Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» за кодом ДК 021-2015: 71240000-2 (Послуги з виконання комплексу землевпорядних робіт та робіт із землеустрою)
"Architectural, engineering and planning services" the code DK 021-2015: 71240000-2 (Services for the implementation of a set of land management and land management works)
Очікувана вартість
86 666,67 UAH
UA-2020-11-27-007228-b 82d0e3e93257475792040920faabbced
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухарчик Віктор

+380487293800 omts-amp@port.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Кухарчик Віктор
+380487293800
omts-amp@port.odessa.ua
Додаткові контактні особи: Гладун Олена Романівна
+38(048) 729-43-15
gor@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
National ID: 38728457
Contact point: Kukharchyk Viktor
+380487293800
omts-amp@port.odessa.ua
Additional contacts: HLADUN OLENA
+38(048) 729-43-15
gor@ods.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2021 10:30
Початок аукціону: 16 лютого 2021 12:41
Очікувана вартість: 86 666,67 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 866,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 27 листопада 2020 14:39
Enquiries until: 01 січня 2021 00:00
Complaints submission until: до 07 січня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 січня 2021 10:30

Information

Estimated total value: 86 667 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 867 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 2 500,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Scope of the procurement
«Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» за кодом ДК 021-2015: 71240000-2 (Послуги з виконання комплексу землевпорядних робіт та робіт із землеустрою) Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
"Architectural, engineering and planning services" the code DK 021-2015: 71240000-2 (Services for the implementation of a set of land management and land management works)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з виконання комплексу землевпорядних робіт та робіт із землеустрою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, площа Митна, 1/4
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Services for the implementation of a set of land management and land management works
CPV: 71240000-2
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг, які визначені Календарним планом на надання послуг (Додаток № 2 до Договору), проводиться поетапно та здійснюються Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, на підставі Акту наданих послуг за кожен етап, з моменту отримання належним чином оформленого рахунку від Виконавця за умови затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Послуг, що є предметом Договору. Власні кошти підприємства Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності дозволу на розробку проекту землеустрою
Дата подання: 15 грудня 2020 16:28
Дата відповіді: 17 грудня 2020 15:05
Доброго дня. Просимо надати інформацію щодо наявних у Замовника вихідних даних для надання послуг згідно технічних вимог, що містяться у Додатку 2 до тендерної документації, зокрема: розпоряджень/рішень щодо надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою?
Відповідь: Дякуємо за звернення та інформуємо стосовно поставленого питання.
У Замовника наявні всі вихідні данні, в тому числі і рішення Одеської міської ради про надання дозволу на розробку проектів землеустрою та правовстановлюючі документи на об’єкти нерухомого майна розташовані на земельних ділянках.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

UA-2020-11-27-007228-b82d0e3e93257475792040920faabbced
Найменування закупівельника: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження закупівельника: 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІМ КОНСАЛТИНГ" Відповіді учасника Документи
Очікується рішення
Документи
до 22 січня 2021 16:05
ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО" Відповіді учасника Документи
Очікується рішення
Документи
до 22 січня 2021 16:05

Вимога про усунення невідповідностей

за результатами розгляду інформації та/або документів, з урахуванням висновку ВМ та ДР ОФ ДП «АМПУ» вих. № 19-01-06.02/11-10 від 20.01.2021 року, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «АІМ Консалтинг» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, встановлено наступне. 1). перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пп.1.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації учасником надано документ "Відомості про матеріально-технічні ресурси" від 05.01.2021 р. №1-01/21 без дотримання встановлених Замовником вимог, а саме Учасником не зазначено використання/невикористання(власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до документу "Відомості про матеріально-технічні ресурси" від 05.01.2021 р. №1-01/21 Учасником надано документ "Оборотно-сальдовая ведомость по счету 12 за Январь 2020 г. - Декабрь 2020 г.". Співставленням документу "Відомості про матеріально-технічні ресурси" від 05.01.2021 р. №1-01/21 та документу "Оборотно-сальдовая ведомость по счету 12 за Январь 2020 г. - Декабрь 2020 г." Замовником встановлено наступні порушення: Учасником не підтверджено наступне обладнання - Мобільна робоча станція Fujitsu H720 у кількості - 1 од.; Робоча станція Fujitsu MI5W - 2 од.; Системний блок Intel Pentium - 2 од.; Монітор широкоформатний Hanns G HK241 - 12 од.; Ліцензійне програмне забезпечення Digitals - 7 од.; Ліцензійне програмне забезпечення AutoCAD LT 2021 - 1 од.; Автомобіль Chery TSGGO 4 - 1 од.; Геодезичний супутниковий приймач TOPCON GPS GRS-1 - 1 од.; Геодезичний супутниковий приймач TOPCON SOKKIA - 1 од. заявлене в документі "Відомості про матеріально-технічні ресурси" від 05.01.2021 р. №1-01/21. Також учасником надано документ "Оборотно-сальдовая ведомость по счету 12 за Январь 2020 г. - Декабрь 2020 г." без дотримання вимог встановлених Замовником у п.7 Р. І Тендерної документації стосовно мови документів які повинен надавати учасник процедури закупівлі. 1.2. На вимогу пп. 3.4. п.3 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано документ "Лист щодо повноважень на підпис документів тендерної пропозиції" від 05.01.2021 р. №7-01/21 з недостовірним зазначенням щодо відсутності у директора ТОВ "АІМ Консалтинг" обмежень щодо можливості підписання договорів. Учасником надано документ "Рішення учасника Товариства з обмеженою відповідальністю ""АІМ КОНСАЛТИНГ"" від 06.07.20219 р. б/н в якому зазначено, що Товариство переходить на діяльність на підставі модельного статуту. Постановою КМУ "Деякі питання дерегуляції господарської діяльності" від 27.03.2019 р. №367 затверджено модельний статут товариства з обмеженою відповідальністю. Згідно затвердженого КМУ модельного статуту у директора ТОВ "АІМ КОНСАЛТИНГ" наявні обмеження щодо підписання договорів. Також при складанні документа "Лист щодо повноважень на підпис документів тендерної пропозиції" від 05.01.2021 р. №7-01/21 учасником не дотримано вимоги щодо наявності в даному документі зразка підпису уповноваженої особи. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пп.1.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців,використання/невикористання(власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці.» 2.2. Пп.3.4. п.3 Додатку 1 до тендерної документації «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договіру про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису.» 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців,використання/невикористання(власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 3.2. Учасник повинен надати/завантажити інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договіру про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції.

Документи

Публічні документи

22 січня 2021 15:34
sign.p7s
22 січня 2021 15:34
ISO9001.pdf.p7s
22 січня 2021 15:34
Рішення_2П.pdf.p7s
22 січня 2021 15:34
Рішення 5П-01.pdf.p7s
22 січня 2021 15:34
ISO9001.pdf
22 січня 2021 15:34
Рішення_2П.pdf
22 січня 2021 15:34
Рішення 5П-01.pdf
22 січня 2021 15:34
Виписка з бух.обліку.pdf
09 січня 2021 12:29
sign.p7s
09 січня 2021 12:26
sign.p7s
06 січня 2021 16:41
sign.p7s
06 січня 2021 16:41
Рішення про перехід.p7s
06 січня 2021 16:41
Ліцензія.pdf.p7s.p7s
06 січня 2021 16:41
Ліцензія.pdf.p7s
06 січня 2021 16:41
Ліцензія.pdf
06 січня 2021 16:41
Гарантія 3840-20.pdf.p7s.p7s
06 січня 2021 16:41
Гарантія 3840-20.pdf.p7s
06 січня 2021 16:41
Гарантія 3840-20.pdf
06 січня 2021 16:41
9 - Технічні вимоги.pdf.p7s
06 січня 2021 16:41
9 - Технічні вимоги.pdf
06 січня 2021 16:41
7.1 - До повноважень.pdf.p7s
06 січня 2021 16:41
7.1 - До повноважень.pdf
06 січня 2021 16:41
7 - Лист_повноваження.pdf
06 січня 2021 16:41
4 - Довідка МС.pdf.p7s
06 січня 2021 16:41
4 - Довідка МС.pdf
06 січня 2021 16:41
3840-20.zip.p7s
06 січня 2021 16:41
3840-20.zip
06 січня 2021 16:41
3 - Довідка ст. 17.pdf.p7s
06 січня 2021 16:41
3 - Довідка ст. 17.pdf
06 січня 2021 16:41
2.1 - Сертифікати.pdf.p7s
06 січня 2021 16:41
2.1 - Сертифікати.pdf
06 січня 2021 16:41
2 - Виконавці.pdf.p7s
06 січня 2021 16:41
2 - Виконавці.pdf
06 січня 2021 16:41
11 - Лист_згода.pdf.p7s
06 січня 2021 16:41
11 - Лист_згода.pdf
06 січня 2021 16:41
10 - Довідка_довкілля.pdf
06 січня 2021 16:41
1.1 - до МТБ.pdf.p7s
06 січня 2021 16:41
1.1 - до МТБ.pdf
06 січня 2021 16:41
1- МТБ.pdf.p7s
06 січня 2021 16:41
1- МТБ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

за результатами розгляду інформації та/або документів, з урахуванням висновку ВМ та ДР ОФ ДП «АМПУ» вих. № 19-01-06.02/11-10 від 20.01.2021 року, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Земельне кадастрове бюро» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, встановлено наступне. 1). перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано документ "Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази" від 30.12.2020 р. №1518/20 без дотримання встановлених Замовником вимог, а саме Учасником не зазначено використання/невикористання(власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази учасником надано документ "Балансова виписка" від 30.12.2020 р. №1519. Співставленням документу "Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази" від 30.12.2020 р. №1518/20 та документу "Балансова виписка" від 30.12.2020 р. Замовником встановлено наступні порушення: Учасником не підтверджено наступне обладнання - Ноутбук HP ProBook 450 (P4P30EA) у кількості - 2 шт.; Компютер Impression CoolPlay 11117 у кількості - 1 шт.; Принтер та сканер Canon MF 4400 у кількості - 1 шт.; Ліцензійне програмне забезпечення Геодезична Інформаційна Система 6 (GIS 6) у кількості - 3 шт.; Ліцензійне програмне забезпечення Digitals у кількості - 3 шт.; Електронний тахеометр Topcon GTS-105Nу кількості - 1 шт.; Квадрокоптер БПЛС DJI Phantom 4 Pro кількості - 1 шт. 1.2. На вимогу пп.1.2. п 1 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано документ "Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхзідні знання та досвід" від 30.12.2020 р. №1517/20 в якому зазначено працівника Шевчук Любов Геннадіївна, яка займає посаду Інженер-землевпорядник. На підтвердження на імя даного працівника надано Кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника №014533 від 27.12.2019 р. виданий відповідно до протоколу рішення Кваліфікаційної комісії НУ БІП України №12 від 19.12.2019. Проте в документі "Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхзідні знання та досвід" від 30.12.2020 р. №1517/20 зазначено сертифікат інженера-землевпорядника №014533 від 26.12.2019 р. виданий відповідно до протоколу рішення Кваліфікаційної комісії НУ БІП України №12 від 19.12.2019. 1.3. На вимогу пп.1.3. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано документ "Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору(ів)" від 30.12.2020 р. №1520/20. В даному документі зазначено Договір №15/18 від 14.10.19 р., проте учасником на підтвердження не надано копію Договору №15/18 від 14.10.19 р. невід’ємними частинами; копію документу(ів), передбаченого(их) умовами цього договору (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за цим договором; копію позитивного листа-відгуку від контрагента за цим договором. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пп.1.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців,використання/невикористання(власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці.» 2.2. Пп.1.2. п.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника/співвиконавця працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту, інформація про наявність чинних кваліфікаційних сертифікатів із зазначенням дати, номера видачі та ким видані), а саме: • не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, що підтверджується завіреними Учасником копіями кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників, згідно зі ст. 26 Закону України «Про землеустрій»; • одного сертифікованого інженера-геодезиста, що підтверджується завіреною Учасником копією кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста, згідно Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність». Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. У такому випадку складають окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в розрізі співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькових, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його співвиконавцем (в усіх інших випадках).» 2.3. Пп.1.3. п.1. Додатку 1 до тендерної документації «Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Увага!!! У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше 1-го аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору.» 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен надати/завантажити Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців,використання/невикористання(власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 3.2. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника/співвиконавця працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту, інформація про наявність чинних кваліфікаційних сертифікатів із зазначенням дати, номера видачі та ким видані), а саме: • не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, що підтверджується завіреними Учасником копіями кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників, згідно зі ст. 26 Закону України «Про землеустрій»; • одного сертифікованого інженера-геодезиста, що підтверджується завіреною Учасником копією кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста, згідно Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність». Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. У такому випадку складають окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в розрізі співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькових, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його співвиконавцем (в усіх інших випадках). 3.3. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Увага!!! У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше 1-го аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору. У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції.

Документи

Публічні документи

22 січня 2021 13:02
sign.p7s
22 січня 2021 13:01
Довідка працівники.pdf
22 січня 2021 13:01
Довідка обладнання.pdf
11 січня 2021 08:35
sign.p7s
11 січня 2021 08:29
Витяг єдиний податок.pdf
11 січня 2021 08:23
sign.p7s
11 січня 2021 08:22
Технічне завдання.pdf
11 січня 2021 08:22
Додаток №3.pdf
11 січня 2021 08:22
Додаток №3.1.pdf
11 січня 2021 08:22
Довідка ст. 17.pdf
11 січня 2021 08:22
Довідка працівники.pdf
11 січня 2021 08:22
Довідка обладнання.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІМ КОНСАЛТИНГ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО"

Критерій Вимога Підтвердження

Актуальні тендери

До пошуку