Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Причіп – 2ПТС-4,5 (або еквівалент)
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2020-11-27-005828-a 82d16a245c54407e9b4f7f690f4c31e0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плавська Юлія Володимирівна

+380459877515 pkg77515@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Підприємство комунального господарства при Гореницькій сільській раді
Код ЄДРПОУ: 23242220
Місцезнаходження: 08114, Україна , Київська обл., село Гореничі, вулиця Соборна, будинок 204
Контактна особа: Плавська Юлія Володимирівна
+380459877515
pkg77515@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 18:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 18:37
Початок аукціону: 14 грудня 2020 11:45
Очікувана вартість: 199 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 997,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери


Згідно наявної потреби.Кошти місцевого бюджету. Вид закупівлі-спрощена закупівля - для замовників, визначених частиною другою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.Інформація про технічні, якісні характеристики предмета міститься у Додатку №1 до Оголошення
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Причіп – 2ПТС-4,5 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08114, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Гореничі, вул. Соборна, 204
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між Учасником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної наданої Учасником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 10 (десяти) банківських днів після його отримання. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Вид закупівлі-спрощена закупівля - для замовників, визначених частиною другою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 18:32
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АГРОНЕКСТ" 178 000,00
UAH з ПДВ
178 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВІО ІНВЕСТ 196 200,00
UAH з ПДВ
196 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 15:33
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:32
вимоги тд ч.1.pdf
11 грудня 2020 15:32
вимоги тд ч.2.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 09:05
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:06
ТД.pdf
10 грудня 2020 15:06
Копія_Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2020 15:06
Копія Статут (новий).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГРОНЕКСТ"

ТОВ АВІО ІНВЕСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АГРОНЕКСТ"
#40947433
Переможець 178 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 16:10

Документи

17 грудня 2020 16:02
Електронний підпис
17 грудня 2020 15:56
3 Протокол про намір.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АГРОНЕКСТ"
#40947433
178 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2020 16:02
Електронний підпис
17 грудня 2020 15:56
3 Протокол про намір.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 16:11
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:07
ДУ 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:06
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:48
Договір підписаний.pdf укладений
29 грудня 2020 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди №1 від 29.12.2020 року. Сума договору після внесення змін: 178000,00 (сто сімдесят вісім тисяч гривень нуль копійок) в т.ч. ПДВ – 29666,67 (двадцять дев’ять тисяч шістсот шістдесят шість гривень шістдесят сім копійок). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін – згідно договору з урахуванням даної додаткової угоди. В зв’язку з тривалим проведенням закупівлі перенесення терміну поставки товару до 15.01.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 102/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 15 січня 2021
Сума оплати за договором: 178 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 666,67 UAH)