Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

20П-098_60180000-3 - Послуги спецтехніки і тампонажного транспорту (Оренда та/або лізинг у сторонніх організацій) (на об’єктах ПГВ, ШГВ)
20Р-098_60180000-3 - Special equipment and cement transport services (rent and / or leasing from third parties) (at PGV, SHG)
Очікувана вартість
19 978 012,00 UAH
UA-2020-11-27-005711-b 12e376009ebe4e9b8a424ef65ab50ddb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Захаров

+380444612959 ihor.zakharov@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Ігор Захаров
+380444612959
ihor.zakharov@ugv.com.ua
Додаткові контактні особи: Аніканов Ігор
+380(44)461-47-21
igor.anikanov@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JSC Ukrgasvydobuvannya
National ID: 30019775
Contact point: Ihor Zakharov
+380444612959
ihor.zakharov@ugv.com.ua
Additional contacts: Аніканов Ігор
+380(44)461-47-21
igor.anikanov@ugv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 26 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 січня 2021 15:00
Початок аукціону: 09 лютого 2021 12:58
Очікувана вартість: 19 978 012,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,95%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 599340.4 UAH
Publication date: 27 листопада 2020 13:16
Enquiries until: 26 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 01 січня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 січня 2021 15:00

Information

Estimated total value: 19 978 012 UAH including VAT
Minimal lowering step: 390 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,95 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language. Terms of providing tender security: in accordance with the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
60182000-7 - Прокат промислових транспортних засобів із водієм (Оренда та/або лізинг у сторонніх організацій) (на об’єктах ПГВ, ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів

60182000-7 - Rental of industrial vehicles with driver (rent and / or leasing from third parties) (at PGV, SHG)
CPV: 60180000-3
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг протягом 30 календарних днів після підписання обома Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг та отримання рахунку. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 грудня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2020 15:34
ТД_20П-098_Оренда_ оновлена.docx
27 листопада 2020 13:16
ТД_20П-098_Оренда_.docx
24 грудня 2020 15:34
Перелік змін.docx
27 листопада 2020 13:16
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_послуги 22.09.xlsx
27 листопада 2020 13:16
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx
27 листопада 2020 13:16
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 01 грудня 2020 14:22
Дата відповіді: 02 грудня 2020 12:36
Шановний Замовнику! Відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами) звертаємось до Вас за роз'ясненням з наступного приводу: на вимогу Замовника для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям згідно п. 2 Частини 1 додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати не менше 3-х аналогічних договорів. Що в розумінні Замовника вважається аналогічним договором?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
В ТД додаток1 п.2 п.п.2.1. вказано - Скан-копія довідки про виконання не менше 3-х аналогічних договорів щодо
надання послуг спец. техніки, за підписом керівника учасника згідно Таблиці №2 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів».
Аналогічним договором важається договір з надання послуг з оренди спецтехніки, тампонажного транспорту.
Додатково розглядається питання, щодо внесення до ТД додаткового розяснення, який договір можна важати аналогічним.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 10 грудня 2020 09:51
Дата відповіді: 14 грудня 2020 09:07
Шановний замовнику! Внесіть ясність в тендерну документацію, а саме: В додатоку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» в п/п 1 Наявність обладнання матеріально- технічної бази та технологій (далі – МТБ) «Вимоги до оформлення (підтверджуючі документи, що Учасник повинен завантажити у електронному (сканованому) вигляді у Систему, до початку Аукціону)» 1.1. Довідка за підписом керівника на бланку Учасника, згідно Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» про наявність машин, механізмів та обладнання, необхідних для виконання договору. Виконавець повинен мати у своєму розпорядженні, мінімальні вимоги : - автокран в/п не менше 25т. - 3 (три) одиниці; - автокран в/п не менше 80т. - 1 (одна) одиниця; - автотрал в/п не менше 20-40т. - 2(дві) одиниці; - бульдозер – тяговий клас не менше 10-15 - 2 (дві) одиниці; - екскаватор на колісному ходу (ємність ковша не менше 0,8-1 м3) - 2 (дві) одиниці; - екскаватор на гусеничному ходу (ємність ковша не менше 1,5-2 м3) - 2 (дві) одиниці; - самоскид в/п не менше 20т. (об’єм кузова не менше 20 м3 ) - 4 (чотири) одиниці; - сідловий тягач з причепом в/п не менше 12м і більше - 2 (дві) одиниці; - навантажувач фронтальний (об’єм ковша від 3,0 м3 до 3,5 м3 для сипучих матеріалів) - 1 (одна) одиниця; - коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий маса не менше 13 тн -1 (одна) одиниця. В додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Послуги спецтехніки і тампонажного транспорту на об’єктах ПГВ, ШГВ» 1. Загальні положення Закупівлі підлягають послуги автотранспорту та спецтехніки в умовах бездоріжжя. № п/п Вид послуг Годин Перевезення км. 1 Послуги автокрану в/п не менше 25т. 200 2000 2 Послуги автокрану в/п не менше 80 т. 200 2000 3 Послуги автокрану в/п не менше 100 т. 200 2000 4 Послуги автокрану в/п не менше 200т. 200 2000 5 Послуги автотралу в/п не менше 38-40т. 800 8000 6 Послуги автотралу в/п не менше 20т. 800 8000 7 Послуги бульдозеру – тяговий клас 10 800 х 8 Послуги бульдозеру – тяговий клас 15 800 х 9 Послуги екскаватора на колісному ходу (0,8-1 м3 ємність ковша), 800 х 10 Послуги екскаватора на гусеничному ходу (1-1,5 м3 ємність ковша) 800 х 11 Послуги екскаватора на гусеничному ходу (1,5-2 м3 ємність ковша), 800 х 12 Послуги екскаватора на пневмоходу з гідромолотом (енергія удару 2500Дж, частота удару не менше 350 уд/хв) 800 х 13 Послуги самоскиду в/п не менше 20т. (об’єм кузова не менше 20 м3 ) 1500 10000 14 Послуги сідлового тягача з причепом в/п не менше 12м і більше 1000 10000 15 Послуги навантажувача фронтального (об’єм ковша від 3 м3 до 3,5 м3 для сипучих матеріалів) 800 х 16 Послуги котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого маса не менше 13 тн. 700 х 17 Послуги Ямобура (діаметром 200 - 400 мм на глибину до 7 м.п) 50 х В цих додатках різний перелік автотранспорту та спецтехніки, внесіть ясність який транспорт буде задіяний для виконання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!

Звертаю вашу увагу що, в Додатку 3 до Тендерної документації надано орієнтовний перелік спецтехніки та тампонажного транспорту на об’єктах ПГВ, ШГВ» 1.
В Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» передбачені мінімальні вимоги необхідні для кваліфікації учасника.
Таким чином, учасник згідно Додатку 1 до ТД п. 1 п.п. 1.1. Довідка за підписом керівника на бланку Учасника, згідно Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» про наявність машин, механізмів та обладнання, необхідних для виконання договору. Виконавець повинен мати у своєму розпорядженні, мінімальні вимоги.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-27-005711-b.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГЛОБАЛ ЛОГІСТІК СІСТЕМ”, Код ЄДРПОУ:37200332
Скарга
СКАРГА на рішення Тендерного комітету АТ "Укргазвидобування" (ідентифікаційний код 30019775), м. Київ, оформлене Протоколом № 20П-098 від 11 лютого 2021 року
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

16 лютого 2021 16:28
01_СКАРГА_2021_02_16.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-26-000002 ● 10511185bbd544b5a4393d4f478eefa8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2021 12:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

25.11.2021 № 583

Дніпро

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ

Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2021 № 583

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-11-27-005711-b 27.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.

В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 грудня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 лютого 2021
UA-2020-11-27-005711-b12e376009ebe4e9b8a424ef65ab50ddb
Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Місцезнаходження: 04053, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СПЕЦ-ТЕХІНВЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГЛОБАЛ ЛОГІСТІК СІСТЕМ” Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 січня 2021 17:14
ТОВ "АВТОСПЕЦТЕХНІКА-2" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 січня 2021 17:17

Документи

Публічні документи

17 лютого 2021 17:04
Електронний підпис
17 лютого 2021 16:00
7.4 ДОЗВIЛ_ТАТРА_ФАУН.PDF
17 лютого 2021 16:00
7.1 ДОЗВIЛ_ЗУМЛИОН_100.PDF
17 лютого 2021 12:10
цінова пропозиція.jpg
17 лютого 2021 12:10
Рейтинг УБІБ оригінал.PDF
17 лютого 2021 12:10
Документи УБІБ (1).pdf
17 лютого 2021 12:10
договір УГВ.pdf
17 лютого 2021 12:10
Довідка 16.02.21 ДПС.pdf
17 лютого 2021 12:10
гарантія УБІБ_1346.pdf
17 лютого 2021 12:10
203050033339016.XML
17 лютого 2021 12:10
7.6 Декларація.pdf
17 лютого 2021 12:10
7.5 Декларація.pdf
30 грудня 2020 18:56
Електронний підпис
30 грудня 2020 18:56
Електронний підпис
30 грудня 2020 18:54
7.7 Декларація.pdf
30 грудня 2020 18:54
25 Лист щодо об’єднань.pdf
30 грудня 2020 18:54
16 Статут + Описи.pdf
30 грудня 2020 18:54
9 Рішення зановника.pdf
30 грудня 2020 18:54
7.6 Декларація.pdf
30 грудня 2020 18:54
7.5 Декларація.pdf
30 грудня 2020 18:54
7.4 ДОЗВIЛ_ТАТРА_ФАУН.PDF
30 грудня 2020 18:54
7.1 ДОЗВIЛ_ЗУМЛИОН_100.PDF
30 грудня 2020 18:54
3.10 Договір №913.pdf
30 грудня 2020 18:54
3.9 Договір ТОВ ПМК-232.pdf
30 грудня 2020 18:54
3.7 Свідоцтво JCB.pdf
30 грудня 2020 18:54
3.6 Свідоцтво KOMATSU.pdf
30 грудня 2020 18:54
3.5 Договір №2734.pdf
30 грудня 2020 18:54
3.4 Договір №308.pdf
30 грудня 2020 18:54
3.3 Свідоцтво KATERPILLAR 2007.pdf
30 грудня 2020 18:54
3.2 Свідоцтво KATERPILLAR 2005.pdf
30 грудня 2020 18:54
3.1 Договір Котляренко.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно мінімальних вимог передбачених п.1.1 кваліфікаційних критеріїв в Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» про наявність машин, механізмів та обладнання, необхідних для виконання договору учасником надано: - Інформацію щодо наявності тягача без вказання марок, типів причепів з їхньої вантажопідйомністю. - достатньої кількості екскаваторів на гусеничному ходу ємністю ковша не менше 1,5-2 м3), учасником надано інформацію про наявність екскаватор гусеничний САТ -318CL ємність ковша якого складає 1,13 м3, що менше мін. Вимог критеріїв кваліфікації, а саме 1,5 м3) - Наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій (далі – МТБ) - Надати: 1.1. Довідку за підписом керівника на бланку Учасника, у формі Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» про наявність машин, механізмів та обладнання, необхідних для виконання договору відповідно до вимог тендерної документації. Виконавець повинен мати у своєму розпорядженні, мінімальні вимоги : - автокран в/п не менше 25т. - 3 (три) одиниці; - автокран в/п не менше 80т. - 1 (одна) одиниця; - автотрал в/п не менше 20- 40т. - 2(дві) одиниці; - бульдозер – тяговий клас не менше 10-15 - 2 (дві) одиниці; - екскаватор на колісному ходу (ємність ковша не менше 0,8-1 м3) - 2 (дві) одиниці; - екскаватор на гусеничному ходу (ємність ковша не менше 1,5-2 м3) - 2 (дві) одиниці; - самоскид в/п не менше 20т. (об’єм кузова не менше 20 м3) - 4 (чотири) одиниці; - сідловий тягач з причепом в/п не менше 12м і більше – 2 (дві) одиниці; - навантажувач фронтальний (об’єм ковша від 3,0 м3 до 3,5 м3 для сипучих матеріалів) - 1 (одна) одиниця; - коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий маса не менше 13 тн -1 (одна) одиниця. 1.2. Скан-копії документів, що підтверджують право власності або можливість використання (договір оренди та/або надання послуг) для надання послуг машинами, механізмами та обладнанням, згідно Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» про наявність машин, механізмів та обладнання, необхідних для виконання договору.

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно мінімальних вимог передбачених п.1.1 кваліфікаційних критеріїв в Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» про наявність машин, механізмів та обладнання, необхідних для виконання договору учасником надано: - Інформацію щодо наявності тягача без вказання марок, типів причепів з їхньої вантажопідйомністю. - достатньої кількості екскаваторів на гусеничному ходу ємністю ковша не менше 1,5-2 м3), учасником надано інформацію про наявність екскаватор гусеничний САТ -318CL ємність ковша якого складає 1,13 м3, що менше мін. Вимог критеріїв кваліфікації, а саме 1,5 м3) - Наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій (далі – МТБ) - Надати: 1.1. Довідку за підписом керівника на бланку Учасника, у формі Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» про наявність машин, механізмів та обладнання, необхідних для виконання договору відповідно до вимог тендерної документації. Виконавець повинен мати у своєму розпорядженні, мінімальні вимоги : - автокран в/п не менше 25т. - 3 (три) одиниці; - автокран в/п не менше 80т. - 1 (одна) одиниця; - автотрал в/п не менше 20- 40т. - 2(дві) одиниці; - бульдозер – тяговий клас не менше 10-15 - 2 (дві) одиниці; - екскаватор на колісному ходу (ємність ковша не менше 0,8-1 м3) - 2 (дві) одиниці; - екскаватор на гусеничному ходу (ємність ковша не менше 1,5-2 м3) - 2 (дві) одиниці; - самоскид в/п не менше 20т. (об’єм кузова не менше 20 м3) - 4 (чотири) одиниці; - сідловий тягач з причепом в/п не менше 12м і більше – 2 (дві) одиниці; - навантажувач фронтальний (об’єм ковша від 3,0 м3 до 3,5 м3 для сипучих матеріалів) - 1 (одна) одиниця; - коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий маса не менше 13 тн -1 (одна) одиниця. 1.2. Скан-копії документів, що підтверджують право власності або можливість використання (договір оренди та/або надання послуг) для надання послуг машинами, механізмами та обладнанням, згідно Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» про наявність машин, механізмів та обладнання, необхідних для виконання договору.

Документи

Публічні документи

22 січня 2021 13:46
Електронний підпис
05 січня 2021 14:25
Електронний підпис
05 січня 2021 14:25
Електронний підпис
05 січня 2021 14:15
Опис.pdf
05 січня 2021 14:15
Декларація 2.pdf
05 січня 2021 14:15
Декларація 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦ-ТЕХІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГЛОБАЛ ЛОГІСТІК СІСТЕМ”

ТОВ "АВТОСПЕЦТЕХНІКА-2"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦ-ТЕХІНВЕСТ" 16 350 000,00
UAH з ПДВ
14 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГЛОБАЛ ЛОГІСТІК СІСТЕМ” 18 939 000,00
UAH з ПДВ
14 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОСПЕЦТЕХНІКА-2" 16 780 002,00
UAH з ПДВ
16 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2021 17:04
Електронний підпис
17 лютого 2021 16:00
7.4 ДОЗВIЛ_ТАТРА_ФАУН.PDF
17 лютого 2021 16:00
7.1 ДОЗВIЛ_ЗУМЛИОН_100.PDF
17 лютого 2021 12:10
цінова пропозиція.jpg
17 лютого 2021 12:10
Рейтинг УБІБ оригінал.PDF
17 лютого 2021 12:10
Документи УБІБ (1).pdf
17 лютого 2021 12:10
договір УГВ.pdf
17 лютого 2021 12:10
Довідка 16.02.21 ДПС.pdf
17 лютого 2021 12:10
гарантія УБІБ_1346.pdf
17 лютого 2021 12:10
203050033339016.XML
17 лютого 2021 12:10
7.6 Декларація.pdf
17 лютого 2021 12:10
7.5 Декларація.pdf
30 грудня 2020 18:56
Електронний підпис
30 грудня 2020 18:56
Електронний підпис
30 грудня 2020 18:54
7.7 Декларація.pdf
30 грудня 2020 18:54
25 Лист щодо об’єднань.pdf
30 грудня 2020 18:54
16 Статут + Описи.pdf
30 грудня 2020 18:54
9 Рішення зановника.pdf
30 грудня 2020 18:54
7.6 Декларація.pdf
30 грудня 2020 18:54
7.5 Декларація.pdf
30 грудня 2020 18:54
7.4 ДОЗВIЛ_ТАТРА_ФАУН.PDF
30 грудня 2020 18:54
7.1 ДОЗВIЛ_ЗУМЛИОН_100.PDF
30 грудня 2020 18:54
3.10 Договір №913.pdf
30 грудня 2020 18:54
3.9 Договір ТОВ ПМК-232.pdf
30 грудня 2020 18:54
3.7 Свідоцтво JCB.pdf
30 грудня 2020 18:54
3.6 Свідоцтво KOMATSU.pdf
30 грудня 2020 18:54
3.5 Договір №2734.pdf
30 грудня 2020 18:54
3.4 Договір №308.pdf
30 грудня 2020 18:54
3.3 Свідоцтво KATERPILLAR 2007.pdf
30 грудня 2020 18:54
3.2 Свідоцтво KATERPILLAR 2005.pdf
30 грудня 2020 18:54
3.1 Договір Котляренко.pdf

Публічні документи

22 січня 2021 13:46
Електронний підпис
05 січня 2021 14:25
Електронний підпис
05 січня 2021 14:25
Електронний підпис
05 січня 2021 14:15
Опис.pdf
05 січня 2021 14:15
Декларація 2.pdf
05 січня 2021 14:15
Декларація 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦ-ТЕХІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГЛОБАЛ ЛОГІСТІК СІСТЕМ”

ТОВ "АВТОСПЕЦТЕХНІКА-2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПЕЦ-ТЕХІНВЕСТ"
#42294587
Переможець 14 899 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 14:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2021 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦ-ТЕХІНВЕСТ"
#42294587
14 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:37
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 17:11
Договір ТОВ СПЕЦ-ТЕХІНВЕСТ 20П-098.pdf укладений
23 лютого 2021 16:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 897 782,44
UAH (в тому числі ПДВ 2 482 963,74 UAH)