Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

20П-101_45250000-4 – Будівництво заводів/установок, гірничодобувних і переробних об‘єктів та об‘єктів нафтогазової інфраструктури (Реконструкція установки комплексної підготовки газу №3 Шебелинського ГКР за межами населених пунктів на территорії адміністративного підпорядкування Шебелинської сільської ради в Балаклійському р-ні Харківської області. Монтаж систем АСК ТП, КВПтаА, ВС, СПЗ, Вузли виміру витрат газу)
20Р-101_45250000-4 - Construction of plants / installations, mining and processing facilities and oil and gas infrastructure facilities (Reconstruction of the complex of gas preparation №3 of Shebelinsky GKR outside the settlements on the territory of administrative subordination of Shebelinsky village council in Balakliysky district of Kharkiv region. Installation of systems ASK TP, KVPtaA, VS, SPZ, Units of gas consumption measurement)
Очікувана вартість
45 964 121,07 UAH
UA-2020-11-27-006234-b 43e68f3ce7d248d59be8e93a25e53ee1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Косюга

+380681361291 kostiantyn.kosiuha@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Костянтин Косюга
+380681361291
kostiantyn.kosiuha@ugv.com.ua
Додаткові контактні особи: Козак Володимир
+380444614722
volodymyr.kozak@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JSC Ukrgasvydobuvannya
National ID: 30019775
Contact point: Kostiantyn Kosiuha
+380681361291
kostiantyn.kosiuha@ugv.com.ua
Additional contacts: Козак Володимир
+380444614722
volodymyr.kozak@ugv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2020 15:00
Початок аукціону: 27 січня 2021 11:15
Очікувана вартість: 45 964 121,07 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 919 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 229820 UAH
Publication date: 27 листопада 2020 13:46
Enquiries until: 18 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 грудня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 45 964 121 UAH including VAT
Minimal lowering step: 919 000 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language. Terms of providing tender security: in accordance with the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45250000-4 – Будівництво заводів/установок, гірничодобувних і переробних об‘єктів та об‘єктів нафтогазової інфраструктури (Реконструкція установки комплексної підготовки газу №3 Шебелинського ГКР за межами населених пунктів на территорії адміністративного підпорядкування Шебелинської сільської ради в Балаклійському р-ні Харківської області. Монтаж систем АСК ТП, КВПтаА, ВС, СПЗ, Вузли виміру витрат газу)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45250000-4 — Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури

45250000-4 - Construction of plants / installations, mining and processing facilities and oil and gas infrastructure facilities (Reconstruction of the complex of gas preparation №3 of Shebelinsky GKR outside the settlements on the territory of administrative subordination of Shebelinsky village council in Balakliysky district of Kharkiv region. Installation of systems ASK TP, KVPtaA, VS, SPZ, Units of gas consumption measurement)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45250000-4
Період постачання: по 31 серпня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів на підставі підписаних: - Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (типова форма КБ-3); - Актів приймання виконаних робіт (типова форма №КБ-2в); - Актів приймання – передачі змонтованого обладнання. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 15:38
Перелік змін 20П-101.docx
08 грудня 2020 15:38
1089_Реконструкція установки комплексної підготовки газу №3.sts
08 грудня 2020 15:38
ТД_20П-101_УКПГ нова редакція.docx
27 листопада 2020 13:46
ТД_20-101_УКПГ3_.docx
27 листопада 2020 13:46
Проектна документація частина 2.7z
27 листопада 2020 13:46
Проектна документація частина 1.7z
27 листопада 2020 13:46
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx
27 листопада 2020 13:46
Вимоги до Розрахунку ціни пропозиції.doc
27 листопада 2020 13:46
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_послуги 22.09.xlsx
27 листопада 2020 13:46
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

нульовий кошторис
Дата подання: 27 листопада 2020 14:55
Дата відповіді: 01 грудня 2020 16:32
Для вірного розрахунку вартості робіт просимо надати нульовий кошторис в форматі інформаційної моделі
Відповідь: Відповідно до Вашого звернення, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Запитання стосовно технічних вимог
Дата подання: 09 грудня 2020 15:38
Дата відповіді: 11 грудня 2020 14:33
Після ретельного розгляду проектної документації (креслення 03.55.01.УКПГ-АТХ1.Аркуш 4.) та вимог до масових витратомірів серії Optimass3000 (опросні листи Додаток В.1 та Додаток В.2) виникло запитання щодо доцільності вимоги до максимального тиску робочої середи 600 кгс/см2 ( Додаток В.2). Судячи з креслення всі витратоміри підключені до однієї живлячої мережі "Інгібітор з ЄІ-1, ЄІ-2), шкала вимірювання ЕКМ (підключених після витратомірів по всіх лініях Н1-Н10) становить 0-25 Мпа. Чому в такому разі до витратомірів різні вимоги 400 кгс/см2 та 600 кгс/см2? Чи можна в такому разі для розрахунку та надання в пропозиції використати прилади з однаковими характеристиками (максимальний робочий тиск 400 кгс/см2)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Розрахунок пропозиції учасники здійснюють у відповідності до технічного завдання.
Щодо обладнання/матеріалів що входять до об'ємів поставки підрядника
Дата подання: 16 грудня 2020 12:19
Дата відповіді: 17 грудня 2020 20:38
За результатами ознайомлення з проектною документацією, відповідно до процедури, виникло запитання щодо уточнення переліку обладнання/матеріалів що входять до обємів поставки підрядника, а саме: - У специфікаціях проекту присутні обладнання/матеріали, виробництва ЕЦВРНГО, яке є одним з структурних підрозділів ГПУ "Шебелинкагазвидобування". Просимо надати уточнення, чи входить обладнання виробництва ЕЦВРНГО (відповідно до проекту) до обємів постачання Підрядника? У разі постачання обладнання/матеріалів виробництва ЕЦВРНГО Замовником, просимо додати відомість поставки Замовника до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. За основу для формування цінової пропозиції потенційним учасником необхідно використовувати Додаток №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Уточнення складу обладнання
Дата подання: 16 грудня 2020 14:47
Дата відповіді: 17 грудня 2020 15:57
Згідно відомості устаткування (додаток № 3 до тендерної документації) передбачається постачання наступного обладнання без позначеннь маркування, серії, виробника чи опитувального аркуша: - поз. 39 "Манометр загальнотехнічний", 69 шт; - поз. 40 "Манометр сигналізуючий вибухозахищений", 19 шт; Згідно наданої кошторисної документації (нульовий кошторис) передбачається постачання: - код 1704-20073-1 - "Манометр загальнотехнічний 232.30", 69 шт; - код 1704-20016-1 - "Манометр сигналізуючий вибухозахищений МХ 111ВН", 19 шт; Згідно наданих у складі тендерної документації специфікацій обладнання, виробів і матеріалів пердбачається використання манометрів "ДМ 05 160" та манометрів сигналізуючих "ДМ-2005Сг". Просимо усунути розбіжності означених позицій в тендерній документації або надати уточнення щодо пріоритету документа тендерної документації для виконання коректного розрахунку вартості обладнання, що постачається згідно відомості устаткування, та підбору аналогів обладнання (за необхідності).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. За основу для формування цінової пропозиції потенційним учасником необхідно використовувати додаток №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».

Уточнення складу
Дата подання: 16 грудня 2020 14:48
Дата відповіді: 17 грудня 2020 16:00
Згідно відомості устаткування (додаток № 3 до тендерної документації) та наданої кошторисної документації (нульовий кошторис) передбачається постачання "Термометр біметалевий R5502", 17 шт (поз. 57, 58 відомості) та "Термометр біметалевий TG54 в комплекті з гільзою та бобишкою", 25 шт (поз. 59-61 відомості). Згідно наданих у складі тендерної документації специфікацій обладнання, виробів і матеріалів пердбачається використання термометрів біметалевих "ТБ-100-100". Просимо усунути розбіжності означених позицій в тендерній документації або надати уточнення щодо пріоритету документа тендерної документації для виконання коректного розрахунку вартості обладнання, що постачається згідно відомості устаткування, та підбору аналогів обладнання (за необхідності).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. За основу для формування цінової пропозиції потенційним учасником необхідно використовувати додаток №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
О ротаметрах
Дата подання: 16 грудня 2020 17:01
Дата відповіді: 17 грудня 2020 20:37
Здравствуйте. В приложенных опросных листах В1, В2, В3 (ротаметры) не указан параметры "вязкость" и "плотность". Без указания данных параметров нет возможности корректно произвести выбор ротаметров. Просим внести данные параметры в опросные листы.
Відповідь: Доброго дня. Ротаметри встановлюються на насосах, які призначені для перекачування метанолу. Для розрахунку приймати відповідні параметри метанолу.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-27-006234-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 22 січня 2021 18:27
Вимога Замовнику
Вимога прикріплена в окремому файлі
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-16-000029 ● 207b5b80be434497b5dd75bf1bf908c9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2021 16:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


16.03.2021 № 78

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-11-27-006234-b 27.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-18 15:04:38

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт 45250000-4 – Будівництво заводів/установок, гірничодобувних і переробних об‘єктів та об‘єктів нафтогазової інфраструктури (Реконструкція установки комплексної підготовки газу №3 Шебелинського ГКР за межами населених пунктів на территорії адміністративного підпорядкування Шебелинської сільської ради в Балаклійському р-ні Харківської області. Монтаж систем АСК ТП, КВПтаА, ВС, СПЗ, Вузли виміру витрат газу) (ДК 021:2015: 45250000-4 — Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-27-006234-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-22 11:22:54

Відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури

Пояснення на запит прикріплено у файлі

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-03-22 11:22:05

Відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури

Пояснення на запит прикріплено у файлі

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку по процедурі закупівлі 45250000-4 – Будівництво заводів/установок, гірничодобувних і переробних об‘єктів та об‘єктів нафтогазової інфраструктури (Реконструкція установки комплексної підготовки газу №3 Шебелинського ГКР за межами населених пунктів на территорії адміністративного підпорядкування Шебелинської сільської ради в Балаклійському р-ні Харківської області. Монтаж систем АСК ТП, КВПтаА, ВС, СПЗ, Вузли виміру витрат газу), №20П-101, ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-27-006234-b, в редакції, в прикріпленому файлі

2021-04-08 14:16:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ненадання відповіді на вимогу учасника (порушення вимоги частини третьої статті 31 Закону))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації: 15 квітня 2021

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 січня 2021
UA-2020-11-27-006234-b43e68f3ce7d248d59be8e93a25e53ee1
Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Місцезнаходження: 04053, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Учасник Документи Рішення Додатково
Приватне підприємство "ВВК-Стиль" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 09:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УА-СИСТЕМИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІВП ТРІАДА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Схід - Теплоремонт" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 09:18
ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ МБС-Інжинірінг Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 09:12
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 09:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АВГЕЛІТ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 09:06

Вимога про усунення невідповідностей

1.Договір №3 від 17.02.2017 року на будівництво шлейфа та інгібіторопроводу, та 2.Договір №2 від 17.02.2017 року на облаштування свердловини. Надані договори не являються аналогічними щодо виконання робіт з впровадження систем контролю або автоматизації або системи обліку газу, відповідно до вимог кваліфікаційних критеріїв тендерної документації. - Для усунення виявлених невідповідностей необхідно: 1. Надати довідку про виконання аналогічних договорів відповідно до вимог тендерної документації. ; 2. Надати скан-копії договорів відповідно до вимог тендерної документації. ; 3. Надати скан-копії відгуків відповідно до вимог тендерної документації.

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 10:46
Електронний підпис
24 грудня 2020 10:43
Структура власності.PDF
24 грудня 2020 10:43
Статут .pdf
24 грудня 2020 10:43
Реєстр документів.PDF
24 грудня 2020 10:43
Наказ на директора.PDF
24 грудня 2020 10:43
Лицензия.PDF
24 грудня 2020 10:43
Листи-подяки.PDF
24 грудня 2020 10:43
Довідка право підпису.PDF
24 грудня 2020 10:43
Гарант.лист ст.17.PDF
24 грудня 2020 10:43
Витяг ПДВ ВВК.PDF

Документи

Публічні документи

12 лютого 2021 11:48
Електронний підпис
12 лютого 2021 11:48
Електронний підпис
12 лютого 2021 11:45
Кошторис ч3.pdf
12 лютого 2021 11:45
Проект договору.pdf
12 лютого 2021 11:45
Кошторис ч2.pdf
12 лютого 2021 11:45
Кошторис ч1.pdf
12 лютого 2021 11:45
Розрахунок ЗП.pdf
12 лютого 2021 11:44
Кошторис ПВР.pdf
12 лютого 2021 11:44
Моделі кошторисів.zip
11 лютого 2021 17:35
Цінова пропозиція.pdf
11 лютого 2021 17:35
Наказ Тєльнова.pdf
11 лютого 2021 17:35
Лист відносно статті 17.pdf
11 лютого 2021 17:35
Ліцензія будівельна.pdf
11 лютого 2021 17:35
Дозвіл_527.17.63.pdf
11 лютого 2021 17:34
Довідка з податкової.pdf
11 лютого 2021 17:34
Довідка з податкової.zip
28 грудня 2020 13:10
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:10
Електронний підпис
28 грудня 2020 12:27
Лист відносно статті 17.pdf
28 грудня 2020 12:27
Гарантійний лист.pdf
28 грудня 2020 12:27
Лист-пояснення.pdf
28 грудня 2020 12:27
Лист про директора.pdf
28 грудня 2020 12:27
Гарантія УКПГ3.7z
28 грудня 2020 12:27
Протокол_26.05.2017.pdf

Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 13:00
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:00
Електронний підпис
28 грудня 2020 12:40
Статут.pdf
28 грудня 2020 12:40
Приказ директор..pdf
28 грудня 2020 12:40
Паспорт директор.pdf
28 грудня 2020 12:40
ВитягПДВ.pdf
28 грудня 2020 12:40
Банківська гарантия.rar
28 грудня 2020 12:40
Sotsialno-ekolohichnyi opytuvalnyk..zip
28 грудня 2020 12:40
pravo pidpysu 23.12.20 20-3795.zip
28 грудня 2020 12:40
Dodatok 6 Opytuvalnyk.zip
28 грудня 2020 12:40
Відгук.pdf
28 грудня 2020 12:40
Відгук Харківтрансгаз.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1.Договір №ДКС- 14.11.2019 на виконання робіт з будівництва дожимної компресорної станціі (ДКС), та 2.Договір №1808000452 від 29.08.2018 на виконання робіт з ремонту зовнішніх мереж холодного протипожежного водопостачання і обладнання пожежної насосної станції. Надані договори не являються аналогічними щодо виконання робіт з впровадження систем контролю або автоматизації або системи обліку газу, відповідно до вимог кваліфікаційних критеріїв тендерної документації. - Для усунення виявлених невідповідностей необхідно: 1. Надати довідку про виконання аналогічних договорів відповідно до вимог тендерної документації.; 2. Надати скан-копії договорів відповідно до вимог тендерної документації. ; 3. Надати скан-копії відгуків відповідно до вимог тендерної документації.

Документи

Публічні документи

14 січня 2021 16:09
Електронний підпис
28 грудня 2020 12:52
Електронний підпис
28 грудня 2020 12:52
19_Статут та Опис.pdf
28 грудня 2020 12:52
14_6_Банківська ліцензія.7z
28 грудня 2020 12:52
14_2_Банк Протокол НР.7Z
28 грудня 2020 12:52
11_Ліцензія з додатком.pdf
28 грудня 2020 12:52
10_Дозвіл Держпраця.pdf

Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 13:14
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:14
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:13
Субпідрядники.pdf
28 грудня 2020 13:13
Статут (нов.ред.).pdf
28 грудня 2020 13:13
Стаття 17.pdf
28 грудня 2020 13:13
Свідоцтво 30.09.2020.rar
28 грудня 2020 13:13
Протокол №24.pdf
28 грудня 2020 13:13
Право підпису.pdf
28 грудня 2020 13:13
Об`єднання.pdf
28 грудня 2020 13:13
Ліцензія будівництво.pdf
28 грудня 2020 13:13
Дозвіл НГХС.pdf
28 грудня 2020 13:13
Відгуки УГД.pdf
28 грудня 2020 13:13
Відгук АЗОТ.pdf
28 грудня 2020 13:13
Аналогічний договір 4.pdf
28 грудня 2020 13:13
Аналогічний договір 3.pdf
28 грудня 2020 13:13
Аналогічний договір 2.pdf
28 грудня 2020 13:13
Аналогічний договір 1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Щодо Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом договорів у разі залучення субпідрядних організацій - Відсутня інформація про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом договорів. - Для усунення виявлених невідповідностей необхідно: 1. Надати довідку про виконання аналогічних договорів відповідно до вимог тендерної документації. ; 2. Надати скан-копії договорів відповідно до вимог тендерної документації. ; 3. Надати скан-копії відгуків відповідно до вимог тендерної документації.

Документи

Публічні документи

14 січня 2021 15:06
Електронний підпис
14 січня 2021 15:05
33. Довідка субпідряд.pdf
28 грудня 2020 13:45
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:45
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:40
17. Опитувальник.pdf
28 грудня 2020 13:40
Банківська гарантия.rar
28 грудня 2020 13:40
35. Гарантийний лист 3.pdf.p7s
28 грудня 2020 13:40
35. Гарантийний лист 3.pdf
28 грудня 2020 13:40
34. Гарантинйи лист 2.pdf
28 грудня 2020 13:40
33. Довідка субпідряд.pdf.p7s
28 грудня 2020 13:40
34. Гарантинйи лист 2.pdf.p7s
28 грудня 2020 13:40
32. Гарантийний лист 1.pdf.p7s
28 грудня 2020 13:40
33. Довідка субпідряд.pdf
28 грудня 2020 13:40
31. Опитувальник.pdf.p7s
28 грудня 2020 13:40
31. Опитувальник.pdf
28 грудня 2020 13:40
28. Довідка директор.pdf.p7s
28 грудня 2020 13:40
28. Довідка директор.pdf
28 грудня 2020 13:40
29. Довідка ст 17.pdf.p7s
28 грудня 2020 13:40
24. Довідка договір.pdf.p7s
28 грудня 2020 13:39
24. Довідка договір.pdf
28 грудня 2020 13:39
20. Сертифікат ИСО МБС.pdf
28 грудня 2020 13:39
17. Опитувальник.pdf.p7s
28 грудня 2020 13:39
32. Гарантийний лист 1.pdf
28 грудня 2020 13:39
19. Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
28 грудня 2020 13:39
13.2 Опис документів.pdf.p7s
28 грудня 2020 13:39
13.2 Опис документів.pdf
28 грудня 2020 13:39
12.5 Паспорт директора.pdf
28 грудня 2020 13:38
29. Довідка ст 17.pdf
28 грудня 2020 13:38
19. Витяг ЄДРПОУ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1.Договір №118 від 06.08.2013 року на будівництво районного будинку культури на 500 місць, та 2.Договір №270820/1 від 27.08.2020 року на поставку товару. Надані договори не являються аналогічними щодо виконання робіт з впровадження систем контролю або автоматизації або системи обліку газу, відповідно до вимог кваліфікаційних критеріїв тендерної документації. - Для усунення виявлених невідповідностей необхідно: 1. Надати довідку про виконання аналогічних договорів відповідно до вимог тендерної документації. ; 2.Надати скан-копії договорів відповідно до вимог тендерної документації. ; 3.Надати скан-копії відгуків відповідно до вимог тендерної документації.

Документи

Публічні документи

14 січня 2021 16:40
Електронний підпис
14 січня 2021 16:39
Усунення недоліків
28 грудня 2020 14:19
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 14:22
Структура власності.pdf.p7s
28 грудня 2020 14:22
Структура власності.pdf
28 грудня 2020 14:22
Статут.PDF.p7s
28 грудня 2020 14:22
Статут.PDF
28 грудня 2020 14:22
Паспорт, ІПН.pdf.p7s
28 грудня 2020 14:22
Паспорт, ІПН.pdf
28 грудня 2020 14:22
Ліцензія.pdf.p7s
28 грудня 2020 14:22
Ліцензія.pdf
28 грудня 2020 14:22
Дозвіл.pdf.p7s
28 грудня 2020 14:22
Дозвіл.pdf
28 грудня 2020 14:22
Довідка субпідрядник.pdf
28 грудня 2020 14:22
Довідка про досвід.pdf.p7s
28 грудня 2020 14:22
Довідка про досвід.pdf
28 грудня 2020 14:22
Відгук 2.pdf.p7s
28 грудня 2020 14:22
Відгук 2.pdf
28 грудня 2020 14:22
Відгук 1.pdf.p7s
28 грудня 2020 14:22
Відгук 1.pdf
28 грудня 2020 14:22
Аналоічний договір 1.pdf.p7s
28 грудня 2020 14:22
Аналоічний договір 1.pdf
28 грудня 2020 14:22
Аналогічний договір 2.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Договір №907-01 від 01.07.2019 року, на поставку товару з супутніми послугами, наданий як аналогічний, але аналогічним не являється, оскільки у відповідності до Специфікації №1 додатком до договору, предметом даного договору є лише поставка ультразвукових лічильників. - Для усунення виявлених невідповідностей необхідно: 1. Надати довідку про виконання аналогічних договорів відповідно до вимог тендерної документації.; 2.Надати скан-копії договорів відповідно до вимог тендерної документації.; 3.Надати скан-копії відгуків відповідно до вимог тендерної документації.

Документи

Публічні документи

14 січня 2021 17:22
Електронний підпис
14 січня 2021 15:30
Електронний підпис
14 січня 2021 15:30
Авгеліт відгук.pdf.p7s
14 січня 2021 15:30
Авгеліт відгук.pdf
28 грудня 2020 14:57
Електронний підпис
28 грудня 2020 14:55
Свідоцтво 30.09.2020 (1).rar
28 грудня 2020 14:55
Договор Евроспецбуд.PDF
28 грудня 2020 14:55
Договор Гербер.pdf
28 грудня 2020 14:55
Відгук Евроспецбуд.pdf
28 грудня 2020 14:55
Відгук Гербер.pdf
28 грудня 2020 14:55
Статут Авгелит.pdf
28 грудня 2020 14:55
(Суб) Статут НормаПлюс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "ВВК-Стиль"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УА-СИСТЕМИ"

ТОВ "ІВП ТРІАДА"

ТОВ "Схід - Теплоремонт"

ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС"

ТОВ МБС-Інжинірінг

ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "АВГЕЛІТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УА-СИСТЕМИ" 45 866 921,00
UAH з ПДВ
44 947 921,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС" 45 300 000,00
UAH з ПДВ
45 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІВП ТРІАДА" 45 918 121,00
UAH з ПДВ
45 918 121,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2021 11:48
Електронний підпис
12 лютого 2021 11:48
Електронний підпис
12 лютого 2021 11:45
Кошторис ч3.pdf
12 лютого 2021 11:45
Проект договору.pdf
12 лютого 2021 11:45
Кошторис ч2.pdf
12 лютого 2021 11:45
Кошторис ч1.pdf
12 лютого 2021 11:45
Розрахунок ЗП.pdf
12 лютого 2021 11:44
Кошторис ПВР.pdf
12 лютого 2021 11:44
Моделі кошторисів.zip
11 лютого 2021 17:35
Цінова пропозиція.pdf
11 лютого 2021 17:35
Наказ Тєльнова.pdf
11 лютого 2021 17:35
Лист відносно статті 17.pdf
11 лютого 2021 17:35
Ліцензія будівельна.pdf
11 лютого 2021 17:35
Дозвіл_527.17.63.pdf
11 лютого 2021 17:34
Довідка з податкової.pdf
11 лютого 2021 17:34
Довідка з податкової.zip
28 грудня 2020 13:10
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:10
Електронний підпис
28 грудня 2020 12:27
Лист відносно статті 17.pdf
28 грудня 2020 12:27
Гарантійний лист.pdf
28 грудня 2020 12:27
Лист-пояснення.pdf
28 грудня 2020 12:27
Лист про директора.pdf
28 грудня 2020 12:27
Гарантія УКПГ3.7z
28 грудня 2020 12:27
Протокол_26.05.2017.pdf

Публічні документи

28 грудня 2020 13:14
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:14
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:13
Субпідрядники.pdf
28 грудня 2020 13:13
Статут (нов.ред.).pdf
28 грудня 2020 13:13
Стаття 17.pdf
28 грудня 2020 13:13
Свідоцтво 30.09.2020.rar
28 грудня 2020 13:13
Протокол №24.pdf
28 грудня 2020 13:13
Право підпису.pdf
28 грудня 2020 13:13
Об`єднання.pdf
28 грудня 2020 13:13
Ліцензія будівництво.pdf
28 грудня 2020 13:13
Дозвіл НГХС.pdf
28 грудня 2020 13:13
Відгуки УГД.pdf
28 грудня 2020 13:13
Відгук АЗОТ.pdf
28 грудня 2020 13:13
Аналогічний договір 4.pdf
28 грудня 2020 13:13
Аналогічний договір 3.pdf
28 грудня 2020 13:13
Аналогічний договір 2.pdf
28 грудня 2020 13:13
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

28 грудня 2020 13:00
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:00
Електронний підпис
28 грудня 2020 12:40
Статут.pdf
28 грудня 2020 12:40
Приказ директор..pdf
28 грудня 2020 12:40
Паспорт директор.pdf
28 грудня 2020 12:40
ВитягПДВ.pdf
28 грудня 2020 12:40
Банківська гарантия.rar
28 грудня 2020 12:40
Sotsialno-ekolohichnyi opytuvalnyk..zip
28 грудня 2020 12:40
pravo pidpysu 23.12.20 20-3795.zip
28 грудня 2020 12:40
Dodatok 6 Opytuvalnyk.zip
28 грудня 2020 12:40
Відгук.pdf
28 грудня 2020 12:40
Відгук Харківтрансгаз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УА-СИСТЕМИ"

ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС"

ТОВ "ІВП ТРІАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УА-СИСТЕМИ"
#41210946
Переможець 44 947 921,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 13:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УА-СИСТЕМИ"
#41210946
44 947 921,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 16:44
20П-101 УА Системи.pdf укладений
22 лютого 2021 14:49