Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Папір офісний А4 та конверти
Очікувана вартість
820 000,00 UAH
UA-2020-11-27-006348-b 7469dca323c0490195487e555b07f5b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Петренко

+380934911841 mtz@myk.gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська обласна прокуратура
Код ЄДРПОУ: 02910048
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Спаська, 28
Контактна особа: Любов Петренко
+380934911841
mtz@myk.gp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2020 15:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 12:52
Очікувана вартість: 820 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
Папір офісний А4 та конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 13:53
Електронний цифровий підпис
27 листопада 2020 13:52
ДОДАТОК 1 стаття 16.docx
27 листопада 2020 13:52
Додаток 6 проект договору.docx
27 листопада 2020 13:52
Додаток 3 теххарактеристики.docx
27 листопада 2020 13:52
Додаток 5.docx
27 листопада 2020 13:52
Додаток 2 вимоги ст 17.docx
27 листопада 2020 13:52
Оголошення ПАПІР ТА конверти.doc
27 листопада 2020 13:52
ТД папір конверти канц. 27.11.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-27-006348-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 02 грудня 2020 17:25
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-11-27-006348-b на закупівлю «Папір офісний А4 та конверти» де Замовником виступає Миколаївська обласна прокуратура. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-11-27-006348-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме - яскравість UV ISO 2470 не менше - 100%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційний параметр і викласти його в наступній редакції: яскравість ISO 2470 не менше - 97% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2020 13:23
Згідно технічної специфікації Додатку № 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію» по процедурі закупівлі – відкриті торги щодо придбання товару: код за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний-А4 та конверти) торговельні марки паперу не зазначені. Вказані технічні характеристики паперу повинні відповідати вимогам замовника. Таким характеристикам відповідає товар декількох торговельних марок. Зважаючи на вищезазначене тендерний комітет Миколаївської обласної прокуратури буде розглядати можливість придбання товару незалежно від торгівельної марки, що забезпечить можливість прийняття участі у торгах максимальної кількості учасників та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції. У зв'язку з чим положення тендерної документації відповідають вимогам статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі.
Дякуємо за зауваження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 709 920,00
UAH з ПДВ
709 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мироненко Антон Леонідович 721 390,00
UAH з ПДВ
721 390,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

21 грудня 2020 17:44
sign.p7s
21 грудня 2020 17:35
документи переможця5
21 грудня 2020 17:35
документи переможця4
21 грудня 2020 17:35
документи переможця3
21 грудня 2020 17:35
документи переможця2
21 грудня 2020 17:34
документи переможця1
11 грудня 2020 17:50
sign.p7s
11 грудня 2020 17:48
тех вимоги0054.PDF
11 грудня 2020 17:48
ст 170017.PDF
11 грудня 2020 17:48
пропозиція0111.PDF
11 грудня 2020 17:48
наказ тендер.PDF
11 грудня 2020 17:48
лист згода договір0016.PDF
11 грудня 2020 17:48
кол скан витяг пдв.pdf
11 грудня 2020 17:48
згода персон дані0003.PDF
11 грудня 2020 17:48
дов ліцензування0023.PDF
11 грудня 2020 17:48
дов аналог0031.PDF
11 грудня 2020 17:48
баланс 2019.PDF
11 грудня 2020 17:48
Xerox Premier-80 от 21.06.2018.pdf
11 грудня 2020 17:48
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
11 грудня 2020 17:48
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
11 грудня 2020 17:48
38Mkz540 Миколаївгаз збут.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВ Сантарекс

Критерій Вимога Підтвердження

ФОП Мироненко Антон Леонідович

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 709 920,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
709 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 грудня 2020 08:50
Договір 239 Сантарекс папір.pdf укладений
28 грудня 2020 08:48
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2020 10:25
Допугода папір.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії постачання товару
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку