Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бактерицидні лампи та Бактерицидні опромінювачі настінні (згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019: «Класифікатор медичних виробів» 35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна))
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2020-11-27-007898-b ● 03516c7cc97d40068b9c246068ac853e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01991820 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Наталії Оржевської, 13 |
Контактна особа: |
Лариса Лобащук +380971517692 lobachyk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2020 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2020 14:21 |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Проводиться на очікувану вартість. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені в залежності від виділених фактичних бюджетних асигнувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Лампа бактерицидна TUV-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11700, Україна, Житомирська область, місто Новоград-Волинський, вулиця Наталії Оржевської,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35150 — Лампа ультрафіолетова герміцидна
2 штуки
Лампа бактерицидна TUV-15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11700, Україна, Житомирська область, місто Новоград-Волинський, вулиця Наталії Оржевської,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35150 — Лампа ультрафіолетова герміцидна
52 штуки
Лампа бактерицидна TUV-30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11700, Україна, Житомирська область, місто Новоград-Волинський, вулиця Наталії Оржевської,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35150 — Лампа ультрафіолетова герміцидна
2 штуки
Лампа бактерицидна BS 15W T8/G 13 ECO
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11700, Україна, Житомирська область, місто Новоград-Волинський, вулиця Наталії Оржевської,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35150 — Лампа ультрафіолетова герміцидна
50 штуки
Опромінювач бактерицидний настінний ОБН-35 М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11700, Україна, Житомирська область, місто Новоград-Волинський, вулиця Наталії Оржевської,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35150 — Лампа ультрафіолетова герміцидна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Тендерна пропозиція Учасника повинна бути складена українською мовою, за винятком документів та інформації, виданих іншими установами, підприємствами та організаціями, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. В разі якщо документи Учасника публічної закупівлі подаються на іншій, ніж українська або російська мови, такі документи повинні супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову. При цьому, визначальним є текст, викладений українською мовою. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2020 11:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2020 15:04 |
Тендерна документація Бактерицидні лампи та Бактерицидні опромінювачі.docx |
02 грудня 2020 11:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 листопада 2020 15:04 |
Тендерна документація Бактерицидні лампи та Бактерицидні опромінювачі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-27-007898-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЙКОВ АНАТОЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2086905832
Дата подання: 01 грудня 2020 20:57
Вимога щодо усунення порушень
Шановний Замовнику!
Зверніть увагу, що відповідно до Постанови* Кабінету Міністрів України №753 від 2 жовтня 2013 року, а саме п. 2.9 Загальної частини Технічного регламенту щодо медичних виробів, зазнчено наступне: медичний виріб — будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти. Оскільки опромінювачі бактерицидні не є приладом, що використовується з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти, предмет закупівлі не підпадає під Постанову Кабінету Міністрів України №753 від 2 жовтня 2013 року, а отже ви не маєте підстав вимагати наявність завіреної копії реєстраційного посвідчення МОЗ України (з додатками) або копії свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ України (з додатками), що свідчить про наявності товару в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення (опромінювач бактерицидний не є медичним виробом) оскільки ЗУ не передбачено обов'язкове отримання таких документів опромінювачем бактерицидним з вищенаведених причин, а отже вимога Замовника є такою, що хоч і ненавмисно, але що звужує коло потенційних учасників торгів. Просимо Вас визнати вимоги щодо наявності вищенаведених документів на товар такими, що не впливатимуть на зсіст тендерних пропозицій учасників з вищенаведених причин.
З повагою!
*Постанова: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/753-2013-%D0%BF#Text
Розгорнути
Згорнути
Зверніть увагу, що відповідно до Постанови* Кабінету Міністрів України №753 від 2 жовтня 2013 року, а саме п. 2.9 Загальної частини Технічного регламенту щодо медичних виробів, зазнчено наступне: медичний виріб — будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти. Оскільки опромінювачі бактерицидні не є приладом, що використовується з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти, предмет закупівлі не підпадає під Постанову Кабінету Міністрів України №753 від 2 жовтня 2013 року, а отже ви не маєте підстав вимагати наявність завіреної копії реєстраційного посвідчення МОЗ України (з додатками) або копії свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ України (з додатками), що свідчить про наявності товару в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення (опромінювач бактерицидний не є медичним виробом) оскільки ЗУ не передбачено обов'язкове отримання таких документів опромінювачем бактерицидним з вищенаведених причин, а отже вимога Замовника є такою, що хоч і ненавмисно, але що звужує коло потенційних учасників торгів. Просимо Вас визнати вимоги щодо наявності вищенаведених документів на товар такими, що не впливатимуть на зсіст тендерних пропозицій учасників з вищенаведених причин.
З повагою!
*Постанова: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/753-2013-%D0%BF#Text
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2020 13:00
Шановний Учаснику!
Ваша вимога уважно розглянута та відхилена з наступних підстав:
1.Ваше твердження про те, що Бактерицидний опромінювач не є медичним виробом, є помилковим, таким, що не відповідає дійсності та не має документального підтвердження.
2. Різноманітні виробники Бактерицидних опромінювачів надають разом з поставленим товаром пакет документів для підтвердження їх відповідності, а саме паспорт, Декларацію відповідності вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, Свідоцтво про державну реєстрацію, що свідчить про наявність товару в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення. Дана інформація є у відкритих джерелах. Наприклад, в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення зареєстровано за номером 5913/2006 Опромінювачі бактерицидні.
3.Тендерна документація розроблена у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" і жодним чином не обмежує конкурентних засад проведення закупівлі.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Ваша вимога уважно розглянута та відхилена з наступних підстав:
1.Ваше твердження про те, що Бактерицидний опромінювач не є медичним виробом, є помилковим, таким, що не відповідає дійсності та не має документального підтвердження.
2. Різноманітні виробники Бактерицидних опромінювачів надають разом з поставленим товаром пакет документів для підтвердження їх відповідності, а саме паспорт, Декларацію відповідності вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, Свідоцтво про державну реєстрацію, що свідчить про наявність товару в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення. Дана інформація є у відкритих джерелах. Наприклад, в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення зареєстровано за номером 5913/2006 Опромінювачі бактерицидні.
3.Тендерна документація розроблена у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" і жодним чином не обмежує конкурентних засад проведення закупівлі.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Номер вимоги: UA-2020-11-27-007898-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЙКОВ АНАТОЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2086905832
Дата подання: 02 грудня 2020 21:18
2
Вітаю вас знову, Шановний Замовнику! Спробую Вам пояснити простою мовою. По-перше, Що може бути документальним підтвердженням офіційних відкритих ресурсів с найвищим органом юридичної сили держави - Законом? По-друге, якщо різні виробники надають певні документи, це означає, що це їх обов'язок і ви маєте підстави вимагати такі документи? Виходить, офіційно постачають бюджетним організаціям держави опромінювачі лише декілька виробників, а інші нахабно порушують закон? По-третє: відповідно до Наказу № 49 "Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру та Порядку видачі Підтвердження про державну реєстрацію, медичної техніки та виробів медичного призначення", а саме "Порядку ведення Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення" від 06.02.2008, п.2: Унесення медичної техніки та виробів медичного призначення (далі - медичні вироби) до Державного реєстру є обов'язковою підставою для їх увезення на митну територію України, реалізації та використання в медичній практиці на Україні. Нижче у додатку Порядок видачі Підтвердження про державну реєстрацію медичної техніки та виробів медичного призначення є пункт: Юридична (фізична) особа, що має намір ввозити медичну техніку та вироби медичного призначення на митну територію України, має право отримати Підтвердження про державну реєстрацію медичної техніки та виробів медичного призначення (далі - Підтвердження) в Україні (додаток). Ми. як учасник бажаємо запропонувати товар українського походження. Підскажіть, будь ласка, як нам бути, якщо Закон інформує нас про одне, а ви вимагаєте інше? Послилання на наказ: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0049282-08#Text
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 02 грудня 2020 21:29
Причина: помилки
Номер вимоги: UA-2020-11-27-007898-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЙКОВ АНАТОЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2086905832
Дата подання: 02 грудня 2020 21:49
2
Вітаю вас знову, Шановний Замовнику! Спробую Вам пояснити простою мовою. По-перше, Що може бути документальним підтвердженням офіційних відкритих ресурсів з найвищим органом юридичної сили держави - Законом? По-друге, якщо різні виробники надають певні документи, це означає, що це їх право чи обов'язок? Виходить, офіційно постачають бюджетним організаціям держави опромінювачі лише ТМ "Заповіт" і ще декілька виробників, а інші нахабно порушують закон? По-третє, якщо ми дійсно помиляємось і опромінювач є медичними виробом: відповідно до Наказу № 49 "Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру та Порядку видачі Підтвердження про державну реєстрацію, медичної техніки та виробів медичного призначення", а саме "Порядку ведення Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення" від 06.02.2008, п.2: Унесення медичної техніки та виробів медичного призначення (далі - медичні вироби) до Державного реєстру є обов'язковою підставою для їх увезення на митну територію України, реалізації та використання в медичній практиці на Україні. Нижче у додатку Порядок видачі Підтвердження про державну реєстрацію медичної техніки та виробів медичного призначення є пункт: Юридична (фізична) особа, що має намір ввозити медичну техніку та вироби медичного призначення на митну територію України, має право отримати Підтвердження про державну реєстрацію медичної техніки та виробів медичного призначення (далі - Підтвердження) в Україні (додаток). Ми. як учасник, бажаємо запропонувати товар українського походження. Підскажіть, будь ласка, як нам бути, якщо Закон інформує нас про одне, а ви вимагаєте інше? Послилання на наказ: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0049282-08#Text Будь ласка, ознайомтесь. Якщо ваша думка зміниться, будь ласка, переглянте ще раз вимоги щодо сертифікатів ISO, висновків на виріб (не враховуючи лампи), посвідчення реєстрації. Тлумачення ЗУ, жодні документи не відносять опромінювач до класу медичних виробів. У випадку, якщо ми помиляємось, зверніть увагу на вимогу щодо реєстрації опромінювача. Успіхів!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 грудня 2020 10:21
Шановний Учаснику!
Ваша вимога уважно розглянута та відхилена з наступних підстав:
1. Бактерицидний опромінювач є медичним виробом, що засвідчується:
• Постанова КМУвід 20 березня 2020 р. № 224 «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» відносить Бактерицидний опромінювач до медичних виробів за кодом 9018200000.
• наявність Бактерицидного опромінювача в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення;
• наявність Бактерицидного опромінювача за кодом 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні на офіційному майданчику Prozorro Market.
2.Тендерна документація розроблена у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" і жодним чином не обмежує конкурентних засад проведення закупівлі.
3.Усі тендерні пропозиції, незалежно від виробника і країни походження , будуть оцінюватись у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" на конкурентних засадах, згідно з принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Ваша вимога уважно розглянута та відхилена з наступних підстав:
1. Бактерицидний опромінювач є медичним виробом, що засвідчується:
• Постанова КМУвід 20 березня 2020 р. № 224 «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» відносить Бактерицидний опромінювач до медичних виробів за кодом 9018200000.
• наявність Бактерицидного опромінювача в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення;
• наявність Бактерицидного опромінювача за кодом 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні на офіційному майданчику Prozorro Market.
2.Тендерна документація розроблена у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" і жодним чином не обмежує конкурентних засад проведення закупівлі.
3.Усі тендерні пропозиції, незалежно від виробника і країни походження , будуть оцінюватись у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" на конкурентних засадах, згідно з принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН" #41644003 |
Переможець |
39 696,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2020 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 15:24
|
Договір 1135.pdf | укладений |
29 грудня 2020 15:24
|