Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ОТОЛАРИНГОЛОГІЇ ІМ. ПРОФ. О.С. КОЛОМІЙЧЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02011870 |
Вебсайт: | http://www.iol.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. ЗООЛОГІЧНА, буд. 3 |
Контактна особа: |
Оксана Бондаренко +380631409265 tender.lor.inst@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2020 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 2 766 666,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 666,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2020 20:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2020 19:56 |
тд_20-015_додаток_4 проект_договору_н.р.pdf | |
06 грудня 2020 19:56 |
тд_20_015_н.р._від_20.12.05.pdf | |
06 грудня 2020 19:56 |
тд_20_015_додаток_3_вимоги_до_переможця_н.р.pdf | |
06 грудня 2020 19:56 |
тд_20_015_додаток_5б_опитувальник фіз_особи.pdf | |
06 грудня 2020 19:56 |
тд_20_015_додаток_5-а_опитувал_ник_юридичноi_особи.pdf | |
06 грудня 2020 19:56 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf | |
06 грудня 2020 19:56 |
тд_20_015_додаток_2_перелiк_iнформацii.pdf | |
06 грудня 2020 19:56 |
тд_20_015_додаток_1_технічні вимоги_н.р.pdf | |
27 листопада 2020 16:14 |
тд_20_015_додаток_1-а_Гарантійний лист.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 28 грудня 2020 18:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-13-000100 ● f929a2320c764543a6f39d40dd6071f8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 15:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.08.2021 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-11-27-006338-b 27.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 14:26:24
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі джерела безперебійного живлення (Мережі гарантованого електропостачання ГРЩ 1 та ГРЩ3 згідно проекту з зовнішнім щитом байпасу) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-27-006338-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Чи укладено за результатами проведення процедури закупівлі договір з переможцем торгів - товариством з обмеженою відповідальністю «АЛБАТ» (далі – ТОВ «АЛБАТ»)?
2. У разі укладання договору, які причини його не оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу?
3. У разі не укладання договору з ТОВ «АЛБАТ» чи приймалось рішення про відміну торгів?
4. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-20 18:54:36
Пояснення
Державна Аудиторська служба України
Тендерного комітету
ДУ «Інституту отоларингології ім. проф. О.С. Коломійченка НАМН України»
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі джерела безперебійного живлення (Мережі гарантованого електропостачання ГРЩ 1 та ГРЩ3 згідно проекту з зовнішнім щитом байпасу) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-27-006338-b), надаємо наступні пояснення в межах поставлених питань:
- За результатами проведеної закупівлі договір з переможцем торгів ТОВ «Албат» не укладався.
- Жодних фінансових або інших зобов’язань між сторонами не виникало.
Рішення про намір укласти договір з переможцем торгів було ухвалено 19.12.2020 року при цьому строки визначенні в ч. 5 та ч. 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Станом на 31.12.2020 року договір з ТОВ «Албат» не було укладено. Після чого укладення такого договору у 2021 році було неможливе у зв’язку з закінченням бюджетного року, та відсутності фінансування на таку закупівлю на 2021 рік.
При цьому акцентуємо увагу на тому, що Замовником 17.03.2021 року було ухвалено рішення (Протокол № 34 від 17.03.2021 року – Додаток 1) визнати тендер по процедурі відкриті торги № UA-2020-11-27-006338-b (ДК 021:2015: 31154000-0 — Джерела безперебійного живлення), по якому 19 грудня 2020 року опубліковано повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі ТОВ "АЛБАТ" (2 761 000,00 грн.), таким що не відбувся, оскільки бюджетного фінансування у 2021 році для здійснення такої закупівлі не передбачено.
Зазначену інформація було опубліковано 17.03.2021 року о 15 год. 20 хв. в особистому кабінеті замовника (інф. з особистого кабінету Замовника на майданчику zakupki.prom.ua – Додаток 2).
Вважаємо що відсутність інформації про визнання тендеру таким що не відбувся технічною помилкою.
Додаток 1 - Протокол № 34 (два файли, стр.1 та стр.2) від 17.03.2021 року.
Додаток 2 - інф. з особистого кабінету Замовника на майданчику zakupki.prom.ua.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-08-20 18:55:41
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі джерела безперебійного живлення (Мережі гарантованого електропостачання ГРЩ 1 та ГРЩ3 згідно проекту з зовнішнім щитом байпасу) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-27-006338-b), надаємо наступні пояснення в межах поставлених питань:
- За результатами проведеної закупівлі договір з переможцем торгів ТОВ «Албат» не укладався.
- Жодних фінансових або інших зобов’язань між сторонами не виникало.
Рішення про намір укласти договір з переможцем торгів було ухвалено 19.12.2020 року при цьому строки визначенні в ч. 5 та ч. 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Станом на 31.12.2020 року договір з ТОВ «Албат» не було укладено. Після чого укладення такого договору у 2021 році було неможливе у зв’язку з закінченням бюджетного року, та відсутності фінансування на таку закупівлю на 2021 рік.
При цьому акцентуємо увагу на тому, що Замовником 17.03.2021 року було ухвалено рішення (Протокол № 34 від 17.03.2021 року – Додаток 1) визнати тендер по процедурі відкриті торги № UA-2020-11-27-006338-b (ДК 021:2015: 31154000-0 — Джерела безперебійного живлення), по якому 19 грудня 2020 року опубліковано повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі ТОВ "АЛБАТ" (2 761 000,00 грн.), таким що не відбувся, оскільки бюджетного фінансування у 2021 році для здійснення такої закупівлі не передбачено.
Зазначену інформація було опубліковано 17.03.2021 року о 15 год. 20 хв. в особистому кабінеті замовника (інф. з особистого кабінету Замовника на майданчику zakupki.prom.ua – Додаток 2).
Вважаємо що відсутність інформації про визнання тендеру таким що не відбувся технічною помилкою.
Додаток 1 - Протокол № 34 (два файли, стр.1 та стр.2) від 17.03.2021 року.
Додаток 2 - інф. з особистого кабінету Замовника на майданчику zakupki.prom.ua.
- пояснення держаудит служба.docx
- Протокол № 34 стр.1.pdf
- Протокол № 34 стр.2.pdf
- Інформ. з особистого кабінета замовника.png
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі UA-2020-11-27-006338-b відмінити торги по закупівлі № UA-2020-11-27-006338-b (ДК 021:2015: 31154000-0 — Джерела безперебійного живлення), у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2021-09-02 11:56:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Ризики, що спрацювали
RISK-1-16
RISK-2-19-1
RISK-1-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Вінур" |
2 736 320,00
UAH
|
2 400 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ПЛАЙМТЕКС" |
2 674 800,00
UAH
|
2 674 800,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "АЛБАТ" |
2 761 000,00
UAH
|
2 761 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Газенергобуд |
2 766 000,00
UAH
|
2 766 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР" |
2 766 666,00
UAH
|
2 766 666,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Вінур" #39969291 |
Відхилено |
2 400 000,00
UAH
|
19 грудня 2020 16:15
|
ТОВ "ПЛАЙМТЕКС" #41741376 |
Відхилено |
2 674 800,00
UAH
|
19 грудня 2020 16:29
|
ТОВ "АЛБАТ" #31111009 |
Переможець |
2 761 000,00
UAH
|
19 грудня 2020 16:34
|