Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів комунальної власності)
Очікувана вартість
772 802,10 UAH
UA-2020-11-27-006794-b 81f6e534a6724359a7078ccf7b677848
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Бубряк

+380952161889 mmkprbu34850918@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мукачівське міське комунальне підприємство "Ремонтно-будівельне управління"
Код ЄДРПОУ: 34850918
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. МУКАЧЕВО, вул. Ужгородська, буд. 17-А
Контактна особа: Юрій Бубряк
+380952161889
mmkprbu34850918@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 14:39
Очікувана вартість: 772 802,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 864,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7728.02 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги(Послуги з охорони об’єктів комунальної власності)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 14:50
10.12.2020_Тендерна_документацiя_ОХОРОНА_(НОВА_РЕДАКЦIЯ).doc
10 грудня 2020 14:50
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_10.12.2020_р..doc
27 листопада 2020 14:16
Тендерна документація ОХОРОНА.doc
27 листопада 2020 14:16
Проєкт договору.doc
10 грудня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 14:50
10.12.2020_Тендерна_документацiя_ОХОРОНА_(НОВА_РЕДАКЦIЯ).doc
02 грудня 2020 13:59
02.12.2020_Тендерна_документацiя_ОХОРОНА_(НОВА_РЕДАКЦIЯ).doc
10 грудня 2020 14:50
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_10.12.2020_р..doc
02 грудня 2020 13:59
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_02.12.2020_р..doc
27 листопада 2020 14:16
Тендерна документація ОХОРОНА.doc
27 листопада 2020 14:16
Проєкт договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обсяг закупівлі
Дата подання: 01 грудня 2020 15:30
Дата відповіді: 02 грудня 2020 10:02
Доброго дня! Питання по обсягу постів на об'єкті Парк «Центральний»: 2 працівники одночасно здійснюють охорону в робочі дні, та 2 працівники одночасно охороняють об'єкт цілодобово у вихідні та святкові? Вірно розуміємо? Якщо так, тоді обсяг годин по двои об'єктам буде складати 19530 годин, але тоді чому у формі пропозиції у Вас зазначено 11 352 години (5676 *2)? Прохання роз'яснити, бо щось обсяги не сходяться. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Оскільки виникла необхідність внести уточнення до форми тендерної пропозиції, яка викладена в Додатку №1 до Тендерної документації в частині кількості годин, та до пункту 8 розділу 1 стосовно умов оплати, доцільно викласти Тендерну документацію в новій редакції. Дякую.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВАРТА ІП" 664 500,00
UAH з ПДВ
620 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРТ" 623 983,50
UAH з ПДВ
623 983,50
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВАРТА І П-1" 705 600,00
UAH з ПДВ
705 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 17:59
Електронний підпис
16 грудня 2020 16:15
Електронний підпис
16 грудня 2020 16:13
Довідка про відносини.PDF
16 грудня 2020 16:13
Довідка про санкції.PDF
16 грудня 2020 16:13
Ліцензія НБУ.pdf
16 грудня 2020 16:13
Гарантия.pdf
16 грудня 2020 16:13
Проект договору.PDF
16 грудня 2020 16:13
Док. керівника.PDF
16 грудня 2020 16:13
Наказ про призначення.PDF
16 грудня 2020 16:13
Статут.PDF
16 грудня 2020 16:13
Ліцензія.PDF
16 грудня 2020 16:13
Витяг податку.PDF
16 грудня 2020 16:13
Виписка.PDF
16 грудня 2020 16:13
Довідка про ліцензію.PDF
16 грудня 2020 16:13
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

30 грудня 2020 21:49
Електронний підпис
30 грудня 2020 21:48
Довідка ч.2 ст.17 РБУ.pdf
30 грудня 2020 21:48
Довідка переможця РБУ.pdf
30 грудня 2020 21:48
Довідка п.12 ч.1 ст.17 РБУ.pdf
30 грудня 2020 21:48
Довідка МВС.pdf
30 грудня 2020 21:48
Довідка (1).zip
16 грудня 2020 20:16
Електронний підпис
16 грудня 2020 20:14
Форт.pdf.p7s.p7s.p7s.p7s.p7s
16 грудня 2020 20:14
Лицензия НБУ (цветн).pdf.p7s
16 грудня 2020 20:14
IG-201547-800.pdf.p7s.p7s.p7s
16 грудня 2020 20:14
Тендерна пропозиція.pdf
16 грудня 2020 20:14
Статут.pdf
16 грудня 2020 20:14
Проект договору.pdf
16 грудня 2020 20:14
Накази на працівників.PDF
16 грудня 2020 20:14
Довідка щодо ліцензії.pdf
16 грудня 2020 20:14
Довідка ст.236 ГКУ.pdf
16 грудня 2020 20:14
Виписка.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 18:01
Електронний підпис
16 грудня 2020 16:48
Електронний підпис
16 грудня 2020 16:47
Документи керівника.pdf
16 грудня 2020 16:47
Довідка про санкції.PDF
16 грудня 2020 16:47
Dovirenist_Kovalenko_Zavirena.pdf
16 грудня 2020 16:47
Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf
16 грудня 2020 16:47
Підписаний_dog7472.pdf
16 грудня 2020 16:47
Підписаний_gar7472.pdf
16 грудня 2020 16:47
Проект договору.PDF
16 грудня 2020 16:47
Наказ про призначення.PDF
16 грудня 2020 16:47
Опис.PDF
16 грудня 2020 16:47
Наказ про ліцензію.PDF
16 грудня 2020 16:47
Виписка.PDF
16 грудня 2020 16:47
Довідка про ліцензію.PDF
16 грудня 2020 16:47
Додаток 4, таблиця 6.PDF
16 грудня 2020 16:47
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВАРТА ІП"

ТОВ "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРТ"

ПП "ВАРТА І П-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ВАРТА ІП"
#40679124
Відхилено 620 000,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 16:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРТ"
#32081955
Переможець 623 983,50
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 15:03

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ВАРТА ІП" #40679124

№ рішення у справі

63/72-р/к

Дата рішення у справі

21.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

21 грудня 2020 16:54
Електронний підпис
21 грудня 2020 16:52
SCAN0406.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРТ"
#32081955
623 983,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 16:21
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2022 15:34
додаткова № 4.pdf зміни до договору
10 січня 2022 15:32
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 13:24
продовження строку дії договору Форт.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 13:22
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 10:43
Додаткова № 2 ФОРТ.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 10:40
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 14:01
Додаткова № 2 ФОРТ.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 11:17
ФОРТ.PDF зміни до договору
21 січня 2021 11:16
ВАРТА.pdf зміни до договору
20 січня 2021 16:39
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:13
SCAN0438.PDF укладений
04 січня 2021 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення помилка при виборі договору.
Номер договору про закупівлю: №2
Договір:
Номер додаткової угоди: угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяг закупівлі на 6 612, 00 (шість тисяч шістсот дванадцять гривень 00 копійок) грн., та викладено п. 2.1. Договору в наступній редакції: «Загальна вартість послуг за Договором складає 617 373, 15 (шістсот сімнадцять тисяч триста сімдесят три гривня 15 копійок) грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: №2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяг закупівлі на 6 612, 00 (шість тисяч шістсот дванадцять гривень 00 копійок) грн., та викладено п. 2.1. Договору в наступній редакції: «Загальна вартість послуг за Договором складає 617 373, 15 (шістсот сімнадцять тисяч триста сімдесят три гривня 15 копійок) грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: №2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено дію Договору та викладено пункт 6.1. Договору в наступній редакції: «6.1. Цей Договір набирає чинності з дня його укладення але в будь якому випадку не раніше 04.01.2021 р. та діє до 28.02.2022 р. включно, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором».
Номер договору про закупівлю: №2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти пункт 6.1. Договору № 2 від 04.01.2021 року в наступній редакції: «6.1. Цей Договір набирає чинності з дня його укладення але в будь якому випадку не раніше 04.01.2021 р. та діє до 10.01.2022 р. включно, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором». Сторони домовились викласти пункт 2.1. Договору № 2 від 04.01.2021 року в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість послуг за Договором складає 636 062, 25 (шістсот тридцять шість тисяч шістдесят дві гривні 25 копійок) грн. без ПДВ. З них 617 371, 50 (шістсот сімнадцять тисяч триста сімдесят одна гривня 50 копійок) грн. без ПДВ на відносини які виникли у 2021 році та 18 690, 75 (вісімнадцять тисяч шістсот дев'яносто гривень 75 копійок) грн. без ПДВ на відносини які виникли з 01.01.2022 по 10.01.2022 включно.
Номер договору про закупівлю: №2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 10 січня 2022
Сума оплати за договором: 636 062,25
UAH