Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання офісних приміщень (за визначеними адресами в смт. Велика Багачка, м. Гадяч, м. Глобине, м. Зіньків, смт. Козельщина, смт. Котельва, смт. Машівка, смт. Оржиця, м. Пирятин, м. Решетилівка, смт. Семенівка, м. Хорол, смт. Чорнухи, смт. Чутове, смт. Шишаки, м.Горішні Плавні)
Очікувана вартість
493 091,00 UAH
UA-2020-11-27-005744-b 5704160d602b4324b073aaef12263d53
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сисіна Галина

+38502300087 2pl.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 13967927
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 66
Контактна особа: Сисіна Галина
+38502300087
2pl.zakupki@ukr.net
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 15:01
Очікувана вартість: 493 091,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 465,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання офісних приміщень (за визначеними адресами в смт. Велика Багачка, м. Гадяч, м. Глобине, м. Зіньків, смт. Козельщина, смт. Котельва, смт. Машівка, смт. Оржиця, м. Пирятин, м. Решетилівка, смт. Семенівка, м. Хорол, смт. Чорнухи, смт. Чутове, смт. Шишаки, м.Горішні Плавні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90919200-4 — Послуги з прибирання офісних приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата наданих Послуг здійснюється на підставі наданих розрахунків, шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Виконавця, протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання Актів приймання-передачі наданих Послуг. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 13:17
Додаток 3 - проєкт Договору.doc
27 листопада 2020 13:17
Додаток 2 - тендерна пропозиція.doc
27 листопада 2020 13:17
Додаток 1- інф-ція про техн.,якісні та кількісні хар-ки.doc
27 листопада 2020 13:17
Тендерна документація.doc
27 листопада 2020 13:17
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮВІЛАЙН" 491 004,00
UAH з ПДВ
491 004,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство профспілкки "Полтавапрофкомунсервіс" Полтавської обласної профспілкової організації Професійної спілки працівників Пенсійного фонду України 493 091,00
UAH з ПДВ
493 091,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 02:57
Електронний підпис
16 грудня 2020 02:56
public_doc.p7s
16 грудня 2020 02:56
public_doc.pdf
16 грудня 2020 02:56
Банкрутство.pdf
16 грудня 2020 02:56
Dovidka_20326593020090758359.pdf.p7s
16 грудня 2020 02:56
Dovidka_20326593020090758359.pdf
16 грудня 2020 02:56
Довідка.pdf.p7s
16 грудня 2020 02:56
Довідка.pdf
16 грудня 2020 02:56
Довідка.pdf.p7s
16 грудня 2020 02:56
Довідка.pdf
12 грудня 2020 22:30
Електронний підпис
12 грудня 2020 22:29
Витяг ЄДР.pdf
12 грудня 2020 22:29
Витяг єд.податок.pdf
12 грудня 2020 22:29
Тендерна_пропозиція.PDF
12 грудня 2020 22:29
Статут.pdf
12 грудня 2020 22:29
Сертифікати.pdf.p7s
12 грудня 2020 22:29
Сертифікати.pdf
12 грудня 2020 22:29
Протокол.pdf
12 грудня 2020 22:29
Посвідчення.pdf
12 грудня 2020 22:29
Наказ.pdf
12 грудня 2020 22:29
Лист_згода_с_проектом.PDF
12 грудня 2020 22:29
Захист_довкілля.PDF
12 грудня 2020 22:29
Довідка-підтвердження.PDF
12 грудня 2020 22:29
Довідка_санкції.PDF
12 грудня 2020 22:29
Відповідність_до_ст.17.PDF
12 грудня 2020 22:29
Виписка ЄДР.pdf
12 грудня 2020 22:29
Вiдомості ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 10:14
Електронний підпис
08 грудня 2020 10:11
Статут.pdf
08 грудня 2020 10:11
Договір з актами 5.pdf
08 грудня 2020 10:11
Договір з актами 4.pdf
08 грудня 2020 10:11
Договір з актами 2.pdf
08 грудня 2020 10:11
Договір з актами 1.pdf
08 грудня 2020 10:11
пропозиція 493091.pdf
08 грудня 2020 10:11
Лист згода пер. дан..pdf
08 грудня 2020 10:11
Довідка договори.pdf
08 грудня 2020 10:11
Довідка довкілля.pdf
08 грудня 2020 10:11
Виписка ЄДРОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮВІЛАЙН"

Підприємство профспілкки "Полтавапрофкомунсервіс" Полтавської обласної профспілкової організації Професійної спілки працівників Пенсійного фонду України

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮВІЛАЙН"
#41946603
Переможець 491 004,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 14:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮВІЛАЙН"
#41946603
491 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2022 09:33
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:23
Дод.угода №1 (дог-р №426).pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 14:09
Дод.угода №1 (дог-р №426).pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:08
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 09:39
Договір №426.pdf укладений
28 грудня 2020 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 426
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 426
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 572 838,00
UAH