03 березня 2022 16:13
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2022 17:33
Додаткова угода №3 від 12.01.2022 р до Договору №8-У від 05.01.2021 р..pdf зміни до договору
12 січня 2022 17:32
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2022 20:49
Дод угода №2 від 31.12.2021 р. до Договору №8-У від 05.01.2021 р..PDF зміни до договору
01 січня 2022 20:44
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 22:29
Дод угода №1 від 30.12.2021 р. до Договору №8-у від 05.01.2021.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 22:26
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:11
договір сир ст.2 .pdf укладений
06 січня 2021 12:07
договір сир ст.1.pdf укладений
06 січня 2021 12:07
договір сир ст.3.pdf укладений
06 січня 2021 12:07
договір сир ст.4.pdf укладений
06 січня 2021 12:07
договір сир ст.5.pdf укладений
06 січня 2021 12:07
договір сир ст.6.pdf укладений
06 січня 2021 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі та викласти в новій редакції П.1.2.1 Кількість товарів: сир кисломолочний - 16263 кг..; сир твердий - 1680 кг. П. 3.1. Ціна договору становить : 1823717,88 грн. Всі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 8-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» домовились продовжити строк дії Договору необхідний для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, о обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі, що становить: 358741,64 грн. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить : 2 182 459,52 грн. з ПДВ» Пункт 1.2.1 Договору доповнити наступним абзацом: «У зв’язку із збільшенням суми Договору в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної в Договорі збільшено загальну кількість товарів на: сир кисломолочний - 3192 кг. Сир твердий – 334,25 кг.» Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання а діє до повного використання коштів за даною додатковою угодою, але не довше 28.02.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 8-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду до договору №8-У від 05.01.2021 про наступне: 1. Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 3.4 Договору Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару – Молочні продукти різні (сметана) не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору. У разі зміни договору зобов´язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо предмета, місця, строків виконання тощо 2. У зв’язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти п. 3.2 Договору у наступній редакції: «3.2. Ціна за одиницю товару становить : сир кисломолочний – 103,32 грн./кг; сир твердий - 193,56 грн./кг». 3. Доповнений пункт Додатковою угодою №2 від 31.12.2021р. до Договору №8-У від 05.01.2021 року викласти в новій редакції «У звꞌязку із збільшенням суми Договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі збільшено загальну кількість товарів на : сир кисломолочний – 2902,8293 кг. сир твердий – 303,8919 кг. » 4. Усі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 8-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також за згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони припиняють договірні відносини на постачання товару (сирні продукти) за Договором № 8-У від 05.01.2021 р. 2. Сторони погодили: пункт 3.1. розділу 3 Ціна договору викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього договору становить: 2161899,69 грн. (Два мільйона сто шістдесят одна тисяча вісімсот девꞌяносто девꞌять гривень 69 копійок) з ПДВ». 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 8-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сир кисломолочний 16263 кілограм 103,32
UAH з ПДВ
Сир твердий 1680 кілограм 193,56
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 січня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 2 161 899,69
UAH (в тому числі ПДВ 360 316,61 UAH)