Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заміна водонапірної башти «Рожновського» в с. Борівське Шевченківського району Харківської області (реконструкція) (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами) ДК 021:2015 45454000-4, Реконструкція)
Очікувана вартість
424 476,00 UAH
UA-2020-11-27-007452-b 97d27b1d3b62446f900db5e078c80493
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ананко Леонід Пилипович

+705-21-47 uzkh@kharkivoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 03366144
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5
Контактна особа: Ананко Леонід Пилипович
+705-21-47
uzkh@kharkivoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 18:00
Очікувана вартість: 424 476,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 122,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Пропозиція подається викладається українською мовою. 61022, м. Харків, пл. Свободи, 5, Держпром, 9 підїзд, 5 поверх
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Заміна водонапірної башти «Рожновського» в с. Борівське Шевченківського району Харківської області (реконструкція) (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами) ДК 021:2015 45454000-4, Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки можуть проводитись з попередньою оплатою відповідно до бюджетного законодавства України та постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати, товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти у термін до трьох місяців з дня надходження коштів на придбання матеріалів у розмірі 30%. від загального річного обсягу. Підрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів, як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з актами приймання-передачі виконаних робіт Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовником після надання Підрядником підписаних актів виконаних робіт (за формою №№ КБ-2в, КБ-3), перевірки спеціалістами технічного нагляду, з яким Замовник укладає окремий договір, обсягів виконаних робіт, їх якості та відповідності нормативним вимогам, проектно-кошторисній документації, умовам цього Договору та після підписання Замовником актів з урахуванням надходження відповідних коштів на рахунок Замовника здійснює перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 робочих днів Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 14:45
ДОДАТОК 4.doc
27 листопада 2020 14:45
ДОДАТОК 3.doc
27 листопада 2020 14:45
ДОДАТОК 2.doc
27 листопада 2020 14:45
Додаток 1.docx
27 листопада 2020 14:45
Вимоги до предмету закуівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАБЕНКО ПАВЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ" 400 879,15
UAH з ПДВ
400 879,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 16:55
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:55
Документи.pdf.p7s
08 грудня 2020 16:55
Документи.pdf
08 грудня 2020 16:55
Договір оренди.pdf.p7s
08 грудня 2020 16:55
Договір оренди.pdf
08 грудня 2020 16:55
Аналогічний договір.pdf.p7s
08 грудня 2020 16:55
Аналогічний договір.pdf
08 грудня 2020 16:55
5 Довідки.pdf.p7s
08 грудня 2020 16:55
5 Довідки.pdf
08 грудня 2020 16:55
4 Листи-згоди.pdf.p7s
08 грудня 2020 16:55
4 Листи-згоди.pdf
08 грудня 2020 16:55
3 Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2020 16:55
2 Технічне завдання.pdf.p7s
08 грудня 2020 16:55
2 Технічне завдання.pdf
08 грудня 2020 16:55
1 Проект договору.pdf.p7s
08 грудня 2020 16:55
1 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАБЕНКО ПАВЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАБЕНКО ПАВЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3019316132
Переможець 400 879,15
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 16:48

Документи

10 грудня 2020 16:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БАБЕНКО ПАВЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3019316132
400 879,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 16:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:27
Д.у. 3 до дог. 121.20 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:27
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:28
Д.у. 2 до дог. 121.20 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:28
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 12:48
Д.у. 1 до дог 121.20 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 12:48
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 12:38
ДОГ 121.20.pdf укладений
18 грудня 2020 12:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 2.1. розділу 2.2. СТРОКИ РЕКОНСТРУКЦІЇ ОБ ЄКТА (ВИКОНАННЯ РОБІТ)- нова редакція. 2. Пунк 3.1. розділу 3. Договірна ціна.Фінансування та проведення розрахунків за виконанні роботи - нова редакція. 3. Пункт 13.1. розділу 13. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ - нова редакція. 4. Пункт 15.2. розділу 15. Заключні положення- нова редакція. 5. Інші умови до договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 121/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розділ 16. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін - нова редакція. 2. Інші умови до договору від 18.12.2020 № 121/20 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 121/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 12.1. розділу 12. Внесення змін у договір та його розірвання 1.1 - нова редакція. 2. Інші умови до договору від 18.12.2020 № 121/20 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 121/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML