Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Джерела безперебійного живлення (Мережі гарантованого електропостачання ГРЩ 1 та ГРЩ3 згідно проекту з зовнішнім щитом байпасу)
Очікувана вартість
2 766 666,67 UAH
UA-2020-11-27-006338-b 618b213c4b5f4443a27aecafd73bce29
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Бондаренко

+380631409265 tender.lor.inst@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ОТОЛАРИНГОЛОГІЇ ІМ. ПРОФ. О.С. КОЛОМІЙЧЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 02011870
Вебсайт: http://www.iol.com.ua/
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. ЗООЛОГІЧНА, буд. 3
Контактна особа: Оксана Бондаренко
+380631409265
tender.lor.inst@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 15:00
Очікувана вартість: 2 766 666,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 666,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-11-02-011588-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик (Медико-технічних вимог) предмета закупівлі «Мережі гарантованого електропостачання ГРЩ 1 та ГРЩ3 згідно проекту з зовнішнім щитом байпасу». Джерело фінансування: Державний бюджет України. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
ДБЖ мережі гарантованого електропостачання ГРЩ 1, із зовнішнім щитом байпасу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Зоологічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021
ДК 021:2015: 31154000-0 — Джерела безперебійного живлення
1 одиниця
ДБЖ мережі гарантованого електропостачання мережі гарантованого електропостачання ГРЩ 3, із зовнішнім щитом байпасу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Зоологічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021
ДК 021:2015: 31154000-0 — Джерела безперебійного живлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2020 20:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2020 19:56
тд_20-015_додаток_4 проект_договору_н.р.pdf
27 листопада 2020 16:14
тд_20-015_додаток_4_проект_договору .pdf
27 листопада 2020 13:51
тд_20-027_додаток_4_проект_договору .pdf
06 грудня 2020 19:56
тд_20_015_н.р._від_20.12.05.pdf
27 листопада 2020 13:51
тд_20_015.pdf
06 грудня 2020 19:56
тд_20_015_додаток_3_вимоги_до_переможця_н.р.pdf
27 листопада 2020 16:14
тд_20_015_додаток_3_вимоги_до_переможця.pdf
27 листопада 2020 13:51
тд_20_027_додаток_3_вимоги_до_переможця.pdf
06 грудня 2020 19:56
тд_20_015_додаток_5б_опитувальник фіз_особи.pdf
27 листопада 2020 16:14
тд_20_015_додаток_5-б_опитувал_ник фіз_особи.pdf
27 листопада 2020 13:51
тд_20_027_додаток_5-б_опитувал_ник фіз_особи.pdf
06 грудня 2020 19:56
тд_20_015_додаток_5-а_опитувал_ник_юридичноi_особи.pdf
27 листопада 2020 16:14
тд_20_015_додаток_5-а_опитувал_ник_юридичноi_особи.pdf
27 листопада 2020 13:51
тд_20_027_додаток_5-а_опитувал_ник_юридичноi_особи.pdf
06 грудня 2020 19:56
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
06 грудня 2020 19:56
тд_20_015_додаток_2_перелiк_iнформацii.pdf
27 листопада 2020 16:14
тд_20_015_додаток_2_перелiк_iнформацii.pdf
27 листопада 2020 13:51
тд_20_027_додаток_2_перелiк_iнформацii.pdf
06 грудня 2020 19:56
тд_20_015_додаток_1_технічні вимоги_н.р.pdf
27 листопада 2020 16:14
тд_20_015_додаток_1_технічні вимоги.docx
27 листопада 2020 13:51
тд_20_027_додаток_1_технічні вимоги.pdf
27 листопада 2020 16:14
тд_20_015_додаток_1-а_Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2020 13:51
тд_20_027_додаток_1-а_Гарантійний лист.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна документація
Дата подання: 27 листопада 2020 14:08
Дата відповіді: 27 листопада 2020 20:49
Доброго лня. У файлі " тд_20_027_додаток_1_технічні вимоги.pdf" перелік медичних товарів, які не співпадають з назвою закупівлі "Мережі гарантованого електропостачання ГРЩ 1 та ГРЩ3 згідно проекту з зовнішнім щитом байпасу - 2 ед". Скажіть будь ласка, технічні вимоги у тендерній документації вірні?
Відповідь: Вітаємо і дякуємо за запитання. Файли в тендерній документації оновлено. Зараз технічні вимоги у тендерній документації вірні. З повагою, команда закупівель.
Строки поставки
Дата подання: 29 листопада 2020 17:18
Дата відповіді: 07 грудня 2020 18:53
Шановний замовник. Просимо зазначити реальну дату, чи строки поставки товару, чи у Вас вже є обраний постачальник, який має такІ ДБЖ у наявності, які він доставив на територію України за попередньою домовленістью з Вами? Строк поставки до України не менше 60 робочих днів, а зазвичай 90 днів. У вас же зазначено в 1 місці(розділ 1 Тендерної докуентації) та у системі строк поставки до 31.12.2020 року, проте у договорі прописано "у строки, що не перевищують 21 (двадцяти одного) дня з моменту отримання Постачальником заявки Покупцем" З такими вимогами будуть приймати участь лише 2 учасника з максимальною ціною, а саме постачальник з яким було домовлено та інша організація, яка вийде щоб тендер відбувся. Просимо привести документацію та строки поставки у відповідність до рельних строків постачання та розуміння коли саме необхідно отримати товар. Також просимо зазначити реальну необхідність скільки ДБЖ Вам потрібно, адже у Розділі 1 ТД зазначено 2 одиниці, а у технічному завданні - 1 шт. Скільки потрібно? У разі якщо зміни не будуть внесені - ми будемо вимушені подати інформацію про цю закупівлю у відповідні органи державної влади, у тому числі у МОЗ та ДАСУ для відповідної оцінки умов тендерної документації у тому числі і поставки, а також буже проведений аналіз учасників та їх повязаність між собою та Вашою організацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, реальні строки поставки викладено у новій редакції додатку 4 до тендерної документації. Нам необхідні 2 ДБЖ. Тендерна документація викладена в новій редакції. Прохання задавати питання по суті закупівлі, стримувати емоції та не фантазувати те, чого не має.
Строки поставки
Дата подання: 29 листопада 2020 17:25
Дата відповіді: 07 грудня 2020 18:54
Звертаємо особливу увагу та те, що у разі, якщо ви опублікуєте переможця у день аукціону, то договір поставки буде можливо підписати не раніше ніж 24.12.2020, тобто на саму поставку(у разі якщо вона повинна відбутися до 31.12.2020 р.) залишається 4 робочі дні. А за законом договір може бути підписаний не пізніше 03.01.2020 року, тобто поставка до кінця року неможлива. Нагально просимо внести зміни у тендерну документацію з терміном поставки не пізніше ніж через 60 робочих днів з моменту отримання заявки від замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, читайте відповідь на попереднє питання.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-27-006338-b.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ПЛАЙМТЕКС", Код ЄДРПОУ:41741376
Дата подання: 28 грудня 2020 18:21
Скарга щодо неправомірного рішення Замовника торгів
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2020 21:36
рішення від 29.12.2020 № 24007 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 29 грудня 2020 21:35
рішення від 21.01.2021 № 1063.pdf
Дата публікації: 26 січня 2021 19:05

Документи подані скаржником

28 грудня 2020 17:13
Додаток_1_ISO_9001.pdf
28 грудня 2020 17:13
Додаток_2_ISO_14001.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-13-000100 ● f929a2320c764543a6f39d40dd6071f8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2021 15:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.08.2021 № 274

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Галина ВАШЕКА



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-11-27-006338-b 27.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-17 14:26:24

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі джерела безперебійного живлення (Мережі гарантованого електропостачання ГРЩ 1 та ГРЩ3 згідно проекту з зовнішнім щитом байпасу) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-27-006338-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Чи укладено за результатами проведення процедури закупівлі договір з переможцем торгів - товариством з обмеженою відповідальністю «АЛБАТ» (далі – ТОВ «АЛБАТ»)?
2. У разі укладання договору, які причини його не оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу?
3. У разі не укладання договору з ТОВ «АЛБАТ» чи приймалось рішення про відміну торгів?
4. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-20 18:54:36

Пояснення

Державна Аудиторська служба України
Тендерного комітету
ДУ «Інституту отоларингології ім. проф. О.С. Коломійченка НАМН України»

Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі джерела безперебійного живлення (Мережі гарантованого електропостачання ГРЩ 1 та ГРЩ3 згідно проекту з зовнішнім щитом байпасу) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-27-006338-b), надаємо наступні пояснення в межах поставлених питань:
- За результатами проведеної закупівлі договір з переможцем торгів ТОВ «Албат» не укладався.
- Жодних фінансових або інших зобов’язань між сторонами не виникало.
Рішення про намір укласти договір з переможцем торгів було ухвалено 19.12.2020 року при цьому строки визначенні в ч. 5 та ч. 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Станом на 31.12.2020 року договір з ТОВ «Албат» не було укладено. Після чого укладення такого договору у 2021 році було неможливе у зв’язку з закінченням бюджетного року, та відсутності фінансування на таку закупівлю на 2021 рік.
При цьому акцентуємо увагу на тому, що Замовником 17.03.2021 року було ухвалено рішення (Протокол № 34 від 17.03.2021 року – Додаток 1) визнати тендер по процедурі відкриті торги № UA-2020-11-27-006338-b (ДК 021:2015: 31154000-0 — Джерела безперебійного живлення), по якому 19 грудня 2020 року опубліковано повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі ТОВ "АЛБАТ" (2 761 000,00 грн.), таким що не відбувся, оскільки бюджетного фінансування у 2021 році для здійснення такої закупівлі не передбачено.
Зазначену інформація було опубліковано 17.03.2021 року о 15 год. 20 хв. в особистому кабінеті замовника (інф. з особистого кабінету Замовника на майданчику zakupki.prom.ua – Додаток 2).
Вважаємо що відсутність інформації про визнання тендеру таким що не відбувся технічною помилкою.

Додаток 1 - Протокол № 34 (два файли, стр.1 та стр.2) від 17.03.2021 року.
Додаток 2 - інф. з особистого кабінету Замовника на майданчику zakupki.prom.ua.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-08-20 18:55:41

Пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі джерела безперебійного живлення (Мережі гарантованого електропостачання ГРЩ 1 та ГРЩ3 згідно проекту з зовнішнім щитом байпасу) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-27-006338-b), надаємо наступні пояснення в межах поставлених питань:
- За результатами проведеної закупівлі договір з переможцем торгів ТОВ «Албат» не укладався.
- Жодних фінансових або інших зобов’язань між сторонами не виникало.
Рішення про намір укласти договір з переможцем торгів було ухвалено 19.12.2020 року при цьому строки визначенні в ч. 5 та ч. 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Станом на 31.12.2020 року договір з ТОВ «Албат» не було укладено. Після чого укладення такого договору у 2021 році було неможливе у зв’язку з закінченням бюджетного року, та відсутності фінансування на таку закупівлю на 2021 рік.
При цьому акцентуємо увагу на тому, що Замовником 17.03.2021 року було ухвалено рішення (Протокол № 34 від 17.03.2021 року – Додаток 1) визнати тендер по процедурі відкриті торги № UA-2020-11-27-006338-b (ДК 021:2015: 31154000-0 — Джерела безперебійного живлення), по якому 19 грудня 2020 року опубліковано повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі ТОВ "АЛБАТ" (2 761 000,00 грн.), таким що не відбувся, оскільки бюджетного фінансування у 2021 році для здійснення такої закупівлі не передбачено.
Зазначену інформація було опубліковано 17.03.2021 року о 15 год. 20 хв. в особистому кабінеті замовника (інф. з особистого кабінету Замовника на майданчику zakupki.prom.ua – Додаток 2).
Вважаємо що відсутність інформації про визнання тендеру таким що не відбувся технічною помилкою.

Додаток 1 - Протокол № 34 (два файли, стр.1 та стр.2) від 17.03.2021 року.
Додаток 2 - інф. з особистого кабінету Замовника на майданчику zakupki.prom.ua.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі UA-2020-11-27-006338-b відмінити торги по закупівлі № UA-2020-11-27-006338-b (ДК 021:2015: 31154000-0 — Джерела безперебійного живлення), у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

2021-09-02 11:56:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK-1-16

RISK-2-19-1

RISK-1-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Вінур" 2 736 320,00
UAH
2 400 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ПЛАЙМТЕКС" 2 674 800,00
UAH
2 674 800,00
UAH
Документи
ТОВ "АЛБАТ" 2 761 000,00
UAH
2 761 000,00
UAH
Документи
ТОВ Газенергобуд 2 766 000,00
UAH
2 766 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР" 2 766 666,00
UAH
2 766 666,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 09:20
4_1_Статут_ТОВ_ВІНУР.pdf
14 грудня 2020 09:20
Структура ТОВ ВІНУР 2020.pdf
14 грудня 2020 09:20
8_1_Брошура_ДБЖ_Kehua_KR33.pdf
14 грудня 2020 09:20
2_1_3_Відгук.pdf
14 грудня 2020 09:20
1_Додаток 1А.pdf

Публічні документи

12 грудня 2020 19:28
Електронний підпис
12 грудня 2020 19:27
Статут ТОВ ПЛАЙМТЕКС.pdf
12 грудня 2020 19:27
Опис документів.pdf.p7s
12 грудня 2020 19:27
Опис документів.pdf
12 грудня 2020 19:27
ВИТЯГ ПДВ.pdf.p7s
12 грудня 2020 19:27
ВИТЯГ ПДВ.pdf

Публічні документи

24 грудня 2020 14:44
Електронний підпис
24 грудня 2020 14:44
2.1. МВС Завізіон_15.12.2020.PDF
24 грудня 2020 14:44
1.1. РОЗРАХУНОК ЦІНИ ДБЖ.pdf
11 грудня 2020 18:50
Електронний підпис
11 грудня 2020 18:49
14. Статут Албат 2019 (коп).pdf
11 грудня 2020 18:49
5. Додаток 1-а ДБЖ.pdf

Публічні документи

12 грудня 2020 10:31
Електронний підпис
12 грудня 2020 10:24
Техніка.pdf
12 грудня 2020 10:24
Статут.pdf
12 грудня 2020 10:24
Протокол.pdf
12 грудня 2020 10:24
Повноваження.pdf
12 грудня 2020 10:24
Опитувальник.pdf
12 грудня 2020 10:24
Наказ.pdf
12 грудня 2020 10:24
Лист пояснення.pdf
12 грудня 2020 10:24
Довідка забезпечення.pdf
12 грудня 2020 10:24
Гарантійний лист.pdf
12 грудня 2020 10:24
Відгук.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 12:19
Електронний підпис
10 грудня 2020 12:18
catalog-2020.pdf
10 грудня 2020 12:18
Статут з описом.pdf
10 грудня 2020 12:18
Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2020 12:18
Витяг 03.12. 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Вінур"

ТОВ "ПЛАЙМТЕКС"

ТОВ "АЛБАТ"

ТОВ Газенергобуд

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Вінур"
#39969291
Відхилено 2 400 000,00
UAH
19 грудня 2020 16:15
ТОВ "ПЛАЙМТЕКС"
#41741376
Відхилено 2 674 800,00
UAH
19 грудня 2020 16:29
ТОВ "АЛБАТ"
#31111009
Переможець 2 761 000,00
UAH
19 грудня 2020 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛБАТ"
#31111009
2 761 000,00
UAH
Документи