Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2.2-3:2014 Поточний ремонт будівлі учбового корпусу. ДК021-2015 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи" (Поточний ремонт м'якої покрівлі будівлі учбового корпусу та ганку ДНЗ "Олександрійський професійний ліцей" по вулиці Героїв Сталінграда,25 м.Олександрія)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-11-27-008288-b f7a21463c83f499daa58b2998d6cf38f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Кривець

+380959133537 opl.ua@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Олександрійський професійний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 02544945
Вебсайт: http://oleksandria-proflyceum.edukit.kr.ua
Місцезнаходження: 28001, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, Покровська площа, буд. 18
Контактна особа: Олена Кривець
+380959133537
opl.ua@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 12:27
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН А.2.2.2-3:2014 Поточний ремонт будівлі учбового корпусу. ДК021-2015 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи" (Поточний ремонт м'якої покрівлі будівлі учбового корпусу та ганку ДНЗ "Олександрійський професійний ліцей" по вулиці Героїв Сталінграда,25 м.Олександрія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія, вул.Героїв Сталінграда,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника послуг на підставі Довідки про вартість виконаних послуг за формою №КБ-3 та Акта приймання виконаних послуг за формою №КБ-2В Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 15:21
спрощена покрівля.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-27-008288-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИСЬ.СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:34957894
Дата подання: 09 грудня 2020 22:34
відсутність дозволів
згідно пункту №12 в учасника відсутні дозвола на виконання робіт підвищенної небезпеки а саме: ремонт м"якої покрівлі проводиться з застосуванням газопальневих пальників і газу який знаходиться в балонах під тиском ,таким чином ці роботи відносяться до робіт підвищенної небезпеки і повині бути дозволи Додаток 6 до Порядку(в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207) пунк № 25, згідно з постановою Кабінету Міністрів України у “Додаток 2 до Порядку(в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207) 4-ий пунк. декларацію відомості матеріально-техничної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до ст.15 Закону України "Про охорону праці". згідно з цим вбичаемо порушення згідно ст.96 "порушення вимог законодавства,будівельних норм,стандартів і правил під час будівництва" 6 пункт

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2020 09:49
Відповідно до ч.14 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" учасник,пропозиція якого відхилена,може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам,визначеним в оголошення про проведення спрощеної закупівлі ,та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше,ніж через 3 робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов'язаний надати йому відповідь.
Таким чином, законодавством чітко визначено суб'єкт звернення з вимогою та зміст такої вимоги,яка може стосуватися виключно причин невідповідності пропозиції саме того учасника,який звертається з вимогою,а не інших учасників.
Ваша пропозиція не розглядалась замовником та не має статусу відхиленої,оскільки відповідно до ч.11 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник розглянув пропозицію учасника,яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
У зв'язку з вищевикладеним , ставлю вас до відома,що ваша вимога суперечить ч.14 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку з чим задоволенню не підлягає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПОБУТСЕРВІСПРОМ" 111 500,00
UAH з ПДВ
109 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИСЬ.СЕРВІС" 113 204,53
UAH з ПДВ
110 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 17:04
Електронний підпис
07 грудня 2020 17:03
Пропозиція.pdf
07 грудня 2020 17:03
Проект договору.pdf
07 грудня 2020 17:03
Календарний графік.pdf
07 грудня 2020 17:03
Захист довкілля.pdf
07 грудня 2020 17:03
Договірна ціна.pdf
07 грудня 2020 17:03
Довідка Субпідрядники.pdf
07 грудня 2020 17:03
Довідка працівники.pdf
07 грудня 2020 17:03
Довідка Обладнання.pdf
07 грудня 2020 17:03
Довідка Ліцензія.pdf
07 грудня 2020 17:03
Відгук до договору 74.pdf
07 грудня 2020 17:03
Відгук до Договору 71.pdf

Публічні документи

07 грудня 2020 21:16
Електронний підпис
07 грудня 2020 21:16
Статут Вись. Сервіс.pdf.p7s
07 грудня 2020 21:16
Статут Вись. Сервіс.pdf
07 грудня 2020 21:16
посвідчення робітн.pdf.p7s
07 грудня 2020 21:16
посвідчення робітн.pdf
07 грудня 2020 21:16
ПДВ Вись_image_only.pdf.p7s
07 грудня 2020 21:16
ПДВ Вись_image_only.pdf
07 грудня 2020 21:16
Корочки альпинисты.pdf.p7s
07 грудня 2020 21:16
Корочки альпинисты.pdf
07 грудня 2020 21:16
корочка Муляр.pdf.p7s
07 грудня 2020 21:16
корочка Муляр.pdf
07 грудня 2020 21:16
Єдиний податок.pdf.p7s
07 грудня 2020 21:16
Єдиний податок.pdf
07 грудня 2020 21:16
Док. 07.12.20 20-41-57_image_only.pdf.p7s
07 грудня 2020 21:16
Док. 07.12.20 20-41-57_image_only.pdf
07 грудня 2020 21:16
Довідка ЄДРПОУ.pdf.p7s
07 грудня 2020 21:16
Довідка ЄДРПОУ.pdf
07 грудня 2020 21:16
Відгук Вись.pdf.p7s
07 грудня 2020 21:16
Відгук Вись.pdf
07 грудня 2020 21:16
Витяг 18.11.2020_image_only.pdf.p7s
07 грудня 2020 21:16
Витяг 18.11.2020_image_only.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПОБУТСЕРВІСПРОМ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИСЬ.СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПОБУТСЕРВІСПРОМ"
#34741503
Переможець 109 500,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 15:42

Документи

09 грудня 2020 15:42
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:41
протокол 19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПОБУТСЕРВІСПРОМ"
#34741503
109 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2020 15:42
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:41
протокол 19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 11:49
Договор №117 від 16.12.20р.pdf укладений
16 грудня 2020 11:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 109 500,00
UAH